Aegean Lounge

  • Thread starter Thread starter sv1xv
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η δραματική κατάσταση στα lounges επιδεινώνεται και από τους ίδιους τους επιβάτες, που εκμεταλλεύονται τις παροχές. Έχω μπει σε lounge που παρέπεμπε περισσότερο σε παιδότοπο, με οικογένειες που είχαν φέρει τα σατανιασμένα τους μέσα. Στο lounge της SkyServ έχω ζήσει τη θλιβερή εμπειρία, να έχουν απλωθεί στην πλάτη του μπροστινού μου καθίσματος ένα ζευγάρι πόδια μαζί με τις σαγιονάρες τους (έτσι βολευόταν η κυρία, με τα πόδια ψηλά). Στα περισσότερα lounges (και στης Αιγαίου), με εκνευρίζει απίστευτα το φαινόμενο των επιβατών που μαζεύονται επάνω στους πάγκους σα σμήνη από ακρίδες, γεμίζουν το ένα πιάτο μετά το άλλο, με είδη που δεν πρόκειται να καταναλώσουν και τα παρατούν στα τραπέζια, απλά και μόνο επειδή είναι τζάμπα, ενώ ταυτόχρονα μιλούν στο κινητό, γράφοντας κανονικά τους γύρω τους, που περιμένουν να σερβιριστούν. Είναι σπατάλη, αγένεια, έλλειψη ενσυναίσθησης και όχι, δεν είναι λιγότερο απολίτιστοι από τους πελάτες των budget εταιρειών, γιατί εν τέλει, το να φέρεται κάποιος πολιτισμένα και με ευπρέπεια δεν είναι θέμα οικονομικής άνεσης, αλλά αξιοπρέπειας.

Υπάρχει μία πολύ ωραία τουρκική παροιμία για αυτήν την κατάσταση, που λέει πως όταν ένα βόδι μπαίνει σε ένα παλάτι, δε γίνεται βασιλιάς, το παλάτι ωστόσο γίνεται στάβλος*

Και μιλώντας για Τουρκία, δείτε μία πολύ ενδιαφέρουσα δημοσίευση για τον πολιτισμό του THY lounge στο IST.




*) «Öküz saraya çıkınca kral olmaz, ama saray ahır olur»
 
Ακριβώς. Το οτι κάτι είναι δωρεάν δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να το σέβεσαι. Πάρε όσο θέλεις αλλά χρησιμοποίησέ το!
Στην Θεσσαλονίκη πριν λίγες μέρες 4 επιβάτες που συνταξίδευαν για επαγγελματικούς λόγους έπιασαν ένα τραπέζι, το γέμισαν πιάτα με φαγητό / ποτήρια με καφε / αναψυκτικά και μετά αλκοολ και ζήτημα να κατανάλωσαν το ⅓ .
Δίπλα άλλος επιβάτης που ενω είχε ανοίξει λάπτοπ, πήγε και πήρε τρεις, (ναι τρεις εφημερίδες), ίσα που άνοιξε την πρώτη σελίδα απο την κάθε μία και τις παράτησε εκεί.
Και όλα αυτά σε βραδυνή πτήση, με εφημερίδες που είχαν ήδη συμπληρώσει 24 ώρες τυπωμένες.
Τουλάχιστον καθόταν όλοι κανονικά στις θέσεις τους.

Εγω παραδίπλα έφαγα όσα πήρα, και όταν ήρθε η καθαρίστρια για να μου πάρει το πιάτο της είπα "αφήστε το παρακαλώ, θα πάρω και άλλα πράγματα, θα χρησιμοποιήσω το ίδιο" και το ευχαριστώ το είδα στο βλέμμα της, όχι μόνο γιατί το έχω μάθει απο το σπίτι μου, αλλά και γιατί έχω κάνει την δουλειά της και ξέρω πως είναι.
 
Συμφωνώ με όσα είπε ο aakunz, δυστυχώς τα χειρότερα τα έχω δει σε lounges και business class, από επιβάτες που νομίζουν ότι πιάσαν τον παπά από τα κοχονες, επειδή έχουν με κάποιον τρόπο πρόσβαση. Στις δυο τελευταίες πτήσεις μου υπήρχαν επιβάτισσες στην διακεκριμένη θέση που βλέπαν τα βιντεάκια τους και τις βιντεοκλήσεις τους χωρίς ακουστικά, just because..

-Σχετικά με τους ''Μαλτέζους'': καλά κάνουν και είναι εκεί, αν πετάνε συχνά και αφού έχουν πιάσει το όριο της εταιρείας. Η Α3 θα πρέπει να σκεφτεί πώς θέλει να μεταχειρίζεται συχνούς επιβάτες.
-Κακά τα ψέματα, η ΤΗΥ είναι μια παγκόσμια εταιρεία και έχει ''παγκόσμιους'' πελάτες. Χωρίς καμιά διάθεση γελοίου ρατσισμού, υπάρχουν κουλτούρες που δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει βασική τάξη, σειρά, καθαριότητα, να μην είσαι γουρούνι με τρόφιμα που δεν θα φας ποτέ, να μην χρειάζεσαι 5000 θερμίδες για πρωινό μόνο και μόνο επειδή είναι τζάμπα ή να χρησιμοποιείς 10 σερβίτσια και πλαστικά όταν είμαστε στο αμήν για το περιβάλλον, να μην έχεις στην τσάντα σου μια θέση και άλλη μια στο μπουφάν σου όταν ο άλλος στέκεται όρθιος κοκ. Αυτόν τον μήνα μπήκα 4 φορές στο lounge της THY και δεν είδα τέτοιες εικόνες που έχει το σάιτ, οι οποίες έχουν να κάνουν μάλλον με το πρωινό της ώρας. Αλλά αν έχεις την Λαχώρη, το Χαρτουμ και την Χιντεραμπαντ στους προορισμούς σου, αυτά συμβαίνουν. Στα κωμικά, μια Αμερικανίδα είχε πάρει κάτι χυμούς και πήγε να πληρώσει στο σταντ που φτιάχνουν καφέδες, λογικά επειδή έτσι έχει μάθει στα States...

Τουλάχιστον στην Αθήνα που δεν είμαστε και τόσο μουλτι-κουλτι ακόμα, κάποια βασικά πράγματα (όπως το να μιλάς σιγανόφωνα επειδή αν γκαρίζουν 60 άτομα είναι παζάρι) πρέπει να είναι ευκόλως εννούμενα για όλους και αν δεν είναι, να βάλει 5 χρυσούς κανόνες η Α3 στον τοίχο για να μην λένε ότι δεν καταλαβαίνουν (πχ έχω δει στην Γερμανία κάτι σαν ''από σεβασμό στους άλλους πελάτες, μην σουφρώνετε τα περιοδικά, είναι για ολους).
 
Ειμαι και εγώ στην κατηγορία "με παιδιά" στο lounge. Δεν ειμαι gold, αλλά silver, απλώς καθε χρονιά, στην επιστροφή μου απο Ελσίνκι Το Δεκέμβριο/Ιανουάριο, εχω μια ανταποκριση 4-5 ωρες στην Αθήνα. Ειδικά απο οταν κοπηκε η πτηση των 18.00 για χανιά. Ετσι συνηθως ειμαστε ενα 3-4ωρο στο lounge. Στο πήγαινε "προς" Ελσινκι που έχω μια ώρα στο lounge δεν κανω καν τον κόπο. Θεωρώ υποτιμητικό να περιμενώ στην ουρά, 20 λεπτα, για να δω καποιους να παιρνουν ενα καφέ και να φεύγουν, οπως ειπωθηκε επειδή ειναι δωρεάν. Ούτε η τουαλέτα αξίζει εκεινη την ώρα. Αν περάσω και δεν εχει ουρά οκ, αλλά lately...οχι!

Σχετικά με παιδιά, μαλλον και εγω ανηκω στην μειοψηφία που εχει τα παιδικά ακουστικά (Για ρυθμιση decibel) και κανονα οτι μερες ταξιδιού, ολα επιτρέπονται. ταμπλετ, τηλέφωνο, νετφλιξ, γιατι ειναι ζορικη μερα και για εμας και για τους συνεπιβάτες. Ε θεωρώ τραγικό να ακουει ο αλλος μουσική, βλέπει σειρά, παιζει games, χωρις ακουστικά. Απο φαγητό, η ρουτίνα ειναι, μια περασάδα, (γιατι πόσες ζύμες να φάει κανείς), μετα απο καμιά ώρα καφές, και μετά οτιδήποτε του stay hydrated, μετά απο 10 ώρες σε δρομο, αεροδρομιο, αεροπλάνο, και lounge. Δεν υπάρχει λόγος να κατεβάσεις 4-5 ποτήρια κρασί, επειδη ειναι τσάμπα, Εξίσου ενοχλητικό να πετας business και επειδή μπορείς να παιρνεις non stop μπύρα, ή κρασί.
Τον περασμένο Ιανουάριο ειχαμε και την ευχαριστη εμπειρία να ειμαστε με μάσκες, και να εχω εναν απο τους παραπάνω (non stop κρασί) να βήχει και να ρουφάει τη μύτη του συνέχεια, και όλα αυτά χωρίς μάσκα, καθώς καθε φορά που του γινόταν παρατηρηση (του εγινε και απο συνεπιβατες και απο προσωπικό) η δικαιολογία ηταν πως θα πινω με τη μασκα, και σηκωνε το ποτήρι να πιει.

Αποτελεσμα ηταν να μεταφερθούν ολοι γυρω του.

Νομιζω η παροιμία με το βόδι και το παλάτι του aakunz παραπάνω τα εξηγεί όλα αυτά σε μια πρόταση.
 
Σχετικά με τους ''Μαλτέζους'': καλά κάνουν και είναι εκεί, αν πετάνε συχνά και αφού έχουν πιάσει το όριο της εταιρείας. Η Α3 θα πρέπει να σκεφτεί πώς θέλει να μεταχειρίζεται συχνούς επιβάτες.
Όντως, πλέον υπάρχουν πολλοί Έλληνες εργαζόμενοι στην Μάλτα στον τομέα των υπηρεσιών (νομικά, internet, καζίνο) που πηγαινοέρχονται για Long Weekend κάθε 2-3 εβδομάδες και εύκολα πιάνουν τα 12000 air miles. Οι πτήσεις της Aegean είναι σχετικά αραιές (3/w high season, 2/w Απρίλιο-Οκτώβριο, μόνο RyanAir τον χειμώνα).
 
Επιβεβαιώνω και εγώ για Μάλτα , από προσωπική εμπειρία με φίλο μου που δούλευε στο customer service online casino/στοιχηματικής στο Manchester και κατά εκατοντάδες μεταφέρανε τους Ελληνες στην Μάλτα μετά το Brexit, πλέον με μια μέρα πριν και μια μετά που κολλάνε στο Σ/Κ, πηγαινοέρχονται καθε λιγο Ελλάδα με αποτελεσμα να πιάνουν ευκολα το όριο και το lounge να γίνεται χαβούζα σε κάθε πτήση...
 
Δοκίμασα το κουπόνι των 10 ευρώ στο cinnabon που είναι απο αυτα που αναφερει η Aegean αλλά τα παιδιά εκεί δεν το ήξεραν. Επίσης το μηχάνημά τους δεν μπορούσε να σκανάρει ούτε boarding ούτε κάρτα μιλιων. Τελικά πήγα μια βόλτα απ της Lufthansa σήμερα Παρασκευή κατα τις 19.15 το οποίο είχε κόσμο αλλά βρήκα να καθίσω.

Επειδή διαβάζω αυτά που λέτε για την κατανάλωση κρασιού κτλ. Γιατι έτσι? Θα πέσει έξω η αεροπορική? Με τα πανάκριβα εισιτηρια και τις λιγοστες θεσεις business ?

Γενικότερα το τι κάνει ένας επιβάτης (περα απο το αν ενοχλει καποιον πραγματικα, δηλαδη οχι να σε ενοχλει επειδη τρωει ολη την ωρα, αυτο ειναι προβλημα αυτου που "ενοχλειται") έχει να κάνει αποκλειστικά ανάμεσα σε αυτόν και την αεροπορική. Γιατί να με νοιάζει αν ο δίπλα πιει ένα μπουκάλι κρασί;

Φιλικά
 
Προφανώς η αναφορά στο κρασί αφορούσε την economy, και όχι τις λιγοστές θέσεις business.
 
Δοκίμασα το κουπόνι των 10 ευρώ στο cinnabon που είναι απο αυτα που αναφερει η Aegean αλλά τα παιδιά εκεί δεν το ήξεραν. Επίσης το μηχάνημά τους δεν μπορούσε να σκανάρει ούτε boarding ούτε κάρτα μιλιων. Τελικά πήγα μια βόλτα απ της Lufthansa σήμερα Παρασκευή κατα τις 19.15 το οποίο είχε κόσμο αλλά βρήκα να καθίσω.

Επειδή διαβάζω αυτά που λέτε για την κατανάλωση κρασιού κτλ. Γιατι έτσι? Θα πέσει έξω η αεροπορική? Με τα πανάκριβα εισιτηρια και τις λιγοστες θεσεις business ?

Γενικότερα το τι κάνει ένας επιβάτης (περα απο το αν ενοχλει καποιον πραγματικα, δηλαδη οχι να σε ενοχλει επειδη τρωει ολη την ωρα, αυτο ειναι προβλημα αυτου που "ενοχλειται") έχει να κάνει αποκλειστικά ανάμεσα σε αυτόν και την αεροπορική. Γιατί να με νοιάζει αν ο δίπλα πιει ένα μπουκάλι κρασί;

Φιλικά
Δεν αναφερόμαστε σε αυτούς που τρώνε και πίνουν στη business και στα lounges. Αναφερόμαστε σε αυτούς που κάνουν κατάχρηση των παροχών σα να μην υπάρχει αύριο. Που γεμίζουν τα πιάτα και καταναλώνουν ελάχιστα. Που κάνουν όλα τους τα τηλεφωνήματα ή χρησιμοποιούν τα apps στα κινητά τους χωρίς ακουστικά, αδιαφορώντας για τους γύρω τους. Δε με ενδιαφέρει να ακούσω τι λέει ο Κώστας γεμίζοντας το πιάτο του, στον project manager, όταν τα resource estimates πέσαν έξω ως προς το WBS, ενώ εγώ περιμένω από πίσω του για να σερβιριστώ. Ούτε με νοιάζει τι λέει η Φωφώ στο τηλέφωνο, όταν τα βλαστάρια της, η Νεφέλη και ο Αναξίμανδρος-Απόλλων ξαπλώνουν με τα παπούτσια τους στις πολυθρόνες. Συμφωνώ, ότι είναι δικαίωμά τους, όπως και δικό μας δικαίωμα είναι να αποδοκιμάζουμε τη σπάταλη συμπεριφορά και την αναισθησία ορισμένων συνεπιβατών μας. Το ότι πληρώνεις παραπάνω, δε σημαίνει ότι σου ανήκουν τα πάντα εκεί μέσα. Δεν είναι λοιπόν θέμα όρεξης ή κόστους εισιτηρίου. Είναι περισσότερο θέμα στοιχειωδών τρόπων.
 
Για να είμαστε ειλικρινείς, πέτυχες 100% την μόδα με τα αρχαιοελληνικά ονόματα στα παιδιά....
 
Top