Αεροπορικά μαργαριτάρια!

  • Thread starter Thread starter seven4seven
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ο γράφων έχει κρατήσει τις πρωτότυπες λεζάντες προφανώς για να αποδείξει με πόσο γελοίες δικαιολογίες καλύπτουν τις μυστικές επιχειρήσεις τους.
 
Εμένα με θλίβει το γεγονός πως υπάρχουν τόσοι βλάκες (οι συντάκτες τού άρθρου αυτού και άλλων παρομοίων) που νομίζουν ότι αυτοί είναι οι έξυπνοι κι'όλοι εμείς οι υπόλοιποι βλάκες.

Σάν τον τύπο που πήγαινε με το αμάξι ανάποδα στην Πανεπιστημίου κι'όταν άκουσε απ'το ραδιόφωνο την είδηση ότι "κάποιος κινείται στην Πανεπιστημίου αντίθετα απ'το ρεύμα",μονολόγησε "μα τί βλάκας αυτός ο εκφωνητής!εγώ βλέπω χιλιάδες άτομα να πηγαίνουν αντίθετα απ'το ρεύμα....."
 
H στρατιωτική έκδοση του Cessna 172, είναι το Τ-41 Mescalero , το οπόιο μέχρι πριν λίγα χρόνια το χρησιμοποιούσε και η ΠΑ στην βασική εκπαίδευση. Βέβαια, η Πολεμική Αεροπορία της Νότιας Αφρικής δε χρησιμοποίησε ποτέ το συγκεκριμένο τύπο.

Εδώ, το συμβάν, δοσμένο κάπως καλύτερα.
http://www.timeslive.co.za/local/2012/0 ... wana-visit
 
Η ΠΑ συνεχίζει να χρησιμοποιεί τα Τ-41 τόσο στη βασική εκπαίδευση, όσο και σε αποστολές επιτήρησης τους καλοκαιρινούς μήνες, όπως εύκολα μπορεί να πληροφορηθεί κάποιος από τα καθημερινά δελτία κοινωνικής προσφοράς που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της ΠΑ.
 
Tolis A340":u4i2qw65 said:
Η Καθημερινη μας πληροφορει οτι τα Cessna 172 ειναι πολεμικα αεροπλανα.Το ξερατε;
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_28/11/2012_472004

Αυτό το "πολεμικός" ώς όρος γενικώς είναι "μαργαριτάρι",καθώς το ορθότερο θα ήταν να λέγωνται τα αεροπλάνα "στρατιωτικά" και περαιτέρω να διακρίνωνται σε "μαχητικά","μεταγωγικά" κλπ.Βέβαια θα έπρεπε τότε και η ΠΑ να λέγεται "Στρατιωτική Αεροπορία" (όπως στην Γαλλία λέγεται Armee de l'Air ήτοι "Στρατός τού Αέρος"),αλλά εδώ έχουμε άλλα "μαργαριτάρια" (π.χ. έχουμε "Αεροπορία Στρατού",αλλά δέν έχουμε "Αεροπορία Ναυτικού",όπως δέν έχουμε και "Στρατό Αεροπορίας".......)
 
Aπορία επιβάτη προς ex-πιλότο που απαντάει σε ερωτήσεις αναγνωστών της USA Today :roll:
Question: My wife and I recently flew to Hawaii and were surprised to see that the plane was relatively small, a twin engine 737-800. Can that aircraft maintain altitude with a full passenger load if one of the engines were to go out? We were worried we may have had to swim home. In general what are the regulations for flights over large bodies of water?

-- submitted by reader Dave Gahage, Redwood City, Calif.

Answer: The 737 has been flying from the U.S. mainland to Hawaii for several years. It is a very capable aircraft for that route. With a full load of passengers, cargo and the necessary fuel on board, all jets will have to descend if an engine fails. This is calculated prior to departure and the diversion airports are assigned. On a flight from the U.S. mainland to Hawaii, the pilots know the point at which it is the same time to continue to the destination as to return to the mainland. This "equal time point" is calculated on every overwater flight.

The FAA requires very strict maintenance, operational and dispatch procedures for extended twin-engine operations. This type of flying has been successfully done for decades, proving the safety of the processes and the ability of the airplanes.

You don't have to worry about swimming home.
 
Μια εύλογη απορία ήταν, γιατί να το ονομάσουμε "μαργαριτάρι";
 
Δεν ξέρω, υποκειμενικό είναι αλλά μου φάνηκε αστείο να ρωτάει ο άλλος στην ουσία αν είναι ασφαλές το 738 για πτήση Καλιφόρνια-Χαβάη επειδή είναι δικινητήριο και "relatively small"...
 
Όλα σχετικά είναι μεν, αλλά μιλάμε για πεντέμιση ώρες ταξίδι.
 
Top