Υπερατλαντικά από SKG

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ούτε εννοώ να επιδοτειται ο Βασιλάκης... αλλά τουλάχιστον να υπάρχει ένας Α σχεδιασμός από το κράτος και τις πρεσβείες του, για να μην είναι το ''φτωχός πλην τίμιος'' το μόνο που θέλουμε σε αυτή την χώρα.
Δυστυχώς οι κανόνες περί ανταγωνισμού στην Ε.Ε. δεν επιτρέπουν τέτοιες συντονισμένες δράσεις για τους μικρούς αερομεταφορείς, προφανώς για να προστατεύσουν τους 2-3 μεγάλους.
 
Δεν ξέρω αν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω, αλλά οι προσπάθειες από πλευράς Υπ. Τουρισμού για απευθείας πτήσεις από Θεσσαλονίκη για Νέα Υόρκη καλά κρατούν...

Νομίζω το θεμα εχει εξαντληθεί σε προηγούμενες συζητήσεις, η πτήση που συζητείται ειναι Ντουμπάι-Νεα Υόρκη με ενδιαμεση σταση Θεσσαλονίκη. Η Fraport το κυνηγάει εδω και καιρό, νομίζω σε 2-3 χρόνια θα έχει ωριμάσει για να εχουμε καλα νέα.
 
Δυστυχώς οι κανόνες περί ανταγωνισμού στην Ε.Ε. δεν επιτρέπουν τέτοιες συντονισμένες δράσεις για τους μικρούς αερομεταφορείς, προφανώς για να προστατεύσουν τους 2-3 μεγάλους.
Τι εννοείς; Η υποστήριξη του κράτους δεν θα είναι σε έναν μεταφορέα. Αν θέλει η Sky να πετάξει στο Σαράγεβο να το κάνει. Αλλά για να το κάνει θα πρέπει να γίνει μια προεργασία και αυτή είναι η δουλειά μιας πρεσβείας, να οργανώσει λίγο την δουλειά. Και δεν είναι μόνο το κράτος, είναι και τα εμπορικά επιμελητήρια, τα Πανεπιστήμια κλπ
 
Εργάζομαι σε μεγάλη εταιρία ενοικιάσεων αυτοκινήτων και μπορω να σας πω με μεγάλη σιγουριά ότι η ζήτηση για Θεσσαλονίκη από Αμερικη και αντιστρόφως θα είναι πολύ μεγάλη. Ούτε εγώ το πίστευα έως ότου μπω στο χώρο του Μακεδονία αλλά ναι, τα νούμερα είναι ίσως και πενταψήφια σε ο,τι αφορα επιβάτες που έρχονται από τις Ηνωμένες πολιτείες μέσω Ευρώπης στη Θεσσαλονίκη.
 
Φιλε μου αν επιτρέπεται μιας και ερχεσαι λογω ενοικιάσεων αυτοκινητων σε επαφή από πρώτο χέρι, αφορά Ελληνες ομογενείς της Β.Ελλάδας που έρχονται να επισκεφτούν τα πάτρια εδάφη ή μιλάς για Αμερικάνους επισκέπτες; Διότι έχω την εντύπωση πως οι Αμερικάνοι πέρα από το τρίπτυχο Ακρόπολη-Μύκονος-Σαντορίνη δεν έχουν και πολλές άλλες γνώσεις για τα υπόλοιπα.
 
Last edited:
Τον Ιούλιο που βρέθηκα στη Θεσσαλονίκη και έμεινα σε κεντρικό ξενοδοχείο, υπήρχαν αρκετοί επισκέπτες απο Αμερική, διαφόρων ηλικιών.
 
Εντάξει, υπήρχαν πολλοί Αμερικανοί τουρίστες στη Θεσσαλονίκη. Ως εκ τούτου, ο προορισμός είναι η Θεσσαλονίκη και πέταξαν εκεί μέσω ενός Ευρωπαϊκού Hub, FRA, AMS, MUC etc., μέχρι εδώ καλά. Από πού ξεκίνησαν το ταξίδι τους; Απο NYC, Boston, Los Angeles, San Francisco, Seattle, Denver, Houston, Dallas, etc. Από πού ήταν; Είναι ρεαλιστικό να πιστεύουμε ότι η Emirates θα πετάξει από την Θεσσαλονίκη to the world, αντί απο το Ντουμπάι;
 
Ερωτησούλες για συζήτηση:
- Τί επιλογές δίνει για codeshare η ΕΚ για πτήσεις εσωτερικού στις ΗΠΑ με αλλαγή στο EWR για Αθήνα; Γιατί αν δεν υπάρχει κάτι τέτοιο τότε οι Αμερικανοί, με ελληνικές ρίζες ή μη, που δεν προέρχονται απο ΝΥ/NJ θα χρειαστούν 2 εισιτήρια για Αθήνα, (ή και Θεσσαλονίκη, αν και όταν).
- Τί ποσοστό επιβατών πετάει απο EWR προς DXB μέσω Αθηνών (through);
Οι πληρότητες θα επιτρέψουν ένα παρόμοιο δρομολόγιο μέσω της ίδιας χώρας αλλά με διαφορετική στάση;
Αν ο προορισμός στις ΗΠΑ ήταν διαφορετικός (όχι ΝΥ) θα είχε περισσότερες πιθανότητες μια τέτοια σύνδεση;
- Άσχετο με ΕΚ: Πόσες/ποιές ευρωπαϊκές πόλεις μεγέθους Θεσσαλονίκης (1-1.2 εκ.) εξυπηρετούνται έστω και εποχικά με τουλάχιστον μία απευθείας πτήση προς οποιαδήποτε πόλη των ΗΠΑ; Και τί κοινό έχει η Θεσσαλονίκη με αυτές τiς πόλεις (πλην του πληθυσμού) ωστε να ξεκινήσει έστω η συζήτηση για την πιθανότητα βιώσιμης σύνδεσης;
 
Last edited:
εκτός απο την Α3 από ότι είδα στο LinkedIn μπαινει και η United με την Emirates codeshare.
 
- Άσχετο με ΕΚ: Πόσες/ποιές ευρωπαϊκές πόλεις μεγέθους Θεσσαλονίκης (1-1.2 εκ.) εξυπηρετούνται έστω και εποχικά με τουλάχιστον μία απευθείας πτήση προς οποιαδήποτε πόλη των ΗΠΑ; Και τί κοινό έχει η Θεσσαλονίκη με αυτές τiς πόλεις (πλην του πληθυσμού) ωστε να ξεκινήσει έστω η συζήτηση για την πιθανότητα βιώσιμης σύνδεσης;
Αρκετές θα έλεγα: Πόρτο, Ζυρίχη, Γενεύη, Ντουμπρόβνικ, Νάπολι, Νίκαια, Στοκχόλμη, Κοπεγχάγη, Μάντσεστερ, Μπέργκεν, Ρέκιαβικ, Βουδαπέστη, Κρακοβία ακόμα και στο Σάννον των 10000 κατοίκων. Σαφώς έχει άπειρους Ιρλανδούς η ΝΥ, όπως και Ιταλούς και σαφώς η Θεσσαλονικη δεν είναι Βουδαπέστη ούτε το αεροδρόμιο είναι το ΖRH. Αλλά αν πάει στο Πόρτο η United, δεν μου φαινόταν τόσο παράλογο να πάνε και Θεσσαλονίκη να τους δει ο ήλιος με πολύ καλό βετζετέριαν φαγητό ή γκέι και jewish friendly ή οτιδήποτε άλλο σκεφτούν να πουλήσουν. Στοιχεία για τους επιβάτες υπάρχουν και οι εταιρείες τα ξέρουν.
 
Last edited:
Top