Γυρίζοντας τον κόσμο!!!

  • Thread starter Thread starter fotis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
fotis":o56smwkt said:
Το θυμήθηκα επειδή προ ολίγου (ξανα)είδα τον μπλε κάδο ανακύκλωσης της γειτονιάς μου τίγκα στα σκουπίδια :wall: .


εμεις στο Ολυμπιακο Χωριο τα χωριζουμε, αλλα ο στοκος Δημος Αχαρνων στο ιδιο αποριματοφορο βαζει και τους 2 καδους
απλα ρεσπεκτ
 
Φίλε Φώτη, αν η δουλειά σου σε πληρώνει καλά, είναι το επάγγελμα των ονείρων μου. Είδα τις φωτογραφίες στο site της εταιρίας (σου?) και πραγματικά ζήλεψα. Μέχρι και ο γάμος στην Σαντορίνη μου άρεσε. Τι να πω, αναμένω με αγωνία το επόμενο επεισόδιο (μεταξύ μας κλέβω και ιδέες και ατάκες από τα ποστ σου για να φτιάξω το δικό μου 1ο trip-report, μην το πεις στους άλλους όμως).
 
Επόμενος σταθμός: 3029 μέτρα!!!

Μια άλλη επιλογή για σκι ή snowboard είναι η κορυφή του Kitzsteinhorn.
Η κορυφή των 3029 μέτρων και οι «συντηρητές-εκμεταλλευτές» της, σας υπόσχονται φυσικό χιόνι 365 μέρες το χρόνο.
Χρησιμοποιήστε τα κιάλια για να δείτε τις απέναντι κορυφές ή τις φωτογραφικές σας μηχανές για να «παγιδεύσετε» την ψυχή κάποιων από τα πολλά (πάρα πολλά) υπεριπτάμενα αεροσκάφη.

Όσοι φοβάστε τα ύψη μπορείτε να πάτε τις μαμάδες σας να παίξουν στο χιόνι της κοντινής παιδικής χαράς. Οι υπόλοιποι πάρτε το λίφτ και ανεβείτε για περίπου 15 λεπτά, κατεβείτε για ένα καφεδάκι και πάρτε το επόμενο (κι όμως, υπάρχει ανταπόκριση στα lift), ξανακατεβείτε και πάρτε το τελευταίο lift που θα σας ανεβάσει λίγα μέτρα πάνω από τα 3 χιλιόμετρα. Συγκριτικά να σας πω ότι η κορυφή του Ολύμπου είναι 2918 μέτρα.
Απολαύστε την απίστευτη θέα όχι μόνο μία αλλά δύο φορές και, αν είστε μωρά, μην ανησυχείτε... οι τύποι έχουν προβλέψει ότι θα χεστείτε από τη χαρά σας!!!

Αν πάλι κουραστήκατε, χτυπήστε μια μπυρίτσα για να ξεδιψάσετε, θαυμάστε τα κάλλη μιας καλλίγραμμης κυρίας, ή βγείτε έξω και ρίξτε έναν υπνάκο δίπλα στη σανίδα σας.
Κατεβαίνοντας και κάπου στα 2000 μέτρα θα δείτε και μια ταμπέλα που μάλλον προειδοποιεί για την πτώση στο κενό (ή κάτι τέτοιο).

Εμείς κάναμε όλα αυτά και ακόμα περισσότερα, ώσπου έφτασε η ώρα να μαζέψουμε τα μπογαλάκια μας και να επιστρέψουμε στο Μόναχο, όπου μας περίμενε η κυρά Lufthansa για να μας γυρίσει πίσω. Ο μπαμπάς ρώτησε στη reception του ξενοδοχείου που μείναμε τα τελευταία τρία βράδια (Seehof, 100€/βράδυ για δωμάτιο το οποίο διέθετε μία κρεβατοκάμαρα με διπλό κρεβάτι, ένα δωμάτιο με μονό κρεβάτι και βρεφική κούνια για μένα, τουαλέτα και μπάνιο, πρωινό και βραδινό από έναν εκπληκτικό μάγειρα το οποίο περιλάμβανε salad bar, ορεκτικό, σαλάτα ημέρας, δύο επιλογές κυρίως πιάτου, γλυκό και φρούτο. Είπαμε έτσι; 100€/βραδιά... με το δωμάτιο να έχει μπαλκόνι με θέα στην παγωμένη λίμνη κύριοι εγχώριοι ξενοδόχοι) πόση ώρα θα χρειαστούμε για να φτάσουμε στο Μόναχο.

Η κυρία του απάντησε ότι επειδή είναι Σάββατο απαιτείται περισσότερος χρόνος από το κανονικό, γύρω στις 4 ώρες. Ο μπαμπάς την άκουσε μεν, την έγραψε δε και ξεκινήσαμε για το αεροδρόμιο του Μονάχου ακριβώς 4 ώρες πριν την πτήση. Στο δρόμο συναντήσαμε κίνηση λόγω Σαββάτου και λόγω κάποιου ατυχήματος που είχε συμβεί και παραλίγο να χάσουμε την πτήση. Να φανταστείτε ότι για 2 λεπτά της ώρας (στην κυριολεξία) δε μας χρέωσε η Hertz επιπλέον μέρα. Παραδίδουμε το αυτοκίνητο, πάμε στο check in και συναντάμε μια ουρά τεράστια.

17.01.2009
Πτήση: LH 3390
Αεροσκάφος: Α320
Αναχώρηση: 14:55
Άφιξη: 18:05
Θέση: 23A


Στα check in counter όσων είχαν κάνει web check in ή στα check in kiosk η ουρά ήταν ελάχιστη μια και οι υπάλληλοι ήταν πάμπολλοι.
Στα δικά μας, (εμείς λόγω εμού έπρεπε να κάνουμε «κανονικό» check in) γινόταν ο πανικός. Ζητήσαμε να προηγηθούμε διότι υπήρχε κίνδυνος να χάσουμε την πτήση, αλλά η μία υπάλληλος (εκ των δύο) μας είπε να μη βιαζόμαστε (άμα χάσουμε την πτήση κυρά μου θα σου πω εγώ).
Κάποια στιγμή έφτασε η σειρά μας και μας «αναλαμβάνει» ένας κύριος. Ίσως ήταν απόγονος του Χίτλερ και να μας εξοφλούσε γραμμάτια από τον Β’ Παγκόσμιο, ίσως να ήταν φίλος της Bayern και να «στράβωσε» με τον μπαμπά μου που φορούσε μπουφάν της Μόναχο 1860, ήθελε σώνει και καλά να πληρώσουμε 10 κιλά υπέρβαρο. «Βρε καλέ μου, βρε χρυσέ μου, κάνε το όχι για μας αλλά για το φουκαριάρικο το μωρό» του έλεγε ο μπαμπάς, τίποτα αυτός. Τελικά τον πείσαμε και αφαιρέσαμε κάποια πράγματα από μια αποσκευή βάζοντάς τα στις χειραποσκευές και έτσι γλιτώσαμε μια μικροαφαίμαξη. Δε λέω, αν έχουμε υπέρβαρο να πληρώνουμε, αλλά ρε γαμώτο, να πληρώσεις 15€/κιλό για σοκολάτες και λοιπά μικροπραγματάκια που έχεις στην αποσκευή; (Για τα ψώνια των γονιών μου θα σας πω άλλη φορά γιατί δε θα χωρέσουν όλα σε τούτο το trip report).

Άφιξη στην πύλη αναχώρησης, έναρξη επιβίβασης με ακρίβεια δευτερολέπτου και αγωνία για το αν θα έχουμε «διπλανό» στην πτήση. Δυστυχώς είχαμε, αλλά ήταν τόσο ευγενικός όταν του ζητήσαμε να κάτσει αλλού που δέχτηκε χωρίς δεύτερη κουβέντα. Μάλλον φοβήθηκε ότι θα περάσει εφιάλτη μαζί μου, αλλά δεν ήξερε ότι είμαι καλό παιδί και δεν ενοχλώ τους άλλους στις πτήσεις. Η πτήση κύλησε ομαλότατα, το γεύμα περιλάμβανε το κλασσικό ανάλατο ζυμαρικό, μπαγιάτικο ψωμί, και άλλες αηδίες τις οποίες ο μπαμπάς τσάκισε (as usual).

Άφιξη στο Ελ. Μπένι όπου και συνειδητοποίησα ότι εκείνο το τεράστιο υπερδιαστημικό και υπέρογκο αεροδρόμιο που νόμιζα ότι είχαμε δεν είναι παρά ένα περιφερειακό αεροδρόμιο μιας ευρωπαϊκής επαρχιακής πόλης :wall: .

Συμπεράσματα:

Πληρότητα: 90% (και βάλε)
Θέση: 23Α 8/10
Φαγητό: Κλασική LH 7/10
Πλήρωμα: Κλασικό LH 9/10
On time: Ο ορισμός του On time 10/10
Σύνολο: 8/10
Θα ξαναπετούσατε μαζί τους;: Θέλει και ρώτημα?

Τι γνώμη διαμορφώσατε για την LH?:
Η LH είναι προβλέψιμη.
Θα φύγει (σχεδόν) πάντα στην ώρα της,
θα φτάσει στην ώρα της,
θα σε ταίσει το γνωστό ζυμαρικό,
θα δεις τις γνωστές αεροσυνοδούς Γκούντρου και Γιούτα τις οποίες πάντα συνοδεύει ο Χανς ή ο Φρίτζ και που όλοι μαζί κάνουν άψογα τη δουλειά τους και
–τέλος πάντων- είναι σαν τη γερασμένη σύζυγο που τα κάνει όλα τέλεια εκτός από κάτι... σε αντίθεση με την ερωμένη που κάνει τέλεια μόνο ένα πράγμα :wink: .


Μείνετε μαζί μας γιατί μετά από 27 μέρες φύγαμε για το Παρίσι
 
Oh la la, Nicola!!!

Oh la la, Sarkozi Nicola!!!

Προσπάθησα να προσαρμοστώ στην καθημερινότητα της Αθήνας αλλά, φίλοι μου, δυσκολεύτηκα παααάρα πολύ.
Ενώ τις προηγούμενες 15 μέρες ένιωθα τόσο όμορφα που μπορούσα να πάω με το καρότσι μου όπου τραβούσε η όρεξή μου χωρίς να έχω προβλήματα πρόσβασης, τώρα οι γονείς μου δυσκολεύονταν να με βγάλουν βόλτα ακόμα και έξω από το σπίτι.
Κι αυτός ο πατέρας μου το ταξίδι για Παρίσι το έκλεισε σχεδόν ένα μήνα μετά!!!
Έλεος ρε πατέρα, τι πάει να πει έχεις δουλειές; Εμένα με ρώτησες αν θέλω να μείνω στην Αθήνα τόσες μέρες;
Τέλος πάντων, δε θα σου κρατήσω κακία. Το ξέρεις ότι σε αγαπάω τοοοόσο πολύ!!!

14.02.2009
Πτήση: EZS 4224
Αεροσκάφος: Α 319 G-EZBD
Αναχώρηση: 11:45
Άφιξη: 14:10
Θέση: 9A



Ο καλός μου ο μπαμπάς έχει συνέχεια το νου του στις προσφορές που βγάζουν κατά καιρούς οι εταιρείες.
Κάπως έτσι «έκλεισε» κι ένα ταξιδάκι στο Παρίσι.
Βλέπετε, η μαμά είχε γενέθλια στις 15 Φλεβάρη και της άξιζε ένα δωράκι. Άλλωστε έβγαλε κι έναν παίδαρο (εμένα).
Οι λεπτομέρειες αυτού του ταξιδιού κανονίστηκαν το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Οκτώβρη. Υπάρχει μια εταιρεία η οποία είναι πολύ «εύκολη» με όσους κλείνουν τα εισιτήρια τους νωρίς.
Η Easyjet, όπως είναι το όνομά της, μας ζήτησε 219€ για να πάει στο Παρίσι (και τους δυόμισι: εμένα, τη μαμά και τον μπαμπά). Εννοείται βέβαια ότι με αυτά τα χρήματα θα μας έφερνε και πίσω. Ήθελε όμως και ακόμα 21€ για να μεταφέρει και τη βαλίτσα μας, (λες και θα της έπεφτε ο κώ#%$@#λος).
Δε βαριέσαι, εδώ άλλοι χρεώνουν τις βαλίτσες, το check in, το boarding, το καλωσόρισμα, τον αποχαιρετισμό και κάτι πήρε το αυτί μου ότι χρεώνουν και το κατούρημα, αλλά γι’ αυτό δεν είμαι και σίγουρος.
Συνολικά το κουστουμάκι για το Ιπτάμενο ΚΤΕΛ, σόρρυ... για τα αεροπορικά εισιτήρια μας πήγε 240€. Καθόλου άσχημα. Όσα θα ζητάω βδομαδιάτικο από το μπαμπά μου όταν πάω σχολείο (μην του το πείτε ακόμα γιατί μπορεί να του έρθει λίγο απότομο).

Φτάνοντας στο περιφερειακό Ελ. Μπένι περίπου 1,5 ώρα πριν την πτήση παρατηρήσαμε ότι θα είχαμε μια 25λεπτη καθυστέρηση. Δεν πειράζει συμβαίνουν και αυτά. Κάναμε check in (δωρεάν προς το παρόν), παραδώσαμε αποσκευή και πήραμε τις κάρτες επιβίβασης από την κυρία η οποία μας ενημέρωσε ότι λόγω βρέφους θα προηγηθούμε στην επιβίβαση. Θα επιβιβάζονταν πρώτα όσοι είχαν δώσει 27€ για speedy boarding και αμέσως μετά εμείς.
Πατέρα και μάνα, πάλι σας έφτιαξα. Ok, δε λέω, πληρώσατε 50€ για το δικό μου εισιτήριο, αλλά και πάλι πιο φτηνά σας ήρθε απ’ ότι να πληρώνατε speedy boarding. Τι; Δε θέλετε speedy boarding: Εεε, τελικά είστε αχάριστοι!!! Μου φαίνεται πως θέλετε να αρχίσω να κλαίω στην πτήση. Φιρί Φιρί το πάτε, αλλά δε θα σας κάνω τη χάρη. Εμένα ο Ηρώδης είναι φίλος μου καρδιακός.

Μη σας πρήζω με τα οικογενειακά μας αγαπητοί αναγνώστες (έχετε άλλωστε τα δικά σας), προχωρώ.
Όσο περιμέναμε στο χώρο αναμονής όλες οι υπάλληλοι του αεροδρομίου ασχολούνταν μαζί μου. «Τι ωραίο μωρό που είσαι, τι καλό, τι όμορφο... κλπ». Σε κάποια γλυκούλα ο μπαμπάς είπε αν θέλουν να κάνουν μαζί ένα ίδιο με εμένα, αλλά η μαμά μου (που ήταν παρούσα) του έκοψε κάθε μοίχια σκέψη.

Όταν μπήκαμε στο αεροπλάνο μια αφρατούλα αεροσυνοδός δεν ήθελε να αφήσει τους γονείς μου να κρατήσουν στην καμπίνα το port bebe μου.
Τη συγκεκριμένη την κατάλαβα από την αρχή πόσο στριμμένη και αχώνευτη είναι. Θα μπορούσε να είναι η miss κακία, η miss ξινή ή η miss ανοργασμική. Ευχήθηκα να της πατήσουν τον κάλο...
Και... ωωω... θαύμα... έπεσε μια χειραποσκευή ενός επιβάτη στο πόδι της. Ξέρετε τι βάρος έχουν οι χειραποσκευές στις πτήσεις της easyjet, έτσι; Καλύτερα να σου πέσει ο ουρανός στο κεφάλι παρά η χειραποσκευή.
Λέτε να την γρουσούζεψα;
Χέστηκα!!!
Τι να μη μιλάω άσχημα καλέ...; Στ’ αλήθεια χέστηκα.
Βέβαια σε χρόνο dt με άλλαξαν οι δικοί μου και ήμουν και πάλι καθαρός. Το έχουν πάρει το «κολάι» και το κάνουν πολύ σβέλτα.

Εν τω μεταξύ, είχε έρθει η προϊσταμένη και μας ζήτησε να της δώσουμε το port bebe. Ε, ρε κόλλημα που φάγανε. Ο μπαμπάς όμως φόρεσε το καλύτερό του χαμόγελο και την έπεισε να μας το αφήσει.
Βοήθησε βέβαια και το γεγονός ότι και αυτή είχε ένα κοριτσάκι δύο ημερών μεγαλύτερο από εμένα και ο μπαμπάς της πρότινε να μας παντρέψουν όταν μεγαλώσουμε. Φαίνεται ότι το κοριτσάκι της είναι πολύ άσχημο, γιατί η προϊσταμένη δέχτηκε αμέσως.
Μα καλά, εμένα δε με ρωτάει κανένας;
Τέλος πάντων, το καλό είναι ότι είχα την άνετη θέση μου. Καθόμασταν στην 9A, το seat pitch δεν ήταν και το καλύτερο, αλλά εμένα μια χαρά μου έφτασε. Πολύ θα ήθελα να σας πω από πού περάσαμε για να φτάσουμε στο Παρίσι, αλλά ο καπιτάνο πρέπει να είχε «μανουριάσει» με τη γυναίκα του και δεν έβγαλε τσιμουδιά. Με το τσιγκέλι του βγάλαμε κάτι «cabin crew ready for landing» κλπ.
Το άλλο καλό είναι ότι φτάσαμε σχεδόν στην ώρα μας, παρά τη μισάωρη καθυστέρηση στην αναχώρηση.

Αεροσκάφος: Α319 G-EZBD
Πληρότητα: 90%
Θέση: 9Α 7/10
Φαγητό: Τι είναι αυτό;
Πλήρωμα: Αφού τα βρήκαμε στο προξενιό, όλα καλά 8/10
On time: 30 λεπτά καθυστερημένη αναχώρηση, 10-15 λεπτά καθυστερημένη άφιξη, δε βαριέσαι… δε χάθηκε και ο κόσμος 7/10
Σύνολο: 10/10 ΤΙΜΗΣ €Ν€Κ€Ν
Θα ξαναπετούσατε μαζί τους;: Θέλει και ρώτημα?

Βγαίνοντας από το αεροσκάφος μας είπαν ότι το καρότσι που είχαμε παραδώσει στην πόρτα του αεροπλάνου θα το παραλάβουμε από τον ιμάντα αποσκευών.
Μα καλά αγαπητοί μου, δεν είναι λίγο ανόητο αυτό;
Θα περπατάνε οι γονείς μου με εμένα στην αγκαλιά;
Τους ρωτήσατε τι βάρος έχω;
Εμένα με ρωτήσατε αν θέλω;
Κι αν μυρίζουν οι μασχάλες τους; Τι φταίω εγώ;
Τέλος πάντων, φτάσαμε στους ιμάντες αποσκευών, κάποια στιγμή έφτασαν η βαλίτσα και το καρότσι και κινήσαμε για το –1. Τι να κάνουμε στο –1; Μα καλά, τόσο καιρό δε λέμε ότι από εκεί παίρνουμε το λεωφορείο 285 που μας πάει γρήγορα και οικονομικά στο Villejuif-Louis Aragon? Κοτζάμ θέμα έχουμε ανοίξει στο φόρουμ.
Ααα, τώρα το θυμηθήκατε, ε? Έτσι μπράβο.
Το να βρείτε τη στάση αυτού του λεωφορείου είναι πανεύκολο. Αφού πάρετε τις αποσκευές σας, προχωράτε προς την έξοδο και κάνετε αριστερά στο πρώτο άνοιγμα (πριν φτάσετε στην έξοδο). Παίρνετε τον ανελκυστήρα (οι Γάλλοι το λένε ασανσέρ), κατεβαίνετε στο –1 και ακολουθείτε τις μικρές μεν, εμφανείς δε, ταμπέλες. Βγαίνετε από το κτήριο, κατεβαίνετε τις σκάλες και κάνετε δεξιά. Μη νομίσετε ότι κάνατε λάθος, σωστά πάτε. Στα 30 μέτρα από τις σκάλες είναι η στάση. Σε πολύ λίγη ώρα θα έρθει το αγαπημένο λεωφορείο μάρκας (τι άλλο) Renault, θα μπείτε από την μπροστινή πόρτα, θα πάρετε από τον οδηγό το εισιτήριό σας, θα το ακυρώσετε (γιατί στο τέρμα περιμένουν 6-7 ελεγκτές) και σε περίπου 15 λεπτά θα φτάσετε στο μετρό του Louis Aragon.
Αν πετύχετε το λεωφορείο στη στάση την ώρα που εσείς κατεβαίνετε τις σκάλες, μη βιαστείτε να το προλάβετε. Το επόμενο θα έρθει σε πολύ λίγη ώρα. Να σκεφτείτε ότι εμείς το χάσαμε για δευτερόλεπτα, μετά από 6-7 λεπτά ήρθε το επόμενο και όταν φτάσαμε στο τέρμα είδαμε ότι ακριβώς πίσω μας είχε έρθει ΚΑΙ το μεθεπόμενο.

Ένα μεγάλο μειονέκτημα του Παρισιού, σε ότι αφορά τις οικογένειες με μωρά, είναι ότι οι περισσότεροι σταθμοί του μετρό ΔΕΝ είναι προσβάσιμοι με καρότσι. Φανταστείτε ότι έπρεπε να κατεβάζουν και να ανεβάζουν το καρότσι μου από τις σκάλες με τα χέρια. Πίκρα!!!

Μ’ αυτά και μ’ αυτά φτάσαμε στο ξενοδοχείο.
Το ξενοδοχείο που θα μας φιλοξενούσε τα επόμενα 4 βράδια (για 80€/διανυκτέρευση με πρωινό) ήταν το Hotel Auteuil Tour Eifel. Είναι τριών αστέρων, αλλά πιστέψτε με, βάζει κάτω πολλά άλλα που θεωρούνται τεσσάρια. Το δωμάτιό μας ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΟ, κάτι που πολύ δύσκολα το βρίσκεις σε τούτη την πόλη. Ξέρετε τι χωρούσε έτσι; Μην ξαναλέω τα ίδια, διαβάστε τα του Rainessance στο Salzburg. Το εν λόγω ξενοδοχείο βρίσκεται στο 16ο Αροντισμάν.

Το Παρίσι είναι χωρισμένο σε αροντισμάν. Το 16ο είναι σχετικά αδιάφορο αρχιτεκτονικά, αφού εκεί κατοικούν κυρίως νεόπλουτοι και υπάλληλοι ξένων πρεσβειών. Το καλό όμως είναι πως βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από τον Σηκουάνα, σε απόσταση περπατήματος από το έκτρωμα... εεε... σόρρυ... τον Πύργο του Άιφελ ήθελα να πω και γενικότερα είναι αυτό που λέμε «κέντρο –απόκεντρο».
Προτιμήστε το αν θέλετε να μείνετε κοντά σε εστιατόρια στα οποία εργάζεται προσωπικό που (κατά)δέχεται να μιλήσει κι άλλες γλώσσες εκτός από Γαλλικά.
Ένα πολύ καλό είναι το Ristorante Firenze στη Rue Pier Louys. Ιταλικό, αλλά διαθέτει και γαλλική κουζίνα (την οποία θα απορρίψουν -και πολύ καλά θα κάνουν- όσοι δεν τρώνε το φαγητό τους ωμό). Να τους επισημάνετε ότι θέλετε το φαγητό σας «very very well done» αν θέλετε να είναι νορμάλ. Να γνωρίζετε βέβαια, ότι στο Παρίσι θα πρέπει να βάλετε το χέρι σχετικά βαθιά στην τσέπη αν θέλετε να φάτε. Αν δε θέλετε να σας τσιμπήσουν τα καβούρια ή αν χρυσοπληρώσατε το αεροπορικό σας εισιτήριο σε τίποτα εθνικούς αερομεταφορείς, τότε μπορείτε να αγοράσετε μπαγκέτες από τα σούπερ μάρκετ και να φτιάχνετε σαντουιτσάκια όπως έκαναν οι μικροί μας φίλοι.

Πρώτη μέρα στο Παρίσι λοιπόν και είπαμε να κάνουμε την αναγνωριστική βόλτα.
Δύο λεπτά περπάτημα μέχρι το Σηκουάνα και από εκεί, χρησιμοποιώντας τον Πύργο του Άιφελ ως άστρο λαμπρό να μας οδηγεί, φτάσαμε μετά από περίπου 15 λεπτά στη βάση του πύργου. Μόλις φτάσαμε, οι γονείς μου συνειδητοποίησαν τι μέρα είναι.
14 Φεβρουαρίου!!!
Η μέρα των απανταχού ερωτευμένων και η μέρα των απανταχού πωλητών λουλουδιών. Μία τεράστια ουρά από πιασμένα αγκαζέ ζευγαράκια με τριαντάφυλλα ανά χείρας υπήρχε μπροστά από κάθε ένα εκ των εκδοτηρίων εισιτηρίων. Ήταν τόσο μεγάλες οι ουρές που για να χωράνε κάτω από τον πύργο τις είχαν «στήσει» σε σχήμα σαλιγκαριού. Υποθέτω πως για να φτάσει κάποιος στο πολυπόθητο ταμείο θα περνούσαν τουλάχιστον 2-2,5 ώρες.
Εμείς δεν τρελαινόμασταν να ανέβουμε, αλλά εκεί πάνω υπάρχει ένα εστιατόριο το οποίο, δεν ξέρω φημίζεται για την κουζίνα του, αλλά είναι ένα από τα ελάχιστα σημεία του Παρισιού που δεν βλέπεις τον πύργο.
Χωρίς δεύτερη σκέψη, αποχωρήσαμε και συνεχίσαμε τον περίπατο στους δρόμους του Παρισιού, γυρνώντας από εδώ κι εκεί χωρίς συγκεκριμένο προορισμό. Κάποια στιγμή, έχοντας κάνει τεράστια αναγνωριστική βόλτα και αφού είχε νυχτώσει για τα καλά, κουραστήκαμε και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για να κάνουμε μπάνιο, να καταστρώσουμε σχέδιο για την επόμενη μέρα και να κοιμηθούμε (οι γονείς μου δεν κοιμήθηκαν αμέσως, έκαναν άλλα «πράγματα» τα οποία δεν μπορώ να σας περιγράψω γιατί ίσως διαβάζουν και μικρά παιδιά).

Την επόμενη μέρα, αφού ο μπαμπάς τσάκισε τον (φτωχό σε σχέση με άλλες εκδρομές) μπουφέ του πρωινού και αφού τάισαν κι εμένα γάλα ξεκινήσαμε την εξόρμηση.

Πρώτος σταθμός Μοντμάρτη!!!
Αφού δώσαμε μια δυνατή μάχη για να κατέβουμε με το καρότσι στο μετρό και μια ακόμα πιο δυνατή για να ανέβουμε από το μετρό φτάσαμε στους πρόποδες του λόφου που βρίσκεται η Μοντμάρτρη (εγώ, ξέρετε, την έβγαλα αραχτός, άλλοι κουράζονταν). Περπατώντας στον περιφερειακό του λόφου (μια και τα σκαλιά ήταν πολλά για να τα ανέβουμε) φτάσαμε στα σοκάκια. Περπατώντας ελάχιστα μέτρα βγαίνετε στην πλατεία όπου μπορείτε να εμπιστευθείτε ένα Γάλλο ζωγράφο(;) να φτιάξει το σκίτσο σας. Να σας πω την αλήθεια, δεν ξετρελάθηκα με αυτά που είδα να φτιάχνουν.
Λίγο παραδίπλα, στην πλατεία Jean Marais μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το τουριστικό τρενάκι.
Αν συνοδεύετε μωρό σε καρότσι ξεχάστε το. Το τρενάκι εννοείται πως δεν είναι babytrolley friendly, οπότε μπορείτε να μπείτε στην εκκλησία του Αγίου Πιέρρου που βρίσκεται ακριβώς απέναντι.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Μην παραγγείλετε ποτό, δεν είναι το Pierro's της Μυκόνου, είναι το Paroisse Catholique Saint Pierre de Montmarte. Κάντε το γύρο και βρεθείτε μπροστά από τη Μοντμάρτη, προσπαθήστε (όσο μπορείτε) να αγνοήσετε τον (πάρα) πολύ κόσμο, προσέξτε λίγο παραπάνω το πορτοφόλι σας, θαυμάστε την τελευταία λέξη της μόδας στο ανδρικό ντύσιμο, αγναντέψτε το Παρίσι από ψηλά ή χαζέψτε με κάποιους που αγαπούν και αγαπιούνται από τα φυτά.
Κατηφορίζοντας το πλακόστρωτο θα περάσετε από το Μουσείο. Δε μπορώ να σας πω αν αξίζει... εμείς δε μπήκαμε. Πάντως αν σας ενδιέφερε η έκθεση που λάμβανε χώρα με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 10 χρόνων από το θάνατο του Γάλλου ηθοποιού Jean Marais, να ξέρετε ότι αργήσατε. Ολοκληρώθηκε στις 3 Μάη.

Φτάνοντας κάτω θα συναντήσετε και τους γνωστούς «παπατζήδες».
Εννοείται πως δε θα παίξετε, έτσι?
Μην είστε κορόιδα.
Με τα 50€ (και πλέον) που θα χάσετε μπορείτε να βγάλετε μισό αεροπορικό εισιτήριο για κάπου (ή να πάρετε το ΚΤΕΛ για Ιωάννινα).



μη χάσετε στο επόμενο:
-Παρίσι: η ευχάριστη έκπληξη! Πανέμορφη πόλη, κομψοί άνθρωποι...
-Champs Elysse
-Μουσείο του Λούβρου (μόνο απ’ έξω!)
-Musee d’ Orsay
-Saint Germain de Prais
-Παναγία Τήνου... ουπσ... Παρισίων ήθελα να πω
-Δημαρχείο
-Assemblee Nationale
-Πολεμικό μουσείο
-Τροκαντερό
-Μουσείο Φυσικής Ιστορίας
-Σορβώνη




Καλοί μου φίλοι, τη συνέχεια θα μπορέσετε να την διαβάσετε μετά τις 16 Μάη.
Την ερχόμενη εβδομάδα (μια και η skyeurope δεν έκλεισε) θα λείπουμε εκδρομούλα στη Βιέννη.
Κάντε λίγη υπομονή κι εγώ θα σας ανταμείψω με ιστορίες και από εκεί.
 
σιγουρα ο προορισμος σου σ αυτον τον κοσμο ειναι να μας σπας τα νευρα. Πες παιδι μου στο μπαμπα να κατσει και λιγο στο σπιτι. :wall:
 
Αγαπητοί μου φίλοι,
επέστρεψα από τας Βιέννας, όπου και ξόδεψα το προηγούμενο πενθήμερο, ανανεωμένος και γεμάτος όμορφες εικόνες.
Δεν ξέρω αν θα σας γράψω trip report από εκεί.
Έχω την εντύπωση ότι για το ταξίδι στη Βιέννη θα το κάνει ο μπαμπάς, οπότε εγώ συνεχίζω ακάθεκτος αυτό που έχω ήδη ξεκινήσει (και να δω πότε επιτέλους θα τελειώσει, πόνεσαν τα δάχτυλά μου από την πολλή πληκτρολόγηση).



Είχαμε μείνει στους παπατζήδες στης Μοντμάρτης.

Λίγο πιο κάτω από τους «παπατζήδες» θα πάρετε το μετρό για την Champs Elysse, τα γνωστά μας Ηλύσια Πεδία τα οποία λέγονται Place Charles de Gaulle πλέον.
Ήταν και η τελευταία φορά που χρησιμοποιήσαμε το μετρό. Οι γονείς μου αποφάσισαν τις επόμενες τρεις μέρες να γυρίσουν το Παρίσι με τα πόδια... και πολύ καλά έκαναν. Μπορείτε να περάσετε υπογείως το δρόμο και να βγείτε ακριβώς πάνω στην πλατεία που βρίσκεται και το μνημείο των αγνώστων πεσόντων.
Σίγουρα θα συναντήσετε κι άλλους ντυμένους με συνολάκι «μοδάτο», οι οποίοι μαζί με κάποιους άλλους δίνουν μια διαφορετική νότα στην καθημερινότητά μας.
Μια καλή ιδέα, αν έχετε όρεξη για περπάτημα και αν δε βρέχει είναι να ξεκινήσετε έναν περίπατο προς τη μεριά του Μουσείου του Λούβρου που βρίσκεται στο τέεελος της avenue Des Champs Elysees. Πανέμορφη διαδρομή την οποία αξίζει να κάνετε. Αυτό έκαναν και οι γονείς μου.
Είπαμε «τέρμα το μετρό»!!!
Μια λύση θα ήταν να νοικιάζαμε αυτοκίνητο αλλά το μεγάλο πρόβλημα θα ήταν η στάθμευση μια και αυτή απαγορεύεται σχεδόν παντού, ενώ οι αστυνομικοί δε χαρίζουν καμία κλήση:
Κλήση 1: gallery/image_page.php?album_id=49&image_id=16645
Κλήση 2: gallery/image_page.php?album_id=49&image_id=16646
Κλήση 3: gallery/image_page.php?album_id=49&image_id=16647
Κλήση 4: gallery/image_page.php?album_id=49&image_id=16648
Κλήση 5: gallery/image_page.php?album_id=49&image_id=16649
Άλλη λύση θα ήταν να νοικιάζαμε ποδήλατα από το δρόμο αλλά δεν έχω μάθει ακόμα να κάνω ποδήλατο. Ανυπομονώ να μάθω για να μπορώ να παίρνω και τη μηχανή του μπαμπά. Έχω ακούσει πολλές φορές τη μαμά να πειράζει τον μπαμπά λέγοντάς του «να δω τι θα κάνεις όταν σου ζητάει τα κλειδιά της μηχανής». Αυτός δεν απαντά παριστάνοντας τον αδιάφορο, αλλά εγώ έχω δει πού κρύβει τα κλειδιά.


Τέλος πάντων, στο θέμα μας.
Αν ακολουθήσετε το δρόμο που σας είπα για να φτάσετε στο Λούβρο, θα περάσετε μέσα από το πάρκο. Κάντε μια στάση στη λίμνη, ρίξτε λίγη από την μπακέτα σας στα πουλάκια, πάρτε πόζα γεμάτη με παριζιάνικο ύφος για να σας φωτογραφίσουν, θαυμάστε το γούστο των γάλλων γλυπτών στις γυναίκες, όχι μόνο μία, αλλά και δύο και τρεις φορές, φωτογραφίστε τους ποδηλάτες εκπροσώπους της έννομης τάξης ή χαλαρώστε απολαμβάνοντας τον χειμωνιάτικο ήλιο.
Κάνοντας όλα αυτά θα έχετε φτάσει μια αψίδα πριν την είσοδο του Λούβρου. Περάστε από μέσα της και μπροστά σας έχετε το σημείο που (φέρεται) να βρίσκεται το Άγιο Δισκοπότηρο κατά τον Dan Braun. Αν θέλετε μπείτε, αν δε θέλετε μη μπαίνετε. Εσείς έχετε το καρπούζι, εσείς και το μαχαίρι. Εμείς προτιμήσαμε να περάσουμε απέναντι τη γέφυρα και να χαιρετίσουμε ένα ποταμόπλοιο που περνούσε εκείνη την ώρα, να παρατηρήσουμε την απίστευτη κίνηση των δρόμων, να καλησπερίσουμε έναν ελέφαντα και να συνειδητοποιήσουμε ότι η ώρα είχε φτάσει 5 το απόγευμα βλέποντας το ρολόι του Musee d’ Orsay.
Ύστερα από μια στάση για ένα γρήγορο καφεδάκι και μια αλλαγή πάνας, συνεχίσαμε στους δρόμους πίσω από το Musee d’ Orsay και βρεθήκαμε στο Saint Germain de Pres, περιπλανηθήκαμε στα δρομάκια και επιστρέφοντας από τη Rue Mazarine βρεθήκαμε ξανά στο Σηκουάνα και συγκεκριμένα στο ύψος του γαλλικού Ινστιτούτου και την ομώνυμη πλατεία. Στρίβοντας δεξιά και περπατώντας λίγο μακρύτερα από τους υπόλοιπους τουρίστες περνάτε μια όμορφη πλατεία και βγαίνετε στο Μέλαθρον της Δικαιοσύνης. Ξαναβγαίνετε στους «δρόμους του τουρισμού» και ρίχνετε μια κλεφτή ματιά στην Παναγία των Παρισίων.
Επειδή έχει αρχίσει να σουρουπώνει προτιμάτε να αφήσετε τη συγκεκριμένη επίσκεψη για αύριο. Αντί για την Παναγία των Παρισίων, θαυμάζετε το πανέμορφο και υπέροχα φωτισμένο δημαρχείο, πηγαίνετε κοντά για να δείτε το παγοδρόμιο που έχει στηθεί μπροστά του και ευχαριστείτε το Θεό που σας φώτισε και δεν νοικιάσατε αυτοκίνητο, άρα γλιτώσατε τη νυχτερινή κίνηση. Πάρτε το λεωφορείο, είναι σίγουρα πολύ πιο γρήγορο από οτιδήποτε άλλο, μια και στο Παρίσι οι οδηγοί δε διανοούνται να χρησιμοποιήσουν τις λεωφορειολωρίδες.
Όπως επίσης, δε διανοούνται να κλείσουν τις ράμπες στις άκρες των πεζοδρομίων. Είπαμε η κλήση δεν αποφεύγεται.
Κι αν πάλι έχει τολμήσει κάποιος να κλείσει ράμπα, θα βρει στο τζάμι του κολλημένο ένα πορτοκαλί αυτοκόλλητο το οποίο γράφει «είμαι γάιδαρος, παρκάρω όπου γουστάρω» το οποίο θα του το έχει κολλήσει ο μπαμπάς μου. Έχει πολλά τέτοια αυτοκόλλητα στο καρότσι μου γιατί στη Ελλάδα τα χρειάζεται συχνά.


Την επόμενη μέρα το πρόγραμμα περιλάμβανε spotting σπανίων αεροσκαφών και άγαλμα της ελευθερίας για αρχή, βόλτα στο παγοδρόμιο μπροστά από το δημαρχείο και γραμμή για Notre Dam.
Στο δρόμο συναντήσαμε κι άλλον ντυμένο «μοδάτα».
Φτάσαμε στην Παναγία των Παρισίων μπήκαμε στο μαγαζί... ουπς, συγγνώμη, ήθελα να πω ότι μπήκαμε στην εκκλησία, αλλά μπερδεύτηκα με τις διάφορες τιμές των κεριών/ρεσώ (άλλα κόστιζαν 2€, ενώ άλλα κόστιζαν 5€), με το περίπτερο πώλησης σουβενίρ, καθώς και με το σταντ προακρόασης των CD που διατίθενται προς πώληση.
Τουλάχιστον απ’ έξω είδα ένα γλυκούλι κοριτσάκι που με έκανε να ξεχάσω αυτά που είδα μέσα.
Ακολουθώντας το δρόμο προς τον Πύργο του Άιφελ στην οδό Aristide Briand θα συναντήσετε το Assemblee Nationale. Το αναφέρω γιατί περνώντας πίσω από αυτό το κτήριο θα δείτε ένα άγαλμα στο οποίο έκαναν (εν μέρει) συντήρηση και δείχνει σα να του έχουν φορέσει γάντι.
Περπατώντας λίγο ακόμα θα συναντήσετε τα γραφεία της Air France-KLM. Κατευθυνθείτε προς το Πολεμικό Μουσείο και συνεχίστε περπατώντας την avenue La Motte Picquet.
Στο νούμερο 16 κάντε μια στάση για να πιείτε μια σοκολάτα διαφορετική από τις ψευτοσοκολάτες της μηχανής που σερβίρουν στα κεντρικά καφέ. Αν δεν έχετε πρόβλημα να ματώσετε οικονομικά μπορείτε να αγοράσετε διάφορες σοκολάτες. Εγώ όμως σας προειδοποίησα... είναι φαρμακείο.


Συνεχίζοντας μετά από αυτή τη στάση φτάνετε στη γαλλική Σχολή Ευελπίδων. Δεν είναι και τίποτα σπουδαίο, απλά ρίξτε της μια ματιά να μη στεναχωριέται. Όπως κοιτάζετε τη Σχολή, κάντε στροφή 180 μοιρών και περπατήστε στο πάρκο Ecole Militaire κι αν έχετε όρεξη ανεβείτε σε ένα γάιδαρο να κάνετε βολτίτσα. Λέτε να είναι ο γάιδαρος από τη διαφήμιση του Τζόκερ? Πετάει ο γάιδαρος?
Αν πάλι είστε από αυτούς που τους χαρίζουν ένα γάιδαρο και αυτοί τον κοιτάζουν στα δόντια, μπορείτε να εγκαταλείψετε την γαϊδαροβασία και να ασχοληθείτε με τις πάπιες μια και έχετε πλέον φτάσει ακριβώς κάτω από τον Πύργο.
Μην ανησυχείτε!!! Αν είστε ακριβώς κάτω από τον πύργο, δεν τον βλέπετε!!!
Σίγουρα είστε πτώματα, γυρίστε στο ξενοδοχείο, κάντε μπανάκι (μη σας πούνε και βρωμιάρηδες), κοιμηθείτε ή κάντε άλλα «πράγματα» και ξυπνήστε το πρωί φρέσκοι για νέα εξόρμηση, στο Τροκαντερό αυτή τη φορά.
Όχι στο δικό μας Τροκαντερό στο Φάληρο... έχουν και αυτοί το δικό τους.



coming up next:
-Τροκαντερό,
-Μουσείο Φυσικής Ιστορίας,
-Σορβώνη &
-πτήση επιστροφής
 
Εξαιρετικότατο φωτογραφικό υλικό,αν και μικρέ τώρα που πλησιάζουν οι ζέστες και επειδή σε κόβω εκτός απο γλύκας να είσαι και πολύ καλός παπαράτσι δεν αρχίζεις να βγάζεις και μερικές νεαρές[στα 20με 25 ανοίξεων κατα προτίμηση] αιθέριες υπάρξεις.Βέβαια δεν ξέρω αν θα το εγκρίνει η μαμά και ο Ακις αλλά θα χεις την ευγενή και θερμή υποστήριξη απο μένα. :D

Σχετικά με τα αυτοκόλλητα με το γάιδαρο θα θελα να έβλεπα τη φάσα του Γάλλου γκαφατζή.Αν και αμφιβάλλω αν κατάλαβε τι εστι βερυκοκο.
 
Leon":utq6jovo said:
Σχετικά με τα αυτοκόλλητα με το γάιδαρο θα θελα να έβλεπα τη φάσα του Γάλλου γκαφατζή.Αν και αμφιβάλλω αν κατάλαβε τι εστι βερυκοκο.
Θεωρώ πολύ πιθανό (κρίνοντας από την πινακίδα κυκλοφορίας και από το γεγονός ότι το τιμόνι ήταν δεξιά) ότι ο ιδιοκτήτης/οδηγός ήταν Άγγλος.
Δεν ξέρω αν κατάλαβε τι γράφει το αυτοκόλλητο, αλλά σίγουρα χρειάστηκε να ξοδέψει το χρόνο που εξοικονόμησε παρκάροντας το αυτοκίνητό του στη ράμπα του πεζοδρομίου αντί να ψάξει για θέση στάθμευσης λίγο παραδίπλα.
 
Φτάνοντας στο Τροκαντερό (των Παρισίων και όχι του Φαλήρου) έχετε καταπληκτική θέα στον Πύργο του Άιφελ.
Αξίζει να ανέβετε τα σκαλοπάτια και να θαυμάσετε τα συντριβάνια από λίγο ψηλότερα.
Μπορεί να πέσετε και πάνω σε κάποιο γύρισμα γαλλικού κινηματογράφου ή σίριαλ.
Ρίξτε άλλη μια ματιά στο γούστο των γάλλων γλυπτών, κάντε λίγο spotting μια και θα συναντήσετε μπροστά σας ένα ακριβές αντίγραφο του Eurofighter, ακολουθήστε τη φωνή της Γαλλίδας Αλίκης που φωνάζει ως άλλη σειρήνα στον Οδυσσέα «άλλος με τη βάρκα μαααας» και επιβιβαστείτε σε ένα κρουαζιερόπλοιο για μια βόλτα στο Σηκουάνα, το οποίο θα σας περάσει από όλα τα παραποτάμια αξιοθέατα της πόλης.
Ίσως αναγνωρίσετε και την, πασίγνωστη από άλλα trip report, πραχτόρισσα των Άλπεων Χάιντι, καμουφλαρισμένη σε φιλοευρωπαία.

Υπάρχει ένα ποταμόπλοιο το οποίο εκτελεί χρέη λεωφορείου και με 12 € μπορείτε να ανεβοκατεβαίνετε από και σε αυτό όλη μέρα. Με αυτό το ποταμόπλοιο θα φτάσετε μέχρι το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας.
Εκεί με 7€ αν είστε μεγάλο και κακό παιδί ή δωρεάν αν είστε βρέφος και καλό, μπορείτε να θαυμάσετε πανέμορφα ζώα, φυτά, δέντρα και να περπατήσετε σε έναν υπέροχο χώρο ξεφεύγοντας από τις ορδές των τουριστών.
Σ’αυτό το σημείο τελείωσε η μπαταρία της φωτογραφικής μηχανής του μπαμπά. Το καλό ήταν ότι σταμάτησε να βγάζει άπειρες φωτογραφίες. Το κακό ήταν ότι δεν μπόρεσε να φωτογραφίσει ένα υπέροχο καφενείο ακριβώς πίσω από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας.
Στο αραβικό αυτό καφενεδάκι με τα υπέροχα ανατολίτικα γλυκά μας πήγαν ο Fabrice, η Isabelle και η κορούλα τους η Anouk.
Είναι ένα ζευγάρι Γάλλων τους οποίους γνώρισε ο μπαμπάς τυχαία πριν από περίπου δύο χρόνια όταν αυτοί αποφάσισαν να παρατήσουν τα πάντα στη Γαλλία αναζητώντας ένα καλύτερο μέρος για να μεγαλώσει η, τριών χρόνων σήμερα, κόρη τους. Η κατάληξή τους ήταν να ανοίξουν ένα μαγαζί με ρούχα και γυναικεία αξεσουάς στην Καρδαμύλη (λέγεται Anohki) και να δηλώνουν ενθουσιασμένοι που άφησαν τη βαβούρα και το άγχος μιας μεγαλούπολης για ένα άλλο, ξένο για αυτούς, μέρος.
Εσείς να τα βλέπετε αυτά που όλο γκρινιάζετε για τη ζωή στην Αθήνα και τις άλλες μεγάλες πόλεις, αλλά δεν παίρνετε καμιά πρωτοβουλία της προκοπής για να φύγουμε από τις μεγάλες πόλεις.
Τη Δεύτερη μέρα που ήμασταν στο Παρίσι, ο μπαμπάς τους τηλεφώνησε για να τους πει ότι είναι στα πρώην «μέρη» τους. Η τύχη παίζει περίεργα και συνάμμα όμορφα παιχνίδια. Έτσι και οι Γάλλοι ήταν στο Παρίσι για να παρακολουθήσουν κάποιες επιδείξεις μόδας που γίνονταν εκεί εκείνες τις μέρες. Σταθήκαμε τυχεροί που μπορέσαμε να τους συναντήσουμε γιατί αυτοί μας παρότρυναν να αφήσουμε τους «δρόμους του τουρισμού» και να τους ακολουθήσουμε σε διαφορετικά μονοπάτια.
Μετά από το διάλειμμα για την πόση τσαγιού με γεύση μέντα και τη βρώση (αρκετών) γλυκών συνεχίστηκε ο περίπατος στα σοκάκια ώσπου φτάσαμε στη Σορβώνη και περιπλανηθήκαμε στους δρόμους απ' όπου ξεκίνησαν τα γεγονότα του Μάη του 68.
Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο, αλλά στο συγγεκριμένο μέρος υπάρχει μια «ιδιαίτερη αύρα» που μόνο αν περιπλανηθεί κάποιος σε αυτό το μέρος θα μπορέσει να καταλάβει.

Γεμάτοι εικόνες και με «γεμάτες» τις αισθήσεις επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για να κανονίσουμε τα της πρωινής μεταφοράς μας στο αεροδρόμιο Orly. Το ταξί θα κόστιζε περί τα 40€. Το ξενοδοχείο συνεργαζόταν με μια εταιρεία η οποία με mini van θα μπορούσε να μας μεταφέρει στην αγκαλιά της Easyjet αντί 36€, επειδή όμως η αναχώρήση θα ήταν πριν τις 5:30 θα έπρεπε να γίνουμε large και να καταβάλλουμε επιπλέον 8€. Σύνολο 44€. Πιο ακριβά από το ταξί, αλλά το προτιμήσαμε λόγω της «σιγουριάς» που μας έδινε η συνεργασία τους με το ξενοδοχείο.

Πριν ακόμα η αγελάδα μοιράσει το γάλα, βρεθήκαμε στο Olry περιμένοντας στην ουρά για να τσεκάρουμε. Μετά από αρκετή ώρα αναμονής, ένας υπάλληλος της Easyjet μας είπε να περάσουμε μπροστά σε ένα συγκεκριμένο counter λόγω του ότι τα βρέφη προηγούνται. Για «καλή» μας τύχη όμως, έμελε να πέσουμε σε έναν από τους πιο αργούς υπαλλήλους, και σε συνδιασμό με κάποιο μπέρδεμα με την κράτηση των μπροστινών μας, καταφέραμε να τσεκάρουμε μετά από κάποιους που βρίσκονταν πίσω μας στην αρχική ουρά. Η καλή μας διάθεση όμως, δε μπορούσε να χαλάσει με τέτοιες ασήμαντες λεπτομέριες. Παραλαμβάνοντας τις κάρτες επιβίβασης μας ενημέρωσαν ότι ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί η πύλη αναχώρησης. Αυτό ήταν ένα μικρό προβληματάκι γιατί δεν ξέραμε προς ποιά πύλη να κατευθυνθούμε. Στην τύχη πήγαμε και καθίσαμε σε κάποια που ήταν δίπλα από κάτι πολυθρόνες που κάνουν μασάζ. Οι γονείς μου άραξαν σ’ αυτές τις πολυθρόνες κι εγώ συνέχισα τον ύπνο μου στο καρότσι. Όταν ανακοινώθηκε η πύλη αναχώρησης, συνειδητοποιήσαμε ότι ήμασταν ακριβώς μπροστά της.

Αναγγελία επιβίβασης στο G-EZDW και αφού προηγήθηκαν οι speedyboardingάδες ήρθε η σειρά μας. Μπήκαμε στο αεροπλάνο και αφού χρειάστηκαν (ελάχιστες είναι η αλήθεια) διαβουλεύσεις με το πλήρωμα για το port bebe μου «αράξαμε» στην 2η σειρά. Εγώ ξηγήθηκα παράθυρο (2F), αλλά πριν ακόμα προλάβουμε να απογειωθούμε είχα αποκοιμηθεί στην αγκαλιά της μαμάς. Ούτε που κατάλαβα πώς βρέθηκα στη θέση μου. Μαγικό!!!
Βλέπετε, δεν ξυπνάω πριν τις 8:30-9:00 το πρωί κι έτσι ένιωθα λίγο νυσταγμένος.
Η πτήση ήταν αδιάφορη, δεν είχαμε κανένα κούνημα, ενώ ένα μωρό που ήταν πίσω μας, ευτυχώς, δεν έβγαλε άχνα καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.
Μετά από τρεις ώρες ακριβώς (25 λεπτά πιο γρήγορα απ' όσο όταν πηγαίναμε) προσγειωθήκαμε στον Κρατικό Αερολιμένα... σόρρυ στο Διεθνές Κοσμοδρόμιο της Αθήνας ήθελα να πω.
Υπό άλλες συνθήκες θα στεναχωριόμουν που επιστρέφαμε, αλλά το γεγονός ότι σε 4 μέρες θα πετούσαμε για Νέα Υόρκη με έκανε να χαμογελώ.


Αεροσκάφος: Α319 G-EZDW
Πληρότητα: 90%
Θέση: 2F 7/10
Φαγητό: Τι είναι αυτό;
Πλήρωμα: Σχεδόν απαρατήρητο (άρα μια χαρά) 8/10
On time: Σαν ελβετικό ρολόι
Σύνολο: 10/10 ΤΙΜΗΣ €Ν€Κ€Ν
Θα ξαναπετούσατε μαζί τους;: Θέλει και ρώτημα?
Τι γνώμη διαμορφώσατε για την «εύκολη»;: Σου προσφέρει αυτό ακριβώς που χρειάζεσαι: Ασφαλή (νομίζω) μεταφορά από ένα σημείο στο άλλο, σε χαμηλή τιμή (αν κλείσεις νωρίς).
Άρα, I love τις εύκολες.



Μείνετε μαζί μας γιατί σε λίγες μέρες:
- φεύγουμε για το Μεγάλο Μήλο,
- φτάνουμε χωρίς βαλίτσες, χωρίς καρότσι, χωρίς ρούχα (je t' aime Air France),
- ενισχύουμε την αμερικανική οικονομία,
- ψωνίζουμε ΟΛΗ τη Νέα Υόρκη,
- περπατάμε κοιτάζοντας τους ουρανοξύστες ωσάν να μας έχει ανοίξει η μύτη.
 
Top