Αεροπορία & Οικολογία

  • Thread starter Thread starter gonso
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
TeaCHeRaKiS":bszfem5x said:
Καλά... αν ήταν να φορολογουμε κ το στρατο για την οικολογικη καταστροφη... Δε μου λες? Ποσα δισεκατομμυρια δολλαρια πρεπει να χρεωσουμε στην Αμερικη για τις πυρηνικες δοκιμες στα νησια του Ειρηνικου??? Με το ιδιο σκεπτικο δηλαδη....

ο Al Gore κλεινοντας την ομιλια του μια εβδομαδα πριν τονισε την αναγκαιοτητα ληξης του πολεμου σαν μια σημαντικη αρχη καταπολεμησης ολων εκεινων που υπερθερμαινουν τον πλανητη.
βεβαια ολοι καταλαβαινουμε οτι αυτο οικονομικα δε συμφερει (και αμφιβαλλω αν θα ειχε τις ιδιες αποψεις αν ηταν προεδρος των ΗΠΑ) :wink:
αυτο που συμφερει ειναι να ξεκινησεις χτυπωντας αυτους που δεν μπορουν να κανουν τιποτα αλλο απο το να πληρωσουν...δηλαδη ΟΧΙ τις βιομηχανιες η το στρατο, αλλα τον απλο κοσμο.
προσωπικα επιμενω οτι το greentax ειναι εντελως δηθεν και υποκρισια στο ονομα της κονομας. με αυτον τον τροπο ΚΑΙ σε μετρα "προβαινουμε" ΚΑΙ τις τσεπες μας γεμιζουμε ΚΑΙ οχι μονο δεν αγγιζουμε τα μεγαλα κεφαλια αλλα τα κανουμε και πλουσιοτερα.
οσον αφορα το υψος του φορου ειμαι σιγουρος οτι δεν θα προκειται για 10 €. απο οτι εχω διαβασει στον τυπο το προστιμο θα ειναι τετοιο ο επιβατης θα ταξιδευει μονο οταν πραγματικα υπαρχει αναγκη.
 
Φίλε μου Hastaroth, αν και δεν είμαι συντονιστής, θα παρακαλούσα να αφήναμε τις πολιτικές ταμπέλες και σχόλια στα απολύτως απαραίτητα, μην φάει κάνα κλέιδωμα το θέμα που νομίζω είναι ενδιαφέρον.

Και εγώ κάνω ένα μικρό πολιτικό σχόλιο, αλλά ας το κάνουμε κομψά και με τον διακόπτη "Ο νοών νοείτω" ανοιχτό. :wink:
 
χωρίς σχόλιο
easyJet’s current operations generate 97.5g of CO2 per passenger km, the Toyota Prius emits 104g of CO2 per kilometre; and the European car industry has recently been given a target to achieve 130g of CO2 per kilometre.
 
thomaidis":1ghz4mnr said:
χωρίς σχόλιο
easyJet’s current operations generate 97.5g of CO2 per passenger km, the Toyota Prius emits 104g of CO2 per kilometre; and the European car industry has recently been given a target to achieve 130g of CO2 per kilometre.


Ναι... μηπως να μας δωσεις κ πηγη??? Το οτι το αεροπλανο ειναι μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ μεταφορας, δεν το συζηταμε. Συνεπως θα εχει μικροτερο ποσοστο κατα κεφαλην εκπεμπομενων ρυπων. Ωστοσο στο συνολο τους ειναι που βγαινει το προβλημα....
 
Όταν μιλάμε για μέτρα και σταθμά του στύλ "per passenger km", προφανώς πάιζει μεγάλη σημασία΄πόσα είναι τα χιλιόμετρα. Παίζει δηλαδή μεγάλη σημασία άν αυτό 97.5kg το έχει "εκπέμψει" επιβάτης που πετάει Λονδίνο-Αθήνα ή επιβάτης που πετάει Λονδίνο-Γλασκώβη.

Οι λόκο κάνουν πολλά τέτοια παιχνιδάκια μάρκετινγκ με στόχο τους επιβάτες που νοιώθουν ένοχοι που πετάνε.

Η Ryanair έχει αυτοκολλήσει την ταμπέλα της πιό πράσινης αεροπορικής εταιρείας στην Ευρώπη (τουλάχιστον). Αυτό το συμπέρασμα το έβγαλε μόνη της με την "απλή λογική" ότι πρίν 8 χρόνια είχε τα πιό "βρώμικα" αεροπλάνα (732) και τα αντικατέστησε με πιό "οικολογικά" (738), πετυχαίνοντας μείωση εκπομπών CO2 ανά επιβάτη, της τάξης του 45%. Άρα είναι η πιό πράσινη εταιρεία.

Και εγώ είμαι ο πιό ωραίος άντρας της Ευρώπης. Στην Ελλάδα όλοι με φωνάζανε Κουασιμόδο. Ήρθα όμως στην Αγγλία που είναι όλοι σκυλομούρηδες και ανεβήκανε οι μετοχές μου κατά 70%. Άρα είμαι ο ωραιότερος γκόμενος της Ευρώπης.

Ξέχασα βέβαια να σας πώ ότι ήμουν και ο καλύτερος μαθητής στο σχολείο μου. Προβιβαζόμουν κάθε χρόνο με 10. Έβαλα όμως τα δυνατά μου μία χρονιά και πήρα 15. Πενήντα τοις εκατό πάνω !!! Ήμουν ο καλύτερος μαθητής στο σχολείο μου.

Η βελτίωση σε ποσοστά μετράει. Όχι η "αντικειμενική αξία".

Τέτοιοι που είμαστε, καλά κάνουνε και μας ταίζουν κουτόχορτο νυχθημερόν!
 
gonso":3oa8czds said:
Φίλε μου Hastaroth, αν και δεν είμαι συντονιστής, θα παρακαλούσα να αφήναμε τις πολιτικές ταμπέλες και σχόλια στα απολύτως απαραίτητα, μην φάει κάνα κλέιδωμα το θέμα που νομίζω είναι ενδιαφέρον.

Και εγώ κάνω ένα μικρό πολιτικό σχόλιο, αλλά ας το κάνουμε κομψά και με τον διακόπτη "Ο νοών νοείτω" ανοιχτό. :wink:

Αγαπητέ gonso,την ταμπέλα την έβαλα επειδή δέν είναι και τόσο εύκολο να πή κανείς μέ υπαινιγμούς αυτό που είπα,ώστε να "νοήση" αυτό που πρέπει νά εννοηθή.

Εν πάσει περιπτώσει,είπα αυτό που ήθελα να πώ επί τού πολιτικού σκέλους τού θέματος και δέν χρειάζεται να το δούμε άλλο από αυτή την πλευρά.Αλλωστε συνέχισα το σχόλιό μου μέ αεροπορική οπτική.

Τό ζήτημα είναι οτι θά έπρεπε να δίνωνται κίνητρα στίς αεροπορικές εταιρείες ώστε να αποκτούν πιό "καθαρά" αεροπλάνα καί όχι να τιμωρήται το κοινό επειδή ταξιδεύει αεροπορικώς.

Αλλωστε αυτός που καθορίζει -ή πρέπει να καθορίζη- πότε υπάρχει πραγματικά ανάγκη να ταξιδέψη αεροπορικώς είναι ο ίδιος ο επιβάτης.
 
Το ζήτημα για μένα είναι απλό: το τεράστιο ποσό του επιπλέον "πράσινου" φόρου θα διατεθεί για να μειωθεί η καταστροφή των μεγάλων δασών του πλανήτη που συντελείται εδώ και χρόνια; Θα δωθεί μήπως για καλύτερη επεξεργασία των βιομηχανικών εκπομπών; Θα ενισχύσει τη χρήση πιο καθαρών τεχνολογιών στις νέες ταχέως αναπτυσσόμενες υπερδυνάμεις;

Ή μήπως απλώς θα αποτρέψει τον κόσμο από το να πετάει και θα αναγκάσει τις αεροπορικές να προσπαθούν και πάλι εναγωνίως και με κάθε τρόπο να μειώσουν κι άλλο τα κόστη τους, μπας και ισορροπήσουν κάπως οι νέες τιμές;

Γιατί, προσωπικά, θα σταματήσω να πετάω αν οι τιμές αυξηθούν κι άλλο, όπως και πολύς άλλος κόσμος πιστεύω. Και όχι βέβαια από τύψεις...

:roll: :roll: :roll:


(Όσο για τους οικολόγους που ξέρω εγώ, και frequent flyers σε βαθμό που τους ζηλεύω είναι και δε χρησιμοποιούν μέσα μαζικής μεταφοράς και δεν οδηγούν υβριδικά αυτοκίνητα. Και μάλιστα κάποιοι από αυτούς είναι και πανεπιστημιακοί, υπέρμαχοι της άποψης ότι ο πλανήτης μας καταστρέφεται τάχιστα...)
 
Το ζήτημα για μένα είναι απλό: το τεράστιο ποσό του επιπλέον "πράσινου" φόρου θα διατεθεί για να μειωθεί η καταστροφή των μεγάλων δασών του πλανήτη που συντελείται εδώ και χρόνια; Θα δωθεί μήπως για καλύτερη επεξεργασία των βιομηχανικών εκπομπών; Θα ενισχύσει τη χρήση πιο καθαρών τεχνολογιών στις νέες ταχέως αναπτυσσόμενες υπερδυνάμεις;


Εδω τις τελευταίες 2 μέρες όλη η Ελλάδα καίγεται.... Σιγα μη δώσουν σημασία στο πράσινο του πλανήτη - η Shell επισης τρωει σαν σαράκι τον αμαζόνιο. Αμερική και Κίνα οι μεγαλύτεροι φορείς βιομηχανίας παγκοσμίος αρνούνται να συμετασχουν κ να συμορφωφουν με τις αποφάσεις μείωσης των ρύπων στα παγκόσμια συνέδρια.. Κάτι ξέρουν μάλλον... η απλά δεν τους συμφέρει..???

Όπως και να έχει, όσο οι Α/Κ χρησιμοποιούν καύσιμα παράγωγα του μαυρου χρυσου οι ρύποι τους θα είναι ανάλογοι της τιμής του πετρελαίου και οι τάσεις μείωσης των ρύπων αυτών από τις νεες τεχνολογίες θα είναι αντιστρόφος ανάλογες των τάσεων αύξησης της ανεργείας...
 
Διαβάστε και αυτό να δέιτε πώς ο πρίγκιπας Κάρολος της Αγγλίας, για χάρη της πολιτική ορθότητας, έγινε carbon...neutral !
http://www.guardian.co.uk/worldlatest/s ... 46,00.html

Ταξίδεψε στο εξωτερικό ...86 φορές με αεροπλάνο σε ένα χρόνο, αλλά το ...εξουδετέρωσε φυτεύοντας τα ανάλογα δέντρα !

Επίσης τώρα πιά, η Τζάγκουάρ του και το Land Rover του κινούνται με βιοντίζελ. (αυτό ισχύει για μόνο τα δικά του δύο αυτοκίνητα, για την ακολουθία των 10 αυτοκινήτων και 5 μηχανών της ασφάλειας που τον ακολουθούν, κουβέντα).

Βιοντίζελ, δηλαδή με ανακυκλωμένα μαγειρικά λίπη και έλαια. Δηλαδή θα μυρίζουν σαν σουβλατζίδικό? Καταλαβαίνω ότι αυτό είναι ενεργειακά σωστό. Αλλά φαντάζεστε μία πόλη σαν την Αθήνα με τέτοια αυτοκίνητα? Δεν μπορεί, κάποια μυρωδιά μυστήρια θα βγάζουν. Δεν διαφωνώ πάντως να αντικαταστήσουμε το νέφος με ...τσίκνα :mrgreen:
 
Με καλύψανε διαδοχικά όλες οι απόψεις που ειπωθήκανε.
Και εγώ -με τη σειρά μου- πιστεύω πως είναι άθλια υποκριτική η φορολόγηση των αερομεταφορών. Ψάχνανε να βρουν κάτι ΑΚΟΜΑ και βρήκαν τις αερομεταφορές, λες και η βιομηχανία είναι μικρότερος ρυπαντής.
Βασικά, αυτό που θα έπρεπε να γίνει, είναι να επιβάλλουν ΤΡΙΠΛΟ εισητήριο στους -δηλωμένους υπερ της φορολόγησης- κλιματολόγους/ψευτο-οικολόγους, την άλλη φορά που θα κάνουν ταξιδάκια για να συγκεντρωθούν και να καταλείξουν σε τέτοια συμπεράσματα. Λένε λένε, αλλά όταν θέλουν να πάνε να μαζευτούν κάπου, δεν πάνε με τα πόδια...
 
Top