Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Bladerunner":9636jg7q said:
Ναι, εκτός απο το OAF(319) που ''φοράει'' τους CFM.. :great:
Ευχαριστώ.
To leasing αυτού πότε λήγει;
Λέτε να το κρατήσουν περισσότερο ή θα το διώξουν;
 
αυτό δεν το γνωρίζω φίλε μου..
 
Ένα μόνο 'δείγμα' από Α319, προφανώς δεν συμβάλλει σε αποτελεσματική διαφοροποίηση στη χρήση του. Προφανώς δεν έχει νόημα η διατήρησή του στον στόλο, πέρα από την οικονομική πλευρά. Δηλαδή, το κόστος αποδέσμευσής του πριν από μια συγκεκριμένη ημερομηνία (ανάλογα με τη συμφωνία leasing που υπογράφηκε) να είναι τέτοιο, που να μην αξίζει τον κόπο.
 
Σε μία από τις πολλές οικονομικές ανακοινώσεις (νομίζω του Q1 2004) είχε γραφτεί ότι το συμβόλαιο για το SX-DGF είχε επεκταθεί για ακόμα ένα χρόνο, μέχρι τον Μάιο του 2015.
 
Πιστευω οτι δεν θα γινει τελικα αλλα κατα την γνωμη σας θα ηταν εφικτη/βιωσιμη η αγορα/leasing airbus a330 η ακομα και airbus a350(οκ το παρακανα) με σκοπο να επεκταθει σε υπερατλαντικους προορισμους?
 
Φυσικά και θα γίνει, το είχε δηλώσει και ο ίδιος ο Βασιλάκης και δεν βλέπω να αλλάζει κάτι προς το χειρότερο άρα μένει το timing. Μην περιμένουμε πάντως soap opera στυλ Skygreece, εδώ μιλάμε για σοβαρά πράγματα...
 
frunner":g8qb9n9c said:
Πιστευω οτι δεν θα γινει τελικα αλλα κατα την γνωμη σας θα ηταν εφικτη/βιωσιμη η αγορα/leasing airbus a330 η ακομα και airbus a350(οκ το παρακανα) με σκοπο να επεκταθει σε υπερατλαντικους προορισμους?
Επειδή έχουν ξανασυζητηθεί τέτοια σεναρια, μη βγαίνουμε off topic!
 
Σύμφωνα με το πρώτο θέμα έρχεται παραγγελία 60-70 Airbus ή Boeing για 2018-2022. Προφανώς μιλάμε για neo ή max προς αντικατάσταση του υπάρχοντος στόλου αλλά φαίνεται να καλύπτει και μελλοντικά σχέδια οπότε παίζει κανένα 50+10/20...
 
Αν βασιζόμαστε στο πρώτο θέμα τότε οκ η είδηση είναι αξιόπιστη.

:wall: :wall:
 
Top