Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλησπέρα! Γνωρίζετε αν υπάρχει κάποιο site ή database με τα serial number κατασκευής ενός πολιτικού αεροσκάφους ώστε να αναζητάς και εντοπίζεις πότε κατασκευάστηκε, ποια registration number απέκτησε, και σε ποιες αεροπορικές εταιρείες έχει πετάξει? Ευχαριστώ πολύ!
 
Από όσο γνωρίζω, δεν υπάρχει! Συνήθως ξεκινάς από ένα registration που γνωρίζεις και βρίσκεις τα υπόλοιπα. Για μεμονωμένους τύπους αεροσκαφών, υπάρχουν και πίνακες με serial numbers που δίνουν και όλα τα registrations που απέκτησε, αλλά μόνο για μεμονωμένους. Το κύριο εργαλείο συνήθως είναι το Google.
 
Γνωρίζετε αν υπάρχει κάποιο site ή database με τα serial number κατασκευής ενός πολιτικού αεροσκάφους ώστε να αναζητάς και εντοπίζεις πότε κατασκευάστηκε, ποια registration number απέκτησε, και σε ποιες αεροπορικές εταιρείες έχει πετάξει?
Δοκίμασε αυτο: AIRFRAMES.ORG - Aircraft Database, ίσως σε εξυπηρετήσει.
 
Καλησπέρα! Γνωρίζετε αν υπάρχει κάποιο site ή database με τα serial number κατασκευής ενός πολιτικού αεροσκάφους ώστε να αναζητάς και εντοπίζεις πότε κατασκευάστηκε, ποια registration number απέκτησε, και σε ποιες αεροπορικές εταιρείες έχει πετάξει? Ευχαριστώ πολύ!
Το πιο πλήρες κατά την άποψή μου, είναι το Airlinerlist.com Στα δεδομένα του έχουν βασιστεί πολλά άλλα website και φωτοθήκες από όπου ενημερώνουν τις βάσεις τους ή και ξεκίνησαν την ύπαρξή τους. Είναι από τα πιο παλιά και μπορείς να κατεβάζεις δωρεάν τα αρχεία κάθε τύπου.

Φυσικά υπάρχουν και άλλες βάσεις όπως:
το LAAS International, aviation enthusiasts, aircraft spotters, photographers, historians με εξειδίκευση στα bizjet / bizprop.
το https://www.helis.com/ με εξειδίκευση στα ελικόπτερα
τα γνωστά Planespotters.net το https://www.airfleets.net/home/ και το AIRFRAMES.ORG - Aircraft Database που ανέφερε και ο φίλος sv1xv, και αρκετά άλλα που είναι επί πληρωμή όπως το AeroTransport Data Bank.

Για τι τύπους ακριβώς ψάχνεις;
 
Υπάρχουν δεκάδες τέτοια sites. Να συμπληρώσω (όπως μου έρχονται τώρα στο μυαλό) και τα
rzjets.com
rotorsport.nl
airhistory.net
airlinerlist.com
 
Πράγματι το Airlinerlist.com φαίνεται πολύ καλό. Σε ευχαριστώ!
 
Last edited by a moderator:
Ευκαιρια δοθεισης με τα τσαρτερ που ερχονται σημερα απο ιταλια....η τιμη της ναυλωσης ενος αεροπλανου εχει να κανει με την ηλικια του η δεν παιζει καποιο ρολο??
 
Ενδιαφέρον και τεράστιο θέμα.

Μιλώντας ρεαλιστικά δύο είναι οι πιο σημαντικοί κίνδυνοι που αντιμετωπίζει η συγκεκριμένη πτήση ( QF63 / 64 ) : φωτιά και αποσυμπίεση. Πότε ήταν η τελευταία φορά που μια τέτοια πτήση ( ETOPS ) έπαθε κάτι τέτοιο ακριβώς στην μέση του πουθενά;
Από όσο ξέρω ποτέ.

Φυσικά υπάρχουν και άλλες πιθανότητες να συμβεί κάτι, όπως πχ απώλεια κινητήρα ( σχεδόν αδιάφορο για τετρακινητήριο αεροσκάφος ) , ή πρόβλημα με την ποιότητα / ποσότητα / σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου αλλά κάτι τέτοιο λογικά θα συμβεί είτε αρκετά νωρίς στο ταξίδι, μέσα στις πρώτες δύο ώρες όπου η συγκεκριμένη πτήση θα έχει αρκετές επιλογές ή προς το τέλος της πτήσης πάλι με αντίστοιχες επιλογές.

Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει το τέλειο στην ασφάλεια πτήσεων. Ή μάλλον υπάρχει αλλά θα έκανε τις πτήσεις τόσο ακριβές για όλους μας που θα ήταν ασύμφορες. Σε κάθε πτήση υπάρχει ένα λελογισμενο στοιχείο ρίσκου το οποίο σταθμίζεται από παράγοντες όπως πιθανότητες εμφάνισης του συγκεκριμένου ρίσκου και κόστος εξάλειψής του.

Αεροπορικές εταιρίες του τεχνικού αναστήματος της QANTAS έχουν τις κατάλληλες υποδομές και ανθρώπους ώστε τέτοιου είδους πτήσεις να γίνονται με την μέγιστη δυνατή ασφάλεια χωρίς να καθίστανται ασύμφορες για μας.

Το πιο επικίνδυνο κομμάτι της παραπάνω πτήσης είναι η μετάβαση προς και από το αεροδρόμιο ( και η διαμονή στην πανέμορφη αλλά σούπερ επικίνδυνη λόγω εγκληματικότητας Νότια Αφρική ).

Και όσοι θέλετε, ρίξτε μια ματιά στο FR24 για να δείτε την διαδρομή που κάνει η QF27 / 28 με Β787 παρακαλώ.
 
Και όσοι θέλετε, ρίξτε μια ματιά στο FR24 για να δείτε την διαδρομή που κάνει η QF27 / 28 με Β787 παρακαλώ.

Ενδιαφέρουσα πληροφορία αυτή και κοιτάζοντας την 'τσίμπησα' την LAN805 που πάει ακόμα πιο νότια
 
Top