ILSz_Approach
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 09/05/2011
- Μηνύματα
- 64
- Likes
- 0
Συγνώμη, επειδή μπερδεύτηκα. Μιλάς για κατηγοριοποίηση εναέριου χώρου ή κάποια διαβάθμιση σε αεροδρόμια;
Γιατί αν είναι το πρώτο, τότε κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά. Οι κατηγοριοποίηση έχει να κάνει με ποιες πτήσεις διαχωρίζονται μεταξύ τους, αν δίνονται πληροφορίες, αν υπάροχυν εξουσιοδοτήσεις, minima για τα VFR, αμφίφορη επικοινωνία κλπ. Και τέτοιο πράγμα στην Ελλάδα ακόμα δεν υπάρχει, εκτός από >FL195 που είναι C. Από εκεί και κάτω περιγράφονται στο AIP εξυπηρετήσεις, από τις οποίες μπορείς να φανταστείς περίπου τι κατηγορία είναι ο εναέριος χώρος. Η Ε είναι ελεγχόμενος χώρος, όπως και η C. Στην Ελλάδα επίσης, στα αεροδρόμια οι εξυπηρετήσεις είναι τύπου κατηγορίας D (δλδ παρέχεται διαχωρισμός IFR/IFR και δεν παρέχεται διαχωρισμός IFR/VFR ή VFR/VFR, αλλά πληροφορία πτήσεως).
Όσον αφορά τη θέση που θα πάει, ο ελεγκτής δεν τη βγάζει από το κεφάλι του. Την ορίζει ο αερολιμενικός. Αν του πει θα στη θέση πχ 1 και στη 2 έχει άλλο αεροσκάφος, ο ελεγκτής θα του πει να πάει εκεί.
Ο περιορισμός της υπέρπτησης υπάρχει από το Approach και όχι από τον Πύργο. Αν πετάει βέβαια στα 1000ft, εε από τον Πύργο θα είναι προφανώς.
Γιατί αν είναι το πρώτο, τότε κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά. Οι κατηγοριοποίηση έχει να κάνει με ποιες πτήσεις διαχωρίζονται μεταξύ τους, αν δίνονται πληροφορίες, αν υπάροχυν εξουσιοδοτήσεις, minima για τα VFR, αμφίφορη επικοινωνία κλπ. Και τέτοιο πράγμα στην Ελλάδα ακόμα δεν υπάρχει, εκτός από >FL195 που είναι C. Από εκεί και κάτω περιγράφονται στο AIP εξυπηρετήσεις, από τις οποίες μπορείς να φανταστείς περίπου τι κατηγορία είναι ο εναέριος χώρος. Η Ε είναι ελεγχόμενος χώρος, όπως και η C. Στην Ελλάδα επίσης, στα αεροδρόμια οι εξυπηρετήσεις είναι τύπου κατηγορίας D (δλδ παρέχεται διαχωρισμός IFR/IFR και δεν παρέχεται διαχωρισμός IFR/VFR ή VFR/VFR, αλλά πληροφορία πτήσεως).
Όσον αφορά τη θέση που θα πάει, ο ελεγκτής δεν τη βγάζει από το κεφάλι του. Την ορίζει ο αερολιμενικός. Αν του πει θα στη θέση πχ 1 και στη 2 έχει άλλο αεροσκάφος, ο ελεγκτής θα του πει να πάει εκεί.
Ο περιορισμός της υπέρπτησης υπάρχει από το Approach και όχι από τον Πύργο. Αν πετάει βέβαια στα 1000ft, εε από τον Πύργο θα είναι προφανώς.
Έτσι είναι.ops10":1lga7e9o said:α) Δεν προβλέπονται ειδικοί χώροι για ελικόπτερα στους ελληνικούς τουλάχιστον αερολιμένες, που είμαι σε θέση να γνωρίζω με πάσα υπευθυνότητα. Και όπου προβλέπονται τέτοιοι, αυτό γίνεται για λόγους λειτουργικούς και ΟΧΙ ασφαλείας. Παρομοίως ο όποιος διαχωρισμός γίνεται μεταξύ αερογραμμών και γενικής αεροπορίας πάλι γίνεται για λειτουργικούς λόγους. Κατά συνέπεια στο 95% των περιπτώσεων, τα airsides αποτελούν ενιαίους χώρους από πλευράς ασφαλείας και αυτό ακριβώς είναι το ζήτημα που ΟΡΘΟΤΑΤΑ θέτει το μπλογκ.
Ποια ΦΕΚ είναι;ops10":1lga7e9o said:ΕΚΑΠΑ και τεχνική οδηγία ασφαλείας, είναι και τα δυο σε ΦΕΚ του 2011