Aegean Airlines E-Ticket -Οδηγός για οικονομικά εισιτήρια-

  • Thread starter Thread starter flightnumber
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Οντως συμβαινει Ακη, εχω ακυρωσει ναυλο κατηγοριας U και πηρα πισω 42,32EUR οσο και οι φοροι. Μου τα πιστωσαν στην καρτα μου.

Οσο αφορα το αν ειναι νομιμο να μην παιρνεις τα λεφτα σου πισω, οταν κανουμε μια κρατηση δεν κανουμε τικ στο κουτακι που λεει "Συμφωνω με τους παρακατω ορους κτλ κτλ"? Κανω μια αγορα και συμφωνω με τους ορους του πωλητη. Μετα αμα αλλαξω γνωμη δε φταιει κανεις αλλος αλλα εγω που συμφωνησα με τις προυποθεσεις της συναλλαγης.
 
Αγαπητοί φίλοι,
Μου έχει τύχει μια περίπτωση early-booking, πιο συγκεκριμένα τα τελευταία Χριστούγεννα FCO-CHQ-FCO 200,32Ευρώ (μαζί με φόρους κλπ).
Το εισιτήριο ήταν πάλι e-ticket και δεν είχα επιβαρυνθεί 2 φορές με "τον φόρο υπέρ του ελληνικού δημοσίου"(ενιαίο εισιτήριο).Καθώς άμα έκοβα ξεχωριστά τα σκέλη με τους 19ριδες και 39ριδες ναύλους κόστιζε παραπάνω(δε θυμάμαι με ακρίβεια το ποσό).
Όμως το σύστημα μου "έδινε" μέχρι και Χανιά τη δυνατότητα να κόψω εισιτήριο.(Άρα οι ναύλοι αυτοί ισχύουν αν "περνάς" από Αθήνα).
Άρα aakunz αυτό μπορεί να άλλαξε πρόσφατα και να μη το γνωρίζω!(Ναί άλλες low cost το κάνουν είναι γεγονός,όμως η aegean δε το κανε πρίν λίγο καιρό τουλάχιστον)
(Όπως τόνισα σε παραπάνω πόστ, στο παράδειγμα που σήμερα θέλω να κάνω μια κράτηση για τον Ιούνιο)
Όμως ένα άλλο σημείο που "μπάζει" το σύστημα είναι το εξής.
Π.Χ. CHQ-ROM 15/06 - 18/06 ROM-CHQ Το σύστημα βγάζει error 310 "Δεν υπάρχει διαθεσιμότητα στην οικονομική θέση,προσπαθήστε για διακεκριμένη".......
Αυτό που δέ καταλαβαίνω είναι το εξής:Γιατί να βγάζει ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα στην οικονομική θέση, έχοντας στην πραγματικότητα ακόμα διαθέσιμους 19αριδες και 39αριδες ναύλους.(που είναι οι πρώτοι που πωλούνται)άρα το αεροπλάνο είναι ακόμα άδειο!Δέ βγάζει διαθεσιμότητα σε κανένα οικονομικό ναύλο, παρά μόνο στη Διακεκριμένη!

Όσο για τις πτήσεις της εταιρίας για/από Θεσσαλονίκη!Μην ξεχνάτε ότι ζούμε στη μόνη χώρα στον κόσμο με πρωτεύουσες κ συμπρωτεύουσες!
:lol:
Τo μόνο ουσιαστικό hub-βάση των ελληνικών εταιριών στην Ελλάδα βρίσκεται στην Αθήνα!(κακά τα ψέματα)Όλα τα άλλα είναι για λόγους καθαρά marketing και ίσως prestige.
Από Αθήνα πρέπει όλοι να "περνάμε"!Κοιτούσα τις ταρίφες Χανιά-Θεσ/νίκη 130Ευρώ Oneway aegean(απευθείας,οικονομική θέση για τον Οκτώβρη) :evil: :evil:
Δυστυχώς η επαρχία στην Ελλάδα είναι και θα είναι (έτσι όπως φαίνεται) μόνιμα πίσω στις μεταφορές τουλαχιστον.

Να 'στε καλά!

Α! Αν θέλετε δημοσιεύω το παραπάνω σούπερ οικονομικό εισιτήριο FCO-CHQ για τους δύσπιστους Θωμάδες! :)


Συγνώμη που ξαναποστάρω τόσο άμεσα,αλλά,
aakunz":3j6l719g said:
ΓΙΑ ΤΙΣ POINT2POINT ΠΤΗΣΕΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ:
Στο σημείο αυτό να προσθέσω μία ακόμη λεπτομέρεια. Στο αριστερό μέρος του κάθε flight segment, θα βρείτε ένα κουτάκι με ένα "i" μέσα. Αν πατήσετε εκεί, θα σας ανοίξει μία λίστα με τα διαφορα RBD's. Αν λοιπόν θελήσετε να αγοράσετε ένα ακριβότερο εισιτήριο που να μην υπόκειται σε περιορισμούς, δηλαδή να μπορείτε να αλλάξετε την ημερομηνία ή να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα πρέπει να επιλέξετε Υ, Μ, L, Κ. Το Χ επιτρέπει αλλαγές με EUR15 σύν διαφορά στον αμέσως επόμενο διαθέσιμο ναύλο, στην περίπτωση που στη νέα πτήση σας δεν υπάρχει X διαθέσιμο. Τα U, V και Τ δεν επιτρέπουν καμία αλλαγή.

Αυτό δε το έχω δεί ποτέ!ούτε και τώρα που γράφω το είδα!Και έχω κλείσει αρκετά e-tickets.Χρησιμοποιώ IE7.Μήπως το σύστημα σου δίνει αυτή την επιλογή στο e-ticket για ταξιδιωτικά γραφεία?
Λυπάμαι αλλά για απλό(κοινό θνητό) e-ticket δεν υπάρχει κάτι τέτοιο!(μακάρι να υπήρχε) :idea:
Sorry παίδες για το οφ-τόπικ!

Edited: flightnumber υπάρχει το κουμπάκι επεξεργασία όταν θέλουμε να προσθέσουμε/διορθώσουμε κάτι στο post μας.
 
flightnumber":3uwk0s84 said:
Αυτό δε το έχω δεί ποτέ!ούτε και τώρα που γράφω το είδα!Και έχω κλείσει αρκετά e-tickets.Χρησιμοποιώ IE7.Μήπως το σύστημα σου δίνει αυτή την επιλογή στο e-ticket για ταξιδιωτικά γραφεία?
Λυπάμαι αλλά για απλό(κοινό θνητό) e-ticket δεν υπάρχει κάτι τέτοιο!(μακάρι να υπήρχε) :idea:
Sorry παίδες για το οφ-τόπικ!

Mea Culpa! Προς το παρόν διατίθεται μόνο στην εφαρμογή των ταξιδιωτικών γραφείων. Και πάλι συγγνώμη που από παράβλεψή μου σας έβαλα να ψάχνετε :(
 
GIORGOS PARROS":1o8yd0wk said:
Σχετικά με τα εισιτήρια των 19 ευρώ και των 39 εξωτερικού θα ήθελα να ρωτήσω νομικά είναι σωστό να χανεις το ναυλο αν δεν ταξιδέψεις?δε θα μπορούσαν με μια επιβάρυνση να κάνεις αλλαγή?και να πληρώσεις επιπλέον τη διαφορά του ναύλου όποια ημερομηνία ήθελες να ταξιδέψεις?Το ξέρω ότι το τονίζει ότι δεν γινονται αλλαγές και δεν παίρνεις χρήματα πίσω. Αναρωτιέμαι αν αυτό είναι νόμιμο?Εφόσον είναι εταιρεία παροχής υπηρεσιών?

για να ειναι σε θεση μια εταιρια να βγαζει ναυλους-προσφορες (εκτος κι αν αυτοι εχουν μονο διαφημιστικο στοχο) πρεπει να βρει τα κοστη που θ αμειωσει ωστε να καταστησει βιωσιμο τον εν λογω ναυλο. με το να απαγορευει επιστροφες χρηματων η εταιρια κοβει ενα πολυ σημαντικο κοστς. επιπροσθετα στοχος των χαμηλων ναυλων ειναι να σιγουρεψει πελατες...και οχι να τους δοσει την ευκαιρια να λακισουν την τελευταοα στιγμη... :wink:
στην ευρωπη υπαρχουν πολλες εταιριες που με ενα μικρο προστιμο και συν την διαφορα τιμης μπορεις να αλλαξεις την πτηση σου.....αλλα μην ζητας πολλα απο μια εταιρια που ουτε το livery της δεν μπορει να προσαρμοζει στα νεα της αεροσκαφη....καποια στιγμη ισως και η δικη μας ζωη γινει πιο..easy... :wink:

παντως το βρισκω νομιμο (δεν ειμαι ομως δικηγορος..). μοπυ φενεται μια τιμια συναλλαγη....παιρνει ο πελατης το ρισκο της ακυρωσης αλλα γλειτωνει λεφτα.....τιποτε δεν ειναι τζαμπα.... :wink: οπως κανει μια εταιρια με τα γαλατα που πουλαει....πουλαει πολυ φτηνο γαλα αλλα το κοστος της επιστροφης το.."τρωει" ο καταστηματαρχης
 
Φίλοι μου,
Περάσαν ήδη 15 μέρες από τότε που έστειλα e-mail στην εταιρία για τα παραπάνω προβλήματα .Με λύπη μου σας ανακοινώνω ότι δεν έλαβα καμμία απάντηση. Η αγαπημένη για πολλούς από εμάς εταιρία,ίσως να δείχνει τον πραγματικό της εαυτό...(ούτε η ολυμπιακή δέ δείχνει τόση αδιαφορία για τον πελάτη).Καθώς είναι πολλές πλέον οι διαμαρτυρίες ότι δεν απαντά στα emails για διευκρινίσεις και ίσως λάθη...
Αυτή τη στιγμή είμαι εξωτερικό,όμως πολύ σύντομα κατεβαίνω και θα το ψάξω το θέμα.
Είναι σίγουρα Ντροπή αυτό που συμβαίνει όμως.Μια εταιρία να διαφημίζει τόσο έντονα τα e-services της και να μήν δίνει καμμία απάντηση στους πελάτες της.
Τέλος δε θέλω σε καμμιά περίπτωση να δώ την Aegean μοναδικό παίχτη στην ελληνική αγορά(σε ένα πιθανό κλείσιμο της Ολυμπιακής) γιατί για μένα στο passenger's assistance πέρνει γύρω στο 0. :evil:
Λίγη σοβαρότητα δε βλάπτει κύριοι της Aegean.Αλλιώς ξεχάστε τα βραβεία και τους επιβάτες...
Αν αφήναν την Ολυμπιακή να αναπτυχθεί ,θα είσασταν μια μικρή και ασύμαντη εταιρία.Οι πολιτικοί απ΄ότι φαίνεται σας στηρίζουν απαξιώνοντας συνεχώς τον Εθνικό μας Αερομεταφορέα όμως οι πελάτες σας έχουν κρίση και μάτια....

Αυτά για την ώρα,συγνώμη για όποιον κούρασα...
 
MOU KANEI ENTUPWSH POU DE SOU EXOUN APANTHSEI!EIDIKA APO TH STIGMH POU TO 8EMA EINAI TOSO SOBARO...
PANTWS,EXEIS DIKIO,EDW H OLUMPIAKH-EIXA ENA PROBLHMA ME TA MILIA GIA TO DWREAN TAXIDI(ENW HMOUN GRAMMENH KANONIKA STO FREQUENT FLYER PROGRAMME,GI'AUTOUS HTAN SAN NA MHN UPARXW STH BASH DEDOMENWN TOUS)KAI OTAN TOUS ESTEILA EMAIL OSO AFORA TO 8EMA THN IDIA MERA ELUSAN TO PROBLHMA KAI ANAGNWRISAN TA MILIA MOU KANONIKOTATA!!!!!
BRAVO STHN OLUMPIAKH!!!!TWO THUMBS DOWN GIA THN AEGEAN...
 
Λοιπόν φίλοι τελικά έλαβα κάποια απάντηση,σχετικά με την "λανθασμένη" χρέωση που ανέφερα πιό πάνω.
Μέσω μέιλ ανέφερα τα εξής:
"Ο λόγος που επικοινωνώ μαζί σας είναι κάποιες αδικαιολόγητες χρεώσεις σε κάποια ηλεκτρονικά εισιτήρια {8}που πρόσφατα αγόρασα από το website σας.Θα τα βρείτε επισυνημμένα στο email..."


Από το Costumer Care μου γράψαν τα εξής :Αναφορικά με τα σχόλιά σας σχετικά με τον ναύλο τύπου «Τ» θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι τιμές των εισιτηρίων που έχετε εκδώσει είναι σωστές. Η διαφορά που παρατηρήσατε οφείλεται στο γεγονός ότι εσείς αγοράσατε τα εισιτήριά σας στις 15 Φεβρουαρίου και την 01 Μαρτίου αλλάξανε οι τιμές μας. Οι χρεώσεις που είχατε ήταν σωστές βάσει των ισχυόντων ναύλων όταν πραγματοποιήσατε την κράτηση.

Αυτό πάλι το ακούσατε κάπου?Δηλαδή απο 01/03 που αρχίζει η "high season" πέφτουν οι τιμές??? :?

Μετά ρώτησα και το εξής:Επίσης ήθελα να ρωτήσω σχετικά με «Το ναύλο υπέρ ελληνικού δημοσίου» , που στην συγκεκριμένη περίπτωση (ταξίδι) καταβάλλεται 2 φορές , καθώς το αεροδρόμιο της Αθήνας χρησιμοποιείται σαν transit.
Οπότε σας ζητώ τον υπερβάλλοντα χρεωμένο φόρο πίσω (GR TAX EXEMPT).


Και μου απάντησαν:Σχετικά με τον φόρο «GR» αξίας € 12,00, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι όταν ο επιβάτης έχει εκδώσει ξεχωριστά εισιτήρια η διαδικασίες πίστωσης του είναι δύο. Η πρώτη είναι να επικοινωνήσει ο επιβάτης πριν την αναχώρηση από τον αρχικό προορισμό με εκδοτήριο της Aegean Airlines έχοντας και τα εισιτήρια και να γίνει η πίστωση και η επανέκδοση των εισιτηρίων εκεί. Η δεύτερη διαδικασία είναι ο επιβάτης κατόπιν της άφιξης του στον ενδιάμεσο προορισμό και πριν το check in για τον επόμενο προορισμό να επικοινωνήσει με εκδοτήριο της Aegean Airlines έχοντας τα εισιτήρια και να γίνει η πίστωση και η επανέκδοση των εισιτηρίων εκεί. Αν ο επιβάτης δεν πραγματοποιήσει καμία από τις παραπάνω διαδικασίες και κάνει χρήση των εισιτηρίων, η πίστωση του φόρου αυτού δεν είναι πλέον εφικτή καθώς ο φόρος έχει αποδοθεί. Όπως αντιλαμβάνεστε στην περίπτωσή σας καθώς τα εισιτήρια έχουν χρησιμοποιηθεί και οι φόροι αποδοθεί δεν μπορεί να γίνει επιστροφή φόρου.
Συμπέρασμα σας απαντήσαμε 20 μέρες μετά για να σιγουρευτούμε ότι έχετε πραγματοποιήσει όλα τα σκέλη του ταξιδιού σας... :twisted:
Τα υπόλοιπα συμπεράσματα.... δικά σας!
 
Τελικά κάπως μπερδεύτηκα. Στο αρχικό ποστ σου είχες αναφέρει κάτι με διαφορά τιμής σε 2x OW ή 1x RT (κατί που κανείς μας από εδώ έως και σήμερα δεν μπόρεσε να επιβεβαιώσει).

Στην επικοινωνία με την Aegean δεν διαβάζω κάτι τέτοιο, απλά μιλάς για ορισμένα εισιτήρια τα οποία προφανώς επισυνάπτεις στο eMail σου στην εταιρία αλλά εμάς μας αφήνεις ξεκρέμαστους! Στο κάτω-κάτω κάθε εταιρία μπορεί ανά πάσα στιγμή να τροποποίηση τις τιμές της. Είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω. Πάντως θα ήταν σωστό να σου αναφέρουν όχι μόνο ότι υπήρξε μια αλλαγή αλλά και ΠΟΙΑ ήταν αυτή.

Τέλος πάντων, εγώ ορισμένα πράγματα δεν τα καταλαβαίνω ... :roll:
 
flightnumber":2s8zoehd said:
Συμπέρασμα σας απαντήσαμε 20 μέρες μετά για να σιγουρευτούμε ότι έχετε πραγματοποιήσει όλα τα σκέλη του ταξιδιού σας...
Τα υπόλοιπα συμπεράσματα.... δικά σας!


Το δικό μου συμπέρασμα: Δεν είχαν κανένα λόγο να μην σου δώσουν το φόρο. Η Α3 τον εισπράττει υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου και τον αποδίδει σε αυτό με την επιβίβαση του επιβάτη. Με άλλα λόγια, τα €12 δεν πήγαν στην τσέπη της Α3 αλλά στο κράτος. Δεν υπήρχε δηλαδή περίπτωση να το έκαναν σκόπιμα για να σου "τα φάνε".

Όσο για την αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής: ναι ακόμα και στην υψηλή περίοδο μπορούν να αναπροσαρμόζουν τις τιμές τους προς τα κάτω.
 
Για να μην ανοίξω νέο τόπικ και αφού ταιριάζει εδώ, να αναφέρω ότι η Aegean υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με την Sabre για την παροχή του συστήματος «AirMax Revenue Management»!

--> περισσότερα εδώ
 
Top