Δέν νομίζω ότι η ανησυχία τού απορούντος επιβάτη είχε να κάνη με την διάρκεια τού ταξιδιού-άλλωστε στο παρελθόν ακόμα και Ντακότες έκαναν πολύωρα ταξίδια με επιβάτες-είχαν μάλιστα και κρεβάτια γιά τα νυχτερινά δρομολόγια.
Προσωπικά δέν βλέπω τον λόγο γιατί θα έπρεπε να θεωρήσουμε "μαργαριτάρι" την απορία αυτή κάποιου που προφανώς δέν είναι aviation enthusiast κι'έτσι δέν ξέρει περί ETOPS και λοιπών λεπτομερειών.Οπως ακριβώς υπάρχουν πολλοί που φοβούνται να πετάξουν με ελικοφόρο γιατί το θεωρούν "ξεπερασμένο",έτσι υπάρχουν κι'αυτοί που νομίζουν ότι ένα αεροπλάνο πρέπει να έχη μέγεθος ανάλογο με την διάρκεια τού δρομολογίου που κάνει-και μάλιστα ο φόβος τους είναι μεγαλύτερος όταν πρόκειται να κάνουν ταξίδι πάνω απο εκτεταμένη υδάτινη επιφάνεια,γιατί τουλάχιστον άμα είναι στεριά από κάτω,έχουν την "βεβαιότητα" ότι κάπως κουτσά-στραβά κάπου θα προσγειωθή το αεροπλάνο και θα καταφέρουν να βγούν ζωντανοί απ'αυτό,ενώ στην θάλασσα τα πράγματα δέν είναι και τόσο εύκολα (το λέει άλλωστε και ο ίδιος ο επιβάτης ότι φοβάται πως σε μιά τέτοια περίπτωση ίσως χρειαστή να κολυμπήση...)
Προσωπικά δέν βλέπω τον λόγο γιατί θα έπρεπε να θεωρήσουμε "μαργαριτάρι" την απορία αυτή κάποιου που προφανώς δέν είναι aviation enthusiast κι'έτσι δέν ξέρει περί ETOPS και λοιπών λεπτομερειών.Οπως ακριβώς υπάρχουν πολλοί που φοβούνται να πετάξουν με ελικοφόρο γιατί το θεωρούν "ξεπερασμένο",έτσι υπάρχουν κι'αυτοί που νομίζουν ότι ένα αεροπλάνο πρέπει να έχη μέγεθος ανάλογο με την διάρκεια τού δρομολογίου που κάνει-και μάλιστα ο φόβος τους είναι μεγαλύτερος όταν πρόκειται να κάνουν ταξίδι πάνω απο εκτεταμένη υδάτινη επιφάνεια,γιατί τουλάχιστον άμα είναι στεριά από κάτω,έχουν την "βεβαιότητα" ότι κάπως κουτσά-στραβά κάπου θα προσγειωθή το αεροπλάνο και θα καταφέρουν να βγούν ζωντανοί απ'αυτό,ενώ στην θάλασσα τα πράγματα δέν είναι και τόσο εύκολα (το λέει άλλωστε και ο ίδιος ο επιβάτης ότι φοβάται πως σε μιά τέτοια περίπτωση ίσως χρειαστή να κολυμπήση...)