Αεροσκαφη ΟΑ στο LGAV

vassdel":1cg4hu9r said:
πως τα 340 επωλήθησαν - έκλεισαν τουλάχιστον τα αρχικά προσύμφωνα πώλησης - σε ιδιώτη ελληνικών συμφερόντων,
Μακαρι να πεταξουν ξανα τα αεροπλανα αυτα... Οσο να'ναι δεν θελω να καταληξουν οπως το 747... Δεν ειναι ακομα η ωρα τους!
 
pan90":2cl9q01a said:
Και το πλήρωμα που το βρήκαν;;

Τα ATR ανήκουν στην Nordic Aviation Capital, κάπου θα έχουν κανα δυο πληρώματα για να τα πάρουν... ;)
 
Στό οποίο D-BZZS η δεξιά έλικα είναι με τρία πτερύγια.Δοθέντος ότι στην φωτογραφία που το απεικονίζει πρίν την αναχώρησή του (δηλ.όταν ήταν ακόμα στον Bravo) φαίνονται και οι δύο έλικες να έχουν όλα τους τά πτερύγια και επειδή το αεροπλάνο ασφαλώς δέν πέταξε ώς το Billund μέ την μιά έλικα "κολοβωμένη",αναρωτιέμαι γιατί αφαίρεσαν το ένα πτερύγιο άμα τή αφίξει του εκεί.Μήπως έγινε κανένα μικροατυχηματάκι κατά την προσγείωση και δέν μάς τό λένε ή ο αγοραστής το πήρε γιά να το χρησιμοποιήση ώς πηγή ανταλλακτικών σε άλλα τού ιδίου τύπου;

Και διά τού λόγου το αληθές:
http://www.airpics.net/photo/D-BZZS-ATR-42-320-Olympic-Airlines/11459/L η φωτό από τον seven4seven στό LGAV

καί

http://www.abpic.co.uk/photo/1234293/ η φωτό από τον κο Frikke στό Billund...
 
Συντήρηση, αντικατάσταση, ανταλλακτικά, διάλεξε και πάρε.
 
Έπειτα απο αρκετό καιρό έχουμε νέα για τα παροπλισμένα α/φη της πΟΑ. Σύμφωνα λοιπόν με το HBnews:
1. Για τα Α340 είχε βρεθεί αγοραστής απ' την Lazard, η Cirrus, η οποία και προσέφερε $95 εκατ. έναντι 180 της αποτίμησης. Τελικώς, οι αμερικάνοι απέσυραν την προσφορά τους.
2. Για τα Β737, εντός των ημερών υπογράφεται συμβόλαιο με την Aer Sales έναντι $25 εκατ. ($56 εκατ. η αποτίμηση)
3. Τέλος, για τα Ατάρια αναμένεται απόφαση του Υ.Εθ.Α, το οποίο έναντι $11 εκατ. σκοπεύει να τα χρησιμοποιήσει/διαθέσει είτε για αεροδιακομιδές είτε για αεροναυτική συνεργασία.

:arrow: HBnews
 
Κάτι είναι και αυτό.
 
Τα 6 απο τα 7 734 της πΟΑ εχουν παρει ολα αμερικανικο νηολογιο, και απ οσο ξερω θα ξεκινησουν να φευγουν συντομα για Long term storage στην Τουρκια.
Οι νεες "πινακιδες" τους εχουν ως εξης:
SX-BKA--> N353AS
SX-BKB--> N134AS
SX-BKC--> N761AS
SX-BKD--> N362AS
SX-BKE--> N741AS
SX-BKF--> N304AS

To SX-ΒΚG ειναι ακομα μεσα στο υποστεγο, δεν ξερω αν εχει γινει το ιδιο κ μ αυτο.
 
Το SX-BKG έγινε N148AS και θα φύγει και αυτό σύντομα όπως και το SX-BLD το οποίο έγινε N250AG
 
Top