Αγνοείται 777 της Malaysia AL

gonso":9m9b3wsu said:
2) τα πλοία που ανέφερες έχουν ενα απλό ραντάρ επιφανείας (decca), και τους δείχνει παραπλέοντα πλοία. Τα πλοία το χρειάζονται γιατί δεν έχουν ελεγκτές να τα διαχωρίζουν από άλλα πλοία. Είναι δική τους ευθύνη να το κάνουν. Ενα τέτοιο ραντάρ θα ήταν άχρηστο σε ένα αεροπλάνο μιάς και καλύπτει μόνο δύο διαστάσεις και όχι τρείς που χρησιμοποιούν τα αεροπλάνα.
Γενικά σωστό με δυο πολύ μικρές ενστάσεις:
  • Και τα πλοία έχουν ελεκτές να τα διαχωρίζουν, αλλά μόνο σε πολύ περιορισμένες ζώνες, πολυσύχναστα στενά κλπ. Ονομάζεται VTS (Vessel Traffic Service). Έξω απο τους χώρους αυτούς, όπως σωστά αναφέρεις, τα πλοία πλέουν ελεύθερα όπως νομίζουν, ακόμα και χωρικά ύδατα τρίτων χωρών με κάποιους περιορισμούς (αβλαβής διέλευση). Επίσης τα πλοία διαθέτουν και το σύστημα AIS που εκπέμπει αυτόματα στίγμα κάθε λίγα δευτερόλεπτα στα VHF, μοιάζει δηλαδή κάπως με το ADS-B της αεροπλοϊας.
  • Είναι εφικτό και τρισδιάστατο radar με μεγάλο όμως όγκο και βάρος.
 
Δεν νομιζω να εχει τοσο βαρος .Ολα τα στρατιωτικά πως το εχουν?
Το κόστος το κοιτάμε που δεν νομίζω να είναι αυτο.
Επισης η ταχύτητα του πλοίου ειναι τόσο μικρή που υπαρχει πολυς χρονος αποκρισης.
Στο αεροπλανο?
Στα πλοια μπορεις να εχεις οπτική επαφή σε 360 μοιρες.
Στο αεροπλάνο?Με καθρεφτάκια?
Αν δεις τι γινετε σε κομβους αεροπλάνων θα παθεις πλάκα απο το flightradar.
Κάποιος να αποκοιμηθεί ,κάποιος να χάσει επικοινωνία μπερδεύοντας τις συχνότητες στην αλλαγή FIR θα γίνει πανικός.
Kαποιος να κλείσει το transponder και το αεροπλάνο γίνεται stealth.
Υπέροχα
 
Σενάριο.

Η ΜΗ370 χάνεται απο το SSR στο IGARI waypoint. To PSR την δείχνει (όπως τελικά είπαν) να κάνει σχεδόν 100 μοίρες στροφή, να διασχίζει τη χερσόνησο της Μαλαισιας, προς τα σημεία VAMPI, GIVAL και IGREX. Στο IGREX είναι και η τελευταία φορά που την βλέπει το PSR.
Παράλληλα, απογειώνεται απο WSSS η SIA68, B777 (το μόνο στην περιοχή εκείνη την ώρα εκτός απο την 370), με προορισμό την LEBL. Η πορεία της 68 θα την φέρει κι αυτήν στο VAMPI και μετά στο IGREX. Επίπεδο πτήσης 300. Η 370 είχε σαν τελευταιο tracked ύψος το FL295.
Η νύχτα είναι μαύρη και αφεγγαρη. Η 370 έχει σβήσει ασυρματους, GPS, transponders, φώτα, τα πάντα όλα. Την προδίδει μόνο το acars που στέλνει (όπως είπαν) pings ανα τακτά χρονικά διαστήματα στον δορυφόρο για ώρες μετά το IGARI.
Η 68 δεν παίρνει χαμπάρι ότι πίσω και 500 πόδια κάτω της είναι άλλο ένα 777. Το TCAS δεν του δείχνει τίποτα. Ούτε κάν το δεύτερο contrail δεν φαίνεται στην αφεγγαρη νύχτα για να το δει άλλο αεροπλάνο η κανένας καμμένος σαν εμένα.
Η πορεία της 68 την φέρνει πάνω/κοντά σε πρώην Σοβιετικές δημοκρατίες (Kazakhstan, Tatarstan, Tajikistan) που είναι γεμάτες με εγκαταλειμμένες στρατιωτικές βάσεις, με τεράστιους διαδρόμους, ίσως και hangars.
Τα εκάστοτε πρωτεύοντα ραντάρ αεράμυνας βλέπουν έναν μόνο στόχο, την 68, σε μέγεθος 777.
Tailgating κανονικά. Σαν τζαμπατζης που κολλάει πίσω σου όταν περνάς τα διόδια με epass.

Τέλη Μαρτίου στην Χάγη έχει Nuclear Summit 2014. Θα είναι όλος ο καλός κόσμος εκεί.

ΥΓ: την πορεία της SIA68 και της ΜΗ370 μπορείτε (όσοι δεν το έχετε κάνει) να τη δείτε στο playback του flightradar24.

ΥΓ2: κάποια στιγμή, οι στόχοι της 68 και της 370 έγιναν ένας. Αυτό δεν μας το λέει κανείς βέβαια.
 
Φιλαράκι απίστευτη ιδεα και άποψη....πέρα απο awacks και τα λοιπα μονο ετσι το εξαφανίζεις στείλε το link toy flightradar την συγκεκριμένη στιγμή....
 
Με τις επίσημες αρχές να αποφεύγουν συστηματικά την ενημέρωση της κοινής γνώμης, ολόκληρος ο πλανήτης είναι αναπόφευκτο να γεμίσει σεναριογράφους.
"Γίνε κι ΕΣΥ Σεναριογράφος (με την MH370) ΜΠΟΡΕΙΣ!"

(Μη βαράτε, εγώ επιστρέφω στη στάνη μου!)
 
Το σενάριο αυτό στέκει αν η Malaysian πήγε και αυτή στη Βαρκελώνη! Θέλω να πω ότι κάποια στιγμή τα ίχνη θα διαχωρίστηκαν οπότε θα το βλέπανε τα στρατιωτικά ραντάρ. Και ακριβώς από κάτω να ήταν και απλά να κατέβαινε (κοινό ίχνος), η true airspeed θα έπεφτε σημαντικά και δεν θα μπορούσε να κρατηθεί με τη SIA.
 
Seven πολύ ενδιαφέρον το σενάριο σου. Αυτό προυποθέτει ασυνεννοησία μεταξύ πολιτικής αεροπορίας και στρατού της Ινδίας. Ο στρατός θα έβλεπε τα δύο αεροπλάνα σε κοντινή απόσταση και εφόσον κινούνται σε γνωστό αεροδιάδρομο το θεωρούν φυσιολογικό,αλλά δε συγκρίνει σε πραγματικό χρόνο αυτά που βλέπουν τα πολιτικά ραντάρ. Οι πρώτοι βλέπουν δύο αεροσκάφη, οι δεύτεροι ένα. Ενδιαφέρουσα προσέγγιση. Κάτι επιπλέον που δεν καταλαβαίνω στο πρωινό δημοσίευμα στο reuters. 'Δεν είναι σαφές πόσα καύσιμα είχε το αεροσκάφος', σύμφωνα με την μετάφραση. Θα μας τρελάνουν οι κύριοι στη Maleysia
 
seven αυτο ειναι δικια σου σκεψη ή το διαβασες καπου?
 
CHANIATOWER":3rapib47 said:
εγω δεν εχω εικόνα για ειδικο φορτιο...εγω πιο πολυ μένω στουσ επιστήμονες που ηταν επανω οι οποιοι 4 απο αυτους ηταν μελη μιας μεγαλης πατεντας και τωρα η πατέντα αυτη μενει μονο σε εναν ο οποίος ειναι,..GJKOLPAPA....ZULO4322557...ΕΧΩ .ΠΑΡΆΣΙΤΑ.....
επιτέλους κάποιος θα μου απαντήσει γιατι δεν υπαρχει active radar στα αεροπλάνα????

https://www.google.com/maps/@26.9807929 ... a=!3m1!1e3
επίσης τι πιστεύεται για αυτό το αεροπλάνο που βρήκα?κολυμπάει ή είναι στον αέρα?

χαχαχαχαχα..πως βρήκες κάτι τέτοιο?? χαχαχα...το σίγουρο πάντως είναι πως δεν παίζει με ΤΙΠΟΤΕ να είναι αληθινό! Η κάποιο ''λάθος'' στη σελίδα η κάποιος ''παίκτης'' το έφτιαξε..Επίσης δεν είναι καν 777 αυτό.

Και αν υπήρχε περίπτωση για κάτι τέτοιο, ακόμα και αν υποθέταμε οτι δεν θα έσπαγε η άτρακτος,πράγμα απίθανο στην ανοιχτή θάλασσα(μην μπερδεύεσαι με το Α320 στον Ηudson!), δεν υπάρχει ούτε μια στο τρισεκατομμύριο να μείνουν οι κινητήρες στα pylon! Είναι σχεδιασμένοι ώστε να αποκολλώνται..μόνο και μόνο απο αυτό καταλαβαίνει κανείς οτι η φώτο είναι ψεύτικη!
 
Top