Σενάριο.
Η ΜΗ370 χάνεται απο το SSR στο IGARI waypoint. To PSR την δείχνει (όπως τελικά είπαν) να κάνει σχεδόν 100 μοίρες στροφή, να διασχίζει τη χερσόνησο της Μαλαισιας, προς τα σημεία VAMPI, GIVAL και IGREX. Στο IGREX είναι και η τελευταία φορά που την βλέπει το PSR.
Παράλληλα, απογειώνεται απο WSSS η SIA68, B777 (το μόνο στην περιοχή εκείνη την ώρα εκτός απο την 370), με προορισμό την LEBL. Η πορεία της 68 θα την φέρει κι αυτήν στο VAMPI και μετά στο IGREX. Επίπεδο πτήσης 300. Η 370 είχε σαν τελευταιο tracked ύψος το FL295.
Η νύχτα είναι μαύρη και αφεγγαρη. Η 370 έχει σβήσει ασυρματους, GPS, transponders, φώτα, τα πάντα όλα. Την προδίδει μόνο το acars που στέλνει (όπως είπαν) pings ανα τακτά χρονικά διαστήματα στον δορυφόρο για ώρες μετά το IGARI.
Η 68 δεν παίρνει χαμπάρι ότι πίσω και 500 πόδια κάτω της είναι άλλο ένα 777. Το TCAS δεν του δείχνει τίποτα. Ούτε κάν το δεύτερο contrail δεν φαίνεται στην αφεγγαρη νύχτα για να το δει άλλο αεροπλάνο η κανένας καμμένος σαν εμένα.
Η πορεία της 68 την φέρνει πάνω/κοντά σε πρώην Σοβιετικές δημοκρατίες (Kazakhstan, Tatarstan, Tajikistan) που είναι γεμάτες με εγκαταλειμμένες στρατιωτικές βάσεις, με τεράστιους διαδρόμους, ίσως και hangars.
Τα εκάστοτε πρωτεύοντα ραντάρ αεράμυνας βλέπουν έναν μόνο στόχο, την 68, σε μέγεθος 777.
Tailgating κανονικά. Σαν τζαμπατζης που κολλάει πίσω σου όταν περνάς τα διόδια με epass.
Τέλη Μαρτίου στην Χάγη έχει Nuclear Summit 2014. Θα είναι όλος ο καλός κόσμος εκεί.
ΥΓ: την πορεία της SIA68 και της ΜΗ370 μπορείτε (όσοι δεν το έχετε κάνει) να τη δείτε στο playback του flightradar24.
ΥΓ2: κάποια στιγμή, οι στόχοι της 68 και της 370 έγιναν ένας. Αυτό δεν μας το λέει κανείς βέβαια.