112 θέσεις για τα AVRO RJ-100

  • Thread starter Thread starter avidriver
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
xristos":2zq9m464 said:
avidriver":2zq9m464 said:
η Α3 γιατί μετά από τη προσεκτική μελέτη των δημοσιεύσεων σε αυτή αλλά και σε άλλες λίστες αποφάσισαν να παραμείνουν 100αρια τα αεροπλάνα

Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, τα posts μας στο forum, έπιασαν τόπο? :roll: :shock: :thx:

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ :)
Δεν το έγραψα για πλάκα ούτε για να "πικάρω-χλεβάσω" κανένα από τους συμμετέχοντες στη κουβέντα μας.

Ή πιστεύεις xristos ότι αυτά τα σχεδόν 900 readings στο topic μέσα σε λίγες μέρες δεν τους προβλημάτισαν; Αν θές την ταπεινή μου γνώμη πιστεύω πως ΝΑΙ!

Ή μήπως πιστεύεις ότι δεν διαβάζουν το airliners.gr :great: :thx: ?????

Σε διαβεβαιώ πως ΝΑΙ ! :wink:

Avidriver 8)
 
avidriver":io3lmnbx said:
Ή μήπως πιστεύεις ότι δεν διαβάζουν το airliners.gr :great: :thx: ?????

Αυτό το ξέρω, αλλά δεν ήξερα σε τι βαθμό δίνουν σημασία σε ό,τι γράφεται :D
Όλα καλά, λοιπόν...! :great:
 
Δεν είμαστε καλα... Δηλαδή άλλαξε σχέδια η Α3 για τα σχόλια 10-20 φίλων της πολιτικής αεροπορίας; Αν όντως διαβάζουν τα στελέχη της Α3 αυτές τις γραμμές, θα τους πρότεινα να προχωρήσουν στην αναδιαμόρφωση της καμπίνας των Avro σε χωρητικότητα 112 θέσεων. Οι πτήσεις που εκτελούνται με τα RJ της Α3 είναι από τις συντομότερες της Ευρώπης, στις οποίες χρησιμοποιείται Avro, κι η κατάσταση δεν θα είναι ανυπόφορη.

Η διάταξη των θέσεων 3+3 θα επιτρέψει στη Α3 να έχει δυο μεσαία καθίσματα κενά ανά σειρά στη διακεκριμένη θέση και μεγαλύτερη χωρητικότητα στην οικονομική. Το προϊόν της Business Class θα είναι περισσότερο διαφοροποιημένο από αυτό της Economy, κι έτσι θα δικαιολογείται ευκολότερα ο υψηλότερος ναύλος. Επίσης, η Economy θα αποδίδει περισσότερα έσοδα ανά πτήση. Ασε που θα ακολουθεί το πρότυπο της συνεργάτιδας LH...
 
avidriver":3l8swh5z said:
xristos":3l8swh5z said:
avidriver":3l8swh5z said:
η Α3 γιατί μετά από τη προσεκτική μελέτη των δημοσιεύσεων σε αυτή αλλά και σε άλλες λίστες αποφάσισαν να παραμείνουν 100αρια τα αεροπλάνα

Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, τα posts μας στο forum, έπιασαν τόπο? :roll: :shock: :thx:

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ :)
Δεν το έγραψα για πλάκα ούτε για να "πικάρω-χλεβάσω" κανένα από τους συμμετέχοντες στη κουβέντα μας.

Ή πιστεύεις xristos ότι αυτά τα σχεδόν 900 readings στο topic μέσα σε λίγες μέρες δεν τους προβλημάτισαν; Αν θές την ταπεινή μου γνώμη πιστεύω πως ΝΑΙ!

Ή μήπως πιστεύεις ότι δεν διαβάζουν το airliners.gr :great: :thx: ?????

Σε διαβεβαιώ πως ΝΑΙ ! :wink:

Avidriver 8)

Επαναφέροντας το θέμα στο προσκήνιο (μετά από 1,5 χρόνο) να πω πως σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες σε 3 από το αγαπημένα μας Avro (τα DVB/DVD/DVF - διορθώστε με αν κάνω λάθος), πλέον έχει 112 θέσεις :P
 
jerry":vouxnh67 said:
Επαναφέροντας το θέμα στο προσκήνιο (μετά από 1,5 χρόνο) να πω πως σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες σε 3 από το αγαπημένα μας Avro (τα DVB/DVD/DVF - διορθώστε με αν κάνω λάθος), πλέον έχει 112 θέσεις :P

Πριν σπεύσετε να κατακεραυνώσετε την Αιγαίου, σκεφτείτε και τα θετικά του όλου εγχειρήματος: Αυτό σημαίνει "Ακόμα περισσότερες (και στενότερες) θέσεις με €10!"

Θέλετε να πετάξετε ΤΩΡΑ;

(Και δεν αναφέρομαι μόνο στα 30' που διαρκεί ένα ATH-JTR αλλά και στα 100' που διαρκεί ένα Βουκουρέστι, μια Λάρνακα ή ένα Κάιρο...)
 
Γι' αυτό και προφανώς η μετατροπή έγινε σε τρία από τα έξι αεροσκάφη. Πιθανολογώ ότι τα τρία 'high-density' θα δρομολογούνται στις μικρές διαδρομές, ενώ τα τρία άλλα στα δρομολόγια εξωτερικού.
 
jerry":1gk1y1zx said:
Επαναφέροντας το θέμα στο προσκήνιο (μετά από 1,5 χρόνο) να πω πως σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες σε 3 από το αγαπημένα μας Avro (τα DVB/DVD/DVF - διορθώστε με αν κάνω λάθος), πλέον έχει 112 θέσεις :P

Τα δεδομένα αλλάζουν πολλές φορές. Δεν επιτρέπεται σε τέτοιου μεγέθους εταιρία να μένει "ξύλινη". Ναι πριν 1,5 χρόνο ήταν έτσι τώρα που τα δεδομένα άλλαξαν και θα αλλάξουν παραπάνω (τους επόμενους μήνες) η εταιρία έκρινε και έπραξε αναλόγως. Έχω δε την εντύπωση, ότι θα γίνουν όλα 112άρια, όπως είχα γράψει σε post πριν ενάμιση χρόνο. Πολύ σωστά θυμήθηκε ο Jerry.

Avidriver 8)
 
Καιρός ήταν να το πάρουν απόφαση και να προχωρήσουν στην αύξηση της χωρητικότητας των Avro. Έχω ξαναεκφραστεί επί του θέματος, οπότε δεν θα επεκταθώ. Το μόνο που ελπίζω είναι στην αυριανή μου πτήση Aegean με Avro να το πετύχω με τη νέα διαμόρφωση καμπίνας.
 
πως είναι οι πτήσεις με αυτά τα αεροπλάνα; "κουνιέται" πολύ το αεροπλάνο;
έχουν στέιλει και για Γερμανία αυτά τα αεροπλάνα;
 
planespotter":3csdg75n said:
πως είναι οι πτήσεις με αυτά τα αεροπλάνα; "κουνιέται" πολύ το αεροπλάνο;



Σε γενικες γραμμες, ολα τα Avro ειναι μεσα δραμα. Με τη Swiss νομιζα οτι απο πισω μου ειχε ξυπνησει ενα τερας... ;) Πολυ θορυβωδες εσωτερικο και υποθετω πως ετσι ειναι και στα RJ100 της Α3!!!
 
Top