Aegean εποχή Airbus : Η μεγαλύτερη επιχειρηματική κίνηση ;

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Aegean εποχή Airbus : Η μεγαλύτερη επιχειρηματική κίνηση ;

  • Ναι είναι

    Votes: 0 0,0%
  • Οχι δεν είναι

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
antonis_athens":2g0m14if said:
Και καλά βρε αδερφέ αν ζητήσω ένα ποτήρι νερό και δεν καταλάβει ... αν λέω αν .. πάμε σε αναγκαστική προσγείωση ή κάτι τέτοιο .. τότε πως θα συννεοηθούμε !! Α !! το βρήκα θα παίξουμε το παιχνίδι όποιος βρεί την μετάφραση ποιό γρήγορα στο λεξικό , σώνεται ...

Με αυτή τη λογική δεν θα έμπαινες ποτέ σε αεροπλάνο άλλης εταιρείες πλην ελληνικής, επειδή πολύ απλά πουθενά αλλού δεν μιλάνε ελληνικά. :rolleyes:
 
Το να πληρώνεις εισητήριο για την ΟΑ, και να σου εμφανιστούν εξωτικά πληρώματα από το Λίβανο, Ισπανία ή Πορτογαλία, με σακαράκες τύπου L-1011 της Luzair, ναι, είναι απαράδεκτο.

Το σχόλιο του antonis_athens ήταν ότι η ίδια η ΟΑ μας 'ξεφούρνιζε' τέτοια πληρώματα σε τακτικές πτήσεις, ούκ ολίγες φορές.
 
Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι σε σχέση με την ιδιωτική κυρίως εσωτερική πρωτοβουλία του παρελθόντος , η στροφή του κόσμου είναι τεράστια.

Αλλά και σήμερα πτήσεις σαν την Χίο , τη Θεσσαλονίκη , τη Σάμο αλλά και αλλού υπάρχει στροφή και μάλιστα σημαντική ... (Είναι αδύνατο να μην το βλέπει κάποιος) Είναι καλό τα αναζητούμε τα εκάστοτε δεδομένα για να το καταλάβουμε αυτό.

Παράδειγμα . Σε ένα προορισμό που δεν είχε γνωρίσει καλή ιδιωτική πρωτοβουλία , την Αλεξανδρούπολη όπου πετώ συνέχεια . Στα πρώτα χρόνια που επιχείρησε η Aegean τα εισητήριά της ήταν sold-out για όλη την διάρκεια των πρώτων Χριστουγέννων και Πάσχα !! Και θυμάμαι επειδή είχε τόσο μεγάλη ζήτηση είχε βάλει το πρώτο της καλοκαίρι στην Αλεξανδρούπολη πάντα , 3΄καθημερινές. Σήμερα τα πηγαίνει εξίσου καλά , αν αναλογιστεί κανείς πως καθημερινά πετά με 737-300/400 εκεί.
Εξάλλου δεν ήταν τότε που έκοψε η Ολυμπιακή τα Α300-600 από την Αλεξανδρούπολη ;; Πώς να τα γεμίσει ;; ;)

Info Τότε η Αεροπορία Αιγαίου θεωρώ ότι έδινε ανώτερες υπηρεσίες από ότι σήμερα ..
 
george_a":ae893m9e said:
καλό θα ήταν να γνωρίζουμε τι γνωρίζεις.

Γιατί στον αντικειμενικό παρατηρητή φαίνεται ότι όπου πετά η Aegean κατακτά σημαντικό μερίδιο αγοράς, σε σχέση με την ΟΑ, ακόμα κι αν υπάρχει τρίτος (π.χ. γραμμή Λάρνακας).

Στους ταξιδιωτικούς πράκτορες μπορεί να μην αρέσει αυτό, -ίσως λόγω μειωμένου comission, e-ticket, κλπ κλπ. [Είχα μια εμπειρία όπου ο πράκτορας με πίεζε να πάρω ΟΑ με αν και ήταν 100€ παραπάνω το εισητήριο. Η δικαιολογία του ήταν ότι το ...φαί στο αεροπλάνο ήταν καλύτερο.] Στους επιβάτες όμως, αρέσει.

Δε νομίζω οι ταξιδιωτικοί πράκτορες να έχουν μεγαλύτερο συμφέρον να πουλήσουν κάποια άλλη εταιρία περισσότερο από την Α3, μια και η τελευταία δίνει συνολικά μεγαλύτερο commission γιατί συνυπολογίζει τον επίναυλο κάτι που οι άλλοι δεν κάνουν. Επίσης, στα ηλεκτρονικά μέσω ιστοσελίδας δίνει over-commission σαν κίνητρο. Το θέμα είναι ότι η εμπορική πολιτική της Α3 ως προς τις βραχυπρόθεσμες πωλήσεις (για άμεση αναχώρηση) χωλαίνει σε σχέση με αυτή των ανταγωνιστών (αν επιχειρήσεις να αγοράσεις ένα last-minute για το εσωτερικό, είναι πολύ ακριβότερο απ' ότι του μοναδικού ανταγωνιστή τους, που δυστυχώς είναι η ΟΑ). Αντιθέτως, η εμπορική πολιτική για επιβάτες που προγραμματίζουν εγκαίρως, είναι αρκετά επωφελής με τους ναύλους των κατηγοριών U,T,V & X. Παρ' όλα αυτά και σε επίπεδο τζίρου, έχω δεί και ποσοστά 75% έναντι 25% υπέρ της ΟΑ στους κοινούς προορισμούς εσωτερικού (έχω δει και 50-50 βέβαια).

Ως προς το γιατί η ΟΑ μπορεί και προσφέρει χαμηλότερους ναύλους ευκολότερα απ' ότι η A3, στο εσωτερικό, δεν με απασχολεί, τη στιγμή που δεν φαίνεται να απασχολεί ακόμα περισσότερο αυτούς που ευθύνονται για το ότι η ΟΑ χρωστάει παντού. Κάνω κρατήσεις και εκδίδω εισιτήρια και οι δύο εταιρίες συνεργάζονται μαζί μου εξ ίσου καλά.

Ως προς τα διάφορα επιχειρήματα διαφόρων κύκλων της εταιρίας, ότι η Α3 πετάει 737 εκεί που η ΟΑ πετάει τα ΑTR, και πάλι δε φαίνεται να απασχολεί πολλούς περισσότερο από το ότι μπορουν να πληρώσουν από οκτώ μέχρι και 30 ευρώ στο OW του εσωτερικού παραπάνω, αφού δε βρίσκουν φθηνό ναύλο στις βραχυπρόθεσμες κρατήσεις. Ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω ούτε πού πλεονεκτεί το 737 έναντι του ATR ως προς το να με πάει από την Αθήνα στα Χανιά, ούτε κρίνω το πόσο γευστικό είναι το φαγητό της ΟΑ ή της ΑΖ ή της Α3 για να πετάξω μέχρι τη Ρώμη. Δεν πιστεύω ότι θα μου αλλάξει η ζωή προς το χειρότερο αν φάω Alisnack αντί για τρεις φέτες γαλοπούλα σε μία πτήση ή αν η πτήση μου θα κρατήσει δέκα λεπτά παραπάνω μέχρι τα Χανιά (εκτός αν το Alisnack έχει σαλμονέλα ή το ΑΤR πέσει).

Τα πάντα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Αν η προτεραιότητα του πράκτορά σου είναι το φαγητό, πάλι καλά να λες που δε σου είπε να πάς στον προοροσμό σου μέσω Ντουμπάι. Αν πάλι η δική του προτεραιότητα ήταν να βγάλει μεγαλύτερη προμήθεια, η δική μου προτεραιότητα θα ήταν να πληρώσω λιγότερα. Τον πελάτη τον κρατάς με το να του προσφέρεις με τον καλύτερο τρόπο αυτό το οποίο θέλει αυτός και όχι αυτό που θέλεις εσύ.

Η Α3 δεν είναι κρατικοδίαιτη και μπράβο της για τα όσα έχει καταφέρει χωρίς να την ενισχύσει κανένας. Αυτό που εγώ δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί κάποιος θέτει μία δημοσκόπηση και παράλληλα μας δίνει έτοιμες τις απαντήσεις και τα επιχειρήματα υπέρ της μίας εκ των δύο απαντήσεων.
 
aakunz":cqaw538q said:
Ομολογώ ότι θα με ενδιέφερε να δω τα σχετικά μεγέθη αυτής της μεγάλης στροφής, γιατί η μέχρι τώρα εμπειρία μου στις πωλήσεις δίνει άλλα αποτελέσματα.

Από την προηγούμενή σου απάντηση

aakunz":cqaw538q said:
Παρ' όλα αυτά και σε επίπεδο τζίρου, έχω δεί και ποσοστά 75% έναντι 25% υπέρ της ΟΑ στους κοινούς προορισμούς εσωτερικού (έχω δει και 50-50 βέβαια).

θα ήταν ενδιαφέρον να το αναλύαμε με στοιχεία. Γιατί τα στοιχεία που μας είναι γνωστά είναι ότι η πληρότητα (αλλά και ο αριθμός των επιβατών) στην ΟΑ είναι σε διαρκή πτώση. Στη γραμμή της Λάρνακας είναι κοντά στο ...16%. Εκτός και αν και για τους επιβάτες της ΟΑ ισχύει το ...άλλος πληρώνει, οπότε με χαμηλότερες πληρότητες φτάνει σε επίπεδο τζίρου το 50-50.
 
aakunz":102nq51b said:
Παρ' όλα αυτά και σε επίπεδο τζίρου, έχω δεί και ποσοστά 75% έναντι 25% υπέρ της ΟΑ στους κοινούς προορισμούς εσωτερικού (έχω δει και 50-50 βέβαια).

george_a":102nq51b said:
θα ήταν ενδιαφέρον να το αναλύαμε με στοιχεία. Γιατί τα στοιχεία που μας είναι γνωστά είναι ότι η πληρότητα (αλλά και ο αριθμός των επιβατών) στην ΟΑ είναι σε διαρκή πτώση. Στη γραμμή της Λάρνακας είναι κοντά στο ...16%. Εκτός και αν και για τους επιβάτες της ΟΑ ισχύει το ...άλλος πληρώνει, οπότε με χαμηλότερες πληρότητες φτάνει σε επίπεδο τζίρου το 50-50.

Αν πρόσεξες, μίλησα για πωλήσεις σε προορισμούς εσωτερικού, και όχι για πληρότητες (εξ' ού και το 50-50 σε παλαιότερες εποχές δεν μπορεί να ισχύει έξω, όπου οι παίκτες είναι παραπάνω από δύο).

Μετά από αυτή τη διευκρίνηση, εξακολουθώ να περιμένω πλην του δρομολογίου της Λάρνακας, και τα στοιχεία για τους υπόλοιπους προορισμούς όπου πετούν η Α3 και οι ανταγωνιστές της. Είναι κάτι που πιστεύω ότι πολλοί θα ήθελαν να μάθουν. Οι πράξεις κρίνονται εκ του αποτελέσματος άλλωστε. Ελπίζω να τα πηγαίνει πολύ καλύτερα στις πωλήσεις των άλλων γραφείων και η δική μου εταιρία να είναι η εξαίρεση.
 
george_a":4oh6zt2b said:
θα ήταν ενδιαφέρον να το αναλύαμε με στοιχεία. Γιατί τα στοιχεία που μας είναι γνωστά είναι ότι η πληρότητα (αλλά και ο αριθμός των επιβατών) στην ΟΑ είναι σε διαρκή πτώση. Στη γραμμή της Λάρνακας είναι κοντά στο ...16%.

Δηλαδή η μέση πληρότητα του δρομολογίου της Ο.Α από-προς Λάρνακα είναι 25-30 άτομα ανα πτήση?
Φίλε george_a δεν γνωρίζω τι συμβαίνει, γιαυτό και δεν έχω γνώμη αλλά λίγο κουλό δεν φαίνεται? Μήπως υπερβάλεις λιγάκι? Είπαμε στην Ο.Α συμβαίνουν τα μύρια όσα αλλά μην τo παρακάνουμε. Παρατηρώ γενικά μια εμπάθεια προς τον εθνικό μας αερομεταφορέα (αυτό δεν πάει σε σένα george_a) και αντίστοιχα μια ωραιοποίηση της Α3.

Επειδή μου αρέσει να μιλάω με παραδείγματα θα αναφερθώ στις πρόσφατες εμπειρίες μου από 2 ταξίδια που έκανα στη Ρώμη,το πρώτο με Α3 τέλη Αυγούστου και το δευτερο με Ο.Α τέλη Σεπτέμβρη.Ο τύπος των αεροσκαφών ήταν ο ίδιος 737-400 αλλά η κατάσταση των αεροπλάνων εντελώς διαφορετική.Της Α3 είχε τα χάλια του τα μαύρα (AEGEAN=ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ) στενά καθήσματα, λερωμένο με ξυνισμένες αεροσυνοδούς, ενώ τα ΣΤΑΓΕΙΡΑ της ΟΑ ήταν η ευχάριστη έκπληξη,άνετα καθίσματα , πεντακάθαρο και ευγενέστατες αεροσυνοδούς.
Το φαγητό το ίδιο χάλι και στις 2 εταιρίες ενώ και στις 2 μοίρασαν εφημερίδες.Επίσης να σημειώσω ότι η Α3 στο πήγαινε είχε 40 λεπτά καθυστέρηση ενώ η Ο.Α ούτε λεπτό, ενώ η πληρότητα και στις 2 εταιρίες άγγιζε το 90%.
Αν μου έλεγαν να διαλέξω με ποιά εταιρία θα έκανα ξανά το ίδιο route θα έλεγα με την φτηνότερη αν και στα σημεία με κέρδισε η Ολυμπιακή. Πιστεύω ότι το 90% των επιβατών επιλέγουν την εταιρία που θα ταξιδέψουν με βάση το οικονομικό. Ας αφήσουμε λοιπόν τις κορώνες για την κακιά ΟΑ και την σωτήρια Α3 γιατί κατά την γνώμη μου ελάχιστα διαφέρει η μια από την άλλη!
Ευχομαι με το καλό να παραλάβει τα καινουργια 320 η Α3 (πραγματικά μια πολύ σωστή αλλά και απαραίτητη κίνηση) αλλά πρέπει να σημειώσω ότι κατά την γνώμη μου δεν πρέπει να πανηγυρίζει το αυτονόητο δηλ.την ανανέωση που υπεργερασμένου στόλου της. Αν είχε κάνει αυτή την κίνηση νωρίτερα,πιστεύω ότι πολλά πράγματα ήδη θα είχαν δρομολογηθεί στα αεροπορικά δρώμενα της χώρας μας.
Kλείνω λέγοντας ότι, η αξιέπαινη προσπάθεια της ανανέωσης του στόλου της Α3 ασφαλώς και δεν γίνεται για να βοηθήσει την αεροπορία της χώρας αλλά για να βοηθήσει(και καλά κάνει) την τσέπη του ιδιοκτήτη!! Μην τρελλαθούμε τώρα ότι προσφέρει κοινονικό έργο η Α3!!! Αυτά τα γραφικά τώρα περί αεροπορικής υπερδύναμης και βάση της Ευρώπης με την Βαλκανική δεν χρειάζετε να τα σχολιάσουμε!!
 
aakunz":309oz5zp said:
Η Α3 δεν είναι κρατικοδίαιτη και μπράβο της για τα όσα έχει καταφέρει χωρίς να την ενισχύσει κανένας. Αυτό που εγώ δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί κάποιος θέτει μία δημοσκόπηση και παράλληλα μας δίνει έτοιμες τις απαντήσεις και τα επιχειρήματα υπέρ της μίας εκ των δύο απαντήσεων.

Αυτό ακριβώς ήθελα να τονίσω , ότι είναι μια σημαντική προσπάθεια της εταιρείας που με τα τόσο προβλήματα του Ελληνικού κράτους και τις συνεχείς πριμοδοτήσεις στην Ολυμπιακή , καταφέρνει να δημιοργήσει (μέλει να το δούμε) ένα σημαντικό και καινούριο στόλο . Όσο και να θέλουμε να την κρίνουμε δυσμενώς , η κίνησή της είναι μια πολύ καλή κίνηση ,που είχαμε πολλλλλλλύ καιρό να δούμε .πρώτα-πρώτα για την ίδια και πρέπει να το πααρδεχτούμε.

Όσο για το γιατί έβαλα το ψήφισμα και υποστηρίζω την άποψη , γιατί πολύ απλά, αυτή είναι η γνώμη μου ως επιβάτη που θα κλιθεί να επιλέξει... (ή που έχει ήδη επιλέξει...) Έβαλα το ψήφισμα και το θέμα , διότι θα 'θελα να ακούσω τις γνώμες πολλών για αυτήν την σημαντική ελληνική αεροπορική εξέλιξη.... με ένα δημοψήφισμα αίρονται γρηγορότερα οι απόψεις σε θέματα τύπου ναι-όχι.
 
Η αποψη του κοσμου ειναι οτι αν η Ολυμπιακη δεν ειχε τα χαλια της,τοτε η aegean δε θα μπορουσε να κανει και πολλα.
Ισως το πιο σωστο ειναι οτι σε μια εποχη που δεν υπαρχει ανταγωνισμος για την aegean θα επρεπε να εχει αναπτυχθει πολυ περισσοτερο απο οτι τωρα.
Ειναι αποψη που τη συμμεριζομαι και εγω αλλα και πολλοι απο το επιβατικο κοινο.
Ξερω οτι πολλοι θα διαφωνησουν αλλα η αληθεια ειναι τοσο απλη.
 
...Προσωπικά connie, δεν διαφωνώ καθόλου. Η Α3 είχε (στο εσωτερικό τουλάχιστον) έναν αντίπαλο κουτσό, κουλό και ...με δεμένα μάτια. Ακόμα δεν έχει καταφέρει να τον πετάξει στο καναβάτσο. Και είχε και απίστευτες εώς σκανδαλώδεις αβάντες (πχ ο αντίπαλος απέφευγε να ρίχνει μπουνιές ,δεν έσκυβε όταν του ερχότανε μπουκέτο, κέρναγε νερατζάκι μετά από κάθε μάχη κλπ κλπ ο νοών νοείτο)

Παρεπιπτόντως, γιατί αυτήν την στιγμή τρέχουν 3 thread για την Α3 ταυτόχρονα μιλώντας για τα ίδια πάνω κάτω πράγματα?
1) Συνθήκες εργασίας στην Α3 για πιλότους
2) Στόλος Α3
3) Α3 "Η μεγαλυτερη ....whatever"

Δεν το μαζέυουμε το πράγμα σε ένα γήπεδο καλύτερα? Τα ίδια λέμε Χ 3.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top