Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Έχουν και τα στρατιωτικά αεροσκάφη σαν το παραπάνω το σύστημα αυτό που μεταδίδει τη θέση ύψος ταχύτητα κ.λ.π;;
Στο flightaradar24 το είδες ;;

Νόμιζα πως μόνο τα επιβατικά το έχουν.
 
Όχι, πετούσα μερικές δεκάδες χιλιάδες πόδια χαμηλότερα και τον άκουσα στη συχνότητα.
 
sierra_sotiropoulos":2c5igedr said:
Το υψηλότερο που έχω συναντήσει μέχρι σήμερα (και δεν νομίζω να το ξεπεράσει τίποτα στο άμεσο μέλλον) είναι ένα "Dragon" (U2) στο FL630!!!

Sierra_Sptiropoulos, σε κερδιζω! :-)
Έχω ακούσει πριν περίπου 10-12 χρόνια πάλι U-2 με callsign "Dragon 15" να δίνει απλα advisory ότι ανεβαίνει απο το 610 στο 660!!! Με υπολογισμούς μου το αεροπλάνο ήταν πάνω απο το EVENO και φυσικά απο Αθήνα τον άκουγα καμπάνα. Ανατριχιλα!
 
giorgosk":1m4ctdzq said:
Έχουν και τα στρατιωτικά αεροσκάφη σαν το παραπάνω το σύστημα αυτό που μεταδίδει τη θέση ύψος ταχύτητα κ.λ.π;;

Πράγματι το περίφημο σύστημα ATC προέκυψε από μια μόνο εκδοχή ενός στρατιωτικού συστήματος (αν θυμάμαι καλά το IFF που σκοπό είχε τον προσδιορισμό φίλιου ή εχθρικού αεροσκάφους). Το αντίστοιχο στρατιωτικό σύστημα μεταδίδει πολλές περισσότερες πληροφορίες.
 
Έχω παρατηρήσει (κυρίως στα airbus-δεν γνωρίζω αν γίνεται και σε άλλους τύπους), οτι κατά τη διάρκεια του startup και του shutdown των μηχανών, ακούγεται ενας ήχος 3-4 φορές επαναλαμβανόμενα, σαν "γουργούρισμα" μέσα στην καμπίνα.
Γνωρίζει κάποιος απο που προέρχεται αυτός ο ήχος και τι διαδικασία επιτυγχάνεται εκείνη τη στιγμή?

Ευχαριστώ
 
Μια ερώτηση... γιατι κάποιες μερες το jetsteam ειναι ποιο εντονο απο καποιες αλλες? Ενω μερικες φορες ακομα και οταν το αεροσκάφος πετάει πανω απο τα FL300 δεν υπάρχει καν jetsteam. Επίσης γιατι αλλα αεροπλάνα αφήνουν παχύ και πυκνο ατμο που αργει να διαλυθεί ενω αλλα οχι? Εχει να κανει με το καύσιμο? Ευχαριστώ
 
ατμοσφαιρικές συνθήκες, ρεύματα, θερμοκρασία, πίεση. Όλα μεταβάλλονται...
 
Top