Sunshine
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 15/01/2008
- Μηνύματα
- 82
- Likes
- 0
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- lgal
Re:
Αφου κάποιος έχει την πρόθεση να ρίξει μένος για μια εταιρεία , ας το γράφει από την αρχή που ανοίγει το θέμα του... Αφου φίλε μου ήθελες να καταλήξεις στον εξάψαλμο της Αιγαίου κάντο αν είναι απο την αρχή , να μην χρειατεί να διαβάσουμε όλο το θέμα για να καταλάβουμε για ποιο λόγο πραγματικά γράφεις!!! Άλλο θέμα είναι η οικονομική πολιτική μιας εταιρείας (που σαν πελάτης αν θες την επιλέγεις) και άλλο αν είναι ή όχι σοβαρή εταιρεία , εταιρεία του μηδέν και άλλες λασποθύελλες που γράφεις... Διαβάζει και κάποιος κόσμος εδώ....
Κάνε αν θες ενα trip report με συγκεκριμενα στοιχεία (αεροσκάφος-προορισμό-ημερομηνία) και γράψε τι ακριβώς σε ενόχλησε σε πτήση της εταιρείας. ΔΕΝ είναι δυνατό να γράφουμε, εδώ μέσα, ότι η Αιγαίου "έφαγε" λεφτά πελάτη επειδή άργησε να του απαντήσει στο mail!!! για όνομα.....
flightnumber":32ch5t79 said:Φίλοι μου,
Τέλος δε θέλω σε καμμιά περίπτωση να δώ την Aegean μοναδικό παίχτη στην ελληνική αγορά(σε ένα πιθανό κλείσιμο της Ολυμπιακής) γιατί για μένα στο passenger's assistance πέρνει γύρω στο 0. :evil:
Λίγη σοβαρότητα δε βλάπτει κύριοι της Aegean.Αλλιώς ξεχάστε τα βραβεία και τους επιβάτες...
Αν αφήναν την Ολυμπιακή να αναπτυχθεί ,θα είσασταν μια μικρή και ασύμαντη εταιρία.Οι πολιτικοί απ΄ότι φαίνεται σας στηρίζουν απαξιώνοντας συνεχώς τον Εθνικό μας Αερομεταφορέα όμως οι πελάτες σας έχουν κρίση και μάτια....
Αυτά για την ώρα,συγνώμη για όποιον κούρασα...
Αφου κάποιος έχει την πρόθεση να ρίξει μένος για μια εταιρεία , ας το γράφει από την αρχή που ανοίγει το θέμα του... Αφου φίλε μου ήθελες να καταλήξεις στον εξάψαλμο της Αιγαίου κάντο αν είναι απο την αρχή , να μην χρειατεί να διαβάσουμε όλο το θέμα για να καταλάβουμε για ποιο λόγο πραγματικά γράφεις!!! Άλλο θέμα είναι η οικονομική πολιτική μιας εταιρείας (που σαν πελάτης αν θες την επιλέγεις) και άλλο αν είναι ή όχι σοβαρή εταιρεία , εταιρεία του μηδέν και άλλες λασποθύελλες που γράφεις... Διαβάζει και κάποιος κόσμος εδώ....
Κάνε αν θες ενα trip report με συγκεκριμενα στοιχεία (αεροσκάφος-προορισμό-ημερομηνία) και γράψε τι ακριβώς σε ενόχλησε σε πτήση της εταιρείας. ΔΕΝ είναι δυνατό να γράφουμε, εδώ μέσα, ότι η Αιγαίου "έφαγε" λεφτά πελάτη επειδή άργησε να του απαντήσει στο mail!!! για όνομα.....