Aegean Airlines E-Ticket -Οδηγός για οικονομικά εισιτήρια-

  • Thread starter Thread starter flightnumber
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re:

flightnumber":32ch5t79 said:
Φίλοι μου,
Τέλος δε θέλω σε καμμιά περίπτωση να δώ την Aegean μοναδικό παίχτη στην ελληνική αγορά(σε ένα πιθανό κλείσιμο της Ολυμπιακής) γιατί για μένα στο passenger's assistance πέρνει γύρω στο 0. :evil:
Λίγη σοβαρότητα δε βλάπτει κύριοι της Aegean.Αλλιώς ξεχάστε τα βραβεία και τους επιβάτες...
Αν αφήναν την Ολυμπιακή να αναπτυχθεί ,θα είσασταν μια μικρή και ασύμαντη εταιρία.Οι πολιτικοί απ΄ότι φαίνεται σας στηρίζουν απαξιώνοντας συνεχώς τον Εθνικό μας Αερομεταφορέα όμως οι πελάτες σας έχουν κρίση και μάτια....

Αυτά για την ώρα,συγνώμη για όποιον κούρασα...

Αφου κάποιος έχει την πρόθεση να ρίξει μένος για μια εταιρεία , ας το γράφει από την αρχή που ανοίγει το θέμα του... Αφου φίλε μου ήθελες να καταλήξεις στον εξάψαλμο της Αιγαίου κάντο αν είναι απο την αρχή , να μην χρειατεί να διαβάσουμε όλο το θέμα για να καταλάβουμε για ποιο λόγο πραγματικά γράφεις!!! Άλλο θέμα είναι η οικονομική πολιτική μιας εταιρείας (που σαν πελάτης αν θες την επιλέγεις) και άλλο αν είναι ή όχι σοβαρή εταιρεία , εταιρεία του μηδέν και άλλες λασποθύελλες που γράφεις... Διαβάζει και κάποιος κόσμος εδώ....
Κάνε αν θες ενα trip report με συγκεκριμενα στοιχεία (αεροσκάφος-προορισμό-ημερομηνία) και γράψε τι ακριβώς σε ενόχλησε σε πτήση της εταιρείας. ΔΕΝ είναι δυνατό να γράφουμε, εδώ μέσα, ότι η Αιγαίου "έφαγε" λεφτά πελάτη επειδή άργησε να του απαντήσει στο mail!!! για όνομα.....
 
Δεκατέσσερις μήνες μετά; Μα για όνομα...

Κανονίστε μην κλειδωθεί και αυτό...
 
Επιστρέφω στο θέμα που άνοιξε ο flightnumber. Δική μου παράλληλη εμπειρία από site Iberia....είχα προσπαθήσει να κλείσω Αθήνα-Μαρακές πριν κάνα δίμηνο...είτε το πιστεύετε είτε όχι υπήρχε τεράστια διαφορά προς τα κάτω (τουλάχιστον 100 ευρώ) σε περίπτωση που έσπαζαν τα δρομολόγια αλε-ρετούρ ως εξής: Αθήνα - Μαδρίτη (από ελληνικό site iberia) και Μαδρίτη - Μαρακές (από ισπανικό) σε σχέση με Αθήνα - Μαρακές (ολόκληρο από ελληνικό site iberia)…Όποιος θέλει με πιστεύει (ελπίζω τους ίδιους δικηγόρους – νομικούς σύμβουλους της Α3 που ποστάρουν εδώ μέσα να μην τους έχουν προσλάβει και από την Iberia) έστω και χωρίς αποδείξεις (όποτε θέλουμε το κάνουμε δικαστήριο και όποτε θέλουμε το κρατάμε χαλαρό).

Μετά από αυτό δεν έχω κανένα λόγο να μην πιστέψω το φίλο flightnumber για «περίεργη» λειτουργία και του site της Α3…Γενική διαπίστωση ότι όλες οι πολυμετοχικές εταιρίες (αεροπορικές και μη) παγκοσμίως σε πολλές περιπτώσεις κινούνται στις παρυφές του νόμου. Κάποια στιγμή πέφτει και κανένα ψιλοπρόστιμο -πταίσμα μπροστά σε όλα αυτά που έχουν φάει…Η Α3 δεν μπορεί να αποτελεί εξαίρεση ειδικά σε μια αγορά (ελληνική) με τόσες και τόσες ατέλειες όπου παίζει και μπάλα σχεδόν μόνη της….Από τη μία το καρτέλ από την άλλη οι τρίσμοιροι καταναλωτές που βλέπουμε τις ωραίες διαφημίσεις της Α3 και τις σχολιάζουμε κιόλας τι ωραίες που είναι (σαν χάνοι)..Δεν είμαι ούτε το παίζω εργατοπατέρας αλλά να καταλαβαίνουμε και τι μας γίνεται…και αυτό που είχε προτείνει ο aas59 δεν ήταν κακό…η μόνη λύση τελικά ίσως να είναι το μπουκοτάζ….260 ευρώ αθήνα-θες ευχαριστώ θα πάρω το τρένακι…όπως γίνεται τώρα με το γάλα
 
Για του λόγου το αληθές

αναχώρηση 12 Ιουλίου επιστροφή 19 Ιουλίου (εντελώς τυχαία επιλογή ημερομηνίας)

Αθήνα - Μαδρίτη με επιστροφή (iberia.gr) 499 ευρώ
Μαδρίτη - Μαρακές με επιστροφή (iberia.com) 815 ευρώ σύνολο 1314 ευρώ


Αθήνα - Μαρακές με επιστροφή (iberia.gr) σύνολο 1736 ευρώ

Διαφορά 422 ευρώ για ακριβώς ίδιους αριθμούς πτήσεων ακριβώς ίδια ημερομηνία..........

Ας με βοηθήσει κάποιος...πουλάκια κάνουν τα μάτια μου? ή μας δουλεύουν κανονικότατα?
Το ξέρω είμαι off...το θεώρησα απαραίτητο σαν συμπλήρωμα του προηγούμενου ποστ
 
Έχω συναντήσει και εγώ το φαινόμενο τα σπαστά εισιτήρια να είναι ακριβότερα ενος ενιαίου. CHQ-ATH-KVA ενιαίο 128 ευρώ και τα σπαστά 110. Όλα αυτα με Α3.
 
Service fee EUR 6,00 .Σήμερα το απογευμα το πρόσεξα
Το πρωι που μπήκα και έψαχνα δεν ο ειχα δεί
 
Ναι και εγώ το είδα πριν λίγο...χρέωση συναλλαγής? Δε θυμήθηκαν τώρα τις προμήθειες που πληρώνουν (η Α3) στις τράπεζες από τις χρεώσεις των πιστωτικών καρτών. Απλά έχουν παραζορίσει τα πράγματα με το πετρέλαιο...το ερώτημα είναι ποιο κομάτι από την αύξηση του κόστους από την άνοδο της τιμής του πετρελαίου αποροφάει η εταιρία και ποιο μετακυλίεται στον καταναλώτη? Υπάρχει κανένα παλικάρι που να έχει αυτό το inside info?

Κοιτούσα να κλείσω Αθ-θεσ για αύριο με επιστροφή Σάββατο πρωί, είχε 250 ευρώ και αποφάσισα τελικά να μην πάρω το αεροπλάνο.
 
Με τα νέα δεδομένα ο φτηνότερος ναύλος από Αθήνα διαμορφώνεται στα 15 ευρώ (+6 service fee + φόροι από ΑΘ), βγαίνει γύρω στα 48-49 ευρώ. Προηγούμενα ήταν 10 ευρώ + φόροι γύρω στα 37-38 ευρώ
 
Απαραδεκτη η χρεωση της καθε συναλλαγης με 6 ολοκληρα ευρω...
Με τον ενα ή αλλο τροπο, για το επομενο διμηνο δεν βρισκεις για κανενα προορισμο οποιαδηποτε ωρα,ημερα κτλ εισιτηριο μετ'επιστροφης κατω απο 200 ευρω στην καλυτερη περιπτωση...
 
Αυτό δεν έχει να κάνει με τα 6 ευρώ παραπάνω αλλά με ότι έχουν φύγει όλα τα φθηνα..και παρεπιμπτόντως βρήκα με 162 στο SKG-ATH rtn για την παρασκευή που μας έρχεται.Όχι, φθηνό δεν είναι, αλλά αν σκεφτείς ότι το έκλεισα τελευταία στιγμή, εκτάκτως, θα μπορούσε ναχα πληρώσει πολύ παραπάνω.
 
Top