YS-11 Π.Α.

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
GP707":1pbo2lrw said:
ενα αλλο YS-11 πουληθηκε σε εναν (μαλλον) Ιαπωνα ιδιωτη και πεταξε απο Ελλαδα (αγνωστο απο ποιο αεροδρομιο) για τον καινουριο του ιδιοκτητη.
Τελικά η παραπάνω πώληση είχει "χαλάσει" την τελευταία στιγμή, οπότε το YS-11 δεν πουλήθηκε και παραμένει στα... πάτρια εδάφη.
 
Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες το "2144" πουλήθηκε την περίοδο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες σε ιδιώτη για scrap. :(
 
Παιδες οσον αφορα το Ys-11 S/N 2144 που ηταν στο ΚΕΑ ελληνικου εχει γινει κατσαρολες(!!!), κ το αλλο που επαιζε η πωληση του,με S/N 2145 παραμενει Ελευσινα στο γνωστο σωρο μαζι με τα αλλα....
 
Καλημέρα,

εγώ τα έχω ως εξής:

2136 αποθήκευση στην ΑΒ Ελευσίνας
2137 έκθεση στην ΑΒ Ελευσίνας
2143 αποθήκευση στην ΑΒ Ελευσίνας -> Ακόμα εκεί ή έφυγε;
2144 αποθήκευση στο Ελληνικό -> Scrapped
2145 αποθήκευση στην ΑΒ Ελευσίνας
2153 αποθήκευση στην ΑΒ Ελευσίνας

Τα υπόλοιπα έχουν δυστυχώς καταστραφεί ...
Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει τη λίστα;
 
Από το ψάξιμο που έκανα τελευταία (γιατι δεν είχα ασχοληθεί παλαιότερα), πιστεύω οτι έτσι ειναι.. Για το 2143 έμαθα οτι ήταν operational τουλάχιστον πέρισυ τέτοια εποχή (9/08). Τώρα δεν ξέρω..
 
Έτσι είναι, πλην του 2143 το οποίο είναι πλέον στο Μουσείο στο Τατόι. Το 2144 ήταν το μοναδικό που δεν ήταν στην Ελευσίνα και ήταν σε μη πτητική κατάσταση στο ΚΕΑ από το 1989 μετά από ένα ατύχημα στη Μύκονο.
 
Όντως, το 2143 ήταν παρόν στην περσινή γιορτή της ΠΑ στην Τανάγρα. Σφάλμα μου ...
Μήπως γνωρίζεις στο περίπου, πότε έφτασε στο μουσείο;
Ευχαριστώ!
 
MerNion":2zs7383o said:
Από το ψάξιμο που έκανα τελευταία (γιατι δεν είχα ασχοληθεί παλαιότερα), πιστεύω οτι έτσι ειναι.. Για το 2143 έμαθα οτι ήταν operational τουλάχιστον πέρισυ τέτοια εποχή (9/08). Τώρα δεν ξέρω..


Οσον αφορα το 2143 παραμενει βεβαιως πτησιμο σε παρα πολυ καλη κατασταση,ισως την καλυτερη απο τοτε που ηρθε απο Ολυμπιακη,απλως απο τελη Μαιου εχει μπει στο υποστεγο για ετησια επιθεωρηση,η οποια πια μετα το κλεισιμο του Ελληνικου γινεται Ελευσινα,αλλα εχει καθυστερησει λογω ανταλλακτικων...
Ειναι το μοναδικο Αφος που εχει η ΠΑ με δυνατοτητα ελεγχου ραδιοβοηθηματων(ILS,GCA....)K μαλλον αργει ακομα η αντικατασταση του..

κ εννοειτε οτι δεν ηταν ΠΟΤΕ τατοι!!!
Αυτο που ειναι εκει ειναι το Gulfstream(το πρωτο VIP του βασιλια) οπου επειδη εχει παρομιο χρωματσμο με το Ys-11 πολλοι το μπερδευουν!!!
Οπως βεβαια πολλοι νομιζουν βλεποντας το Ys-11 στον αερα ή σε αεροδρομια οτι ειναι το παλιο VIP του τεως...πλακα εχει παντως!!!
 
Ναι, έχεις δίκιο!!! :oops:
Γράψε λάθος. :wink:
 
Το συγκεκριμένο α/φ που έχει μέσα την κονσόλα για τον έλεγχο των ραδιοβοηθηματων, το θυμάμαι στους ελέγχους που κάναμε κατά την παραλαβή του ILS στο Ακτιο (1987-88 νομίζω). Οταν τελείωσαν τα flight checks ζήτησα απο τον κυβερνήτη να με παει στην Αθήνα αφού έφευγα με 2-3 μέρες άδεια. Το μισο α/φ ήταν ¨προεδρικό¨με μοκέτα, καναπέδες, τραπεζάκι κλπ, μετά είχε λίγες σειρές καθίσματα και μετά η κονσόλα για τον έλεγχο των ρ/β, νομίζω χωρίς να μεσολαβεί ενδιάμεσο χώρισμα.
Το ωραίο ήταν οτι κατά την τροχοδρόμηση ζητήθηκε να μεταβεί στην Κέρκυρα για μεταφορά ασθενούς και έτσι αμέσως μετα την απογείωση ξεβιδώναμε καθίσματα για να μπεί το φορείο !!! Ωραίες εποχές !!!
 
Top