Οι σωστές απαντήσεις (Απαντήθηκαν 17 από τις 20 ερωτήσεις):
1.
Αθήνα (Τατόι LGTT - Ελληνικό LGAT - Σπάτα LGAV),
Θεσσαλονίκη (Μικρή Μίκρα - Σέδες LGSD - (Μεγάλη) Μίκρα "Μακεδονία" LGTS),
Βόλος (Νέα Ιωνία - Ν. Αγχίαλος LGBL)
Χανιά (Μάλεμε - Σούδα LGSA),
Καλαμάτα (Τρίοδος - Μεσσήνη LGKL),
Ρόδος (Μαριτσά LGRD - Παραδείσι LGRP)
Καβάλα (Αμυγδαλεώνας LGKM - Χρυσούπολη LGKV) - Η πρώτη σωστή απάντηση ήρθε από τον sv1xv στις 8/10 ο οποίος και έδωσε την πιο πλήρη απάντηση (περιελάμβανε και το Τατόι, που δεν απάντησαν gonso και Saridakis). Η πλέον πλήρης απάντηση θα έπρεπε να περιλαμβάνει και το α/δ Μικρής Μίκρας στην Θεσσαλονίκη, όπου λειτούργησε για μικρό διάστημα ο πολιτικός αερολιμένας το 1931.
2. Α: Κοτρόνι (απαντήθηκε από gonso), Β: Πόρτο Χέλι, Γ: Μέγαρα, Δ: Επιτάλιο, Ε: Μαριτσά (Τα υπόλοιπα δεν απαντήθηκαν)
3. Μυτιλήνη (άλλαξε το 2004 σε 14/32), Κως (άλλαξε το 2005 σε 14/32), Ικαρία, Αστυπάλαια. Το Ελληνικό έπαψε να λειτουργεί (και για πτήσεις γενικής αεροπορίας) το 2002. - Η πρώτη σωστή απάντηση ήρθε από τον sv1xv στις 7/10.
4. Α: Τυμπάκι, Β: Πολιχνίτος, Γ: Αμφιάλη - Η πρώτη σωστή απάντηση ήρθε από τον sv1xv στις 7/10.
5. Σκιάθος, Μύκονος, Σάμος, Σητεία (μήκη απογείωσης διαδρόμων: 1702, 1964, 2044 και 2074 m αντίστοιχα)
site Αερολιμένα Σάμου: ("...και μπορούν να προγειωθούν μέχρι και αεροσκάφη τύπου Boeing 757")
site Αερολιμένα Σκιάθου: ("...και δέχεται μεσαίου τύπου αεροσκάφη (Β737-757-Α320-321)")
κτλ.
Πολλές απαντήσεις περιλάμβαναν τα εξής αεροδρόμια:
Κάρπαθος (μήκος απογείωσης 2699 m!)
Σαντορίνη (μήκος απογείωσης 2491 m!)
Μυτιλήνη (μήκος απογείωσης 2467 m!) (& με ενίσχυση του διαδρόμου -το 2000- για να υποδέχεται 767)
αλλά είναι λάθος, αφού μπορούν να εξυπηρετήσουν και 767, άσχετο αν δεν τα επισκέπτεται λόγω μειωμένης κίνησης. Η ερώτηση δεν απαντήθηκε.
6. Αεροδρόμια που διέθεταν διάδρομο σε διαφορετική διεύθυνση ο οποίος καταργήθηκε ΜΟΛΙΣ λειτούργησε ο νέος:
Ιωάννινα (ο 13/31 αντικαταστάθηκε από τον 14/32),
Αλεξανδρούπολη (ο 06/24 -1255 m- αντικαταστάθηκε από τον 07/25),
Κως (o ~16/34 -1200 m- αντικαταστάθηκε από τον 15/33),
Σητεία (o 17/35 -750 m- αντικαστάθηκε από τον 05/23),
Κάρπαθος (ο 13/31 -750 m- αντικαταστάθηκε από τον 12/30)
(τμήματα των παλιών διαδρόμων σώζονται μέχρι σήμερα και στις 5 περιπτώσεις). Η ερώτηση δεν απαντήθηκε.
7. Warsaw Okecie
http://www.airliners.net/open.file/0608933/L/ - Η πρώτη σωστή απάντηση ήρθε από τον gonso στις 8/10.
8. 1931: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Αγρίνιο, Ιωάννινα 1934: Δράμα - Η πρώτη σωστή απάντηση ήρθε από τον gonso στις 7/10.
9. Dornier 228 και Κρατικός Αερολιμένας Λάρισας - Η πρώτη σωστή απάντηση ήρθε από τον sv1xv στις 8/10.
10. Η ΥΠΑ παρέχει ΕΕΚ σε 18 αεροδρόμια. Τα α/δ που δεν διαθέτουν ΕΕΚ και δέχονται charter: Κάρπαθος, Κύθηρα, Νάξος (Σητεία, Καστοριά) - Η πρώτη σωστή απάντηση ήρθε από τον gonso στις 8/10
11. Δ7 (Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών) - Η πρώτη σωστή απάντηση ήρθε από τον sv1xv στις 7/10, και αποτελεί την ερώτηση που απάντησαν σωστά οι περισσότεροι (5 άτομα).
12. SX-CBC, SX-CBD
Η ΟΑ παρέλαβε 6 καινούργια 727 στα τέλη του '60 (SX-CBA/-B/-C/-D/-E/-F), που τα χρησιμοποίησε για περισσότερα για περισσότερα 20 χρόνια, μέχρι το 1992 οπότε και αποσύρθηκαν. Ωστόσο για δύο από αυτά τα αεροσκάφη η ζωή δεν τέλειωσε τότε. Βάφτηκαν με τα νέα χρώματα και άρχισαν να πετάνε ξανά - σε περιόδους αιχμής- από το 1994 ως το 1997 οπότε και αποχώρησαν για τις Η.Π.Α., σε αντίθεση με τα άλλα 4 727 που καθηλώθηκαν στο Ελληνικό ως τις αρχές του 2003 που διαλύθηκαν (όλα εκτός του -Α). Στις απαντήσεις έγινε αυτό που περίμενα: μια σύγχυση με τα 3 μεταχειρισμένα 727 που πήρε η ΟΑ το 1990 από Lufthansa και Condor (SX-CBG/-H/-I), και προφανώς δεν τα απέσυρε το 1992... για να τα ξαναβάλει σε χρήση το 1994!!!!... Τα 3 αυτά αεροσκάφη πετάξαν τα περισσότερα χρόνια με τα χρώματα των Μακεδονικών Αερογραμμών και δεν έχουν καμία σχέση με τα 6 ιδιόκτητα 727 της ΟΑ.
Το SX-CBC στη 2η του καριέρα:
http://www.airliners.net/open.file/0974584/L/
Το SX-CBD στη 2η του καριέρα:
http://www.planepictures.net/netshow.php?id=2663
Η πρώτη σωστή απάντηση ήρθε από το VASILI SARIDAKI -όπως είπε στην τύχη- στις 14/10!
13. Α: Edinburgh, Β: Vienna, Γ: Oslo-Gardenmoen - Η πρώτη σωστή απάντηση ήρθε από τον gonso στις 7/10.
14. Δοξιάδης: Μακρόνησος, Καραμανλής: Πάχη Μεγάρων - Η πρώτη σωστή απάντηση ήρθε από τον gonso στις 13/10!
15. YS-11 ή αλλιώς το "Γκαζοζέν" (Δύσκολη ερώτηση αν δεν είχε προηγηθεί το quiz του gonso... εύκολη όμως τώρα αν πήγαινε το μυαλό κάποιου να ψάξει κατευθείαν για το πιλοτήριο του YS-11)
http://www.airliners.net/open.file/0288533/L/ - Η πρώτη σωστή απάντηση ήρθε βεβαίως από τον gonso στις 8/10
16. IL-96-300
http://www.airliners.net/open.file/0934758/L/ (Κατ' εμέ εύκολη ερώτηση, αφού οι αεραγωγοί στα καθίσματα δείχνουν α/φ ρωσικής προέλευσης... σε συνδυασμό με τις οθόνες IFE που δείχνουν κατευθείαν τον τύπο) - Η πρώτη απάντηση ήρθε από τον gonso στις 8/10.
17. LGKA (Καστοριά "Αριστοτέλης") - Ήταν η πρώτη απάντηση που έλαβα για το quiz, και ήρθε από τον sv1xv στις 6/10.
18. 1971, British Airways - Η πρώτη σωστή απάντηση ήρθε από τον gonso στις 7/10.
19. Macau, Mirny. Διάσημα και ιδιαίτερα αεροδρόμια...
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=176809 http://www.airliners.net/open.file/0665824/L/ - Η πρώτη σωστή απάντηση ήρθε από τον gonso στις 7/10
20. Σπέτσες (JSS). Μύκονος, Χίος, Σαντορίνη, Σκιάθος - Η πρώτη σωστή απάντηση ήρθε από τον VASILI SARIDAKI στις 14/10!