Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
sdiama":99u3z3is said:
Δεν είναι όμως δύσκολο να παραγγείλουν 1 ή 2 σειρές με καλύτερο seat pitch και ας το χρεώνουν με μεγαλύτερο ναύλο, γι'αυτούς που το έχουν ανάγκη. Δεν με ενοχλεί να πληρώσω 20%-25% παραπάνω, αλλά να πάω ως άνθρωπος.

Αν δεν κάν λάθος αυτό ακριβώς υπάρχει και λέγεται ...business class. E, είναι λίγο πιο ακριβό από 20-25% παραπάνω, αλλά υπάρχει.

Και για να μην νομίζεις ότι είσαι ο μόνος άνθρωπος με ...παράπονα, να σε ενημερώσω ότι στην Αμερική γίνεται κουβέντα το τί θα κάνουν τους obsese επιβάτες, αυτούς που ...δεν χωρούν καν να μπουν στην καρέκλα. Εκεί να δείς ιδέες...
 
george_a":3qay6vm5 said:
Αν δεν κάν λάθος αυτό ακριβώς υπάρχει και λέγεται ...business class. E, είναι λίγο πιο ακριβό από 20-25% παραπάνω, αλλά υπάρχει.

Βασικά υπάρχει αυτή η ιδέα σε μερικές εταιρίες του εξωτερικού και λέγετε Premium economy. Χρησιμοποιούνται τα ίδια καθίσματα με την οικονομική θέση αλλα με περισσότερο χώρο για τους επιβάτες. Στην Business χρησιμοποιείται εντελώς διαφορετικός τύπος καθίσματος.
 
george_a":3kqp3mmv said:
Αν δεν κάν λάθος αυτό ακριβώς υπάρχει και λέγεται ...business class. E, είναι λίγο πιο ακριβό από 20-25% παραπάνω, αλλά υπάρχει.

Και για να μην νομίζεις ότι είσαι ο μόνος άνθρωπος με ...παράπονα, να σε ενημερώσω ότι στην Αμερική γίνεται κουβέντα το τί θα κάνουν τους obsese επιβάτες, αυτούς που ...δεν χωρούν καν να μπουν στην καρέκλα. Εκεί να δείς ιδέες...

Δεν έχεις άδικο. Ομως ταυτόχρονα δεν έχεις και δίκιο.
Αυτό εναπόκειται στο configuration του αεροπλάνου κατά την παραγγελία του. Η τακτική στην business, σε μεγάλο μέρος πτήσεων, είναι να αφήνουν κενό το μεσαίο κάθισμα, σε θέσεις όμως, που δεν έχουν διαφορά στο seat pitch με την economy. Το ταξίδι συνήθως εμπλουτίζεται από προνόμια. Οπως διαφορετικό check-in desk, business class lounges, μεταφορά στο αεροπλάνο με company buses, διαφορετικό in-flight service κ.α.

Ετσι ακόμα και η επιλογή business class είναι λοταρία, όταν τα πράγματα είναι "στριμόκωλα από παραγγελία τους" :?

Επίσης δε διαφωνώ με την τακτική των Αμερικάνικων εταιριών για τους παχύσαρκους επιβάτες. Αφού πράγματι χρειάζονται περισσότερες των μία θέσεων. Στο κάτω-κάτω, δεν φταίει σε τίποτα αυτός που κάθετα δίπλα του, να έχει τη μασχάλη του στη μύτη του! Αυτά βέβαια, με την προϋπόθεση ότι υπάρχει πλήρης ενημέρωση για το εταιρικό policy πριν την έκδοση του εισιτηρίου.

Εξάλλου δεν είμαι παχύσαρκος. Δόξα το Θεό, χωράω (ακόμα :D) σε μία θέση κατά πλάτος (αν και αυτό είναι υπό συζήτηση - σε μερικές εταιρίες πιάνουμε κοριούς!). Προσωπικά, χρειάζομαι 10%-20% περισσότερο χώρο για τα πόδια και γι'αυτό είμαι διατεθειμένος να πληρώσω 20%-25% Αφήνω δλ μεγαλύτερο κέρδος για την εταιρία :cool:


thanosp":3kqp3mmv said:
Βασικά υπάρχει αυτή η ιδέα σε μερικές εταιρίες του εξωτερικού και λέγετε Premium economy. Χρησιμοποιούνται τα ίδια καθίσματα με την οικονομική θέση αλλα με περισσότερο χώρο για τους επιβάτες. Στην Business χρησιμοποιείται εντελώς διαφορετικός τύπος καθίσματος.

Μπράβο! Κάτι τέτοιο! Ούτε προνόμια, ούτε διαφορετικό check-in, ούτε χλιδάτα σαλόνια. Λίγη άνεση, έστω και αν προορίζεται γι'αυτούς που έχουν σκοπό να την πληρώσουν.

Γράφοντας δε, τα 2 τελευταία μηνύματα, μου ήρθε μια ιδέα. :idea:
Σε κάθε αεροπλάνο (σχεδόν) υπάρχουν θέσεις με πιο πολύ χώρο για τα πόδια και αυτές είναι οι θέσεις που βρίσκονται συνήθως στις σειρές που βρίσκονται οι έξοδοι κινδύνου. Ας μπουν αυτές οι θέσεις σε ειδικό ναύλο, ώστε να δίνονται μόνο σε όσους τις πληρώνουν και όχι σε όποιον προλάβει και την ζητήσει από το check-in. ;)

Για το παραπάνω, παρακαλώ, ζητάω την πατρότητα της ιδέας :cool: :D
 
thanosp":x3xb01d1 said:
Βασικά υπάρχει αυτή η ιδέα σε μερικές εταιρίες του εξωτερικού και λέγετε Premium economy. Χρησιμοποιούνται τα ίδια καθίσματα με την οικονομική θέση αλλα με περισσότερο χώρο για τους επιβάτες.

Σωστός, και το εφαρμόζει η United.

thanosp":x3xb01d1 said:
Στην Business χρησιμοποιείται εντελώς διαφορετικός τύπος καθίσματος.

Έ, όχι παντού, ε! Στην Ευρώπη τουλάχιστο, business class σε narrowbody σημαίνει να μην έχεις κάποιον στη μέση. Το μεσαίο κάθισμα 'μοιράζεται', αρκετές φορές έξυπνα, ανάμεσα στους δύο.
 
Επειδή έχουμε βγει και ολίγον off-topic, ναι έχεις δίκιο σε μικρότερα αεροσκάφη ισχύει αυτο. Είχα κατα νου μεγαλύτερα αεροσκάφη.
 
sdiama":x2p24yxb said:
Σε κάθε αεροπλάνο (σχεδόν) υπάρχουν θέσεις με πιο πολύ χώρο για τα πόδια και αυτές είναι οι θέσεις που βρίσκονται συνήθως στις σειρές που βρίσκονται οι έξοδοι κινδύνου. Ας μπουν αυτές οι θέσεις σε ειδικό ναύλο, ώστε να δίνονται μόνο σε όσους τις πληρώνουν και όχι σε όποιον προλάβει και την ζητήσει από το check-in. ;)

Για το παραπάνω, παρακαλώ, ζητάω την πατρότητα της ιδέας :cool: :D

Δε θέλω να σε απογοητεύσω αλλά η ιδέα σου εφαρμόζεται εδώ και καιρό από κάποιες εταιρείες, πχ την LTU
( http://www.ltu.de/docs/uk/internal/flee ... index.html )

Για να επιστρέψουμε στο θέμα μας όμως, Avidriver, μιας κι είσαι εκ των έσω απότι καταλαβαίνω, δε λες στους πάνω στην Aegean να πάρουν τα επόμενα 320 με καθίσματα σαν κι αυτά που χρησιμοποιεί η swiss;
Μιλάμε και γαμώ τα καθίσματα και το seat pitch τέλειο, απλώνεις πόδια άνετα!
Ειλικρινά ακόμη δεν μπορώ να πιστέψω πως ξέφυγε κάτι τέτοιο από την
aegean...
 
tupolev":3rcfqdfn said:
sdiama":3rcfqdfn said:
Σε κάθε αεροπλάνο (σχεδόν) υπάρχουν θέσεις με πιο πολύ χώρο για τα πόδια και αυτές είναι οι θέσεις που βρίσκονται συνήθως στις σειρές που βρίσκονται οι έξοδοι κινδύνου. Ας μπουν αυτές οι θέσεις σε ειδικό ναύλο, ώστε να δίνονται μόνο σε όσους τις πληρώνουν και όχι σε όποιον προλάβει και την ζητήσει από το check-in. ;)

Για το παραπάνω, παρακαλώ, ζητάω την πατρότητα της ιδέας :cool: :D

Δε θέλω να σε απογοητεύσω αλλά η ιδέα σου εφαρμόζεται εδώ και καιρό από κάποιες εταιρείες, πχ την LTU
( http://www.ltu.de/docs/uk/internal/flee ... index.html )

Φτου!! :D
Αν και δεν τη δίνουν σε ξεχωριστή κατηγορία ναύλου, αλλά μόνο μετά από "reservation only by telephone ... or by e-mail ...", από εδώ και μπρος η LTU γίνεται πρώτη μου επιλογή για τις μελλοντικές μου πτήσεις.
Διαβάζοντας τα restrictions "...with more legroom.... per person/leg", αρχικά φοβήθηκα ότι η χρέωση ήταν ανά πόδι! :D :D
 
Κάνοντας μια πρόχειρη μετρηση.... αν οντως τελικα η A3 παρει τα 20 συνολικα Α320... τοτε θα συμπληρωσει ολο το λατινικο αλφαβητο στο νηολογιο -
SX-DVA - F (που ειναι τα Avraκια) και SX - DVG - Z που θα ειναι τα υπολοιπα 20 Α320...
Ταιριαζει το ζητημα... Δινει συνοχη στην εταιρεια ... χεχεχεχε!!!
 
Καλησπέρα σε όλους, διάβασα τα όσα γράψατε για τις θέσεις στα καινούργια Α320 της Aegean.
Λοιπόν, την Κυριακή πέταξα με το Ethos από Θεσσαλονίκη για Αθήνα και μόνο άνετα δεν ήταν τα καθίσματα. Μάλιστα, είχα και την άμεση σύγκριση με τα AVRO, που είχα πετάξει την προηγούμενη και νομίζω ότι ο χώρος για τα πόδια ήταν πολύ περιορισμένος. Ακόμη και για το ίδιο το κάθισμα το αισθάνθηκα στενό. Δεν νομίζω ότι ήταν η ιδέα μου όμως, γιατί και η φίλη που πετούσε μαζί μου το ίδιο είπε....
 
anno1978":1e26b3dv said:
Καλησπέρα σε όλους, διάβασα τα όσα γράψατε για τις θέσεις στα καινούργια Α320 της Aegean.
Λοιπόν, την Κυριακή πέταξα με το Ethos από Θεσσαλονίκη για Αθήνα και μόνο άνετα δεν ήταν τα καθίσματα. Μάλιστα, είχα και την άμεση σύγκριση με τα AVRO, που είχα πετάξει την προηγούμενη και νομίζω ότι ο χώρος για τα πόδια ήταν πολύ περιορισμένος. Ακόμη και για το ίδιο το κάθισμα το αισθάνθηκα στενό. Δεν νομίζω ότι ήταν η ιδέα μου όμως, γιατί και η φίλη που πετούσε μαζί μου το ίδιο είπε....

Καμία σχέση τα Avro με τα Α320! Αν έβρισκες αλλο αεροσκαφος το συζητούσαμε αλλα τα Α320 είναι σαφώς πιο άνετα απο τα Avro, στα οποία φοβάσαι μην χτυπήσεις το κεφάλι σου πλευρικά αν κάθεσαι παράθυρο.
 
Top