Αγνοείται 777 της Malaysia AL

Θα ήθελα τη γνώμη σας.Χθές το βράδυ έγραψα στο ανάλογο νήμα στον "μεγάλο αδελφό" τα εξής (και μού τα σβήσανε):
"Το αεροπλάνο πρέπει να έπεσε νωρίς και εκείνες οι θαμπές φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν πριν από ένα χρόνο και που έδειχναν μεγάλα συντρίμια με τα χρώματα τών Μαλαισιανών αερογραμμών μπορεί τελικά να μην είναι και τόσο φτιαχτές.Ποιός μπορεί να είναι πίσω από αυτή τη συγκάλυψη;Η Μπόινγκ,ποιός άλλος; που προσπαθεί να προστατέψει τη φήμη της ότι κατασκευάζει τέλεια αεροπλάνα,καλύτερα από εκείνα τού ανταγωνιστή της.Προσθέστε και λίγη βοήθεια από την Αμερικανική κυβέρνηση και έχετε τη λύση.Εγώ πάντως ρώτησα ένα τεχνικό από τις (πρώην) Ολυμπιακές αερογραμμές τού οποίου η γνώμη είναι ότι το πρόβλημα ήταν ηλεκτρολογικό. Όσο για εκείνα τα σενάρια περί ευθύνης τού πληρώματος πίσω από κλειδωμένες πόρτες,τα θεωρώ λίγο εξωφρενικά...."
Θέλετε να το συζητήσουμε; Έχετε καταλήξει κάπου;
 
Το πρόβλημα είναι ότι ό,τι και αν πούμε, όσο αληθοφανές και αν φαίνεται δεν είναι παρά ένα φανταστικό σενάριο αφού δεν βασίζεται σε πραγματικά στοιχεία.

Η ιδέα της συγκάλυψης είναι παρανοϊκή. Ιδιαίτερα από τη Boeing. Δεν το έχει κάνει ποτέ στο παρελθόν, μολονότι προσφέρει ελέυθερα εμπειρογνώμονες οι οποίοι παράλληλα έχουν χρέος να μην επιτρέπουν πορίσματα κατά της εταιρείας τους, αν δεν είναι πλήρως και σαφώς αιτιολογημένα. Η Boeing ξέρει πάρα πολύ καλά ότι συμφέρον της είναι η ανάδειξη και παραδοχή της πραγματικής αιτίας του ατυχήματος. Μόνον τότε θα έχει την εμπιστοσύνη του κοινού. Άλλωστε, η σχεδίαση ενός αεροσκάφους βασίζεται στην καλύτερη δυνατή γνώση του σχεδιαστή ("the best of our knowledge"). Αυτό δεν σημαίνει ότι αποκλείεται να συμβεί θανατηφόρο ατύχημα από σφάλμα σχεδίασης. Σημαίνει όμως ότι οτιδήποτε και να συμβεί, ο σχεδιαστής θα ανταποκριθεί με διόρθωση του προβλήματος.

Η ιδέα της πτώσης του αεροσκάφους σύντομα μετά την εξαφάνισή του, πάλι σκοντάφτει στο γεγονός (αυτό είναι πιστοποιημένα γεγονός) ότι οι δορυφόροι συνέχιζαν να επικοινωνούν με το σύστημα δορυφορικών επικοινωνιών του αεροσκάφους. Γιαυτό είναι γενικά αποδεκτό ότι το αεροσκάφος τελικά συνετρίβη όταν το αεροσκάφος ξέμεινε από καύσιμα (τα καύσιμα που είχε επαρκούσαν περίπου για όσο διάστημα εξέπεμπε δορυφορικά σήματα).

(Όσο για τους ανυπόμονους, η μόνη διέξοδος είναι μια καλή καφετζού.)
 
Θυμάται κανείς την MH370;

Όσο απίστευτο κι αν φαίνεται, οι προσπάθειες εντοπισμού των συντριμιών συνεχίζονται μέχρι σήμερα, ένα χρόνο και σχεδόν δυο μήνες μετά το ατύχημα. Έχει ερευνηθεί περισσότερο από το 60% του χώρου που ορίστηκε σαν πιθανή περιοχή πτώσης με τις έρευνες να αναμένεται να ολοκληρωθούν γύρω στον Μάιο 2015. Και επειδή τίποτε μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί, αναμένεται να διπλασιαστεί ο χώρος για διερεύνηση:
Realnews: Έτοιμοι να διπλασιάσουν τη ζώνη ερευνών για την MH370
 
Φίλε AGV, χαρά στην υπομονή σου. Πριν 13 μήνες !!!! έγραψα μεταξύ άλλων…. από CHRISTOS55 » 21 Μαρ 2014, 14:09. Επιτέλους, φτάνει ποια όλη αυτή η φιλολογία και τα σενάρια για την εξαφάνιση του α/φους. Ένα είναι σίγουρο ότι δεν ψάχνουν στη σωστή θέση και επίσης υπάρχουν άνθρωποι και υπηρεσίες που γνωρίζουν την αλήθεια και δεν την λένε. Σύμφωνα με το δημοσίευμα όπως διαβάζουμε λέει στην περιοχή όπου ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ
…….Περίπου το 60% μίας περιοχής όπου υποτίθεται ότι συνετρίβη το αεροσκάφος -η οποία προσδιορίστηκε από τα δορυφορικά σήματα που έδειξαν ότι το Μπόινγκ βυθίστηκε στον νότιο Ινδικό Ωκεανό- έχει ήδη ερευνηθεί
 
Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να έχουμε αρκετή υπομονή και επιμονή μέχρι να ολοκληρωθεί η διερεύνηση τέτοιου είδους ατυχημάτων. Είναι μη αποδεκτό να χάνεται χωρίς ίχνη ένα αεροσκάφος που μεταφέρει τόσο πολύ κόσμο, ακόμη και αν πρόκειται για Μαλαισιανούς και Κινέζους. Τα αεροσκάφη που κατασκευάζουν οι μεγάλοι κατασκευαστές μεταφέρουν σε άλλες περιπτώσεις Ευρωπαίους και Έλληνες. Ένα τέτοιο ατύχημα λοιπόν δεν αποκλείεται την επόμενη φορά που θα ξανασυμβεί (σημ. η διερεύνηση μπορεί να ξεκαθαρίσει κατά πόσον θα το επιτρέψουμε να ξανασυμβεί) μπορεί να περιέχει Έλληνες ή και εμάς τους ίδιους.
Αν έχεις ασχοληθεί με την ασφάλεια των πτήσεων, πρέπει να θεωρείς και τον εαυτό σου υπεύθυνο αν ξανασυμβεί. Αν σωπαίνεις, τότε είσαι και εσύ ένοχος. Γιαυτό, θεωρώ ότι πρέπει να φρεσκάρουμε πότε-πότε τη μνήμη μας με τις ένοχες εκκρεμότητες.
Όσο για το πού έπεσε το αεροσκάφος, όπως βλέπεις σιγά-σιγά επεκτείνουν την περιοχή των ερευνών, κάποια στιγμή θα εξαντλήσουν ολόκληρο τον ωκεανό και θα προχωρήσουν στις χερσαίες περιοχές μέχρι κάποτε (μπορεί μετά από χρόνια) να βρεθούν τα συντρίμια. (Αλλά μέχρι τότε έχουμε χρέος να θυμόμαστε τις εκκρεμότητες.)
 
Φίλε AGV, ελπίζω να μην με παρεξήγησες. Βεβαιότατα και πρέπει να υπομένουμε, να επιμένουμε και να απαιτούμε για την ολοκλήρωση της όποιας διερεύνησης. Είναι αδύνατον να χάνονται χωρίς ίχνη α/φη, ανεξάρτητα από την Ιθαγένεια των επιβαινόντων (αυτό δεν έχει καμία σχέση και ιδιαίτερα για τους εμπλεκόμενους με την αεροπορική τεχνολογία). Άλλο όμως είναι η Ασφάλεια Πτήσεων, άλλο η Πρόληψη και άλλο η Διερεύνηση ενός ατυχήματος. Για το συγκεκριμένο επιτρέψτε μου να σιωπήσω διότι δεν έχω ούτε ένα στοιχείο έγκυρο στα χέρια μου για να βασιστώ και ακόμη χειρότερα επ’ ουδενί δεν επιθυμώ να γίνω και εγώ ένας από αυτούς τους γραφικούς τύπους που περιμένουν πότε θα γίνει το ατύχημα για να εμφανιστούν στα κανάλια, να αυτοδιαφημιστούν, να το παίξουν ειδήμονες, σεναριογράφοι και επαγγελματίες αεροπόροι. Διερεύνηση από το σαλόνι δεν γίνεται. Επιτρέψτε μου να πάω λίγο παραπέρα και θα απαιτούσα από όλους τους εμπλεκόμενους έστω σαν φόρο τιμής προς τους νεκρούς, να φροντίζουν να μην πετάξουν τα α/φη έστω για μια ημέρα και να απαιτούν από τις κατασκευάστριες εταιρίες εδώ και τώρα να παρέμβουν, να διορθώνουν, να τροποποιούν, να εξοπλίζουν, να βελτιώνουν, να εκπαιδεύουν ή ότι άλλο απαιτείται για να μην επαναληφθεί το όποιο ατύχημα. Οι ένοχες εκκρεμότητες πάντως δεν βαραίνουν εμάς αλλά αυτούς που τις μαγειρεύουν. Επειδή όσο πετάνε τα α/φη θα γίνονται και ατυχήματα, ας είμαστε υπομονετικοί τουλάχιστον τις πρώτες μέρες μέχρι να υπάρξουν έγκυρα στοιχεία για το ατύχημα και έπειτα ο καθένας από την μεριά του να εξηγήσει το θέμα και πάντα με στοιχεία και παραπομπές σε βιβλιογραφία. Προσωπικά δεν ξεχνώ τις εκκρεμότητες αλλά όπως έγραψα και από την αρχή οι έρευνες δεν γίνονται στη σωστή περιοχή (προσωπική μου άποψη).
 
Δεν παρεξηγώ κανέναν. Άλλωστε γιαυτό συμμετέχω στο φόρουμ, επειδή μου αρέσει να ακούω και απόψεις διαφορετικές από τη δική μου. Γιαυτό άλλωστε γράφω και τις απόψεις μου. Όπως έλεγα και από πολύ παλιά, εγώ κάνω και λάθη.
Όμως η ασφάλεια των πτήσεων δεν είναι δουλειά κάποιου άλλου. Οι άλλοι, υποχρεούμαστε να είμαστε εμείς (ιδιαίτερα όταν έχουμε και κάποιες γνώσεις πάνω στο αντικείμενο).
Δουλειά των κατασκευαστών είναι να πουλάνε. Η ασφάλεια των πτήσεων είναι δουλειά των Αρχών Πολιτικής Αεροπορίας, οι οποίες όμως καλούνται να παίξουν το ρόλο του διαιτητή μεταξύ των εμπλεκομένων μερών. Αν βγουν και ζητήσουν να εφαρμοστούν πράγματα για τα οποία δεν υπάρχει η απαιτούμενη τεχνολογία ή πράγματα που κοστίζουν τόσο ακριβά ώστε να είναι προτιμότερη η αντικατάσταση ολόκληρου του στόλου, τότε η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας απλά ζει στον δικό της κόσμο.
Συνεπώς αν όλοι μας αρχίζουμε και συζητάμε τα πραγματικά προβλήματα, αυτό από μόνο του είναι αρκετή πίεση ώστε κάποτε να λυθούν. Τουλάχιστον θα μπορεί η λύση τους να ενταχθεί στον στρατηγικό σχεδιασμό για την λύση τους μόλις γίνει εφικτό (συνήθως μετά από 10-20 χρόνια). Αν κανείς δεν μιλήσει, τότε κανείς δεν πρόκειται να ξοδέψει ούτε ένα ευρώ για τη λύση των προβλημάτων.
 
Να προσθέσω, χωρίς παρεξήγηση, ότι ούτε κάν πρέπει να κάνουμε αναφορά σε εθνικότητα επιβαινόντων, καθόσον πλέον όλοι μας ταξιδεύουμε με αεροπορικές εταιρίες ανά τον κόσμο σύμφωνα με τους κανόνες της προσφοράς και της ζήτησης. Όλο δε και περισσότεροι Έλληνες ταξιδεύοντας σε διάφορους προορισμούς ανά τον κόσμο, κάνουν χρήση αεροπορικών εταιριών πέραν της "Αιγαίου" και τις κλασσικές Ευρωπαϊκές εταιρίες. Εγώ προσωπικά 4 φορές έχω ταξιδέψει με την MAS εκ των οποίων μια φορά με το συγκεκριμένο αεροσκάφος που εξαφανίσθηκε σε ταξίδι από Σύνδεϋ για Κουάλα Λουμπούρ, και το συγκεκριμένο ατύχημα με συγκλόνισε όχι μόνο για το γεγονός της τραγικής απώλειας τόσων ανθρωπίνων ζωών, αλλά και για το γεγονός ότι δεν υπάρχει μια εξήγηση του τι έγινε. Συντετριμμένος είμαι και για το ατύχημα της German Wings, αλλά τώρα που μάθαμε τι συνέβη, τουλάχιστον γνωρίζουμε τα αίτια. Στην προκειμένη περίπτωση δεν γνωρίζουμε τι συνέβη, και αν δεν το ατύχημα δεν οφείλεται σε ανθρώπινη σκόπιμη ενέργεια, τότε μπορεί να επαναληφθεί στο τυχόν επόμενο ταξίδι μας με οποιαδήποτε αεροπορική εταιρία.
Επομένως είναι μια υπόθεση που ειλικρινά αφορά όλους μας.
 
Να προσθέσω επίσης ότι σε μια ακτή της Αυστραλίας ξεβράστηκε από τον ωκεανό ένα μαντηλάκι που φέρει τα διακριτικά της Malaysian Airlines, ένα χρόνο μετά!
http://www.mirror.co.uk/news/world-news ... up-5302143
 
Ας το πάρουν σε καποιο εργαστηριο να εξετασουν τι φθορες εχει υποστει . Έτσι μπορει να φανει αν προερχεται απο το χαμενο αεροσκαφος και ίσως μαθουν κατι περισσότερο.
 
Top