Aegean και Λονδίνο (τιμή εισιτηρίου)

  • Thread starter Thread starter gonso
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Νομίζω πως όλοι θα συμφωνήσουν πως τα πάντα είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης.Αλωστε όλοι μας καθορίζουμε την αγορά και όλοι μας συμμετέχουμε έχοντας ένα μερίδιο ευθύνης στην διαμόρφωση της κίνησης.
 
Re: Aegean και Λονδίνο

Έχει κάποιος πληροφορίες για πληρότητες μετά το 3το δρομολόγιο-?? προχτές έφτασα Λονδίνο ταυτόχρονα με την πτήση της Α3 κ είδα καμιά 40 επιβάτες...
 
Μην περιμένεις καλές πληρότητες τέτοια εποχή. Και η Ολυμπιακή για Heathrow έχει μέτριες πληρότητες, συγκεκριμένα η χθεσινή πρωινή πτήση ΟΑ 259.
 
Αγαπητοί μου συνομιλητές...αυτές οι εποχές για την ΟΑ δεν είναι απλά δύσκολες λόγω χειμερινής ραστώνης αλλά και λόγω των αλλαγών που θα υποστεί με την πώλησή της (ή καλύτερη με το ξεπούλημά της)
 
Aegean και Λονδίνο

Χαιρετώ, Βρήκα σήμερα ένα ενδιαφέρον στοιχείο για τις πτήσεις της ΑΕΕ προς Λονδίνο.

Η Aegean μεταφέρει τον 100000στό επιβάτη στο Λονδίνο.

Με βάση αυτό κάνω τους εξής υπολογισμούς.
Οι πτήσεις άρχισαν 15/05/2008, 2χ 195 ως τις 15/12 που έγιναν 3χ. Μέχρι εδώ έχουμε προσφορά 214μέρες*2*195=83460 θέσεις. Αφαιρώ από μέσα τον ένα μήνα (χονδρικά) που πετούσε με 320 (δηλ. αφαιρώ 54 θέσεις ημερησίως = 30*54 = 1620) και έχουμε 81840 θέσεις.

Για το υπόλοιπο έχουμε 2χ195+168 θέσεις καθημερινά για 42 μέρες = 23436 θέσεις
Άρα συνολικά όλη την περίοδο υπολογίζω 105276 θέσεις και μετέφερε 100000 επιβάτες. => πληρότητα (Μ.Ο.) = 94.98% (!)
 
Εκπληκτικοι υπολογισμοι,αλλα δε συμφωνω με τη πληρωτητα...

Δε γινεται να εχει μεσο ορο 94,98% πληρωτητα!!Μεσο ορο?
Ειναι πολυ δυσκολο να μεταφερει τοσα ατομα,ειδικα τη χειμερινη περιοδο,αρα μαλλον κατι σου ξεφυγε στους υπολογισμους..!
 
Re: Aegean και Λονδίνο

grX":1g2sffim said:
Χαιρετώ, Βρήκα σήμερα ένα ενδιαφέρον στοιχείο για τις πτήσεις της ΑΕΕ προς Λονδίνο.

Η Aegean μεταφέρει τον 100000στό επιβάτη στο Λονδίνο.

Με βάση αυτό κάνω τους εξής υπολογισμούς.
Οι πτήσεις άρχισαν 15/05/2008, 2χ 195 ως τις 15/12 που έγιναν 3χ. Μέχρι εδώ έχουμε προσφορά 214μέρες*2*195=83460 θέσεις. Αφαιρώ από μέσα τον ένα μήνα (χονδρικά) που πετούσε με 320 (δηλ. αφαιρώ 54 θέσεις ημερησίως = 30*54 = 1620) και έχουμε 81840 θέσεις.

Για το υπόλοιπο έχουμε 2χ195+168 θέσεις καθημερινά για 42 μέρες = 23436 θέσεις
Άρα συνολικά όλη την περίοδο υπολογίζω 105276 θέσεις και μετέφερε 100000 επιβάτες. => πληρότητα (Μ.Ο.) = 94.98% (!)

Ενδιαφέροντα όλα αυτά. Μήπως στους 100,000 μετρήσανε και οι 'προηγούμενοι' από ενδεχόμενες charter πτήσεις στο Stansed?
 
Προφανώς εννοεί τον 100.000ο επιβάτη που μετέφερε συνολικά στη γραμμή ATH-STN-ATH. Οπότε οι προσφερόμενες θέσεις ήταν χ2.
 
Ναί ήταν όντως υπερβολικά μεγάλη η πληρότητα... Προφανώς στους υπολογισμούς ξέχασα αυτό που ανέφερε ο xristos, ουσιαστικά οι θέσεις που υπολόγισα είναι "πήγαινε - έλα" δηλ οι αριθμοί είναι ~209500 θέσεις συνολικά και 100000 επιβάτες που δίνει πληρότητα ~48% στο δρομολόγιο (Μ.Ο.)

Το μόνο μη ξεκάθαρο είναι πόσο καιρό ακριβώς πετούσαν αντί για 321 τα 320, στους υπολογισμούς θεωρώ 30 μέρες, που νομίζω είναι αρκετά κοντά στο πραγματικό.

αναλυτικά με τις διορθώσεις:
15/05/2008 με 15/12, --> 214μερες * 4 * 195 = 166920 θέσεις.
Αφαιρώ από μέσα τον ένα μήνα (χονδρικά) που πετούσε με 320 (δηλ. αφαιρώ 108 θέσεις ημερησίως = 30 * 108 = 3240) και έχουμε 163680 θέσεις.
Για το υπόλοιπο έχουμε 4χ195 + 2*168 θέσεις καθημερινά για 42 μέρες = 45756 θέσεις
Άρα συνολικά όλη την περίοδο υπολογίζω 209436 θέσεις και μετέφερε 100000 επιβάτες. => πληρότητα (Μ.Ο.) = 47.74%
 
Το νεότερο είναι οτι η Α3 ζητάει αξιολόγιση τηλεφωνικά (βασικά δεν ξέρω αν άρχισε τώρα κ μόνο για Λονδίνο). Το αστείο είναι ότι δεν τους αρέσει κ πολύ να ακούν κριτική :

Επιβάτης : τα 220Ε μου φάνηκαν κανονική τιμή κ όχι φθηνά
Α3(με ύφος κ απορεία): δλδ δεν θεωρήτε αυτή την τιμή προσφορά??

Επιβάτης: δεν μου άρεσαν οι εφημερίδες που προσφέρατε (βλ Χώρα, Καρφί κ λοιπές δευτεράτζες)
Α3: είναι επειδή δεν ταξιδεύατε Μπίζνες (μην χέσ@)

κ λοιπά.. ο διάλογος έλαβε χώρα με άτομο που δεν πολυταξιδεύει κ δεν είναι κ πολύ στα πράγματα αλλά με έκανε να γελάσω αρκετά όταν τον άκουσα..
 
Top