Αεροσκάφος της JAL στις φλόγες

  • Thread starter Thread starter AirFlightTravels
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

AirFlightTravels

First-Class-Member
Εγγραφή
29/04/2008
Μηνύματα
743
Likes
404
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
ΕΗΕΗ
Καλημέρα και καλή χρόνια...
Αεροσκάφος της JAL στις φλόγες, μάλλον η πτήση JL516 και ένα 359 αλλά διαβάζω για διαφορετικά αεροπλάνα στα ΜΜΕ ( BBC ) περιμένω να δω από ΝΗΚ. Στο βίντεο φαίνεται σα να έγινε έκρηξη στην αρχή. Ελπίζω να μην έχουμε θύματα.

Αρχικό Video
Μέσα και έξω την στιγμή της εκκένωσης

Update:
ΝΗΚ γράφει για σύγκρουση με άλλο αεροσκάφος

Update 2:
Γράφουν οτι 367 επιβάτες + 12 μέλη πληρώματος πρόλαβαν να βγουν
Έγινε σύγκρουση με αεροπλάνο της ακτοφυλακής
Live video
 
Last edited:
Τώρα θα εκραγεί και ένα από τα πολλά ηφαίστεια στην Ιαπωνία να τριτώσει το κακό για τους Ιάπωνες. Τους μπήκε καλά το νέο έτος..
 
Σύμφωνα με το Avherald, το 359 της JAL συγκρούστηκε κατά την προσγείωση με αεροσκάφος της ιαπωνικής ακτοφυλακής (μάλλον Dash-8 ) το οποίο βρισκόταν στον διάδρομο. Αναφέρει πως όλοι οι επιβαίνοντες και στα δύο αεροσκάφη διέφυγαν ζωντανοί, αλλά άλλες πηγές θεωρούν αγνοούμενους κάποιους επιβαίνοντες στο Dash.

Αυτά, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα γνωστές πληροφορίες.
Δεν ξέρω πόσο τελικές είναι και αν κάτι θα αλλάξει με νέα στοιχεία.

Και τα δύο αεροσκάφη είναι, φυσικά, hull loss.
 
Last edited:
Τετοια ατυχήματα δεν θα έπρεπε να γίνονται το 21 αιωνα. Έχουν γίνει ποσα παρόμοια ατυχήματα παλιότερα υποτίθεται μαθαμε απο τα λαθη μας.
 
Στο λινκ με το live video αναφέρει πως το ντασάκι ήταν το MA722 De Havilland Canada DHC-8-315Q MPA και υπάρχει το σχόλιο "Japan Coast Guard: “There were 6 people in the aircraft, of which 1 escaped, and the safety of 5 is unknown.”
 
απιστευτα πλάνα και απ΄'οτι φαίνεται υποδειγματική εκκένωση....
 
Πάντως στο βίντεο που κυκλοφορεί φαίνεται ότι το Dash8 κινείται προς τον διάδρομο την ώρα της σύγκρουσης. Αν όντως ισχύει, άραγε δεν κοίταξαν καθόλου δεξιά τους αφού έμπαιναν στον ενεργό διάδρομο (ακόμα κι αν είχαν clearance για απογείωση);

περίπου 15-16 λεπτά από την αρχή του live
 
Φαντάζεστε τον τρόμο των επιβαινόντων ; Βέβαια στην Ελλάδα οι επιβαίνοντες θα άνοιγαν τα overhead bins να πάρουν τα πράγματά τους, οπότε θα γίνονταν κόλαση εξαιτίας της απειθαρχίας και μόνον με αρκετά θύματα ίσως ........
 
Υποδειγματική εκκένωση που δείχνει όχι μόνο τον επαγγελματισμό του πληρώματος και τη συμπεριφορά των επιβατών, αλλά αποδεικνύει και πόσο προσεγμένα και αποτελεσματικά είναι τα σύγχρονα μέτρα ασφαλείας. Με τις μισές εξόδου κινδύνου ανοιχτές, εξήλθαν όλοι σώοι από σχεδόν γεμάτο αεροσκάφος, το οποίο αν και μετά από σφοδρή σύγκρουση άντεξε δομικά αρκετό χρόνο ώστε να ολοκληρωθεί η εκκένωση.

Δείχνει πόσο έχει προχωρήσει η τεχνολογία κατασκευής και η μελέτη των διαδικασιών.
(Θυμίζει την AF 358 στο Τορόντο το 2005, όπου το Α340 έκανε overshoot τον διάδρομο και έπιασε φωτιά. Η διαδικασία ακολουθήθηκε υποδειγματικά με πλήρη εκκένωση σε λιγότερο από 90 δευτερόλεπτα και μάλιστα με τις μισές εξόδους κινδύνου λειτουργικές).

Το πολύ μελανό σημείο, βέβαια, είναι η τύχη των επιβαινόντων στο αεροσκάφος της ακτοφυλακής. Όσο ανακουφισμένοι κι αν νιώθουμε που οι επιβάτες στο πολιτικό αεροσκάφος γλίτωσαν, λυπούμαστε για τους ανθρώπους που χάθηκαν.
 
Last edited:
Επειδή το βιντεο δεν είναι τοσο καθαρο το a350 έκοψε το dash 8 στην μεση?
 
Top