GEM
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 28/08/2006
- Μηνύματα
- 365
- Likes
- 207
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Bladerunner":2djrznv0 said:Ακόμη και έξω απο την καμπίνα,δηλαδή στο ύψος πτήσης, το ποσοστό οξυγόνου στον ατμοσφαιρικό αέρα είναι επαρκές για την αναπνοή μας, όλο το πρόβλημα είναι η χαμηλή πίεση. Γιαυτό και η καμπίνα συμπιέζεται..
Το ΠΟΣΟΣΤΟ του οξυγόνου στον ατμοσφαιρικό αέρα είναι όντως σταθερό (κατ' όγκο), ανεξαρτήτως ύψους.
Γιατί όμως δεν μπορώ να αναπνεύσω στην κορυφή του Έβερεστ; Γιατί οι επιβάτες του HELIOS δεν μπορούσαν να αναπνεύσουν όταν η καμπίνα είχε την ίδια πίεση με έξω από το αεροπλάνο;
Δεν μου εξήγησες γιατί η χαμηλή πίεση αποτελεί πρόβλημα!
Τελος πάντων, να σου δώσω εγώ μία εξήγηση για την ανάγκη συμπίεσης στην καμπίνα και να μου πεις εσύ αν κάνω λάθος ή όχι;
Μήπως όσο ψηλότερα ανεβαίνουμε τόσο πέφτει η ατμοσφαιρική πίεση αλλά και η πυκνότητα του αέρα;
Μήπως αυτό σημαίνει ότι στον ίδιο όγκο ατμοσφαιρικού αέρα (της καμπίνας ή των πνευμόνων μας π.χ.) υπάρχει λιγότερη ποσότητα (μάζα) οξυγόνου όσο ανεβαίνουμε;
Άρα μήπως όταν γεμίζουν οι πνεύμονες μας (με συγκεκριμμένο όγκο αέρα) η ΜΑΖΑ του οξυγόνου είναι μικρότερη όσο ανεβαίνουμε ψηλότερα;
Μήπως αυτό δυσκολεύει την αναπνοή;
Τέλος, μήπως η λύση είναι να συμπιέσουμε τον αέρα, έτσι στον ίδιο όγκο (που χωράνε οι πνεύμονές μας ή η καμπίνα) να περιέχεται μεγαλύτερη μάζα (ποσότητα) οξυγόνου, έτσι ώστε να αναπνέουμε καλύτερα;
Θα ήθελα την γνώμη σου...
Πάντα φιλικά...