Abstract: Εξαιρετικά δύσκολο να υπάρξουν άλλες εταιρείες σύντομα.
Methods: Αν και δεν ισχύει το ότι οι σημερινοί Α380 operators είναι πρώην 'μεγάλοι' 747-400 operators (μεγάλες και τρανταχτές αποδείξεις οι 3 μεγάλοι του κόλπου), ας δούμε ποιος operator έχει μείνει σήμερα με 747-400, για να δούμε ποιος έχει πιθανότητες να γίνει νέος operator Α380.
Results:
Ευρώπη: Οι μεγάλες ευρωπαϊκές έχουν ήδη κάνει τις παραγγελίες τους. Η μόνη που θεωρητικά έχει περιθώριο να πάρει και άλλα είναι η ΒΑ, και ίσως η Transaero, ενώ είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν θα υλοποιήσει την παραγγελία της η Virgin. Εκτός από την KLM (δηλαδή AF/KLM), που έχει ακόμα σήμερα 747 χωρίς να έχει παραγγείλει Α380, δεν υπάρχει σήμερα σοβαρή πιθανότητα για άλλη εταιρεία.
USA/Canada: Η United μάλλον θα αποσύρει εντελώς τα 747 μένοντας με μεγαλύτερο ΑΦ το Α350-1000. H Delta, αν δεν περάσουν άλλα 10 χρόνια, δεν θα σκεφθεί καν να αντικαταστήσει τα δικά της (ex NW) 744. Η American μάλλον θα μείνει με μεγαλύτερο το 773. To ίδιο και η Air Canada.
Λατινική Αμερική: δεν υπάρχει σήμερα 747 operator. Πάπαλα.
Ωκεανία: η Air New Zealand στέλνει το 747 στη σύνταξη σύντομα. Αντικατάσταση 773. Πάπαλα.
Μ. Ανατολή: η Turkish είναι μια πιθανότητα. Κανείς δεν περίμενε τέτοια εκρηκτική ανάπτυξη, όλα είναι πιθανά. Μικρή πιθανότητα για Saudia - μόνο και μόνο για θέμα γοήτρου σε σύγκριση με τους 3 γείτονες του κόλπου. H ElAl θα παραγγείλει Α380 αφού πρώτα το πάρει η USAF για να αντικαταστήσει τα Air Force 1 (probability 10^-100000).
Άπω Ανατολή: Στη χώρα του ανατέλλοντος Ηλίου, εκτός από τη SkyMark, οι δύο μεγάλοι μάλλον δεν το βλέπουν. Στη χώρα του κίτρινου Ηλίου και τα πέριξ, Cathay, Eva, China Airlines και ίσως κάποια ακόμα από Mainland έχουν πιθανότητες.
Conclusion: με σειρά μειούμενης πιθανότητας, βλέπω Turkish, Cathay, Eva, China, Saudia, USAF, ElAl.