Εντάξει μην υπερβάλουμε κιόλας. Διαβάζω ποστ για το Α380 και για την Airbus λες και μιλάμε για την ΕΒΓΑ της γειτονιάς, ή λες και το Α380 δεν έχει πουλήσει ούτε 10 κομμάτια. Υπενθυμίζω 337 παραγγελίες - ναι ίσως να μην είναι ότι περίμεναν αλλά έτσι είναι η αγορά, αλλάζει συνεχώς.
Επίσης είναι αλήθεια ότι πρόσωπα στην εταιρεία δεν περνάνε εύκολες στιγμές, αλλά δεν είναι λίγο να έχεις πλατές την Γερμανία και την Γαλλία, που ότι και να γίνει θα σε βοηθήσουν να μην κλείσεις. Όποιος νομίζει ότι το λάδωμα δεν υπάρχει σε άλλες εταιρείες, γελιέται οικτρά και μάλλον δεν έχει ιδέα για το πώς γίνονται οι δουλειές σε μερικές χώρες.
Το Α380 πωλείται-δεν πωλείται στο κόστος, συνεχίζει να αναπνέει όσο και αν αυτό δεν αρέσει πολύ στον ανταγωνισμό. Εσύ μας λες ότι παρόλο που η Airbus δεν μπαίνει μέσα, ακόμα και με πιθανές μελλοντικές παραγγελίες από αλλού ή τις πωλήσεις υπηρεσιών και ανταλλακτικών, θα έπρεπε να στείλει την ΕΚ να ψωνίζει στους Αμερικανούς και μερικές χιλιάδες εργαζομένων στην ανεργία... Όσο για τα παρακάλια, πραγματικά πιστεύεις ότι στον αεροπορικό χώρο δεν ξέρουν τι γίνεται έτσι και αλλιώς στις μεγάλες εταιρείες; Μην υποτιμάτε την Airbus τόσο εύκολα, παραμένει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αεροσκαφών στον κόσμο. Θυμίζω 1104 παραγγελίες Vs 887 της Boeing (χωρίς αυτό να μειώνει σε τίποτα τον μεγάλο ανταγωνιστή, μόνο κάποιος κολλημένος θα το επιχειρούσε αυτό).
Επίσης όπως έγραψα και παραπάνω, η αγορά αλλάζει και αν τώρα ο πονοκέφαλος μπορεί να είναι οι 4 κινητήρες, το 2030 αυτοί μπορούν να κινούνται με μπαταρίες της Tesla. Υπομονή.
Τέλος συμφωνώ με τον george_a : A380 είναι η καλύτερη περίπτωση που μπορεί να σου κάτσει, ειδικά στην Economy. Αν κάτσεις παράθυρο, τα ντουλαπάκια σου δίνουν 20% παραπάνω χώρο. Αυτό το εκτιμάς με 10 ώρες πτήσης. Η καμπίνα είναι τρομερά καλά ηχομονωμένη, θα έλεγα καλύτερα και από τα 787 και Α350 (απλά δεν ορκίζομαι γιατί είναι και λίγο σχετικό). Μακράν καλύτερα όμως όπως το 777 (το οποίο και λατρεύω).
Τέλος στην Business το μόνο καλύτερο προϊόν είναι για μένα το 748, αν είναι στο upper deck. 'Οχι για λόγους άνεσης, αλλά για λόγους ησυχίας και "exclusivity", είναι σαν να πετάς σε ιδιωτικό αεροσκάφος. Το Α380 δεν είναι άσχημο βέβαια, αν δεν πετάς ΕΚ που λογικά είναι γεμάτο, μπορεί να έχεις την μισή καμπίνα δικιά σου
Στην φωτο η τελευταία μου πτήση business Korean AIr που ήμασταν δεν ήμασταν 5 άτομα, με άπειρο χώρο, συν το μπαρ.