Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Εμπεριστατωμένη και λογική τοποθέτηση nick7488, ευχαριστώ. Κατ' εμέ αν κατάλαβα καλά οι αποφάσεις έχουν ήδη ληφθεί οπότε οι ανακοινώσεις τη Δευτέρα περιττεύουν. Τι να πω, μακάρι να είναι σωστοί οι χειρισμοί.
 
Και έτσι για να ελαφρύνουμε το mood, την πρώτη πτήση της Aegean προς Dubai σήμερα την εκτέλεσε το SX-NEH.
Ναι σωστά καταλάβατε ήταν neo!;)
 
Να πω και εγώ κάτι μου θυμίζει, μια όχι και τόσο παλιά ιστορία Olympic air Βγενοπουλου με την δήθεν κόντρα,Βασιλάκη και τελικά σαν πρώτο βήμα ήταν τα Airbus,με νηολογιο Olympic air και χρώματα Aegean, μέχρι που μπήκε στον όμιλο Aegean τίποτα τυχαίο, Olympic air Aegean ίδιο τύπο αεροσκαφών, πάει κάπου ο νους σας αυτή την περίοδο? κάτι αντίστοιχο δεν είναι δύσκολο εύκολο είναι όλα πιθανά
 
Εμπεριστατωμένη και λογική τοποθέτηση nick7488, ευχαριστώ. Κατ' εμέ αν κατάλαβα καλά οι αποφάσεις έχουν ήδη ληφθεί οπότε οι ανακοινώσεις τη Δευτέρα περιττεύουν. Τι να πω, μακάρι να είναι σωστοί οι χειρισμοί.
Ένα ακόμα παράδειγμα που μόλις διάβασα τυχαία.
 
5 neo A/C grounded @ LGAV...
 
  • Like
Reactions: SGM
Ένα ακόμα παράδειγμα που μόλις διάβασα τυχαία.
Πολύ στενάχωρη η παραπάνω εξέλιξη.
Πάντως τον καιρό που έγινε η επιλογή του συνδυασμού αεροσκάφους/κινητήρα από την Α3, η Qatar είχε ήδη ακυρώσει την αντίστοιχη παραγγελία της, προβλέποντας τα "περίεργα" του κινητήρα αυτού.
Μιλάμε για Launch customer του Α320ΝΕΟ με PW, με ό,τι σημαίνει αυτό για το πρεστίζ της αεροπορικής. Δεν ξέρω ποιος Αλλάχ φώτισε τον Al Baker και πήρε τη γενναία αυτή απόφαση, αν και νομίζω πως την ακύρωσαν λόγω του μεγάλου cooling time που ήθελε ο κάθε κινητήρας για να πάρει μπρος. Διαβάστε το παρακάτω άρθρο για να καταλάβετε τι γινόταν στην αρχή.
P&W fix will cut PW1100G start-up delay in half
Οι ινδικές αεροπορικές, που είχαν τον τύπο, είχαν γίνει επίσης πρωτοσέλιδα στα συμβάντα στο Aviation Herald.
Ταυτόχρονα η Airbus συνιστούσε τον CFM LEAP, αλλά την τελική απόφαση την έπαιρνε ο κάθε operator.
Όσο για το Α220 είναι τα ίδια αν όχι χειρότερα χάλια με τον PW1500G που φοράει.
Η Egypt Air για παράδειγμα έχει τώρα διαθέσιμα 4 από τα 12 αεροσκάφη της, με αποκορύφωμα 2 από τα 12 πριν λίγους μήνες.

Προσωπικά δεν πιστεύω πως οι όποιες αποζημιώσεις δώσει η Pratt σε κάθε operator, θα καλύψουν την πραγματική οικονομική ζημιά, αναστάτωση στον προγραμματισμό και φυσικά στην εικόνα της κάθε αεροπορικής.
Αν ανησυχούμε για την Α3, τι να πούμε για την ΙΤΑ (πρώην Alitalia).... Αυτοκτόνησαν πάνω που ξαναγεννήθηκαν από τις στάχτες...
Στο μεταξύ έχει γεμίσει και το YouTube με βίντεο σχετικά με τα προβλήματα.


 
με νηολογιο Olympic air και χρώματα Aegean, μέχρι που μπήκε στον όμιλο Aegean τίποτα τυχαίο, Olympic air Aegean ίδιο τύπο αεροσκαφών
Γειά σου, έχεις φωτογραφία από αυτά τα α/φη που να συμβαδίζει με την χρονολογία;Δεν το έχω δεί ποτέ.Δεν τα θυμάμαι πότε να ήταν στα χρώματα της Αιγαίου απτην αρχή ούτε τα Α319, ούτε τα Α320.
άει κάπου ο νους σας αυτή την περίοδο? κάτι αντίστοιχο δεν είναι δύσκολο εύκολο είναι όλα πιθανά
Όχι, για πές.Τι σκέφτεσαι;
 
Γειά σου, έχεις φωτογραφία από αυτά τα α/φη που να συμβαδίζει με την χρονολογία;Δεν το έχω δεί ποτέ.Δεν τα θυμάμαι πότε να ήταν στα χρώματα της Αιγαίου απτην αρχή ούτε τα Α319, ούτε τα Α320.

Όχι, για πές.Τι σκέφτεσαι;
Screenshot_20231113_091918_Chrome.jpg
Post automatically merged:

Αυτό βρήκα το θυμάμαι πολύ καλά και δεν είχε ακουστεί τότε για εξαγορά της Olympic air από Aegean, μετά από την θέαση των νηολογιων εκεί άρχισε να φαίνεται τι πρόκειται να γίνει.
 

Attachments

  • Screenshot_20231113_093615_Chrome.jpg
    Screenshot_20231113_093615_Chrome.jpg
    155,6 KB · Προβολές: 24
  • Screenshot_20231113_093630_Chrome.jpg
    Screenshot_20231113_093630_Chrome.jpg
    113,3 KB · Προβολές: 25
Last edited:
Όταν τα Airbus της Olympic Air βάφτηκαν στα χρώματα της Aegean (και είχαν στικεράκι "Operated by Olympic Air) είχε ήδη ανακοινωθεί η εξαγορά και επισήμως και μάλιστα μερικούς μήνες πριν τα βαψίματα. Το είχαμε συζητήσει εκτενώς και εδώ (άλλο αν δεν το είχες ακούσει εσύ). Μήπως μπερδεύεσαι ότι η τελική έγκριση και ολοκλήρωση της εξαγοράς ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο του 2013. Απλά για διαδικαστικούς λόγους της ΥΠΑ κάποια Airbus έμειναν για έναν ως τρεις μήνες το 2013 με τα παλιά τους νηολόγια μέχρι να επανανηολογηθούν ως SX-DG*.
 
Επειδή έχουν περάσει αρκετά χρόνια δεν μπορώ να θυμηθώ ακριβώς, αλλά δεν πρέπει να ειχε ανακοινωθεί κάποια συνεργασία απλά τα airbus φευγανε, μέχρι και στο Bhutan έφτασε κάποιο τέλος πάντων δεν θα μου κάνει καμία εντύπωση να γίνει τίποτα με SKY
 
Top