Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το SX-DGS αυτή την ώρα είναι στον αέρα και πετάει από LTN προς ATH. (flightradar24)
 
Και ενα link απο μια webcam στο Μαρκοπουλο οπου φαινονται τα αεροσκαφη στην τελικη τους για οποιον ενδιαφερεται να το δει live http://markopoulo.click2stream.com/
 
Από χθές το μεσημέρι μπήκε στο πρόγραμμα το DGX, πέταξε ένα HER και μια SKG όπου και διανυκτέρευσε. Αυτή την ώρα κάνει το SKG-HER και πιθανόν μετά να έρθει κι απο εδώ 8) Τελικά, είναι κουραμπιές;
 
Κάποιος είχε χαρακτηρίσει δουλεμπορικό το α/φ άλλης Ελληνικής εταιρείας, έχετε ταξιδεύσει με Α321 της Α3;
Αυτό και αν δεν είναι δουλεμπορικό.
Δεν υπάρχει σαφής διαχωρισμός business class. Σειρές 1 έως 8 μπορούν να μετατραπούν σε business με την χειροκίνητη κατάργηση της μεσαίας θέσης από το πλήρωμα – κατεβάζοντας την μισή πλάτη του καθίσματος και δημιουργώντας έναν δίσκο.
Το καλό είναι εάν είσαι economy και καταφέρεις να κλείσεις αυτές τις σειρές, το διάκενο για τα πόδια σου είναι 33 inches.
Όλες οι θέσεις στην καμπίνα του α/φ είναι ακριβώς οι ίδιες. Στην οικονομική, το διάκενο για τα πόδια σου είναι 30 inches.
Drop down οθόνες δεν χρησιμοποιούνται γιατί απλώς δεν υπάρχουν, σύστημα μαγνητοφώνου δεν υπάρχει οπότε οι προσφωνήσεις - ανακοινώσεις γίνονται μόνον στα Αγγλικά και Ελληνικά. Γερμανικά και Ισπανικά τα ξεχάσαμε… Κάποτε κάνανε προσφωνήσεις στα Ρώσσικα, δεν ξέρω αν συνεχίζουν ακόμη.
Φυσικά η παρουσίαση σωστικών γίνεται με τον παλιό – παραδοσιακό τρόπο – της φυσικής παρουσίας. Το ίδιο ισχύει και σε Α320 που ταξίδευσα, μάλλον θα ήταν παλιάς σειράς.
Εντύπωση μου έκανε ότι στην Γερμανία χρησιμοποιούν παλιατσαρίες ενώ για Λονδίνο / Μόσχα / Κίεβο έχουν Α320 με drop down οθόνες.
Μπορεί και σε άλλες πόλεις να χρησιμοποιούν νεότερα Α320. Κρίμα που ο στόλος τους δεν είναι εσωτερικά ενιαίος.
 
Κι εγώ τελευταία φορά που πέταξα με ένα Α320 για Βαρσοβία και από τη Βαρσοβία για την Αθήνα, ο χώρος για τα πόδια ήταν ελάχιστος.Ούτε οθόνες υπήρχαν,και τα σωστικά ακούγονταν από ένα μεγάφωνο με διακοπές.Απ΄ότι είδαν είναι ενοικιασμένο.Δε θυμάμαι το νηολόγιο,το έχω γράψει στο trip report.Σε ένα άλλο,είχε ξεχαρβαλωθεί το κάθισμα.Εντάξει θα πει κάποιος ότι αυτό μπορεί να έγινε από κάποιο βλάκα επιβάτη στο προηγούμενο δρομολόγιο,και δε θα βγει εκτός πτήσεων για τέτοιο λόγο,θα το έφτιαχναν το βράδυ.Πάντως εντάξει είναι μια χαρά εταιρεία η Α3.Μακάρι να έχουμε λεφτά να ταξιδεύουμε!Βέβαια αν δεν υπήρχε ο golight και στο χαμηλό ναύλο περιλαμβανόταν η μεταφορά αποσκευών,θα ήταν καλύτερα.
 
Στις πολύ τακτικές μου πτήσεις, τόσο με Aegean όσο και με Swiss, δεν έχω δει καμία αξιοσημείωτη διαφορά. Και οι δύο με Α320/321 πετούν (Α321 ειδικά τώρα το καλοκάιρι η Swiss). Οκ, αν εξαιρέσουμε τις drop down οθόνες συνήθως. Αλλά αν θυμάμαι καλά έχω πετύχει και Α320 της Α3 με οθόνες. Οπότε.. Τα πράγματα θα βελτιωθούν, φαντάζομαι, με την παραλαβή των 7 νέων Α320.
 
Νομίζω πως οι drop-down οθόνες (καθώς και όποιο IFE) αφαιρούνται στα νέα configurations, οπότε αν υπάρχει ακόμα κάποιο Airbus θα είναι η εξαίρεση. Για τα μακρινά δρομολόγια (CDG,LHR αλλά και THR, RUH) είναι ένα πλήγμα να βλέπεις ατέρμονα το χάρτη και το βίντεο του ΕΟΤ, ενώ παλιότερα είχες και ταινιούλα και μουσικούλα.
 
airzena":qreeirhw said:
Εντύπωση μου έκανε ότι στην Γερμανία χρησιμοποιούν παλιατσαρίες ενώ για Λονδίνο / Μόσχα / Κίεβο έχουν Α320 με drop down οθόνες.

Είναι οτι τυχει στον προγραμματισμό. Μόναχο είχα πάει με το DVL όπου είχε κανονικά οθόνες. Όπως και Dusseldorf με το DVN που επίσης είχε οθόνες. Κατα πλειοψηφία αυτά που πήρε πρόσφατα από άλλες εταιρίες δεν έχουν οθόνες, όπως και τα παλιά της Olympic Air (DGJ,DGE etc.).
 
jerry":3ithqpzz said:
Νομίζω πως οι drop-down οθόνες (καθώς και όποιο IFE) αφαιρούνται στα νέα configurations, οπότε αν υπάρχει ακόμα κάποιο Airbus θα είναι η εξαίρεση. Για τα μακρινά δρομολόγια (CDG,LHR αλλά και THR, RUH) είναι ένα πλήγμα να βλέπεις ατέρμονα το χάρτη και το βίντεο του ΕΟΤ, ενώ παλιότερα είχες και ταινιούλα και μουσικούλα.

Πάντα το είχα απορία, γιατί βγάλανε το στοιχειώδες IFE? Για οικονομία στα καύσιμα ή για λόγους κόστους προβολής ταινιών?
 
Top