Aegean εποχή Airbus : Η μεγαλύτερη επιχειρηματική κίνηση ;

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Aegean εποχή Airbus : Η μεγαλύτερη επιχειρηματική κίνηση ;

  • Ναι είναι

    Votes: 0 0,0%
  • Οχι δεν είναι

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
connie":vrdip0u6 said:
Η αποψη του κοσμου ειναι οτι αν η Ολυμπιακη δεν ειχε τα χαλια της,τοτε η aegean δε θα μπορουσε να κανει και πολλα.

Συν τοις άλλοις η Aegean έχει ευνοηθεί (το ομολογούν και οι ίδιοι) και από το γεγονός ότι οι φόροι του LGAV είναι ιδιαίτερα υψηλοί, πράγμα που εμποδίζει τόσα χρόνια μεγάλες loco του εξωτερικού να δραστηριοποιηθούν εντός της Ελλάδος σε δρομολόγια εσωτερικού... αφήνοντας ΟΑ & Aegean τους μοναδικούς παίχτες.
 
Επειδή εγώ χάθηκα λιγάκι και αν μπορεί ας με βοηθήσει κάποιος. Το thread λέει για τη μεγαλύτερη ΙΔΙΩΤΙΚΗ επιχειρηματική κίνηση ή γενικά για τις επιχειρηματικές κινήσεις; Διότι προφανώς η ΟΑ είναι κρατική εδώ και 30 χρόνια, άρα στην πρώτη περίπτωση ναι, δεν έχει κάνει κάποια κίνηση. Αν όμως μιλάμε γενικά για επιχειρηματικές κινήσεις, τότε η ΟΑ έχει κάνει πολύ περισσότερες από την Α3. Τα 747, τα 737, τα Α300, τα Α340, κλπ. Αλλά ακόμα και ως ιδιωτική εταιρεία, η ΟΑ έχει κάνει μεγάλα ανοίγματα. Ακόμα και η ύπαρξή της και η δημιουργία της είναι το μεγαλύτερο επιχειρηματικό άνοιγμα ιδιώτη στην ιστορία της πολιτικής αεροπορίας της χώρας μας.
 
GP707":22pg4m9n said:
george_a":22pg4m9n said:
Δεν πήρε η ΟΑ τα Α340. Ο Έλληνας φορολογούμενος τα πήρε, και ακόμα τα πληρώνει. Έτσι τζάμπα μάγκας με τα λεφτά του κ. Μήτσου γίνομαι κι εγώ....
Ε τοτε, τα Airbus της A3 τοτε ειναι οντως η μεγαλυτερη επιχειρηματικη κινηση στην ελληνικη αεροπορια απο το 1974 (οταν η ΟΑ ηταν ακομα ιδιωτικη) ;)
Ακριβως αυτο ειπα λιγα posts πιο πανω. ;)
Προφανως το topic αναφερεται στα τελευταια χρονια και οχι για ολη την ιστορια της αεροποριας, γιατι οι κινησεις του Ωναση δεν προκειται να ξανακαταγραφουν ποτε...
 
GP707":m5jpicbh said:
Ακριβως αυτο ειπα λιγα posts πιο πανω. ;)
Προφανως το topic αναφερεται στα τελευταια χρονια και οχι για ολη την ιστορια της αεροποριας, γιατι οι κινησεις του Ωναση δεν προκειται να ξανακαταγραφουν ποτε...

E, συγνώμη αλλά αν δημιουργήθηκε thread απλά για τα 5 τελευταία χρόνια, τότε τι να πω. Τουλάχιστον αλλάξτε τον τίτλο. Κάντε το "Aegean εποχή Airbus: Η μεγαλύτερη επιχειρηματική κίνηση τα τελευταία 5 χρόνια;" Γιατί κατά τα άλλα, ακόμα και ο φορολογούμενος να τα πληρώνει τα Α340 χρησιμοποιούνται από την ΟΑ και παραγγέλθηκαν από την ΟΑ. Όταν δηλαδή είναι κρατική μια εταιρεία δεν κάνει επενδύσεις;
 
Η αληθεια λοιπον ειναι οτι ο τιτλος του topic ειναι πολυ συγκεχυμενος, πολυ αοριστος και διφορουμενος σε πολλες αποψεις. Απο την αρχη ο καθενας τον εχει ερμηνευσει αλλιως (Ελλαδα-εξωτερικο, ιδιωτικη-κρατικη, τα τελευταια χρονια-ολων των εποχων κλπ) και το ολο θεμα εχει γινει κουλουβαχατα.

Θεωρω οτι καπου εδω ας κλεισει (αφου ουσιαστικα το topic ηταν μια ψηφοφορια που εχει ληξει) και ας αναμεινουμε την παραγγελια της Α3 να αρχισει να παιρνει σαρκα και οστα με την εναρξη παραλαβων των πρωτων Α320.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top