Aerospace One

Aκούστηκε στην ΥΠΑ , ότι την βδομάδα αυτή πάνε οι επιθεωρητές στο Ντουμπάι για την ένταξη του πρώτου από τα τρία Β747-200 cargo. Tα αλλα δύο είναι στην Γερμανία και είναι πρωην Air Atlanta.
 
Kάτι ακούστηκε οτι η Aerospace τελείωσε με το AOC και πάνε να φέρουν το πρώτο αεροπλάνο από το Ντουμπάι, καθώς και για 3 Β747-400 ,μές στο χρόνο. Ξέρει κανείς τίποτα , και αν θα προσλάβουν χειριστές
;
 
Πολλά μπορουν να ακούγονται. Γεγονός είναι ότι στο ΦΕΚ 1883 (27 Μαρτίου 2013) γίνεται για πρώτη φορά η αναφορά για πιστοποίηση της κατάθεσης του αρχικού κεφαλαίου της εταιρείας (αριθμός ΓΕΜΗ 122364001000), υψους 100.000€! Και αναρωτιέμαι εγώ (και μάλλον όχι μόνο εγώ): Μας δουλεύουν? Τα χρήματα αυτά δεν φτάνουν ούτε για σπόρια στον κλάδο των αερομεταφορων! Πόσο μάλλον για εταιρεία που διατείνεται ότι θα έχει 3-4 Β747 (sic)! Στο linkedin ενφανίζονται και 2 (Έλληνες) τύποι που δηλώνουν ότι είναι καπετάνιοι της εταιρείας, και ο ένας μάλιστα πρώην ΗΙΑ! Μια απλή αναζήτηση στα ΦΕΚ θα φερει στην επιφάνεια ότι και ένας Ινδός με έναν Βρεττανό εμπλέκονται στην εταιρία,

Και συνεχίζω να αναρωτιεμαι.. Με 100.000 δεν μπορούν να βάψουν καν τα αεροσκάφη που θέλουν να φέρουν.. Τι σόι "εταιρεία" είναι αυτή?
 
Θυμασαι την Εlite Airlines? :D :D :D
 
SX-ASC
καλο θα ειναι να κανετε λιγο υπομονη, αν θελετε τη γνωμη μου. μην ακουτε δεξια και αριστερα τι ανακοινωνονται, οσο και εγκυρες μπορει να ειναι οι πηγες, κατα την προσωπικη παντα γνωμη του καθενος.
αυτοι που πραγματικα γνωριζουν ειναι μετρημενοι στα δακτυλα του ενος χεριου.
 
Boeing 747-21AC(M), πρώην AP-BIB της Rayyan Air (Πακιστάν) με c/n 23652 και l/n 669. Πρώτη πτήση 05-02-1987.

Πρόεδρος και Διευθύνοντας Σύμβουλος είναι ο κ. Αριστείδης Παππάς.
 
Αλκιβιάδης":2jdhvxl4 said:
...Γεγονός είναι ότι στο ΦΕΚ 1883 (27 Μαρτίου 2013) γίνεται για πρώτη φορά η αναφορά για πιστοποίηση της κατάθεσης του αρχικού κεφαλαίου της εταιρείας (αριθμός ΓΕΜΗ 122364001000), υψους 100.000€! Και αναρωτιέμαι εγώ (και μάλλον όχι μόνο εγώ): Μας δουλεύουν?... Και συνεχίζω να αναρωτιεμαι.. Με 100.000 δεν μπορούν να βάψουν καν τα αεροσκάφη που θέλουν να φέρουν.. Τι σόι "εταιρεία" είναι αυτή?

:D :D :D Μου αρεσει που βλεπω ακομα την Ελληνικη ημιμαθεια στο ολο της το μεγαλειο!!! :thx:

Καποιοι εδω εχετε ελαφρως μπερδεψει την Π...(αραλια) με την Β....(αρκα). :wall:

Διοτι αμα ανατρεξετε στα ΦΕΚ ΟΛΩΝ των εταιριων θα δειτε οτι αυτο ειναι το ελαχιστο απαιτουμενο κεφαλαιο το οποιο κατατιθεται στην ΥΠΑ ως εγγυηση, για τελη Α/Δ, κλπ.

...και το οποιο ΔΕΝ εχει καμια σχεση με το λειτουργικο κεφαλαιο και εξοδα... :?:

Οσο για τους ανθρωπους πισω απο την εταιρια.... ο προαναφερομενος ειναι το λιγοτερο αμφιλεγομενος....... μιας και ηταν ο μονος που εδωσε δουλεια στον Καρ-απατη, με το που βγηκε απο την στενη, και που τελικα τον καπακωσε και εκλεισε την elite αφου εφαγε τα $$$$$ των ιρανων.... :great:

και δεν το λεω εγω..... το 3μελες το λεει με τις προσφατες καταδικαστικες αποφασεις. Και μιας και μπορειτε να βρειτε τα ΦΕΚ, δεν θα ειναι δυσκολο να βρειτε και τα αλλα... ;)
 
Αλκιβιάδης":2g4nssjm said:
Πολλά μπορουν να ακούγονται. Γεγονός είναι ότι στο ΦΕΚ 1883 (27 Μαρτίου 2013) γίνεται για πρώτη φορά η αναφορά για πιστοποίηση της κατάθεσης του αρχικού κεφαλαίου της εταιρείας (αριθμός ΓΕΜΗ 122364001000), υψους 100.000€! Και αναρωτιέμαι εγώ (και μάλλον όχι μόνο εγώ): Μας δουλεύουν? Τα χρήματα αυτά δεν φτάνουν ούτε για σπόρια στον κλάδο των αερομεταφορων! Πόσο μάλλον για εταιρεία που διατείνεται ότι θα έχει 3-4 Β747 (sic)! Στο linkedin ενφανίζονται και 2 (Έλληνες) τύποι που δηλώνουν ότι είναι καπετάνιοι της εταιρείας, και ο ένας μάλιστα πρώην ΗΙΑ! Μια απλή αναζήτηση στα ΦΕΚ θα φερει στην επιφάνεια ότι και ένας Ινδός με έναν Βρεττανό εμπλέκονται στην εταιρία,

Και συνεχίζω να αναρωτιεμαι.. Με 100.000 δεν μπορούν να βάψουν καν τα αεροσκάφη που θέλουν να φέρουν.. Τι σόι "εταιρεία" είναι αυτή?

Kύριε "Αλκιβιάδη" , σαν να είστε λίγο κακοπροαίρετος .... Ο Captain Jack σας απάντησε σωστα για το ΦΕΚ ,και έριξα μιά ματιά στο linkedin όπου ο ενας "τύπος"(sic) πού βρήκα να εχει σχέση με την εταιρεία (FOD) είχε και 24 χρόνια στην ΟΑ , ο 1 χρόνος στη HIA σας πείραξε ; (και γιατί ; )
Tέλος πάντων , αντί να χαιρόμαστε πού ανοίγουν αεροπορικές δουλειές στην Ελλάδα , ειμαστε πάντα έτοιμοι με τον ¨καλό¨λόγο στο στόμα ...... :( :( :(
 
Marvel":e2zp96hr said:
To παραπάνω θα είναι το νηολόγιο; Αν ναι, πολύ ασυνήθιστο για heavy, αλλά φαντάζομαι είναι από το όνομα της εταιρίας...
 
Ναι αυτό θα είναι Γιώργο. Το αεροπλάνο είναι στην SHJ ήδη.
 
Top