Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: A320 sto makedonia????

lefteris17":26y8v1uu said:
ida sto site tis aegean oti ta nea A 320 kanoun ptisis thessaloniki-athina alithia????ara oloi tis digital mixanes kai pame gia spoting!! :cool:

Γιατί τόση χαρά όμως.. Για τα επόμενα 10 τουλάχιστον χρόνια αυτά μόνο θα βλέπεις.. Θα έχεις πολύυυυ καιρό να τα βγάλεις!
 
Λιγότερο από ένα μήνα από την παράδοσή του, πέταξα με το -DVI σε πτήση εσωτερικού. Μια μικρή σύγκριση του seat pitch με τα καινούργια καθίσματα της Recaro ως πρόγευση του επερχόμενου ρηπόρτ:
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10746

Η σύγκριση με την ΟΑ γίνεται φυσικά με Β737 και η σύγκριση με τη swiss δείχνει τα πλεονεκτήματα του τύπου καθίσματος που χρησιμοποιεί η swiss στο Α320.

(19Α είναι η σωστή θέση στην Α3 και όχι 19D όπως φαίνεται στη φωτο... :oops: )
 
Θα προσθέσω ότι κι εγώ μέσα στην τελευταία εβδομάδα πέταξα με το SX-DVI και το SX-DVH. Στο I ταξίδεψα στο 04Α, μπροστά απ'την κουρτίνα, και στο Η στο 24A. Προσωπικά έχω να πω τα καλύτερα κι ένα μεγάλο μπράβο στην Aegean, τα 320 μου άρεσαν πάρα πολύ, είναι πολύ άνετα, φρέσκα και προσεγμένα. Με έκπληξη οφείλω να ομολογήσω ότι ξεπέρασαν τις προσδοκίες μου, παρ'όλο που πρόσφατα πέταξα μπροστα απ'την κουρτίνα και σε 320 τόσο της QR (το οποίο θέτω εκτός ανταγωνισμού), όσο και της LX. Εύχομαι τα υπόλοιπα που θα έρθουν του χρόνου να είναι ακόμα ωραιότερα. Καλοτάξιδα!
 
Βρε παιδιά! Είστε σίγουροι για το seat pitch στα Airbus της Aegean?

Μόλις σήμερα, ήρθε μία φίλη μου από Θεσσαλονίκη που είναι ψηλή μεν, αλλά όχι 2μετρη και μου περιέγραψε το χώρο για τα πόδια με τα χειρότερα λόγια. 1ο μου λάθος, ότι δεν τη ρώτησα σε ποιά θέση καθόταν.

Ετσι ή αλλιώς ποτέ δεν είχα σε υπόληψη την Aegean, ακριβώς λόγω του ότι δεν σέβεται την άνεση του επιβάτη της (και δεν είναι η μόνη), αλλά τουλάχιστον σε αυτό η OA υπερτερεί με διαφορά, ειδικά για επιβάτες άνω του 1.85 όπως εγώ (1.92 για την ακρίβεια).

Μεθαύριο Πέμπτη πετάω και εγώ για SKG και πριν το "report" της φίλης μου, ήμουν έτοιμος να πετάξω με A3, έτσι ώστε να "γευθώ" τα νέα Airbus της. Θα έκανα τη συγκεκριμένη πτήση, μήπως και άλλαζα γνώμη για το seat pitch τους, λόγω του ότι δεν πετάω ποτέ με A3, ακριβώς λόγω αυτού του λόγου. Ομως, όπως η ίδια μου είπε χαρακτηριστικά: "Στα παλιότερα ήταν καλύτερα.." 2ο μου λάθος, που δεν τη ρώτησα ποιά εννοεί. 733? 734? Avro? Γιατί αν εννοεί τα 733 όπου ειδικά στις τελευταίες θέσεις τους, ο πισινός μου δεν ακουμπούσε στο κάθισμα (λόγω του ότι χωρούσε μόνο νάνους κινέζους), τότε... "τον ήπιαμε" :D :(

Τελικά επέλεξα τη "σιγουριά" της ΟΑ. Ηταν και εισιτήριο 50+ ευρώ φθηνότερο....
 
sdiama":291g69zz said:
Βρε παιδιά! Είστε σίγουροι για το seat pitch στα Airbus της Aegean?

Μόλις σήμερα, ήρθε μία φίλη μου από Θεσσαλονίκη που είναι ψηλή μεν, αλλά όχι 2μετρη και μου περιέγραψε το χώρο για τα πόδια με τα χειρότερα λόγια.
Εγώ πάντως δεν έγραψα ποτέ καλά λόγια για το seat pitch της Α3. Στο αντίστοιχο trip report μάλιστα το διευκρίνησα ότι ένας άνθρωπος του 1,90 θα έχει πρόβλημα!
 
Το θέμα της άνεσης σ'ενα αεροπλάνο είναι σχετικό. Για παράδειγμα, κατά την άποψή μου, οι πρώτες σειρές της οικονομικής στα 717 των ΟΑ ήταν υπερβολή κι αποτελούσαν λανθασμένη εκμετάλλευση χώρου. Όσον αφορά στα 320 της Α3, είναι πιο άνετα απ'τα 737 και σε κάθε περίπτωση αξιοπρεπέστατα. Επίσης, οι καμπίνες των περισσότερων αεροπορικών εταιριών είναι σχεδιασμένες για το μέσο άνθρωπο κι όχι πχ. για ανάστημα 195 εκατοστών. Ίσως ακούγεται ρατσιστικό, είναι όμως απλά ρεαλιστικό.
 
Ακόμα και με ίδιο seat pitch, το Α320 υπερτερεί ακόμα και ενός ολοκαίνουργιου Β737 σε πλάτος καθίσματος. Έστω και μία ίντσα, μπορεί να κάνει τη διαφορά ;) .
 
Εξαρταται την αεροπορικη εταιρια δεν εχει να κανει ο τυπος του αεροσκαφους/ (πχ Easy A319 me AF A319 και Ryannair B737ng με Privatair B737ng)
 
To seat pitch, ναι, εξαρτάται. Όχι όμως το abreast seating.

Στα narrobodies δεν υπάρχουν περιθώρια για ...προσθέσεις καθισμάτων ανα σειρά. Όλες οι εταιρείες έχουν 6 abreast σε όλα τα 737 και σε όλα τα Α320. Εξαίρεση βέβαια η εταιρία του κ. Λάτση, ε;

Στα widebodies, παίζει. Η Emirates, για παράδειγμα έχει 9-abreast στα Α330, και 10-abreast στα Β777, ένα περισσότερο απο τις mainline εταιρείες. Τέτοιες διαμορφώσεις δεν είναι σπάνιες σε Charters, επίσης.

Όπως παίζει και σε μερικά ...οριακά narrobodies, που σηκώνουν 5 άνετα και 6 στριμγωμένα (ARJ).
 
George":eclwmrlz said:
sdiama":eclwmrlz said:
Βρε παιδιά! Είστε σίγουροι για το seat pitch στα Airbus της Aegean?

Μόλις σήμερα, ήρθε μία φίλη μου από Θεσσαλονίκη που είναι ψηλή μεν, αλλά όχι 2μετρη και μου περιέγραψε το χώρο για τα πόδια με τα χειρότερα λόγια.
Εγώ πάντως δεν έγραψα ποτέ καλά λόγια για το seat pitch της Α3. Στο αντίστοιχο trip report μάλιστα το διευκρίνησα ότι ένας άνθρωπος του 1,90 θα έχει πρόβλημα!

Συγνώμη. Δικό μου λάθος που δεν ήμουν πιο διευκρινιστικός. Σε πήρε η μπάλλα :(
Cross":eclwmrlz said:
Το θέμα της άνεσης σ'ενα αεροπλάνο είναι σχετικό. Για παράδειγμα, κατά την άποψή μου, οι πρώτες σειρές της οικονομικής στα 717 των ΟΑ ήταν υπερβολή κι αποτελούσαν λανθασμένη εκμετάλλευση χώρου. Όσον αφορά στα 320 της Α3, είναι πιο άνετα απ'τα 737 και σε κάθε περίπτωση αξιοπρεπέστατα. Επίσης, οι καμπίνες των περισσότερων αεροπορικών εταιριών είναι σχεδιασμένες για το μέσο άνθρωπο κι όχι πχ. για ανάστημα 195 εκατοστών. Ίσως ακούγεται ρατσιστικό, είναι όμως απλά ρεαλιστικό.

Συμφωνώ μαζί σου. Προσωπικά, έχω φτάσει στο σημείο, να αποφεύγω όσο μπορώ το αεροπλάνο ακριβώς γι'αυτό το λόγο.

Δεν είναι όμως δύσκολο να παραγγείλουν 1 ή 2 σειρές με καλύτερο seat pitch και ας το χρεώνουν με μεγαλύτερο ναύλο, γι'αυτούς που το έχουν ανάγκη. Δεν με ενοχλεί να πληρώσω 20%-25% παραπάνω, αλλά να πάω ως άνθρωπος.

Βέβαια, ίσως εγώ είμαι εξαίρεση και να είμαι ο μόνος που φωνάζει και γκρινιάζει. Ισως να είμαι και ο μοναδικός επιβάτης που δεν δέχτηκα να ταξιδεύσω σε ένα ταξίδι EHAM-EGKK, πριν από 5? χρόνια με KLM που δε δέχθηκα να ταξιδεύσω, γιατί το 1 πόδι δε χωρούσε και τίποτα πίσω από το κάθισμα. Επικαλέστηκα λόγους ασφαλείας, σε περίπτωση ατυχήματος. Δεν μου βρήκαν άλλη θέση, αλλά (προς τιμή της KLM) μου επιστράφηκε ο ναύλος και ταξίδευσα με το τρένο... Βέβαια με KLM? Ούτε για αστείο. Το ίδιο και για όλες τις άλλες εταιρίες με τις οποίες έχω παράμοιο πρόβλημα.
 
Top