Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Στο παρακάτω άρθρο του Scramble σχετικά με τις παραγγελίες της Airbus για τον Οκτώβριο βλέπουμε και ακύρωση παραγγελίας 5 Α320Ν για την Aegean...:rolleyes:

Κάτι μου λέει ότι το scramble έκανε λάθος και κάνουμε σενάρια για το τίποτα. Aλλη πηγή, η Cirium, δείχνει ότι η Aegean έκανε αλλαγή στην παραγγελια από 5 320neo σε 5 A321neo.
 
Αν ισχύει αυτό τότε όντως ακύρωσε τα 5 320Ν και παρήγγειλε Α321Ν. Το ίδιο είναι (και έχει μια λογική).

Επειδή έχουν περάσει αρκετά χρόνια δεν μπορώ να θυμηθώ ακριβώς, αλλά δεν πρέπει να ειχε ανακοινωθεί κάποια συνεργασία απλά τα airbus φευγανε, μέχρι και στο Bhutan έφτασε κάποιο τέλος πάντων δεν θα μου κάνει καμία εντύπωση να γίνει τίποτα με SKY
Μερικά έφυγαν γιατί δεν τα ήθελε όλα η Aegean ή γιατί τελείωνε η μίσθωση.
 
Αυτό βρήκα το θυμάμαι πολύ καλά και δεν είχε ακουστεί τότε για εξαγορά της Olympic air από Aegean, μετά από την θέαση των νηολογιων εκεί άρχισε να φαίνεται τι πρόκειται να γίνει.
Με μπέρδεψες αρκετά που είπες ότι ήταν απτην αρχή στα χρώματα της Αιγαίου. Το λογικό και αυτό που έγινε ήταν ότι απεκτήσαν αυτοκόλλητο μέχρι να βαφτούν κανονικά όσα -232 ήταν να πάρει η Αιγαίου μετά την ανακοίνωση της εξαγοράς (όπως είπε ο GP707) τον Οκτώβριο του 2013.

Δεν έχει λογική να γίνει τίποτα με την SKY Express επείδη ακύρωσε 5x NEO, που πιθανόν να γίνουν Α321Ν.
Αυτό που ρεαλιστικά συμβαίνει, είναι ότι η Αιγαίου υποφέρει απτην χαμηλή διαθεσιμότητα των κινητήρων όπως και οι υπόλοιποι που τους έχουν. Πιθανόν να άλλαξε το πλάνο και να κρατήσουν 5x CEO παραπάνω ανανεώνοντας τις συμβάσεις με τους lessors. Στο τέλος της ημέρας πρέπει να υπάρχουν αρκετά αεροπλάνα διαθέσιμα για να βγεί το πρόγραμμα. Είτε είναι ΝΕΟ είτε CEO.
 
Κανένας μας δεν μπορεί να γνωρίζει όλοι υποθέσεις κάνουμε, κάποιος από εδώ έβαλε και το σενάριο για long haul αεροσκαφών, άρα λέμε σενάρια μακάρι να είναι για long haul είναι το καλύτερο σενάριο
 
Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά τα σενάρια και οι υποθέσεις για Long Haul και SKY Express merge δεν έχουν καμία βάση επείδη μια τυχαία ιστοσελίδα δείχνει την Αιγαίου να έχει ακυρώσει 5x A320N.

Το ότι υποφέρει και πρέπει να βρεί λύσεις για το καλοκαίρι είναι αντιθέτως πραγματικότητα, ούτε φαντασία, ούτε σενάριο. Το ίδιο περνάνε όλοι οι operators με PW1100G, είτε C-Series είτε A320FAM NEO. Άλλοι πιο ανώδυνα (επειδή έχουν bargaining power ή χαμηλότερο exposure ή περισσότερους πόρους) και άλλοι πιο έντονα (λέγε με και Indigo).

Αν διώξει τα CEO, που θα είναι το βάθος της όταν θα φάει το Tech Event στον κινητήρα το καλοκαίρι; Θα έχει ένα δίμηνο (π.χ.) AOG το α/φος; Που θα στηριχθεί; Στο ACMI; Θα ακυρώνει πτήσεις; Δεν το κάνουν για χόμπι, λεφτά βγάζουν.
 
Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά τα σενάρια και οι υποθέσεις για Long Haul και SKY Express merge δεν έχουν καμία βάση επείδη μια τυχαία ιστοσελίδα δείχνει την Αιγαίου να έχει ακυρώσει 5x A320N.
To Scramble δεν είναι "τυχαία" ιστοσελίδα και τα στοιχεία τα παίρνει από την ίδια την Airbus. Αλλά είπαμε ότι η ακύρωση 5 320Ν πιθανότατα να μεταφράζεται σε αλλαγή παραγγελίας σε Α321Ν. Όσο για τα long haul έχουμε δει επανειλημμένα ότι είναι μόνο ευσεβείς πόθοι και όνειρα μερικών μελών του παρόντος φόρουμ και τίποτε άλλο πέραν αυτού.
 
Γιατί τόση απαξίωση και ψιλοειρωνία για σχόλια περί longhaul και widebody;; Ανήκω σε αυτούς που κάνω σχόλια περί αυτού και δεν έχω ούτε «ευσεβείς πόθους» ούτε είμαι το παιδί που μετράει τα άστρα. Δεν έχω καμία σχέση με την Aegean ούτε θα λύσω κάποιο από τα προβλήματα της ζωής μου αν όντως η Aegean ξεκινήσει μακρινά δρομολόγια με widebodies.

Φόρουμ είναι αυτό και σχολιάζουμε και ενίοτε ερμηνεύουμε κινήσεις στον αεροπορικό χώρο.

Εγώ προσωπικά ερμηνεύω κάποιες κινήσεις της Aegean ως κινήσεις ανάπτυξης υποδομών για να γίνει μια πιο μεγάλη εταιρία στο μεσοπρόθεσμο μέλλον. Πιστεύω επίσης ότι πλέον δεν υπάρχουν πολλά άλλα περιθώρια ανάπτυξης με το σημερινό μοντέλο. Και πιθανολογώ ότι τα μεσαία έως και μακρινά δρομολόγια θα είναι the next big thing για την Aegean, είτε αυτό γίνει αύριο, είτε σε 5 με 10 χρόνια.

Μια άποψη είναι, ούτε αναλυτής το παίζω, ούτε το έχω βάλει στοίχημα, ούτε εξαρτάται η ευτυχία μου, ή η υγεία μου και τα οικονομικά μου από την ανάπτυξη ή τον καταποντισμό της Aegean ή από το αν θα απορροφήσει την SkyExpress ή όχι.

Ας σεβόμαστε λοιπόν, παρακαλώ. :)
 
Μισό λεπτό, για να ξεκαθαρίσω την θέση μου, το σχόλιο μου ήταν ότι τα σενάρια είναι κενά εφόσον βασίζονται στο τι λέει το X website και μόνο για 5 ακυρώσεις. Όχι σε κάποια άλλη πληροφορία ή κάτι άλλο που έχει συζητηθεί σε άλλο thread.

Και για να κλείσουμε κάθε σενάριο........
Τα 5x A320N που "ακυρώθηκαν" έγιναν και επίσημα 5xΑ321Ν σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Airbus για τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο... Λάθος διάβασμα ο συντάκτης της τυχαίας ιστοσελίδας (τυχαία = μετάφραση απτο random).
The orders have been converted to A321N, not cancelled....

1699969590984.png

1699969626872.png

https://www.airbus.com/en/products-services/commercial-aircraft/market/orders-and-deliveries
 
18 παραλαβές από 46 δε μένουν ακόμα ή κάνω λάθος; 21+9=30 γράφει εκεί
 
9 + 21 είναι το σύνολο της παραγγελίας απευθείας στην Airbus (firm order). 6 320 + 8 321 έχουν παραδοθεί. Άρα απομένουν 3 320 + 13 321 για παράδοση.

Τα αεροσκάφη που έγιναν Leasing είναι 11 320 (17-6) + 4 321 (12-8 )
 
Last edited by a moderator:
Top