Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Λογικά με αυτά που λες ΑΕΕ320,
τα –DGU & -DGW που είναι ενοικιασμένα και παλιά 01/05 & 6/03 αντίστοιχα δεν έχουν οθόνες.
Επίσης της χΟΑ –DGC & -DGD & DGE & –DGI (6/07) & -DGK & -DGL που όλα είναι από 8 έως 11/09.
Αυτά της Air Astana –DGN & -DGO & -DGR που είναι κατασκευασμένα του 08/06 & 05-06/08, έχουν οθόνες?
Τα παλιά του 2007 –DVG & -DVH & -DVI έχουν οθόνες;
 
Το -DGR δεν έχει drop down screens.
 
Αν θυμάμαι καλά τα πρώην Air Astana δεν έχουν οθόνες, ενώ τα -DVG, -DVH, DVI έχουν. Με λίγα λόγια τα -DV* έχουν οθόνες (λογικά και τα -DGA, -DGB).
 
DGA & DGB οντως έχουνε οθόνες! Μια διόρθωση σχετικα με τα exΟΑ,στην αρχη πεταγαν χωρις οθόνες αλλα τωρα έχουν εγκαταστήσει. (Στα dge, dgj που εχω πετάξει σίγουρα!)
Το dgw απο οτι εχω ακούσει δεν εχει και στο dgu δεν γνωρίζω αλλα αφού είναι πρώην CY υποψιάζομαι πως έχει. Τις ταινίες τις σταμάτησαν καθώς τα νεα καθίσματα δεν έχουνε υποδοχές για ακουστικά! Στα περισσότερα αν οχι και όλα τα DV υπάρχουν οθόνες!
 
Το DGO θυμάμαι πώς είχε οθόνες αλλά η επίδειξη σωστικών μέσων δεν προβλήθηκε απ' αυτές.
 
Συγνωμη γιατί τέτοια τρεμουρα για τα Airbus αν έχουν οθόνες? Το βασικό είναι ότι πετάνε και δεν πέφτουν,α και βέβαια οικονομία στα καύσιμα ⛽ πάντως το πάει ο Ευτυχής για low cost κοψανε IFE κοψανε τα recaro καθίσματα σειρά έχει το φαγητό!
 
το sx-oaf (319/πρώηνΟΑ) δεν είχε οθόνες, ενώ τα sx-dvr/dvj είχαν όταν πέταξα μαζί τους
 
airzena":1i1ar8ez said:
Κάποιος είχε χαρακτηρίσει δουλεμπορικό το α/φ άλλης Ελληνικής εταιρείας, έχετε ταξιδεύσει με Α321 της Α3;
Αυτό και αν δεν είναι δουλεμπορικό.
Δεν υπάρχει σαφής διαχωρισμός business class. Σειρές 1 έως 8 μπορούν να μετατραπούν σε business με την χειροκίνητη κατάργηση της μεσαίας θέσης από το πλήρωμα – κατεβάζοντας την μισή πλάτη του καθίσματος και δημιουργώντας έναν δίσκο.
Το καλό είναι εάν είσαι economy και καταφέρεις να κλείσεις αυτές τις σειρές, το διάκενο για τα πόδια σου είναι 33 inches.
Όλες οι θέσεις στην καμπίνα του α/φ είναι ακριβώς οι ίδιες. Στην οικονομική, το διάκενο για τα πόδια σου είναι 30 inches.
Drop down οθόνες δεν χρησιμοποιούνται γιατί απλώς δεν υπάρχουν, σύστημα μαγνητοφώνου δεν υπάρχει οπότε οι προσφωνήσεις - ανακοινώσεις γίνονται μόνον στα Αγγλικά και Ελληνικά. Γερμανικά και Ισπανικά τα ξεχάσαμε… Κάποτε κάνανε προσφωνήσεις στα Ρώσσικα, δεν ξέρω αν συνεχίζουν ακόμη.
Φυσικά η παρουσίαση σωστικών γίνεται με τον παλιό – παραδοσιακό τρόπο – της φυσικής παρουσίας. Το ίδιο ισχύει και σε Α320 που ταξίδευσα, μάλλον θα ήταν παλιάς σειράς.
Εντύπωση μου έκανε ότι στην Γερμανία χρησιμοποιούν παλιατσαρίες ενώ για Λονδίνο / Μόσχα / Κίεβο έχουν Α320 με drop down οθόνες.
Μπορεί και σε άλλες πόλεις να χρησιμοποιούν νεότερα Α320. Κρίμα που ο στόλος τους δεν είναι εσωτερικά ενιαίος.

Παντως για να λεμε του στραβου το δικιο, ουτε η LH εχει κανενος ειδους IFE, τα σωστικα τα παρουσιαζουν οι αεροσυνοδοι και οι ανακοινωσεις την τελευταια φορα (MUC-ATH) εγιναν σε Γερμανικα και Αγγλικα και μονο. Η ευκολη επισης το ιδιο. Για AF και BA δεν γνωριζω τι γινεται, αν κανουν ανακοινωσεις και στη γλωσσα του προορισμου.

Στην AZ ειχα πετυχει σε μια πτηση Α320 με προσωπικες οθονες (δυο-τρια προγραμματα, ολα στα ιταλικα φυσικα). Κι εκει η παρουσιαση σωστικων γινεται με τον κλασικο τροπο. Στα υπολοιπα δεν υπηρχε κανενα IFE.

Eπισης οσο ειχα ταξιδεψει απο Ελλαδα-Γερμανια με Α3, τα αεροπλανα ειχαν τις περισσοτερες φορες οθονες, που ομως καταντουν κουραστικες και επαναλαμβανομενες μετα απο καποιο σημειο και δεν τους δινεις καμια σημασια.

Με Α321 της Α3 εχω κανει μονο SKG-ATH οποτε δεν μπορω να επιβεβαιωσω ή να διαψευσω το αν ειναι δουλεμπορικο. Ουτε καν που ασχοληθηκα σε τοσο μικρη πτηση :mrgreen:
 
Εγώ πάντως όσες πτήσεις έχω κάνει με LH και ΒΑ και LY - καλωσόρισμα και παρουσίαση σωστικών έγιναν και στα Ελληνικά.
Μπορεί οι οθόνες να γίνονται κουραστικές αλλά λίγο παρουσίαση της διαδρομής, λίγο τηλεοπτική σειρά, κάνουν την πτήση έστω των 3 – 4 ωρών λιγότερο μονότονη.
 
Προσωπικά το μόνο που με ενδιαφέρει στις οθόνες είναι το σημείο όπου βρίσκεται το α/φος και τα τεχνικά στοιχεία,δηλαδή ύψος και ταχύτητα.Τα άλλα δε με απασχολούν.Τελευταία σε όσα έχω μπει και δεν έχουν οθόνη,και ο πιλότος δε λέει ποια πορεία θα ακολουθήσουμε με έχουν κάνει να βαρεθώ το ταξίδι.
 
Top