Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Στο http://www.airfleets.net/flottecie/Cyprus Airways.htm όπως όλοι σας μπορείτε να προσέξετε, λέει πως ένα Α310 καθώς και 5 Α320 είναι stored. Μήπως γνωρίζει κανείς που βρίσκονται; Και με τον συγκεκριμένο όρο, τί εννοείται; Ότι δηλαδή η κατοχή των αεροσκαφών είναι ακόμα στην εν λόγω εταιρία απλά είναι ακίνητοποιημένα;
 
Αν πατήσεις πάνω στο νούμερο κάτω απο την κατηγορία "Stored" θα εμφανιστούν περισσότερες λεπτομέρειες. Προφανώς δεν έχουν ανανεωθεί τα στοιχεία μιας και το Α310 το δίνει stored στο Chateauroux (CHR) France προς scrap απο το 2003. Κάτι ανάλογο θα συμβαίνει και με τα Α320.
 
γεια και απο μενα!
το πρωτο μου ποστ στο φορουμ με ερωτηση και μαλιστα τριπλη!
λοιπον....

1. ξερει κανεις απο που μπορω να κατεβασω reports Ελληνικων συμβαντων/ατυχηματων?

2. μηπως πρεπει να φτιαχτει καποιο thread σχετικα με την ερημο mojave? εχει εξαιρετικο ενδιαφερον το ολο θεμα.....! επισης εχει παει κανεις απο δω? ξερει να μας πει κατα ποσο ειναι προσβασιμο το airfield/scrapyard?

3. πριν απο μερικα χρονια ενας πρωην τεχνικος της ΟΑ μου ειχε πει οτι ενα απο τα 727 του στολου της ηταν απο τα πρωτα που ειχαν βγει απο τη γραμμη παραγωγης και οτι οταν η ΟΑ τα 'απεσυρε' ειχε κανει ενα σχετικο αιτημα η boeing για να το αγορασει αλλα......δεν.
ξερει καποιος αν ισχυει κατι τετοιο?
 
Καλησπέρα, ένα site που βρήκα με reports Ελληνικών αεροπορικών συμβάντων είναι αυτό http://www.aaiasb.gr/ της Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων & Ασφάλειας Πτήσεων.
 
dionysisATH":2qhhod8f said:
γεια και απο μενα!
το πρωτο μου ποστ στο φορουμ με ερωτηση και μαλιστα τριπλη!
λοιπον....

1. ξερει κανεις απο που μπορω να κατεβασω reports Ελληνικων συμβαντων/ατυχηματων?

Υπάρχει το site τής Επιτροπής Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων και Ασφαλείας Πτήσεων
Edit:Λουκά,με πρόλαβες γκρρρρ :D


dionysisATH":2qhhod8f said:
2. μηπως πρεπει να φτιαχτει καποιο thread σχετικα με την ερημο mojave? εχει εξαιρετικο ενδιαφερον το ολο θεμα.....! επισης εχει παει κανεις απο δω? ξερει να μας πει κατα ποσο ειναι προσβασιμο το airfield/scrapyard?[
Χμμ μήπως ήσουν χθές στην συνάντηση στο LGAV;Μιλούσα με κάποια παιδιά πάνω σ'αυτό το θέμα...


dionysisATH":2qhhod8f said:
3. πριν απο μερικα χρονια ενας πρωην τεχνικος της ΟΑ μου ειχε πει οτι ενα απο τα 727 του στολου της ηταν απο τα πρωτα που ειχαν βγει απο τη γραμμη παραγωγης και οτι οταν η ΟΑ τα 'απεσυρε' ειχε κανει ενα σχετικο αιτημα η boeing για να το αγορασει αλλα......δεν.
ξερει καποιος αν ισχυει κατι τετοιο?
Ναί.Το SX-CBF συγκεκριμένα-ήταν το πρωτότυπο 727-200.Απ'όσο ξέρω,όταν το απέσυρε η ΟΑ,το πούλησε σε κάποιον Αμερικάνο επιχειρηματία.Υπήρξε πρόταση από αυτόν προς το ΠΟΛΚΕΟΑ να τούς το ξαναπουλήση,δοθείσης τής ιστορικής του αξίας.Δέν προχώρησε η συμφωνία και το αεροσκάφος κάηκε κατά την διαδικασία κοπής του σε καρφίτσες στο LGAT
......
 
σας ευχαριστω πολυ και τους δυο!

δυστηχως στο lgav δεν εχω πετυχει κανεναν συναγωνιστη ακομα! :?

οσο για το SX-CBF, τι να πει κανεις.....το πρωτο και το καψαν την ωρα που το καννιβαλιζαν :wall:
πραγματικο εγκλημα με δολο που δεν απαλλασεται λογω βλακειας!
 
Οταν ενα αεροπλανο ειναι στα 30000 ποδια ας πουμε και η καμπινα ειναι στα 6000 σημαινει οτι η πιεση εντος της καμπινας αντιστοιχει στην πιεση που θα ειχε χωρις συμπιεση αν πετουσε στα 6000;
 
Ναι. 6000 εννοεί την πίεση της ατμόσφαιρας που θα είχες πχ σε ένα βουνό στα 6000'. Επειδή η πίεση στα 6000 είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτήν στα 30, η άτρακτος πιέζεται σαν μπαλόνι από μέσα προς τα έξω. Δεν διατηρούν πίεση επιφανείας γιατί η διαφορά με την εξωτερική θα ήταν κατά πολύ μεγαλύτερη και θα απαιτούνταν πολύ πιο ενισχυμένη δομικά κατασκευή... Γιαυτό κ βουλώνουν τα αυτιά μας στην άνοδο, παρόλο που λέγεται συμπιεζόμενη καμπίνα. :mrgreen:
 
Ρε παιδιά ποια είναι η Flying Carpet που κάνει τσάρτερ πτήσεις Θεσ/νίκη-Τελ Αβίβ? Είδα στην εφημερίδα μια φωτο από Independance Air CRJ-200..Τι απέγινε η Arkia, δεν θα τη δούμε φέτος στο "Μακεδονία";.."Μαύρη" σύνδεση θα έχουμε αν δεν βάλουν κάποια εταιρεία με αναγνωρισιμότητα εάν πραγματικά θέλουν να καθιερωθεί γραμμή SKG-TLV πέραν των τσάρτερ...
 
vassdel":2o83vxcc said:
Ναι. 6000 εννοεί την πίεση της ατμόσφαιρας που θα είχες πχ σε ένα βουνό στα 6000'. Επειδή η πίεση στα 6000 είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτήν στα 30, η άτρακτος πιέζεται σαν μπαλόνι από μέσα προς τα έξω. Δεν διατηρούν πίεση επιφανείας γιατί η διαφορά με την εξωτερική θα ήταν κατά πολύ μεγαλύτερη και θα απαιτούνταν πολύ πιο ενισχυμένη δομικά κατασκευή... Γιαυτό κ βουλώνουν τα αυτιά μας στην άνοδο, παρόλο που λέγεται συμπιεζόμενη καμπίνα. :mrgreen:
Και ποιο το μεγιστο υψος που μπορει να πεταξει ενα αεροπλανο χωρις συμπιεση;
 
Top