Aerolíneas Argentinas

Όντως δεν πρέπει να θυμούνται ούτε και οι ίδιοι ότι είναι στην sky team. Μόνο τα αυτοκόλλητα έχουν ξεμείνει. Ούτε ανακοινώσεις για την skyteam ούτε code sharing τίποτα. Φάση άλλος για Καλαφάαατε!
Έλα θέλω να κλείσω την πόρτα. Το σέρβις μέχρι ώρας ανύπαρκτο. Έκανα το πρωί μια πτήση, ούτε ένα πλαστικό μπουκάλι νερό δεν έδωσαν. Με το που έκλεισαν οι πόρτες μια ανακοίνωση στα γρήγορα και μετά τρύπωσαν στο παραβάν. Comme a la maison επι ΟΑ ένα πράγμα. Anyways θα κάνω trip report μόλις επιστρέψω.
Είναι όντως μεγάλη σαπουνόπερα η υπόθεση αλλά έχει πολύ ψωμί. οπότε θα επιστρέψω Δημήτριος στο θέμα ;)
 
Νομίζω ότι γενικά αυτή την εποχή οι αεροπορικές συμμαχίες περνούν κρίση και επαναπροσδιορίζονται. Ας.μην ξεχνάμε ότι ναι μεν υπάρχει περιθώριο ελεύθερων επιλογών, αλλά εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από πολιτικές σχέσεις, οικονομικές συγκυρίες και προσωπικές προτιμήσεις των εκάστοτε διοικούντων. Προσωπική μου άποψη ότι η AR θα ταίριαζε περισσότερο σε μια συμμαχία που τα ηγετικά μέλη είναι πιο κοντά σε παραδοσιακά ισπανόφωνους πολιτισμούς, όπως η Oneworld με την Iberia. Όμως, ζούμε σε εποχές που οι νέες γενιές επιθυμούν περισσότερη πολυμορφία, ποικιλία και αλλαγή, οπότε τα παραδοσιακά μοντέλα αεροπορικών εταιριών και συμμαχιών ίσως αλλάξουν. Παράλληλα όμως, για να διατηρηθεί μια ασφαλής αεροπορική κίνηση, είναι απαραίτητες κάποιες σταθερές. Είτε αυτό λέγεται κυβέρνηση, είτε διεθνής οργανισμός που θα δίνει κατευθυντήριες γραμμές, είτε πέντε-έξι αεροπορικές που θα έχουν αρκετή αξιοπιστία, σταθερότητα, ικανότητα και "ειδικό βάρος" ως σημείο αναφοράς. Από την άλλη αυτό είναι δύσκολο γιατί το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον απαιτεί γρήγορες αποφάσεις και έργα, όσο το δυνατό λιγότερη γραφειοκρατία και αρκετή έως πολλή ευελιξία. Όσοι μένουν σταθεροί μπορεί εύκολα να χαρακτηριστούν παρωχημένοι, ξεπερασμένοι, παλιοί, χαμηλότερης αξίας. Από όσο γνωρίζω η AR ανήκει στην "κατηγορία" των παραδοσιακών επιχειρήσεων, αλλά είμαι βέβαιος ότι θα έχει αναγνωρίσει την ανάγκη εκσυγχρονισμού και προσαρμογής. Δε γνωρίζω καθόλου την αργεντίνικη αγορά, αλλά πάντα ήθελα να επισκεφτώ τη χώρα με την ιδιαίτερη γοητεία της. Από όσο θυμάμαι τα τελευταία χρόνια πέρασε δύσκολα οικονομικά (πιθανώς και πτώχευση;) οπότε ίσως χρειάζεται στήριξη για να επανέλθει. Μόλις βρουν τους κατάλληλους συνεργάτες και συνεταίρους είμαι βέβαιος ότι θα επανέλθουν πιο δυνατοί, καθώς οι Λατίνοι έχουν ιδιαίτερη ζωντάνια και ενεργητικότητα!
 
Μια ενδιαφέρουσα ανασκόπηση των τελευταίων ετών και μια μικρή πρόγευση του τι ενδεχομένως ακολουθήσει.

 
Λοιπόν, θα προσπαθήσω να κάνω ένα σύντομο report της πρόσφατης εμπειρίας με την Aerolineas Argentinas. Έκανα 3 σκέλη με B738 και Max8. Το service reliability ήταν ok και όταν προέκυψαν ακυρώσεις λόγο ανωτέρας βίας ανταποκρίθηκαν επαρκώς με rerouting.

Το μείγμα των αεροσκαφών narrow body είναι «ok». Οι καμπίνες είναι βρώμικες όπως και στις LCCs και ότι έχει χαλάσει δεν έχει επιδιορθωθεί σε καθίσματα, reading lights κλπ.
Το on board service είναι ανύπαρκτο. Σε πτήση 3:20 σέρβιραν ένα καφέ και μια μικρή μπάρα λίγο πριν την προσγείωση.

Τα πληρώματα όλων τον ηλικιών ήταν αδιάφορα και κριμένα στα galleys.

Τα cabin preparation και safety demonstration της πλάκας σε μια ακατάληπτη version αγγλικής.

Η καινούργια στολή υπάρχει μόνο στο instagram και το YouTube.

Η καμπίνα στην business είναι 2 -2 και ο χώρος για τα πόδια στην οικονομική χειρότερος από LCCs. Το μόνο καλό ήταν ότι οι θέσεις είχαν καλό padding.

Το app αρκετά μέτριο.

επιβίβαση / αποβίβαση : ο θεός να βάλει το χέρι του. Εγκατέλειψαν έναν τυφλό ηλικιωμένο κύριο να κατέβει από τις σκάλες στην αποβίβαση να περπατήσει μέχρι το λεωφορείο που είχε ψηλά σκαλοπάτια και δεν μπορούσε μετά να βγει από το λεωφορείο.

Κανένας μα κανένας πέρα από την επίσης ηλικιωμένη σύζυγο του δεν έκανε την παραμικρή κίνηση ούτε καν να παραχωρήσει θέση μέσα στο λεωφορείο.

Ότι έχει να κάνει με passenger rights είναι απλά άγνωστη λέξη.

Η έμφαση είναι σε μεγάλα άδεια γραφεία πωλήσεων σε πόλεις και χωριά που δεν έχουν κανένα πελάτη. Ήταν μια επιστροφή στο πολύ γνωστό κακό παρελθόν.

Δεν ξέρω αν αξίζει να σωθεί. Ως έχει μάλλον όχι. :rolleyes:
 
Όλα αυτά μου θυμίζουν την Ολυμπιακή λίγο πριν το τέλος της
 
Φοβάμαι πως πολλά πράγματα στην Αργεντινή θα πάρουν την κάτω βόλτα το επόμενο διάστημα, εκτός από την ARG.
 
Μια ενδιαφέρουσα ανασκόπηση των τελευταίων ετών και μια μικρή πρόγευση του τι ενδεχομένως ακολουθήσει.

Ευχαριστούμε nick7488. Αν ισχύει το τελευταίο μερίς του άρθρου, υπάρχει ένα καλό στοιχείο, η κερδοφορία της επιχείρισης σε μια εποχή που οι περισσότερες αδρανούν ή γράφουν ζημιές. Δεν είμαι σε θέση να κρίνω αν οι αριθμοί είναι αξιόπιστοι και ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Χωρίς να θέλω να γίνω κριτής, μια υγιής επιφυλακτικότητα, δηλαδή όχι ευπιστία, δε θα ήταν λάθος. Στο παρελθόν, ιδιαίτερα σε χώρες της Λατινικής Αμερικής, κάποια πρόσωπα του επιχειρηματικού κόσμου, ακόμα και της πολιτικής, έχουν αναμιχθεί σε παράνομες δραστηριότητες όπως μαστροπεία και διακίνηση ναρκωτικών χρησιμοποιώντας ως όχημα ακόμα και αεροπορικές. Ελπίζω να έχουν αλλάξει τα πράγματα, αλλά δεν έχω προσωπική άποψη εφόσον όταν σχεδίαζα να επισκεφτώ την Αργεντινή ξέσπασε ο covid.
Αν θέλουμε όμως να είμαστε θετικοί και αισιόδοξοι, υπάρχει ένα καλό στοιχείο, της κερδοφορίας. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει το οικονομικό μέσο για να διορθωθούν κάποια από τα κακώς κείμενα. Δεν γνωρίζω αν αυτό επαρκεί, καθώς θα χρειαστούν και πρώτες ύλες, υποδομές και ανθρώπινο δυναμικό, αλλά κυρίως ένα μεσοπρόθεσμο σχέδιο για το μέλλον της επιχείρισης που να στηρίζεται από εργαζόμενους, τοπική κοινωνία, ηγεσία, δυνητικούς πελάτες και συνεργάτες. Η έκταση της Αργεντινής επιτρέπει την ανάπτυξη ενός αεροπορικού δικτύου, αλλά όπως γράφετε, αν κατάλαβα καλά η τοπική κοινωνία δεν είναι εξοικειωμένη με το αεροπλάνο ως ευρύ μέσο μεταφοράς. Αυτό μπορεί να αλλάξει, αλλά είναι μέρος διεθνών συγκυριών.
Αν θέλεις, εξήγησέ μας γιατί πιστεύεις ότι δεν αξίζει να σωθεί. Όντως ίσως να φαντάζει δύσκολο, ειδικά αν σκεφτεί κανείς τα πρόσφατα οικονομικά προβλήματα της χώρας, που δεν ξέρω σε ποιο βαθμό επηρέασαν τη δημόσια και ιδιωτική ζωή. Ίσως να υπάρχουν ελλείψεις στην εκπαίδευση. Σε πολλά μέρη του κόσμου εξακολουθεί να υπάρχει αναλφαβητισμός ή ελλιπής βασική εκπαίδευση, ώστε ακόμη και οι καθημερινές συναλλαγές και η αντίληψη αριθμών και ποσοτήτων να είναι περιορισμένη. Αλλά αυτό δεν είναι λόγος να εγκαταλείπουμε.
Όσον αφορά τη δήλωση του d|m|tr|s, θα με ενδιέφερε το γιατί. Γενικά δε ζούμε στην καλύτερη περίοδο της ανθρωπότητας, αλλά πάντα υπάρχουν άνθρωποι που από τα συντρίμμια φτιάχνουν κάτι καλό, αξιόπιστο και ικανό. Όλοι μπορούν να συμβάλλουν σε αυτό αν βρεθεί η κατάλληλη ηγεσία.
 
Όσον αφορά τη δήλωση του d|m|tr|s, θα με ενδιέφερε το γιατί. Γενικά δε ζούμε στην καλύτερη περίοδο της ανθρωπότητας, αλλά πάντα υπάρχουν άνθρωποι που από τα συντρίμμια φτιάχνουν κάτι καλό, αξιόπιστο και ικανό. Όλοι μπορούν να συμβάλλουν σε αυτό αν βρεθεί η κατάλληλη ηγεσία.
Νομίζω ο καθένας καταλαβαίνει τι εννοώ, ειδικά σε ό,τι αφορά την τωρινή ηγεσία στην εν λόγω χώρα.
 
Ίσως ο καθένας εκτός από μένα, γι' αυτό ρωτάω. Συνηθίζω να μην παρακολουθώ ειδήσεις καθημερινά γιατί μου χαλάνε τη διάθεση, οπότε δεν είμαι ενήμερος ανά πάσα στιγμή για το τι συμβαίνει στον πλανήτη. Κατά την ταπεινή μου άποψη καμία κυβέρνηση σήμερα δεν είναι τέλεια. Σε κάποιο βαθμό η ηγεσία αντικατοπτρίζει τους κυβερνώμενους και αν όχι, υπάρχουν μέσα έκφρασης και διαμαρτυρίας. Αλλά στο θέμα, υποθέτω ότι εννοείς ότι η τωρινή διαχείριση των πόρων από πλευράς ηγεσίας είναι ανεπαρκής, σωστά;
 
Όχι, εννοώ ότι ο νεοεκλεγείς πρόεδρος τους είναι ακροδεξιός.
 
Top