Lufthansa

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αυτό που με προβληματίζει είναι πως έχω άλλες 4 πτήσεις με την λατρεμένη και απορώ τι θα είναι το επόμενο που θα προκύψει…
Επανέρχομαι με την υπερλατρεμένη πλέον LH. Business class εισιτήριο FRA-JFK, το πρώτο σκέλος με τρένο. Καθώς έκλεινα τα εισιτήρια, το μόνο τρένο που μου έβγαζε σαν συνδιασμό με την πτήση ήταν αυτό που θα έφτανε 1 ώρα πρίν από την πτήση, έτσι αποφασίσαμε να πάρουμε το προηγούμενο για να μην είναι τόσο οριακό με την πτήση. Το online check-in δεν ήταν διαθέσιμο για εμάς, καθώς υποθέτω ήθελαν να ελέγξουν τη visa μας. Αφού επιβιβαστήκαμε στο τρένο, πέρασε ο ελεγκτής εισιτηρίων. Επειδή δεν μπορούσαμε να κάνουμε online check-in, δεν είχαμε boarding passes για το τρένο. Γι αυτό τον λόγο είχα πάρει τηλέφωνο 30 λεπτά πριν την αναχώρηση του τρένου και ο υπάλληλος με διαβεαίωσε πως η επίδειξη του αεροπορικού εισιτηρίου, στο οποίο αναγραφόταν και το τρένο, αρκεί για τον έλεγχο.
ΟΧΙ. ΟΧΙ. ΟΧΙ. Αυτά τα 15 χρόνια που ζω στη Γερμανία έτυχε πολλές φορές να βιώσω ειρωνική, υπεροπτική, σιχαμένη αντίδραση από κάποιον με "εξουσία", αλλά πάντα τους έγραφα στα @@ μου, καθώς είμαι της άποψης πως δεν πρέπει να χαλάω τη διάθεση μου και την ψυχική μου ηρεμία επειδή οι άλλοι είναι τόσο δυσαρεστημένοι και δυστυχισμένοι με τη ζωή τους που αποφασίζουν να μεταχειρίζονται τους υπόλοιπους σαν να είναι ένα ΤΙΠΟΤΑ. Αυτή τη φορά ξεπέρασα τον εαυτό μου. Ο ελεγκτής δεν ήθελε καν να ακούσει τι συνέβη, έκανε επανελημμένα eye roll σε ό,τι του λέγαμε, αγνοούσε επιδεικτικά να δει το αεροπορικό εισιτήριο που του είχαμε οριακά χώσει στη μούρη και τελικά μας έδωσε ένα υπέροχο πρόστιμο 270,20 ευρώ στον καθένα, επειδή ταξιδεύαμε χωρίς εισιτήριο. Και τότε ήταν που τον ενημέρωσα, πως το εισιτήριο αυτό το πλήρωσα > 2000 ευρώ. Χωρίς περιττά λόγια μας ενημέρωσε πως μπορούμε να αποταθούμε στην αεροοπορική εταιρία για να μας επιστρέψει το ποσό. Του είπα κι άλλα τα οποία δεν θυμάμαι πλέον. Ήμουν εκτός εαυτόυ.
Φτάνοντας στο αεροδρόμιο μας ενημερώνει η υπάλληλος πως το εισιτήριο μας ακυρώθηκε, επειδή λέει δεν μπήκαμε στο τρένο που είχαμε κλείσει. ΑΠΛΑ ΤΟ ΑΚΥΡΩΣΑΝ. Βρήκα στα γρήγορα στην ιστοσελίδα της LH που αναγράφει ξεκάθαρα, πως αυτά τα τρένα είναι ενδεικτικά και μπορείς να χρησιμοποιήσεις όποιο τρένο θέλεις εντός 24 ωρών. Επίσης της ανέφερα πως η πρώτη πτήση, που ήταν το τρένο, δεν χάθηκε, καθώς στεκόμασταν ακριβώς μπροστά της με σάρκα και οστά. Απλά πήραμε το προηγούμενο, καθώς αλλιώς θα ήταν πολύ οριακό. Η λύση που μας έδωσε ήταν να καλέσουμε το τηλεφωνικό κέντρο για να λύσουμε το πρόβλημα αλλά η επανέκδοση του εισιτηρίου θα έχει επιπλέον πρόστιμο!!! Τότε ήταν που τρελάθηκα και μου γύρισε το μάτι.¨Ετρεξα στο customer service της LH και όταν ήρθε η σειρά μου είπα στην υπάλληλο πως είμαι στα πρόθυρα νευρικής κρίσης, αφού είναι η δεύτερη φορά μέσα σε 2 βδομάδες που μου ακυρώνουν το εισιτήριο για το κ@@οτρένο τους!!! Η ευγενέστατη υπάλληλος με καθυσήχασε, λέγοντας μου πως γνωρίζει το πρόβλημα και απλά θα μας επανεκδόσει τα εισιτήρια. Φτάσαμε στο αεροδρόμιο 8:50 με την πτήση να φεύγει στις 10:50 και καταφέραμε να παραδόσουμε τις αποσκευές στις 9:45. Απλά χαίρομαι που αυτή ήταν η τελευταία φορά που κλείνω τρένο με πτήση μαζί. 2 φορές μέσα σε 2 βδομάδες είναι μεγάλο ποσοστό. Κρίμα και πάλι κρίμα. Ελπίζω μόνο να μας επιστρέψουν τα 270 ευρώ.
 
Και μετά μου λέτε γιατί λέω τη LH μιζιέρα των αερομεταφορών.

Νιώθω βέβαια πως έχεις μπερδέψει το rail+fly με το LH express rail. Με το πρώτο απλά βγάζεις ένα εξτρά εισιτήριο τρένου on top of your air ticket, αλλά αν καταλαβαίνω εσύ έκλεισες κανονικά εισιτήριο με το LH express rail όπου αναγράφεται ξεκάθαρα πως ισχύει μόνο για το τρένο που κλείνεις.

Επίσης:

"Επειδή δεν μπορούσαμε να κάνουμε online check-in, δεν είχαμε boarding passes για το τρένο."

Wow. Bold move. Δε θα το έκανα.
 
Το κόλπο ήταν να πάρετε το "1 ώρα πριν" τραίνο, και είτε είχε καθυστέρηση (το πιο πιθανό) είτε όχι, να ζητήσετε να σας βάλουν την επόμενη μέρα το πρωί με την SQ26, για να απολαύσετε πραγματική business class, όχι Premium economy με θέσεις που (ίσως) ξαπλώνουν.

μόνο τρένο που μου έβγαζε σαν συνδιασμό με την πτήση ήταν αυτό που θα έφτανε 1 ώρα πρίν από την πτήση
είμαι σχεδόν σίγουρος οτί μπορούσατε να ζητήσετε από τα reservations να σας κλείσουν με άλλο τραίνο, αντί να το κλείσετε online. Άφιξη 1 ώρα πριν από long haul και να εξαρτάσαι από την DBahn είναι συνταγή για τρελοκομείο.
Εδώ από μόνο του το να εξαρτάσαι από την DB είναι συνταγή για τρελοκομείο.

Ποσοστά δεν παίρνω, αλλά οι ΒΑ, KL και AF έχουν ωραιότατες ανταποκρίσεις από το DUS και για ΝΥ καλύτερη Business class κατ'εμέ...
 
Νιώθω βέβαια πως έχεις μπερδέψει το rail+fly με το LH express rail. Με το πρώτο απλά βγάζεις ένα εξτρά εισιτήριο τρένου on top of your air ticket, αλλά αν καταλαβαίνω εσύ έκλεισες κανονικά εισιτήριο με το LH express rail όπου αναγράφεται ξεκάθαρα πως ισχύει μόνο για το τρένο που κλείνεις.
Ισχύει. Αλλά ακόμα και το σωστό τρένο να είχαμε πάρει, πάλι θα μας έβγαζαν πρόστιμο αφού δεν είχαμε boarding pass. Αυτός ήταν άλλωστε και ο λόγος που πρέπει τώρα να πληρώσω 270 ευρώ.

Wow. Bold move. Δε θα το έκανα.
Γι' αυτό και τους είχα πάρει και το βράδυ πριν αλλά με ενημέρωσαν πως το υπεύθυνο τμήμα είχε κλείσει και πως έρπεπε να ξανακαλέσω το πρώι, κάτι που έκανα αλλά δεν δούλεψε!

Το κόλπο ήταν να πάρετε το "1 ώρα πριν" τραίνο, και είτε είχε καθυστέρηση (το πιο πιθανό) είτε όχι, να ζητήσετε να σας βάλουν την επόμενη μέρα το πρωί με την SQ26, για να απολαύσετε πραγματική business class, όχι Premium economy με θέσεις που (ίσως) ξαπλώνουν.
Η SQ ήταν η πρώτη μας επιλογή όταν οργανώναμε το ταξίδι. Δυστυχώς η ώρα αναχώρησης της μας ανάγκαζε να διανυκτερεύσουμε στη Φρανκφούρτη, καθώς δεν υπήρχαν ICE την ίδια μέρα που να έφταναν έγκαιρα πριν από την πτήση. Η δεύτερη επιλογή ήταν η DE με A330neo και "φρέσκο" προϊόν business. Όμως η DE δεν είναι *A, άρα δεν θα είχα έξτρα δωρεάν βαλίτσα. Τελικά επιλέξαμε την λατρέμενη.
Αρχικά η LH400 ήταν προγραμματισμένη με 744, χάρηκα λίγο, μια βδομάδα μετά την κράτηση άλλαξε σε 346, χάρηκα περισσότερο. Το 346 είναι το αγαπημένο μου αεροπλάνο από τότε που εμφανίστηκε και πιστεύω δεν θα μου ξαναδωθεί η ευκαιρία να ταξιδέψω με αυτό και να δω τις τουαλέτες στο cargo hold. Αν εξαιρέσω τη ψυχολογική τρομοκράτηση πριν από την πτηση, εξεπλάγην ευχάριστα. Η επιβίβαση τάχιστη, 25 λεπτά με 95% load. Τα καθίσματα, ενώ πίστευα πως θα έβρισκα απολιθώματα ανάμεσα στα μαξιλάρια, δεν φαίνονταν καθόλου παλιά. Φουλ αναπαυτικά (και για την μέση, iykyk), lie flat σχετικά οκ για το 1,73 μ μπόι μου, το service χλιαρό, η FA φαινόταν οτι βαριόταν υπερβολικά και απλά περίμενε να φτάσουμε για να πάει στο ξενοδοχείο της, το φαϊ standard Lufthansa. Το IFE πιο αδιάφορο και από τη γερμανική τηλεόραση αλλά δεν με ενόχλησε καθώς είχα το δικό μου IFE. Άφιξη 30 λεπτά πριν την προγραμματισμένη, αποβίβαση, έλεγχος διαβατηρίων και παραλαβή αποσκεύων σε λιγότερο από 30 λεπτά μετά το touchdown.
Επιστροφή από EWR με 748. Άθλιο αεροδρόμιο, άθλιο lounge χωρίς επαρκή καθίσματα για όλους τους θαμώνες με LH και OS να αναχωρούν ταυτόχρονα. Η επιβίβαση ξεκίνησε 10 λεπτά μετά την STD λόγω καθυστερημένης άφιξης του αεροσκάφους και μη επαρκούς χρόνου προετοιμασίας του (άφιξη 5 λεπτά μετά την προγραμματισμένη!). Στη συνέχεια αναμονή στο αεροσκάφος πέραν της μιας ώρας, καθώς την ώρα που ξεκινούσαμε taxiing είχε "emergency landing" και το ένα runway είχε κλείσει. Δεν κατάφερα να μάθω τι έγινε αλλά είδα ενα 717 της Delta να γίνεται escorted από πυροσβεστικά οχήματα μέχρι το stand. Αναχώρηση 1 ώρα 40 λεπτά μετά την προγραμματισμένη. Παρόμοιο product με το outbound leg, αν και βρήκα τα καθίσματα λίγο πιο στενά από του 346, ίσως επειδή καθόμουνα στην καμπούρα. Το service πολύ καλύτερο, με την FA να χαιρετά κάθε επιβάτη με το επώνυμο του. Το φαγητό ανάλογο της πρώτης πτήσης. Και εκεί που βολεύτηκα και με είχε πάρει ο ύπνος, νιώθω ένα χέρι να με σπρώχνει και βλέπω την CCM με ένα φακό να με φωτίζει και να μου λέει οτι μια επιβάτης δεν αισθάνεται καλά και επειδή είμαι ο μόνος γιατρός on board, χρειάζονταν τη βοήθεια μου. Θυμήθηκα τις παλιές ένδοξες ημέρες που δούλευα σε νοσοκομεία και με ξυπνούσαν για γέννες. Έκλαψα λίγο αλλά για άλλους λόγους. Τελικά η Susan είχε πάρει υπνωτικό και ένιωθε lightheaded. Εντυπωσιάστικα με το emergency kit τους, μέχρι και ουροκαθετήρα είχε. Μπήκα λίγο στον πειρασμό όταν είδα το intubation kit (και τον ουροκαθετήρα tbh) αλλά συγκρατήθηκα. Εξέφρασα τον εντυπωσιασμό μου και η CCM με ενημέρωσε πως είναι εκπαιδευμένοι μέχρι και για γέννα. Η FA που προσπάθησε να πάρει την πίεση της Suzan ήταν λίγο τροομοκρατημένη με ελαφρύ τρέμουλο στα χέρια, οπότε δεν ξέρω αν όντως μπορούν να βοηθήσουν σε μια γέννα. Long story short, η υπόλοιπη πτήση κύλησε ομαλά, η Susan ήπιε ενα ginger ale και στάνιαρε και 3 FA, ανάμεσα τους και η CCM, πέρασαν από τη θέση μου και με ευχαρίστησαν για τη βοήθεια. Μου έδωσαν δώρο ένα μπουκαλάκι avionic με μια cute αφιέρωση πάνω σε σακουλάκι ναυτίας και η CCM ζήτησε τα στοιχεία μου για να μου στείλουν στο σπίτι ακόμα ένα δώρο. Λογικά 5 ευρώ voucher για το worldshop. Παρ'όλα αυτά τίμια κίνηση. Άφιξη στη Φρανκφούρτη 30 λεπτά μετά την προγραμματισμένη και 1 ώρα μετά το touchdown ήμουν ήδη στο ICE. Overall καλές εντυπώσεις.
 
Πόση περισσότερη μιζέρια να περιμένει κανείς από τη Lufthansa το 2025; Απότι φαίνεται το βαρέλι δεν έχει πάτο!

- Βάσει αυτού του άρθρου (στα γερμανικά) (και σε μια απόδοση εδώ), η "θλίψη των αερομεταφορών" δυσκολεύεται να πάρει έγκριση για τις νέες θέσεις Allegris (που τις περιμένουμε από το 2017) στα 787 της. Η παράδοση των 787 (που ξεπερνούν τα 10) παρατείνεται για το καλοκαίρι του 2025 (και αν...).
- Ταυτόχρονα φαίνεται πως ο δωρεάν καφές δε θα επιστρέψει στις ενδο-ευρωπαϊκές πτήσεις καθώς τα yields δε βγαίνουν, τι και αν χρεώνουν τα μαλλιά της κεφαλής τους

Και έπειτα από όλα αυτά ο Spohr παραμένει ακλόνητος CEO...
 
Όποιος θέλει να γελάσει με το τι πίνουν στα κεντρικά στη Γερμανία, μπορεί να παίξει με τις νέες τιμές της First class που δημοσιοποίησαν πριν μερικές μέρες για την νέα καμπίνα.

Μετά την έξοχη ιδέα να ζητάει 4-5 κατηγορίες τιμών από τους business επιβάτες (γιατί ως γνωστό το να δίνεις 4-5Κ δεν είναι αρκετά για να διαλέξεις πού θα κάτσεις, πρέπει να δώσεις άλλα 600Ε για να είσαι στην καλή θέση- και όχι καμιά παρακατιανή φτωχάτζα), σκέφτηκαν ότι η μονή δέσμευση της κεντρικής ''σουίτας'' (όχι δεν είναι, σουίτα είναι η Residence της Etihad) μπορεί να κοστίζει 5800Ε έξτρα. Δηλαδή το κουστούμι για να απολαύσεις την μαγική εμπειρία της γερμανικής φιλοξενίας, του να καθυστερεί η πτήση σου λόγω κακοκαιρίας-απεργίας-κόψιμο καλωδίου ίντερνετ κλπ, κοστολογείται κάπου στα 20,000Ε για ένα Μόναχο-Σανγκάι-Μόναχο. Λίγοι μπορούν πλέον να καταλάβουν πού το πάει η εταιρεία.

Was this really necessary? Why is Lufthansa trying to invent the new wheel here? It’s a Business Class cabin, keep it simple and don’t make premium travel complicated. Five different seats, really? I’d really love to know who pays these prices (assuming not many) and how this plays out at departure



1734813440791.png
 
αν το private jet δεν είναι είναι διαθέσιμο και πέσεις στην ανάγκη τους, θα σε περιποιηθούν με γερμανικό στυλ. Ότι και αν είναι αυτό :p

Γενικά οι άνθρωποι που έχουν ή βγάζουν χρήματα το να πληρώσουν 6k για μια μ@λ@κία μπορεί να το ευχαριστηθούν κιόλας. Άσε που θα έχουν να πουν και στους φίλους τους. Θα στήσουν και κανένα καυγά ένεκα το entitlement και όλα καλά. Αυτό το αν δεν πληρώσεις δεν χαίρεσαι, δεν το έχω καταλάβει ακόμα αλλά υπάρχει.
 
Last edited by a moderator:
Για την First φαντάζομαι πάντα υπάρχουν μερικοί που δεν αισθάνονται και θα πληρώσουν 20 και 30Κ χωρίς να καταλαβαίνουν κάποια διαφορά, από το να δώσουν πχ 12 και να πάνε με Singapore ή ΕΚ. Να'χαμε να λέγαμε, έτσι και αλλιώς ζημιογόνα είναι η πρώτη θέση και υπάρχει κυρίως για λόγους πρεστιζ. Το πρόβλημα είναι στην μπίζνες που υπάρχουν policies από τους εργοδότες (που είναι το μεγάλο ποσοστό αυτών που πληρώνουν και που είναι πάντα μόνιμος λόγος ''τσακωμού'' σε ποια class πετάς και από ποιες ώρες και πάνω) και δεν θα μπορείς να προσθέσεις 600Ε αν δεν είναι από την τσέπη σου... Εκτός αν είσαι partner σε καμιά συμβουλευτική ή σταρ αθλητής αλλά και πάλι αυτές οι χαζομάρες θα διώξουν κάποιους επιβάτες που αλλιώς θα τους είχες. Μετά έχεις αυτούς με μίλια (χωρίς ρευστό) και αυτούς με χρήματα που αρκετοί θα είναι ανελαστικοί σε μια τιμή +20%, για μια εταιρεία που δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο μπραντ πλεον (ούτε καν ινσταγκραμικό να βαζουν τα στοριζ οι ινφλουενσερ!), ούτε lounge ιδιαίτερο, ούτε φημίζονται για κάποια άλλη υπηρεσία (πχ η ΕΚ σε μεταφέρει δωρεάν με λιμουζίνα στα 100χλμ από το αεροδρόμιο).
 
Επίσης, κάπου στην Allegris, τους περίσσεψε χώρος και είπαν να βάλουν μεγαλύτερο κάθισμα που γίνεται κρεβάτι με μήκος 220cm. Για να μας το πουλήσουν (από €100-€170 ανάλογα με την απόσταση), επιστράτευσαν τον Dirk Nowitzki.

Κι όπως έγραψε και κάποιος σε ένα από τα links που μας δώσατε: Lufthansa has become Ryanair on steroids.
 
Top