Αυτες οι λευκες γραμμες στην ουσια ειναι υγροποιηση των ατμοσφαιρικων υδρατμων απο τον ζεστο αερα που βγαινει απο τους κινητηρες. Φαινεται οτι το APU παραμενει ακομα αρκετα ζεστο ωστε να υγροποιει περιστασιακα υδρατμους.
emgrs":coh7jm15 said:Καλημερα και Χριστος Ανεστη. Εχω μια ερωτηση και ελπιζω να την εχω δημοσιευση στην σωστη κατηγορια. Αν καποιος ξερει πραγματικα θα μου ελεινε την απορια. Γιατι να υπαρχει η δυνατοτητα στον πιλοτο να κλεινει ο καταγραφεας δεδομενων και φωνης απο το cockpit? Επισης γιατι να υπαρχει η δυντατοτη να κλεισει ο πιλοτος το transponder και να μην ειναι μονημα ανοιχτο? Σας ευχαριστω.
george 150":3di8xnbu said:Ναι και στα δύο!
george 150":3qt37hr8 said:Πιθανολογώ για λόγους συντήρησης / επισκευής και εγκατάστασης. Ο CVR σε ορισμένους τύπους για να "κλείσει" απαιτεί τράβηγμα ασφάλειας, οπότε η κατάργηση του συγκεκριμένου τρόπου κλεισίματος θα απαιτούσε... πλήρη μυστικοπάθεια σχετικά με το σε ποια ασφάλεια πάνω είναι ο καταγραφέας. Δεν ξέρω πόσο σύμφωνο με τις πρακτικές κατασκευής και συντήρησης θα ήταν αυτό.
Ο τρανσπόντερ από την άλλη, είναι άσκοπο να είναι ανοιχτός κατά τη διαρκεια παραμονής στο apron ενός αεροσκάφος.