jj_lgkr":119q4m9m said:EI- είναι το registration prefix για την Ιρλανδία (https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_aircraft_registration_prefixes#Post-1928_allocations). Η Ryanair για παράδειγμα είναι Ιρλανδική εταιρεία, άρα EI- ... Και άλλες αεροπορικές και lessors δηλώνουν όμως αεροσκάφη στην Ιρλανδία, κυρίως για φορολογικούς λόγους, καθώς στην Ιρλανδία υπάρχει μικρότερη φορολόγηση επιχειρήσεων. Επίσης στην Ρωσσία υπάρχει μεγάλος φόρος σε αεροσκάφη μη-ρωσικής κατασκευής, απ'όσο γνωρίζω, γι'αυτό και η Transaero είχε πολλά ΕΙ- . Η Aeroflot μάλιστα το πήγε ένα βήμα παραπέρα, και έχει VP- και VQ- registration, που είναι για τα Νησιά Cayman, που είναι "φορολογικός παράδεισος".
Edit - με πρόλαβε ο KGP
χωρις παρεξηγηση δεν ειναι τοσο το φορολόγικο (ειναι και αυτο)...οσο περισοτερο το νομικο πλαισιο ειδικοτερα The Finance Act 2011 & 2013 οπως επισης και οι "σταθερες" οσο αφορα τα νομικα... φαντασου να σου χρωσταει η ταδε εταιρια στην κολοπετινιτσα και λογο νομικων θεματων και δικαιοδοσιας να μην μπορεις να "καθηλωσεις" και να σου επιστραφει το αεροσκαφος.... (χονδρικα μιλωντας)
κοστολογικα επισης βοηθαει και οσο αφορα τα ασφαλιστρα (που δεν ειναι αμελητεο μεγεθος σε αυτη την αγορα)
η Ιρλανδια βλεποντας την δυνατοτητα του συγκεκριμενου τομεα "δανειστηκε", επιδιωξε και πανω απο ολα εφαρμοσε σε μεγαλο βαθμο πρακτικες που υπαρχουν στην ναυτιλια και εκανε ενα πλεγμα συνφωνιων με παρα πολλες χωρες σε ολο τον κοσμο....
επισης αν δεν απατωμαι η αγορα πρωτο-ξεκινησε απο εκει
ΥΓ οπως βεβαια απο εκει ξεκινησε απο τον "ιρλανδο" η πατεντα του να αγοραζεις ενα αεροσκαφος στο 40% της αξιας χωρις να δωσεις μια.... με το που το παραλαβεις να εχεις λαβει το 110% της αξιας του προκαταβολικα....να πληρωνεις το 40% (που εχει αρχικα κανονισει)....να το πετας "τσαμπα" και οταν το αρμεξεις...να το δινεις σε αυτον που στο εχει προπληρωσει....εχωντας ηδη προγραψει υπεραξιες....
και τα ρεστα παγωτο .....