Υπερατλαντικά από SKG

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
H Νάπολι ως μέγεθος βέβαια είναι συγκρίσιμη με την Αθήνα (πληθυσμιακά επίσης), όχι την Θεσσαλονίκη. Το ΑΕΠ της Καμπανίας είναι μεγαλύτερο της Αττικής, το VFR traffic ΗΠΑ-Καμπανία είναι τάξεις μεγέθους μεγαλύτερο από ότι για Θεσσαλονίκη, ενώ προφανώς είναι απείρως δημοφιλέστερος τουριστικός προορισμός καλώς ή κακώς.
 
Επιπλέον στην Νάπολι υπάρχει σημαντικός αριθμός αμερικανών στρατιωτικών, τόσο στο Στρατηγείο του NATO όσο και στην αεροναυτική βάση.
 
Ότι και να λέμε εμείς εδώ ή οι τοπικοί "άρχοντες", οι αεροπορικές θέλουν το κέρδος. Φαντάζομαι θα έχουν γίνει μελέτες που δεν τους επιτρέπει το operation Θεσσαλονίκη απευθείας από Αμερική. Ίσως το ρίσκο να είναι πολύ μεγάλο ακόμη και αν είναι οριακά κερδοφόρο κάποιες εποχές. Επιπλέον χρειάζεται επένδυση στο αερόδρομιο σε υποδομές και προσωπικό που δε χρειάζεται να αναλύσω. Η Αθήνα προσφέρει έναν τόνο connection σε νησιά αλλά και κοντινούς προορισμούς. Η Θεσσαλονίκη; Επίσης αν μια πτήση από Αμερική για Αθήνα έχει πχ 20% επιβάτες για Θεσσαλονίκη, πιθανόν σημαίνει ότι το ποσοστό αυτό θα μείνει κενό, ή θα πρέπει να το γεμίσει αλλιώς, εκτός αν η Αθήνα έχει τόσο μεγάλη ζήτηση. Αν αυτό το 20% πάει απευθείας Θεσσαλονίκη, τι πιθανότητες έχει να γίνει 80% ώστε να έχουμε μια συζήτηση; Δεν είναι Α320 180 επιβατών τα αεροπλάνα αυτά. Άλλα κόστη, άλλα μεγέθη. Η Θεσσαλονίκη δεν είναι κόμβος, δεν είναι οικονομικό, ή στρατιωτικό κέντρο που να χρειάζεται μια τέτοια σύνδεση. Η Θεσσαλονίκη επίσης έχει καλή σύνδεση με Γερμανία, Ελβετία, Τουρκία, Σερβία, Αθήνα κτλ για πτήσεις για Αμερική... Τα τελευταία χρόνια έχω δει Delta A330 νομίζω από divert, test flight A350 και πρόσφατα ένα παρκαρισμένο Α340. Πολύ θα ήθελα να δω scheduled long haul πτήσεις αλλά είναι καθαρά προσωπικό. Θα ήθελα να δω και 747 με χρώματα της Ολυμπιακής να πετάνε... Το τι θα ήθελα εγώ και ο καθένας ευτυχώς δε μετράει στα οικονομικά της κάθε εταιρείας. Πέρα από τον πληθυσμό, έχει η Θεσσαλονίκη το οικονομικό υπόβαθρο; Θα κλείσουν business εισιτήρια; Θα έχει κάτι άλλο πέρα από τον τουρισμό; Έχει μήπως μεγάλες εκθέσεις; Είναι οικονομικό και επιχειρηματικό κέντρο στην ευρύτερη περιοχή; Τώρα για συγκρίσεις με άλλες πόλεις ας το αφήσουμε, είναι πολυπαραγοντικό το ζήτημα, γιατί ακόμη και πορτοκάλια να συγκρίνεις μεταξύ τους, θα δεις οτι υπάρχουν πολλές παράμετροι, όπως τα είδη, βάρος, μέγεθος, χημικές αναλύσεις κτλ.

Βέβαια όλα αυτά αλλάζουν. Μπορεί να γίνει τρελό promotion ότι με το μετρό ή το τρένο από το αεροδρόμιο πας σε 30 λεπτά στις παραλίες της Χαλκιδικής και να έρθουν οι Αμερικανοί σαν τρελοί. Μπορεί να μάθουν τον φραπέ και να θέλουν να δουν από που προήλθε και να τον γευτούν στην Περαία, δίπλα στο κύμα. Μπορεί να είναι ο Μεγαλέκος στην Αμφίπολη και να θέλουν να τον τιμήσουν με πια επίσκεψη... Μπορεί...
 
Γιατί αργεί το... Ελλάδα-ΗΠΑ

Και όλα αυτά την ώρα που αιωρείται συνεχώς το ερώτημα «τι γίνεται με την πολυθρύλητη συζήτηση για την απευθείας σύνδεση Θεσσαλονίκης - ΗΠΑ;».

.....παρότι έχουν γίνει σχετικές επαφές με εταιρείες όπως oι United, Delta, Αmerican Airlines, «η σύνδεση αργεί».

Οι λόγοι; Ο πρώτος είναι το σχετικά μικρό μέγεθος της Θεσσαλονίκης, το οποίο δεν μπορεί να υποστηρίξει πληρότητες σε εξερχόμενες πτήσεις προς την Αμερική. Επιπλέον η Θεσσαλονίκη ως προορισμός δεν είναι γνωστός στους Αμερικανούς.

 
Δεν υπάρχει θεματολογία ειδήσεων εκεί στη-α "Voria" και αναμοχλεύουν τις ίδιες χαζομάρες...:stupid:
 
Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά κ αναμένει.....όσο θα υπάρχουν παπατζηδες που θα γράφουν όλα αυτά, τόσο θα δηλητηριάζεται στο μυαλό ο κόσμος....
 
Οι Αμερικανικές αεροπορικές έχουν εγκαταλείψει Κροατία, Τσεχία, Αυστρία, Ουγγαρία, Πολωνία και σχεδόν όλη την Σκανδιναβία, δεν βλέπουν καν τα υπόλοιπα Βαλκάνια, έχουν πετσοκόψει συχνότητες σε Γερμανία, κάτω χώρες, Βρετανία.
Έχουν ανακατευθύνει την περιορισμένη χωρητικότητα (λόγω καθυστερημένων παραδόσεων) σε Πορτογαλία, Ισπανία, Ιταλία και Αθήνα. Και ξαφνικά θα ξεκινήσουν πτήσεις στην Θεσσαλονίκη που ούτε κοντινά νησιά έχει, ούτε κρουαζιέρες ξεκινάνε από εκεί, ούτε την έχει ακούσει έστω ένας στους 10.000 Αμερικανούς (αισιόδοξη εκτίμηση) μπας και πιάσει σαν προορισμός γιατί θα θέλουν Αμερικάνοι τουρίστες να επισκεφθούν τον Τερκενλή?
Προφανώς θα προτιμήσουν να ρίξουν ακόμα περισσότερες θέσεις στους Μεσογειακούς προορισμούς υψηλής ζήτησης, θα τις μοσχοπουλήσουν και τον Οκτώβριο θα μεταφέρουν αυτά τα αεροπλάνα σε δρομολόγια της Καραϊβικής και της νότιας Αμερικής για να κάνουν το ίδιο.
 
Οι σοβαρές αεροπορικές κάνουν βαθιά ανάλυση (deep data analysis) σε πάρα πολλά στοιχεία πριν εισάγουν μια πτήση σε οποιονδήποτε προορισμό. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν συλλέξει δεν υπάρχει δυνατότητα για πτήσεις με πληρότητες περί του 75% συνολικά.Δεν φταίει ούτε το αεροδρόμιο , ούτε οι υποδομές , ούτε η κακιά μας η κλάρα!Πάει και τελείωσε.Δεν υπάρχουν υποψήφιοι επιβάτες.....Εάν μετά από μερικά χρόνια γίνει το λιμάνι home port για τα αμερικάνικα κρουαζιερόπλοια (χωρητικότητες πάνω από 2000 άτομα )το συζητάμε.......κατά το 2028
 
Οι Αμερικανικές αεροπορικές έχουν εγκαταλείψει Κροατία, Τσεχία, Αυστρία, Ουγγαρία, Πολωνία και σχεδόν όλη την Σκανδιναβία, δεν βλέπουν καν τα υπόλοιπα Βαλκάνια, έχουν πετσοκόψει συχνότητες σε Γερμανία, κάτω χώρες, Βρετανία.
Έχουν ανακατευθύνει την περιορισμένη χωρητικότητα (λόγω καθυστερημένων παραδόσεων) σε Πορτογαλία, Ισπανία, Ιταλία και Αθήνα. Και ξαφνικά θα ξεκινήσουν πτήσεις στην Θεσσαλονίκη που ούτε κοντινά νησιά έχει, ούτε κρουαζιέρες ξεκινάνε από εκεί, ούτε την έχει ακούσει έστω ένας στους 10.000 Αμερικανούς (αισιόδοξη εκτίμηση) μπας και πιάσει σαν προορισμός γιατί θα θέλουν Αμερικάνοι τουρίστες να επισκεφθούν τον Τερκενλή?
Προφανώς θα προτιμήσουν να ρίξουν ακόμα περισσότερες θέσεις στους Μεσογειακούς προορισμούς υψηλής ζήτησης, θα τις μοσχοπουλήσουν και τον Οκτώβριο θα μεταφέρουν αυτά τα αεροπλάνα σε δρομολόγια της Καραϊβικής και της νότιας Αμερικής για να κάνουν το ίδιο.
Καποιες απο αυτες τις αγορες καλυπτονται απο ντοπιες εταιρειες, LOT, OS, SK, AS etc..Καποια ειναι εποχικα..DBV..Αλλα συν ολων των αλλων παραγοντων του μαρκετινγκ που αναφερεις, δεν υπαρχει και α/φος . νομιζω, να καλυπτει μια εποχικη αγορα σαν της Θεσ/νικης..Δεν ξερω δλδ αν υποθετικα ενα 757 ή ενα 321XLR westbound θα καλυπτε SKG-JFK/EWR χωρις tech-stop.
Αν ποτε η Θεσσαλονικη σουλουπωθει, οργανωθει, συνταχθει με τις αλλες περιοχες τουριστικα για να προσφερει ολοκληρωμενο προϊον, ισως γινει κατι..Το Πορτο τα καταφερε, και με την TAP εχει συνδεση, αλλά εχει το 321LR, ειναι πιο κοντα και κυριως το Πορτο (και χωρις νησια), ειναι πολυ μπροστα στον τουριστικο τομεα, αν και ανηκει στην "φτωχη" Πορτογαλια..(ενω εμεις οι πελουσιοι...)..Προς το παρον ας δουν αν ποτε θα εχουμε απευθειας πτησεις για Μαδριτη, Λισαβωνα, Γκετεμποργκ, Εδιμβουργο κτλ και για τα long-haul φροντιζει η Α3 με τη μαμα LH ή οπως αρκετοι μεσω BEG, IST
 
Top