Aegean και Λονδίνο (τιμή εισιτηρίου)

  • Thread starter Thread starter gonso
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
giopan":1866dg6t said:
Δε νομίζω ότι η Easy είναι άμεσα ανταγωνιστική της Α3. Η πρώτη είναι χαμηλού κόστους και πλασάρεται ακριβώς έτσι...φτηνιάρικη με πολύ λιγότερες παροχές...η Α3 απεναντίας πλασάρεται με τα λουσάτα αεροπλάνα του κουτιού...

Υπάρχουν lo-co και lo-co.
H διάκριση ανάμεσα σε μια 'γνήσια' αλλά αξιόλογη lo-co όπως η Easy και την Aegean δεν είναι και τόσο ξεκάθαρη. Και οι δύο εταιρείες έχουν (ή βρίσκονται σε καλό δρόμο στο να έχουν) σχετικά νέο στόλο σειράς Α320, και οι δύο έχουν λανσάρει 'φτηνά' εισητήρια - αλλά όχι ακόμα για τη συγκεκριμένη γραμμή του Stansed.

Ως επιβάτης οικονομικής θέσης, αν εξαιρέσουμε το 'αναμενόμενο' μικρότερο seat pitch και την 'απουσία' ενός σοβαρού γεύματος (λες και τα άλλα στις full service εταιρείες είναι τόσο σοβαρά!!!), δεν θα διέκρινα ουσιαστική διαφορά. Ως τέτοιος 'πελάτης' θα με ενδιέφερε σοβαρά η αξιοπιστία της εταιρείας, η on-line performance, ίσως πιο πολύ το inflight entertaintment παρά ένα πιάτο αμφιβόλου διατροφικής αξίας το οποίο με το ζόρι θα το έτρωγα μόνο και μόνο για να μη φάω κανένα κάθισμα. Θα με ενδιέφερε, ναι, να πετάξω με ένα σχετικά νέο ΑΦ.

Αν όλα τα άλλα ισοβαθμούσαν, στα + της Aegean θα έβαζα την ύπαρξη 'partner' στα μίλια, της Star.
 
flightnumber":2vl7qafb said:
Οι τιμές είναι γενικότερα απλησίαστες, αλλά πέρα από αυτό μην πάρετε και όρκο αγαπητοί ECO και giopan για τα "χάλια" της Easy. Μερικές φορές που την τίμησα έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος και τολμώ να πώ ότι δεν έχει να ζηλέψει σχεδόν τίποτα από τις μη-loco εταιρίες. Καινούρια αεροσκάφη, επαγγελματισμός, καθαριότητα, ον τάιμ και πολλά άλλα...


Για τις απλησίαστες τιμές δυσκολεύομαι να συμφωνήσω. Με τόσες επιλογές (nonstop και 1-stop) και τόσα sites που σκοτώνονται μεταξύ τους για το ευρώ. Απόδειξη τα 260 ευρώ της Α3 Παρ-Κυ το ΠΣΚ που έρχεται. Έχω ταξιδέψει πολλές φορές με Εasy και συμφωνώ μαζί σου εν μέρει - μάλλον δεν σου έτυχε να στοιβαχτείς από Luton σε παλιό 737.


george_a":2vl7qafb said:
Ως επιβάτης οικονομικής θέσης, αν εξαιρέσουμε το 'αναμενόμενο' μικρότερο seat pitch και την 'απουσία' ενός σοβαρού γεύματος (λες και τα άλλα στις full service εταιρείες είναι τόσο σοβαρά!!!), δεν θα διέκρινα ουσιαστική διαφορά. Ως τέτοιος 'πελάτης' θα με ενδιέφερε σοβαρά η αξιοπιστία της εταιρείας, η on-line performance, ίσως πιο πολύ το inflight entertaintment παρά ένα πιάτο αμφιβόλου διατροφικής αξίας το οποίο με το ζόρι θα το έτρωγα μόνο και μόνο για να μη φάω κανένα κάθισμα. Θα με ενδιέφερε, ναι, να πετάξω με ένα σχετικά νέο ΑΦ.

Υπάρχουν και άλλα μειονεκτήματα στην Easy. Συνοψίζω.

1) Μη δυνατότητα επιλογής θέσης μέσα στο αεροπλάνο – μπαίνεις σαν το κοπάδι και όπου κάτσεις.
2) Καμία διαλλακτικότητα σε θέματα υπέρβαρου και χειραποσκευής.
3) Μη δυνατότητα επιλογής business class.
4) Απουσία υπηρεσίας τύπου miles&bonus – καμία περίπτωση να αράξεις σε κάποιο lounge.
5) Ελάχιστο έως ανύπαρκτο cabin service (δεν αναφέρομαι μόνο στην ύπαρξη γεύματος).
6) Άβολες ώρες πτήσεων τώρα. Κάποτε έφευγε από Αθήνα ξημερώματα σε καθημερινή βάση και φτάνοντας είχες κερδίσει την μέρα.
7) Το Luton και το Gatwick δεν είναι Heathrow.

Συνεπώς για μια εταιρία που η ίδια πλασάρεται του τύπου «book a cheap flight» και που περιμένει κανείς χαμηλότερη τιμή και για όλους τους παραπάνω λόγους σε σχέση με ΟΛΟΥΣ τους άλλους ανταγωνιστές κάτι δεν μου στέκει καλά όταν πουλάει 410!! το Αθ-Λον ενώ για τις ίδιες μέρες και απείρως καλύτερες ώρες η Α3 το πουλάει 260 και σε υψηλότερη ποιότητα.
 
και μιας και ...παραπονιόμαστε για την τιμή, μόλις άρχισαν οι προσφορές.

95 € για Stansed, one-way, μαζί με τους φόρους. Για 7000 θέσεις, και για πτήσεις από 1/9. Φοιτηταριό, εδώ οι καλές τιμέεεες....
 
giopan":xixs89v4 said:
Υπάρχουν και άλλα μειονεκτήματα στην Easy. Συνοψίζω.

1)Μη δυνατότητα επιλογής θέσης μέσα στο αεροπλάνο – μπαίνεις σαν το κοπάδι και όπου κάτσεις.
2)Καμία διαλλακτικότητα σε θέματα υπέρβαρου και χειραποσκευής.
3)Μη δυνατότητα επιλογής business class.
4)Απουσία υπηρεσίας τύπου miles&bonus – καμία περίπτωση να αράξεις σε κάποιο lounge.
5)Ελάχιστο έως ανύπαρκτο cabin service (δεν αναφέρομαι μόνο στην ύπαρξη γεύματος).
6)Άβολες ώρες πτήσεων τώρα. Κάποτε έφευγε από Αθήνα ξημερώματα σε καθημερινή βάση και φτάνοντας είχες κερδίσει την μέρα.
7)Το Luton και το Gatwick δεν είναι Heathrow.

Συνεπώς για μια εταιρία που η ίδια πλασάρεται του τύπου «book a cheap flight» και που περιμένει κανείς χαμηλότερη τιμή και για όλους τους παραπάνω λόγους σε σχέση με ΟΛΟΥΣ τους άλλους ανταγωνιστές κάτι δεν μου στέκει καλά όταν πουλάει 410!! το Αθ-Λον ενώ για τις ίδιες μέρες και απείρως καλύτερες ώρες η Α3 το πουλάει 260 και σε υψηλότερη ποιότητα.

1. σωστό μεν, αλλά ευτυχώς στην Ελλάδα το σύστημα προεπιλογής θεσεως δεν είναι τόσο διαδεδομένο όσο στο εξωτερικό, αν κρίνω από αυτά που βλέπω στην Α3. τουτέστιν πολλοί επιβάτες, εκτός απο εμάς τους aviation locos, δεν καίγονται πολύ για το που θα κάτσουν. Εξαίρεση όταν έχουν κουτσούβελα. Και φυσικά όλοι θέλουν ν'αποφύγουν τη μεσαία θέση..

2. με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο, ειδικά αν ξεπερνάς το βάρος για 0,345 γρ και πρέπει να πληρώσεις...
3. όταν "σκοτωνόμαστε" για φτηνά εισιτήρια, δεν νομίζω η έλλειψη Business να μας απασχολεί τρομερά..εξάλλου η πλειοψηφία πετάει οικονομική.
4. αν είσαι frequent flyer τότε ναι είναι πρόβλημα. αν πετάς εξωτερικό 2-3 φορές το χρόνο, το πολύ, δεν τίθεται τέτοιο θέμα..
5. σε τι είδους σερβις αναφέρεσαι? :))
6. το άβολες είναι πολύ υποκειμενικό. Το να φεύγεις 0530 ή 6 το πρωί, άρα μένεις άυπνος, εγώ πάλι το απεχθάνομαι, και φτάνω στον προορισμό κομμάτια,άρα πάω για ύπνο..στις 1230 που φεύγει η πρώτη πτήση είναι μια καλή ώρα, δεδομένου ότι φτάνεις μεσημέρι κι έχεις απόγευμα και βράδυ μπροστά σου.
7. Ευτυχώς δεν είναι..το LGW και STN τα θεωρώ πολύ πιο φιλικά προς τον επιβάτη από το LHR. Εξάλλου, ανάλογα με το που μένεις στο Λονδίνο ή έξω από αυτό, διαλέγεις και το αεροδρόμιο που βολεύει.Για το LTN θα σε γελάσω,πήγα μια φορά πριν αιώνες, προ επεκτασης και ανακαίνισης, και δεν θυμάμαι..

Ας μην ξεχνάμε από που ξεκινάει όμως η τιμή της U2 και από που της Α3..επίσης, η Α3 τώρα το ξεκίνησε το δρομολόγιο και είναι λογικό, όταν δεν έχει πληρότητα να έχει χαμηλό ναύλο. Αν ήταν 85% γεμάτη, τα 410 ευρώ θα είχαν πάει περίπατο..
 
george_a":3am7k9zc said:
και μιας και ...παραπονιόμαστε για την τιμή, μόλις άρχισαν οι προσφορές.

95 € για Stansed, one-way, μαζί με τους φόρους. Για 7000 θέσεις, και για πτήσεις από 1/9. Φοιτηταριό, εδώ οι καλές τιμέεεες....

Εδώ γελάει ο κάθε πικραμένος... Δεν μπορώ να καταλάβω πως διαφημίζουν σαν υπερπροσφορά το 190€ r/t ενώ η φτηνότερη τιμή τους είναι 180€!!
Άβυσος η ψυχή του Θόδωρα... Τι πίνουν και δεν μας δίνουν...
 
COMPUTERISE":xi6rgaui said:
Δεν μπορώ να καταλάβω πως διαφημίζουν σαν υπερπροσφορά το 190€ r/t ενώ η φτηνότερη τιμή τους είναι 180€!!
Άβυσος η ψυχή του Θόδωρα... Τι πίνουν και δεν μας δίνουν...
Σε κάποιο μεγάλο super market έβλεπαν ότι ένα προϊόν (το οποίο κόστιζε πχ 10 ευρώ) δεν "έφευγε" και έπρεπε να κάνουν κάτι για να αρχίσει να πουλιέται και να το μαθαίνει ο κόσμος. Τι έκαναν λοιπόν;
Έβαλαν ένα μεγάλο stand μπροστά από το προϊόν στο οποίο έγραψαν:
"Super προσφορά!!! 11 ευρώ (συσκευασία 3 τεμαχίων Χ 11,00 = 33,00)"
Μετά από αυτό, το προϊόν εξαφανίστηκε από τα ράφια...
Μήπως μας θυμίζει κάτι ανάλογο η υπερπροσφορά για το Λονδίνο;
 
Μάλιστα. Δηλαδή η Α3 άρχισε τις προσφορές (αληθινές ή μουσαντένιες). Γιατί άρχισε προσφορές? Μάλλον όχι επειδή οι πτήσεις ήταν τίγκα. Ούτε πιστεύω ότι επειδή γινόταν σκοτωμός για τα εισιτήρια έβαλε 320 αντί 321.

Τί γράφω εγώ και μου την "λέτε" τόσο καιρό? Γιατί άνοιξε αυτό το τόπικ? Για να τονίσουμε μερικά "οφ-σάιντ" της Α3.

Τό ότι κάποιος βρίσκει φτηνότερη την Α3 το επόμενο ΣΚ από την ΕΖ, δεν μου λέει απολύτως τίποτα. Τώρα είναι αργά για δάκρυα. Εγώ που έχω κάνει δεκάδες συγκρίσεις για τον Άυγουστο μεταξύ και των 4 παιχτών του LON-ATH, δεν είδα τέτοιο πράγμα. Και δεν έκανα συγκρίσεις για να κάνω τέστ. Το έκανα για να αγοράσω. Όχι ένα και δύο εισητήρια. Τώρα που ρίχνουν τις τιμές, ο κόσμος έχει ήδη ψωνίσει. Τί έπρεπε δηλαδή να περιμένουμε τέλη Ιούλίου για να αγοράζουμε εισητήρια για τον Άυγουστο?

Δεν πειράζει. Θα μάθει η Α3 το μάθημά της (ότι η Α3 ΔΕΝ είναι LH) και θα είναι πιό σεμνή και ταπεινή.






ΤΗΙS..........IS................LONDOOOOOOOOON !!!
 
Η aegean απο ότι καταλαβαίνω δεν διαφημίζει το return.
Όπως αναφέρει και ο φίλος πιο πάνω η aegean διαφημίζει 95€ ΟΝΕ WAY από 1/9.
Αυτή η πρόσφορα έχει συγκεκριμένο Target group και όλοι μπορούν να τα καταλάβουν.
Αυτό το target group φυσικά είναι οι χιλιάδες έλληνες φοιτητές που σπουδάζουν στο Λονδίνο και το Σεπτεβρη πρέπει να πάνε γιατί ξεκινάνε τα μαθήματα.
Αυτοί λοιπόν οι φοιτητές δεν θέλουν Return αλλά oneway. Και όταν η Ολυμπιακή το One way το έχει 131€ η προσφορά θεωρείται ιδανική.
Είναι ότι καλύτερο μπορούσε να κάνει για να διαφημίσει το δρομολόγιο της για εμένα, στους φοιτητές οι οποίοι σε όλη τη σεζον θα πάνε και θα έρθουν αρκετές φορές.

Για παράδειγμα:

Παρασκευή 12/9/2008
Athens - London
Olympic Airlines: 131.37
Aegean Airlines: 95.00
Easy jet: 115.99 (Χωρίς Αποσκευή +10,50=126,49)
British Airways: 184.37
 
Αγαπητε συνομιλητη
Θα πρεπει στο ολο σκεπτικο σου να σημειωσεις κατι πολυ σημαντικο...οτι η ΟΑ και αλλες παραδοσιακες-παλαιες εταιριες πετανε σε μεγαλα και κεντρικα αεροδρομια, οπως το LHR ή το LGW και οχι στο STN ή το LTN που πηγαινουν αντιστοιχα η AEGEAN και η EASY JET....σκεψου τα μεταφορικα μεσα που πρεπει να πληρωσεις απο εκει που ξεκινας για να πας στο κεντρο του Λονδινου ή την ωρα που φτανεις στα αεροδρομια αυτα....δεδομενου οτι η ΟΑ φτανει εμπορικες ωρες και μαλιστα με 3 πτησεις την ημερα για LHR και 2 περιστασιακα για LGW (Θεσσαλονικη και Αθηνα), αντιστοιχα και η BA.
 
Aγαπητέ φίλε,

το θέμα της τιμής αλλά και τις διαθέσιμες επιλογές της επίγειας μεταφοράς από STN για το Λονδίνο έχει συζητηθεί εκτεταμένα στο συγκεκριμένο forum. Θα διαπιστώσεις λοιπόν τις επιλογές και μετά θα 'επαναδιατυπώσεις' το αν συμφέρει ή όχι οικονομικά.

Σε ό,τι αφορά στις ώρες και αν αυτές είναι βολικές, δεν έχεις παρά να κοιτάξεις λίγο τα δρομολόγια.

Τέλος, στο ότι ένα αεροδρόμιο είναι μεγάλο και κεντρικό, να σου θυμίσω μια λέξη: κορεσμός. Δοκίμασες να πας από το ένα άκρο του LHR στο άλλο (μιλάω για τα terminals); Σου έχει τύχει να κάθεσαι με τις ώρες στο tarmac περιμένοντας απογείωση;
 
Top