Αγνοείται 777 της Malaysia AL

Για να ανεβάσω λίγο την "κερκίδα", δημοσιογραφικοί κύκλοι κυκλοφόρησαν:
Malaysia Airlines Flight MH370: ‘Plane Found by Sailor Moments Ago’ Facebook Message Is Really Bogus Survey Scam

Βέβαια, είναι αξιοσημείωτο ότι το άρθρο περιλαμβάνει φωτογραφία αεροσκάφους που αναδύεται από νερό με τη σφραγίδα του CNN, αλλά πουθενά στη σελίδα του CNN δεν μπόρεσα να βρω κάποια είδηση για την MH370. Επίσης μέχρι στιγμής, κανένα αξιόπιστο ειδησεογραφικό πρακτορείο δεν έχει επιβεβαιώσει κάποια τέτοια είδηση.
 
Καί δικαίως δέν ευρήκες τίποτε,σύντροφε κτηνοτρόφε,αφού πρόκειται περί ενός hoax.

Το "αεροπλάνο που αναδύεται απ'το νερό" είναι το A321 τής USair που είχε προσυδατώσει ο Sullenberger στον Hudson.Γιά οποιονδήποτε "κοινό" aviation enthusiast είναι εύκολο να διαπιστώση (από το σχήμα τών παραθύρων τού cockpit) ότι δέν πρόκειται γιά 777...
 
Καταρχήν διαμαρτύρομαι εντόνως!
Όχι και κτηνοτρόφος! Ο όρος παραπέμπει σε αγελαδοτρόφο ή κοινώς cowboy (πιστόλια, λάσσα κλπ - καμμία σχέση)!
Ο σωστός όρος είναι "τσοπάνης"! Θα μπορούσα να δεχθώ και τον όρο "βουκόλος" αν και είναι συνώνυμος του κτηνοτρόφος! Άλλο να βόσκεις πρόβατα και άλλο γελάδια! Μιλάμε για ταγάρια, αγκλίτσες άντε και καρδάρες! Ούτε άλογα, ούτε κυνηγητά!

Όσο για το σκάφος, πολύ στενή μου φαίνεται η άτρακτος ακόμα και για Α321 αν το συγκρίνεις με τα σκοινιά. Εγώ το έκανα περισσότερο για business jet. (Ήταν προφανές ότι δεν μπορούσε να έχει σχέση με άτρακτο Β777, όπως επίσης είναι προφανές ότι πρόκειται για μοντάζ. Έχουμε δει μερικά πολύ επιτυχημένα και στην περίπτωση του Helios.)
 
Τα παράθυρα τού κόκπιτ πάντως είναι σίγουρα Airbus τής "οικογένειας" τού 320.Το εκπληκτικό είναι πως πολύς κόσμος παρασύρθηκε και νόμισε πως πρόκειται γιά το 9M-MRO,παρ'όλο που,με τόσες φωτογραφίες του που έχουν ανέβει στο internet όλους αυτούς τους μήνες,ακόμη και μωρά παιδιά θα μπορούσαν να αναγνωρίσουν πως το ρύγχος στο βίντεο τού "αναδυόμενου" δέν είναι από 777.

Είναι επίσης αξιοσημείωτη η "καφρίλα" αυτών που εκμεταλλεύτηκαν την τραγωδία γιά να αναγκάσουν τον κόσμο να συμμετάσχη στην όποια καμπάνια τους.Δέν σκέφτηκαν πως με τον τρόπο αυτό σίγουρα θα "τραβούσαν" την προσοχή τών συγγενών τών επιβαινόντων,οι οποίοι θα έμπαιναν στην σελίδα ελπίζοντας να μάθουν νέα γιά το χαμένο αεροπλάνο-και θ'απογοητευόντουσαν;

ΥΓ."Βουκόλος" είναι ο εκτρέφων βόδια,όχι ο κτηνοτρόφος γενικώτερα.Υπάρχει και γιά τους γιδοβοσκούς ανάλογη λέξη ("αιπόλος",παράγωγο τού "αίξ"-δηλαδή γίδα).Οσο γιά το "τσοπάνης",είναι Ρουμανικής προελεύσεως-cioban,που εις την Ρουμανικήν σημαίνει τον βοσκό γενικώς.Τί να κάνουμε,έχω κι'εγώ,άν και Αθηναίος "γκάγκαρος",επαρχιακή καταγωγή (δέν έχω όμως βοσκήσει πρόβατα γιατί δέν ξέρω να παίζω φλογέρα...)
 
αιπόλοι και cioban-ηδες

Με το post του αγαπητού Hastaroth1, έμαθα δύο λέξεις, το αιπόλος και το cioban. Να, λοιπόν, που το forum μας έχει και παιδαγωγικό χαρακτήρα. Εάν δε ο αγαπητός Hastaroth1 μάθαινε και λίγο τους κανόνες τονισμού, στίξης και χρήσης κενού χαρακτήρα μεταξύ λέξεων και σημείων στίξης, θα ήμασταν ένα forum που θα το επαινούσε και ο Μπαμπινιώτης....

Δια ταύτα, προτείνω στον αγαπητό σε όλους AGV να μετονομαστεί και επίσημα σε 'αιπόλος'.
 
Re: αιπόλοι και cioban-ηδες

george_a":sg5xxuop said:
Δια ταύτα, προτείνω στον αγαπητό σε όλους AGV να μετονομαστεί και επίσημα σε 'αιπόλος'.

Αρνητικόν! Άλλωστε έχω ιδιαίτερη προτίμηση στα προβατάκια (που θυμίζουν και καταΐφια) παρά στα γίδια. Θα έμενα τον όρο "βοσκός" αλλά πάει προς το θρησκευτικότερον. Βλάχικα ξε-βλάχικα, με τον όρο cioban νομίζω ότι δεν θα έχω πρόβλημα και με ελληνικούς χαρακτήρες που ενδεχομένως δεν θα γίνονται δεκτοί.
Αν και έχουμε βγει εκτός θέματος, νομίζω ότι θα διατηρήσω τα αρχικά του ονόματός μου δηλ. AGV για να μην υπάρχει ανακολουθία με τις απόψεις που έχω διατυπώσει μέχρι τώρα.
 
Εμένα πάντως μού προκαλεί εντύπωση ότι το αεροπλάνο "έχασε τον δρόμο" τόσο κοντά στην KUL.Ο,τι κι'άν ανάγκασε τους πιλότους να αποφασίσουν να γυρίσουν πίσω,με τόσα βοηθήματα που είχε το αεροπλάνο,ακόμη κι'ένας βλάκας θα μπορούσε να το φέρη πίσω στο α/δ αναχώρησης-πόσο μάλλον οι πιλότοι αυτοί,που ήταν και εξοικειωμένοι με την περιοχή....

Εκτός κι'άν η βλάβη ήταν τέτοια που έβγαλε off σχεδόν όλο το cockpit-αλλά τότε,πώς πέταξαν μετά επί τόσες ώρες και μάλιστα από το ένα waypoint στό άλλο;
 
Με αφορμή την MH17, επιστρέφω στο σενάριο κατάρριψης της ΜΗ370. Βλέπετε ότι όταν κάποιο αεροσκάφος καταρρίπτεται αυτό δεν μένει μυστικό όπως στην περίπτωση της ΜΗ370. Συνεπώς για την πτήση αυτή η πιθανότητα της κατάρριψης είναι εξαιρετικά απίθανη, αφήνοντας την φαντασία ελεύθερη σε κάθε είδους σενάρια.

Και το πραγματικό πρόβλημα στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι αυτό που συνέβη στην ΜΗ370 εφόσον δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς ήταν, παραμένει πιθανό να συμβεί και σε κάποια επόμενη πτήση. Ενδεχομένως στην επόμενη πτήση μας.
 
AGV":28lwiq68 said:
Με αφορμή την MH17, επιστρέφω στο σενάριο κατάρριψης της ΜΗ370. Βλέπετε ότι όταν κάποιο αεροσκάφος καταρρίπτεται αυτό δεν μένει μυστικό όπως στην περίπτωση της ΜΗ370. Συνεπώς για την πτήση αυτή η πιθανότητα της κατάρριψης είναι εξαιρετικά απίθανη, αφήνοντας την φαντασία ελεύθερη σε κάθε είδους σενάρια.

Δεν μπορείς να το ισχυριστείς αυτό μιας και στην Ουκρανία όλα τα φώτα της δημοσιότητας εκεί κοιτάζουν και το περιστατικό μπορείς να το πεις και "ηθελημένο" όπως επίσης έγινε στην ξηρά, ενώ στην Ινδικό Ωκεανό εκτός από τις φάλαινες και την Diego Garcia εκεί κοντά ποιος άλλος παρακολουθούσε;
Αν δεν υπάρχουν στοιχεία δεν μπορούμε να αποκλείσουμε καμμιά πιθανότητα.
Κι ο Τσολάκης παραμένει επίκαιρος.....
 
Πριν αποδειχθεί τι ακριβώς συνέβη, είναι φυσικό να μην μπορεί να αποκλειστεί κανένα ενδεχόμενο.
Αυτό που πραγματικά είπα είναι ότι η πιθανότητα να έχει καταρριφθεί είναι αντίστοιχη με την πιθανότητα να έχει περάσει σε κάποια άλλη διάσταση ή να έχει απαχθεί από εξωγήινους (μην ξεχνάμε ακόμα και αυτά τα σενάρια έχουν ακουστεί).

Ακόμα και ένα τελικό πόρισμα διερεύνησης ατυχήματος αεροσκάφους, σύμφωνα με τον ICAO, μιλά για "Πιθανή Αιτία" και όχι για επιβεβαιωμένη αιτία. Άρα η διεθνής πρακτική είναι να ψάχνουμε το περισσότερο πιθανό αίτιο /-α κάθε ατυχήματος, το οποίο στην περίπτωση της ΜΗ370 και σύμφωνα πάντα με την άποψή μου δεν είναι η κατάρριψη (δεν είναι δυνατόν να έχει καταρριφθεί και να συνεχίζει να εκπέμπει δορυφορικά σήματα).
 
Top