Ζητω τα υπερελαφρα!!!!

Savvas

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
17/09/2006
Μηνύματα
34
Likes
0
Περιοχή
Αθήνα,Καλλιθέα
Με μεγαλη μου χαρα διαβασα στο RBF(τευχος 9) για τον νεο κανονισμο υπερελαφρων πτητικων αεραθλητικων μηχανων(ΥΠΑΜ).
Κατα την γνωμη μου ειναι μια πολυ καλη αρχη αυτος ο νομος.δεν ξερω αν θα γινει σωστη εφαρμογη του αλλα ας το δουμε λιγο αισιοδοξα.Το ονειρο για οσους θελουν να πετανε ερχετε λιγο πιο κοντα,αν σκεφτει κανεις οτι θα στοιχιζει το πτυχιο σχεδον τα μισα χρηματα απο ενα PPL πτυχιο(βλεπω διαφημιση της PREL οπου η εκπαιδευση ξεκινα απο 2300ευρο εως 4000ευρο).
Παρακαλω αν καποιος γνωριζει και αλλα πραγματα πανω σε αυτο το θεμα ας ανοιξει ενα topic στο φορουμ.Πιστευω οτι θα ενδιαφερει αρκετα μελοι :laola:
 
Πολύ καλή περίπτωση όντως αν είσαι όμως αρκετά σίγουρος ότι θα μείνεις στα υπερελαφρά και δεν θα θελήσεις να πάς στα ελαφρά... Γιατί ως γνωστόν ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΟΡΕΞΗ!!!

Τί γίνεται στην περίπτωση που θέλεις να "αναβαθμίσεις" το πτυχίο σου σε PPL; Εκπαιδευτής της PREL μου είπε ότι για PPL αρχίζεις από την αρχή, δεν γλυτώνεις τίποτα λόγω της ύπαρξης πτυχίου στα υπερελαφρά ( για παράδειγμα τα θεωρητικά που θα τα έχεις περάσει στα υπερελαφρα). Έτσι θα δώσεις στην αρχή 4000 για δίπλωμα υπερελαφρών και αν μετά από καιρό θελήσεις να πας στα ελαφρά τα 8000 - 9000 ευρώ δεν τα γλυτώνεις.

Αντιθέτως αν βγάλεις PPL από την αρχή, μπορείς να πετάς και υπερελαφρά αν θέλεις (μπορεί να σου βγαίνει πιο φτηνά π.χ.). ;)

Μπορεί κάποιος φίλος που γνωρίζει παραπάνω να μας πει κάτι για αυτήν την περίπτωση?
 
Δεν εχεις αδικο.σκεψου ομως οτι ενα υπερελαφρο ειναι σε ολα απο οτι ξερω πιο φτηνο(συντηρηση,καυσιμα).γιατι να θελει καποιος να ανεβει κατηγορια?Ασε που στα χωραφια μπορεις να προσγειωθεις και εκει δεν εχει handling :D :D :D Περα ομως απο την πλακα ισως να ειναι και ενας καλος λογος να γινουν πιο φτηνα τα ppl.
 
Απο Σαββα

Αν σας ενδιαφερει εχω τον κανονισμο σε μορφη pdf.Δεν ξερω ομως πως να τον ανεβασω.Ειναι 256kb. :?: :?: :?:
 
Καλησπερα!

Που μπορω στο δικτυο να βρω τους κανονισμους της ΥΠΑ (η του υπουργειου Μεταφορων) σχετικα με τα UL αεροπλανα στην Ελλαδα? (Νομοθετικο πλαισιο κλπ)


thx in advance! :)
 
Εχω τον κανονισμο σε μορφη pdf αλλα δεν ξερω πως να τον ανεβασω.Θελεις να στον στειλω με mail???
 
Παιδιά μια απορία...

Υπερελαφρά θεωρούνται και τα ultra light jets? Γιατί πριν κάνα χρόνο διάβαζα ένα γαμάτο αρθράκι γι'αυτά στο FI... Αχχχ να μπορέσω να μαζέψω κάποτε τα φράγκα να πάρω ένα cessna mustang!! (επί του παρόντος, σε 500 χρόνια το πήραμε!!)
 
νομιζω πως οχι...τα vlj ανηκουν στην κατηφορια των ελαφρων νομιζω....στην κατηγορια δηλαδη που ανηκουν και τα εμβολοφορα piper.....

σκεφτομαι να ξεκινησω κι εγω μαθηματα...με προοπτικη να αποκτησω το δικο μου σκαφος....ενα zodiac custom made δεν ειναι και ονειρο θερινης νυκτος..40,000-50,000 κανει το τετραθεσιο...

ε ναι τετραθεσιο...ως σωστος μελλοντικος οικογενειαρχης....λετε να βγαινει και σε station wagon? :D
 
Avior":2sy7adkv said:
Παιδιά μια απορία...

Υπερελαφρά θεωρούνται και τα ultra light jets? Γιατί πριν κάνα χρόνο διάβαζα ένα γαμάτο αρθράκι γι'αυτά στο FI... Αχχχ να μπορέσω να μαζέψω κάποτε τα φράγκα να πάρω ένα cessna mustang!! (επί του παρόντος, σε 500 χρόνια το πήραμε!!)

Μήπως το αρθράκι που διάβαζες αφορούσε το Eclipse 500 Minijet; (είναι αυτό που απεικονίζεται στο avatar μου).

Πάντως φαντάζομαι δέν θα πρέπη να είναι τόσο πολύ ακριβά (καί ίσως πέσουν κι'άλλο οι τιμές τους στά επόμενα λίγα χρόνια..)
 
Top