Υπερατλαντικά από SKG

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
A

Anonymous

Guest
γιατι να μην υπαρχει μια απευθειας απο skg προς jfk?ας μπει και μια υπερατλαντικη στη SKG...
 
Edv den yparxoun se poleis opos to parisi, to amsterdam alla kai autes pou yparxoun einai se kati ores....asta!! swiss: 4.20 alitalia: 6.05 CZA: 1.00 oi yperantlantikes mas maranan!
 
STRATOS":2hup7l9v said:
γιατι να μην υπαρχει μια απευθειας απο skg προς jfk?ας μπει και μια υπερατλαντικη στη SKG...

1ον καλως ηλθες, φιλε Στρατο. :D
2ον Απευθειας με τι μηχανημα? Τα 2-3 που εχεις δει ανα καιρους στο SKG εφευγαν αδεια! Το SKG στην σημερινη μορφη του δεν σηκωνει υπερατλαντικες πτησεις (δλδ B767, Β777, Β747, Α340 κλπ)
3ον και σημαντικοτερο: ΠΟΙΟΣ θα γεμισει απο SKG αεροσκαφος για υπερατλαντικη πτηση? Αλλα και να υποθεσουμε οτι θα μπει ενα Α342, ερχομαστε στο σημειο νουμερο 2!


Ονειρα εχουμε ολοι μας πολλα (κοιτα τα παιδια στο ΕΛ-ΓΚΑΒ.. ;) ) Το τι γινεται στην πραγματικοτητα ομως ειναι αλλο. Σαν σαλονικιος θα μου αρεσε να υπαρχει μια υπερατλαντικη πτηση. Αλλα νομιζω οτι η εποχη δεν σηκωνει τετοια "νταηλικια", μιας και οι εποχες της κρατικοεπιδοτουμενης ΟΑ εχουνε ανεπιστρεπτι περασει!
 
makedonas":10uu6a74 said:
STRATOS":10uu6a74 said:
γιατι να μην υπαρχει μια απευθειας απο skg προς jfk?ας μπει και μια υπερατλαντικη στη SKG...

1ον καλως ηλθες, φιλε Στρατο. :D
2ον Απευθειας με τι μηχανημα? Τα 2-3 που εχεις δει ανα καιρους στο SKG εφευγαν αδεια! Το SKG στην σημερινη μορφη του δεν σηκωνει υπερατλαντικες πτησεις (δλδ B767, Β777, Β747, Α340 κλπ)
3ον και σημαντικοτερο: ΠΟΙΟΣ θα γεμισει απο SKG αεροσκαφος για υπερατλαντικη πτηση? Αλλα και να υποθεσουμε οτι θα μπει ενα Α342, ερχομαστε στο σημειο νουμερο 2!


Ονειρα εχουμε ολοι μας πολλα (κοιτα τα παιδια στο ΕΛ-ΓΚΑΒ.. ;) ) Το τι γινεται στην πραγματικοτητα ομως ειναι αλλο. Σαν σαλονικιος θα μου αρεσε να υπαρχει μια υπερατλαντικη πτηση. Αλλα νομιζω οτι η εποχη δεν σηκωνει τετοια "νταηλικια", μιας και οι εποχες της κρατικοεπιδοτουμενης ΟΑ εχουνε ανεπιστρεπτι περασει!

Συμφωνώ και συμπληρώνω, ότι απαιτείται η επέκταση του καινούργιου τροχόδρομου στο "Μακεδονία", για να μπορέσει να υποστηρίξει απ' ευθείας (πλήρους φορτίου καυσίμων και επιβατών) υπερατλαντικές πτήσεις. Αυτό, όσον αφορά το επιχειρησιακό κομμάτι, γιατί υπάρχει και το επιχειρηματικό, που λέει ότι οι τακτικές πτήσεις εξωτερικού από Θεσσαλονίκη, δεν εμφανίζουν ικανοποιητική πληρότητα business και Α' θέσεων και έτσι καθίστανται ασύμφορες. Υπάρχει το πρόσφατο παράδειγμα της BA, που για να συντηρήσει το δρμομολόγιο, στέλνει Β737 με τρεις-τέσσερεις σειρές business, από και προς το - φθηνότερο από το Heathrow - Gatwick.

Επιπλέον, οι αεροπορικές εταιρείες δεν μπορούν προς το παρόν να παρέχουν υπηρεσίες υψηλότερου επιπέδου, εξαιτίας της καθυστέρησης εκσυγχρονισμού του terminal αναχωρήσεων, με την τοποθέτηση φυσσούνων, για άμεση επιβίβαση.

Ας κάνει την αρχή ο Δήμος Θερμαϊκού, με την άρση των αντιρρήσεων για την επέκταση του τροχόδρομου και βλέπουμε.
 
Δημιουργήθηκε νέο topic γιατί δεν είχε καμία σχέση με το αρχικό.
 
Συμφωνώ και συμπληρώνω, ότι απαιτείται η επέκταση του καινούργιου τροχόδρομου στο "Μακεδονία", για να μπορέσει να υποστηρίξει απ' ευθείας (πλήρους φορτίου καυσίμων και επιβατών) υπερατλαντικές πτήσεις.

Mia mikri diorthosi, epektasi tou diadromou apo- kai prosgiosis ennois, apo to master-plan provlepetai epektasi tou 10/28 stin thalassa pros ta ditika pou tha exi mikos giro sta 3500m (den thimamai akrivos to mikos).

Pantos edo i Athina exi elaxistes kai poli akrives iperatlantikes kai intercontinental ptisis, to na theloume kai iperantlantikes apo LGTS toulaxiston gia ta epomena 5 xronia mou fainetai ligo
eksopragmatiko.
 
Εχει να κανει και με τους ομογενεις.Ολοι ξερουμε οτι οι περισσοτεροι θεσσαλονικεις και οχι μονο βρισκονται στη Γερμανια και δεν ειναι απο εκεινους οπου εζησαν το αμερικανικο ονειρο.
Επομενως ειναι απολυτα λογικο να μην υπαρχει και τοση ζητηση,αλλα απο την αλλη ολες οι πτησεις Π.Χ απο ΑΖ και LX πανε καλα,και ολοι ξερουμε οτι ενα πολυ μεγαλο μερος των επιβατων τους ειναι Transit,πιθανοτατα για πτησεις προς μη ευρωπαικες πολεις ,αφου πλεον υπαρχουν αρκετες ευρωπαικες συνδεσεις απο το SKG.
Mη ξεχναμε και το τουριστικο ενδιαφερον,δηλαδη να ανοιχτει η Μακεδονια με εναν αμεσο τροπο σε αμερικανους η αλλους μη ευρωπαιους επισκεπτες.
Αρα εγω πιστευω οτι μπορει η Θεσσαλονικη να εχει υπερατλαντικες πτησεις,οχι οπως η Αθηνα που και αυτη εχει λιγες αλλα σε ικανοποιητικα επιπεδα.
 
Είναι αλήθεια ότι το "Μακεδονία" δεν μπορεί να στηρίξει τακτικές απ' ευθείας υπερατλαντικές ή/και διηπειρωτικές πτήσεις, καθώς το ενδιαφέρον του κόσμου που ταξιδεύει από και προς τέτοιους προορισμούς, είτε για τουρισμό, είτε για επιχειρηματικούς σκοπούς, δεν είναι και τόσο έντονο.

Έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η Ελλάδα πληθυσμιακά, με την αστυφιλία να ζει και να βασιλεύει σε βάρος της αποκέντρωσης, η συντριπτική πλειοψηφία των μεγάλων Ελληνικών αλλά και των διεθνών οργανισμών, έχουν έδρα την Αθήνα, συνεπώς οι σχετικές πτήσεις θα προσφέρουν καλύτερες επιχειρηματικές ευκαιρίες, για τους αερομεταφορείς. Στέκομαι ιδιαίτερα στα επιχειρηματικά ταξείδια, διότι έχουν πολύ μεγαλύτερη συχνότητα ανά άτομο από τα τουριστικά και επιπλέον, γεμίζουν ευκολότερα τις business και Α' θέσεις, που σημαίνει πιο επικερδή (για τους αερομεταφορείς) ταξίδια.

Αναφέρθηκε και ηπιθανή χρήση του "Μακεδονία" ως hub μετεπιβίβασης από και προς την Μέση Ανατολή και τη Νοτιοδυτική Ευρώπη. Πρόσφατα, το "κοντινό" και άκρως ανταγωνιστικό "Κεμάλ Ατατούρκ" της Κωνσταντινούπολης, υπέστη ουσιαστική επέκταση, διατηρώντας την ίδια εγκατάσταση, χωρίς να μεγαλώνει η επένδυση. Λογιζόντας και την ανάπτυξη της ΤΗΥ, τα πράγματα σκουραίνουν.

Αφήνουμε τελευταίο το "Ελ. Βενιζέλος", που κατά τη γνώμη μου είναι ο βασικός "ανταγωνιστής" του "Μακεδονία". Σήμερα λειτουργεί στο 50-55% της δυναμικότητάς του. Θεωρώ, πως αν ανοίξουν υπερατλαντικά και διηπειτωτικά slots πτήσεων, θα προτιμήσουν να τα διοχετεύσουν σ' αυτό, μπας και αποσβέσει την επένδυση.

Και για να μην τα βλέπουμε όλα μαύρα, το "Μακεδονία", έχει κάτι που δεν έχει το Εν Αθήναις κείμενο αεροδρόμιο: Την καλύτερη τοποθεσία, για την ανάπτυξη του cargo! Κι αυτό γιατί είναι κοντά σε λιμάνι και σιδηρόδρομο και θα μπορούσε με τις κατάλληλες υποδομές, και το σωστό marketing να εξυπηρετεί και τις γείτονες χώρες. Εάν δε ολοκληρωθεί και η επέκταση του 10/28 μέσα στη θάλασσα, θα συμφέρει να γίνει και σταθμός ανεφοδιασμού για πτήσεις cargo από δύση σε ανατολή και ανάποδα. Κύριε Δήμαρχε Θερμαϊκού, ακούτε;

Τ' αεροπλάνα περνάνε από πάνω μας κι εμείς φωτογραφίζουμε trails...
 
@N74700
Παρα πολυ σωστη τοποθετηση οπως επισης επισης και η εκτιμηση για χρηση cargo του Μακεδονια.....
Χωρις να εχω στοιχεια, η εκτιμηση μου ειναι οτι το Μακεδονια δεν μπορει να αντεξει υπερτλαντικες πτησεις σε τακτικη βαση, ουτε με τους ομογενεις , ουτε με επιχειρηματιες , ουτε με τουρισμο. Οποτε θα πρεπει να αρκεστουμε στη (βαρβαρη απο αποψη αναχωρησης και πολυωρηςεπιστροφης) Ζυριχη και (στο πρωινο ξυπνημα αλλα βολικη επιστροφη) Μιλανο ή στο αρκετα βολικο Μόναχο η σε μερικους ακομα ευρωπαικους προορισμους που δυσκολα τα βγαζουν περα.

Οσο για τους Δημαρχους του Νομου μονο αν τους λεγαμε οτι καθε ενας επισκεπτης θα ψηφιζε και στις δημοτικες εκλογες θα εκαναν κατι....... ειναι γωνστο οτι των περισοτερων η εμβελεια εξαντλειται στα ορια της πλατειας του "χωριου" τους, αντε μεχρι τα διοδια.
 
sto skg prokeite na ginoyn epektasis aerodiadromon gia na mpori na dexete long hall routes isos me to peras to ergon na doyme k kapoia hperantalntiki ptisi sto skg!

isos k A380 :twisted:
 
Top