Air Greece
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 23/03/2014
- Μηνύματα
- 298
- Likes
- 49
Θα ήθελα τη γνώμη σας.Χθές το βράδυ έγραψα στο ανάλογο νήμα στον "μεγάλο αδελφό" τα εξής (και μού τα σβήσανε):
"Το αεροπλάνο πρέπει να έπεσε νωρίς και εκείνες οι θαμπές φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν πριν από ένα χρόνο και που έδειχναν μεγάλα συντρίμια με τα χρώματα τών Μαλαισιανών αερογραμμών μπορεί τελικά να μην είναι και τόσο φτιαχτές.Ποιός μπορεί να είναι πίσω από αυτή τη συγκάλυψη;Η Μπόινγκ,ποιός άλλος; που προσπαθεί να προστατέψει τη φήμη της ότι κατασκευάζει τέλεια αεροπλάνα,καλύτερα από εκείνα τού ανταγωνιστή της.Προσθέστε και λίγη βοήθεια από την Αμερικανική κυβέρνηση και έχετε τη λύση.Εγώ πάντως ρώτησα ένα τεχνικό από τις (πρώην) Ολυμπιακές αερογραμμές τού οποίου η γνώμη είναι ότι το πρόβλημα ήταν ηλεκτρολογικό. Όσο για εκείνα τα σενάρια περί ευθύνης τού πληρώματος πίσω από κλειδωμένες πόρτες,τα θεωρώ λίγο εξωφρενικά...."
Θέλετε να το συζητήσουμε; Έχετε καταλήξει κάπου;
"Το αεροπλάνο πρέπει να έπεσε νωρίς και εκείνες οι θαμπές φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν πριν από ένα χρόνο και που έδειχναν μεγάλα συντρίμια με τα χρώματα τών Μαλαισιανών αερογραμμών μπορεί τελικά να μην είναι και τόσο φτιαχτές.Ποιός μπορεί να είναι πίσω από αυτή τη συγκάλυψη;Η Μπόινγκ,ποιός άλλος; που προσπαθεί να προστατέψει τη φήμη της ότι κατασκευάζει τέλεια αεροπλάνα,καλύτερα από εκείνα τού ανταγωνιστή της.Προσθέστε και λίγη βοήθεια από την Αμερικανική κυβέρνηση και έχετε τη λύση.Εγώ πάντως ρώτησα ένα τεχνικό από τις (πρώην) Ολυμπιακές αερογραμμές τού οποίου η γνώμη είναι ότι το πρόβλημα ήταν ηλεκτρολογικό. Όσο για εκείνα τα σενάρια περί ευθύνης τού πληρώματος πίσω από κλειδωμένες πόρτες,τα θεωρώ λίγο εξωφρενικά...."
Θέλετε να το συζητήσουμε; Έχετε καταλήξει κάπου;