spotterakis
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/01/2008
- Μηνύματα
- 2.853
- Likes
- 629
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- EZY
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Re: AEGEAN fleet
ερώτηση:στην παραγγελία των Α-320/321 έχουν το δικαίωμα μετατροπής κάποιων Α-320 σε Α-319? διότι όταν θα φύγουν τα 733 το αντίστοιχο αίρμπας σε αυτή την κατηγορία θέσεων είναι το Α-319..αλλά δεν έχω ακούσει να έχουν παραγγείλει τέτοια αεροσκάφη και μου κάνει εντύπωση διότι είναι πολύ μεγάλο το "επιβατικό χάσμα" ανάμεσα στα άβρο των 112 μέχρι τα Α-320 των 168 θέσεων...με τα Α-319 δεν θα είχαν μεγαλύτερη ευελιξία και δυνατότητα προσαρμογής αεροσκάφους στην ανάλογη επιβατική κίνηση της ημέρας? ένα Α-319 με 138 θέσεις και 120 επιβατες έχει καλύτερο load factor και μεγαλύτερα κέρδη από 120 επιβ. σε ένα 168θέσιο αεροπλάνο,νομίζω..αν και υψηλή πληρότητα δεν σημαίνει πάντα υψηλά yields..οικονομολόγος δεν είμαι οπότε ας απαντήσει κάποιος που γνωρίζει καλύτερα..
ερώτηση:στην παραγγελία των Α-320/321 έχουν το δικαίωμα μετατροπής κάποιων Α-320 σε Α-319? διότι όταν θα φύγουν τα 733 το αντίστοιχο αίρμπας σε αυτή την κατηγορία θέσεων είναι το Α-319..αλλά δεν έχω ακούσει να έχουν παραγγείλει τέτοια αεροσκάφη και μου κάνει εντύπωση διότι είναι πολύ μεγάλο το "επιβατικό χάσμα" ανάμεσα στα άβρο των 112 μέχρι τα Α-320 των 168 θέσεων...με τα Α-319 δεν θα είχαν μεγαλύτερη ευελιξία και δυνατότητα προσαρμογής αεροσκάφους στην ανάλογη επιβατική κίνηση της ημέρας? ένα Α-319 με 138 θέσεις και 120 επιβατες έχει καλύτερο load factor και μεγαλύτερα κέρδη από 120 επιβ. σε ένα 168θέσιο αεροπλάνο,νομίζω..αν και υψηλή πληρότητα δεν σημαίνει πάντα υψηλά yields..οικονομολόγος δεν είμαι οπότε ας απαντήσει κάποιος που γνωρίζει καλύτερα..