Aerolíneas Argentinas

Καταλαβαίνω, αν και το φόρουμ εδώ δεν είναι πολιτικό. Η Aerolineas Argentinas είναι υπό κρατικό έλεγχο ή έχει ιδιωτικοποιηθεί; αν κάποιος πιστεύει ότι μπορεί να διοικήσει καλύτερα τη χώρα ή την αεροπορική εταιρία, πιστεύω ότι υπό προϋποθέσεις μπορεί να το διεκδικήσει. Αμφιβάλλω πολύ όμως αν θα είναι ευτυχισμένος με αυτό. Σε πολλές χώρες έχουν ιδιωτικοποιηθεί αεροδρόμια και αεροπορικές με ποικίλη επιτυχία. Οι μεν χαίρονται, οι δε διαμαρτύρονται. Κάθε αλλαγή φέρνει καλά και λιγότερο καλά αποτελέσματα. Στις "απελευθερωμένες" αγορές έχουν εμφανιστεί νέοι "παίκτες", συχνά με χαμηλότερες τιμές αλλά και επίπεδο υπηρεσιών. Μερικές από αυτές οδηγήθηκαν σε εξοντωτικό ανταγωνισμό και αλυσιδωτές πτωχεύσεις. Δηλαδή έγινε το χατίρι μας για μια σεζόν, πετάξαμε σε όλο τον κόσμο φθηνά αν όχι τσάμπα, βγάλαμε φωτογραφίες και βίντεο, γεμίσαμε το διαδίκτυο για να δουν οι "φίλοι" μας τι καλά που περνάμε και να τους μπούμε στο μάτι, καταχρεώσαμε όλο τον κόσμο και βρωμίσαμε όλο τον πλανήτη και μετά κατηγορούσαμε τους ταξιδιωτικούς πράκτορες και τις αεροπορικές για ανευθυνότητα, ανικανότητα, απάτη, γρουσουζιά, μπατίρηδες, τους σέρναμε στα δικαστήρια αν όχι φυλακές και μετά πήγαμε σπίτι μας με καθαρή συνείδηση. Πως σας φαίνεται αυτό;
Λυπάμαι που δεν είναι πολύ δημοφιλές το μήνυμά μου, αλλά είναι ένα μέρος της αλήθειας. Επειδή ελάχιστοι θα διάβασαν ως εδώ, στο δια ταύτα: όποιος θέλει και μπορεί να αναλάβει τη (συν)διαχείριση της Αργεντινής ή της Aerolineas Argentinas μπορεί να στείλει μια επιστολή στον κύριο Javier Milei. Για να είμαι ειλικρινής, διαισθάνομαι ότι κάτι άλλο μας φταίει. Δεν ξέρω τι, αλλά από την αρχή της ανθρώπινης ιστορίας δε μου είναι γνωστή καμία κυβέρνηση ή ηγεσία που να έχει πλήρη και γενική αποδοχή.
 
Παιδιά, στην Αργεντινή μπήκε το ΔΝΤ πρίν από λίγες μέρες με πρώτη βοήθεια 5 δις$, σίγουρα δεν πρόκειται να βάλουν λεφτά στην αεροπορική τους, μάλλον για πώληση θα πάει όπως και πολλά άλλα. Εμείς ξέρουμε καλά τό τί σημαίνει ΔΝΤ!
 
Στην περίπτωση της Ελλάδας ακούμε ΔΝΤ και μας πιάνει κρύος ιδρώτας, όμως αυτό δεν είναι απαραίτητο να ισχύει για άλλες χώρες. Άλλο Ευρώπη, άλλο Βαλκάνια κι άλλο Λατινική Αμερική. Πιθανόν να έχεις δίκαιο, CaptainChris, ότι η διάσωση της AR, τουλάχιστον όπως τη γνωρίζαμε ως σήμερα, δε θα είναι αρχικά προτεραιότητα. Ίσως να υπάρχουν πιο επείγοντα πράγματα να γίνουν. Ίσως σε ιδιωτικά χέρια η εταιρία να έχει καλύτερη τύχη για τους εργαζόμενους, τη χώρα και τους ταξιδιώτες.
 
Top