ΑΥΞΗΤΙΚΗ ΤΑΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΡΑΤΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ
Αυξητική τάση παρουσιάζει ο αριθμός των επιβατών των Ολυμπιακών Αερογραμμών, που επιλέγουν να κάνουν ηλεκτρονικά κράτηση εισιτηρίου σε μια από τις πτήσεις της εταιρείας.
Από την έναρξη λειτουργίας του, το Φεβρουάριο 2004, ο Διαδικτυακός Τόπος των Ολυμπιακών Αερογραμμών (
http://www.olympicairlines.com) δέχεται ολοένα και περισσότερες επισκέψεις ,ενώ για κράτηση θέσης και αγορά εισιτηρίου έχουν, μέχρι σήμερα, αξιοποιήσει τις δυνατότητές του 480.000 επιβάτες.
Ενδεικτικό της αυξανόμενης προτίμησης των επιβατών στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες των Ολυμπιακών Αερογραμμών, είναι ότι τα φετινά έσοδα από τα εισιτήρια που πωλούνται μέσω της ιστοσελίδας των Ολυμπιακών Αερογραμμών, αναμένονται αυξημένα κατά 45%-50% σε σχέση με πέρσι.
Στο μεταξύ, η ιστοσελίδα της εταιρείας εμπλουτίζεται συνεχώς.
Πρόσφατα προστέθηκε η δυνατότητα κράτησης εισιτηρίου και για τους επιβάτες που ταξιδεύουν οικογενειακώς (με μωρά και παιδιά), ενώ στην ενότητα “On line services” παρέχεται η δυνατότητα στους επιβάτες να κάνουν ηλεκτρονικό check-in για τους περισσότερους εσωτερικούς προορισμούς.
Μέσω των κινητών τηλεφωνικών συνδέσεων (ΟΤΕ i-mode, Vodafone Live, TIM Wap), οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να πληροφορηθούν τις ώρες αφίξεων και αναχωρήσεων και τις διαθεσιμότητες των πτήσεων των Ολυμπιακών Αερογραμμών.
Επίσης, παρέχονται πληροφορίες σχετικές με το πρόγραμμα Frequent Flyer ICARUS, αλλά και για τα γραφεία των Ολυμπιακών Αερογραμμών στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τέλος, στις χώρες από τις οποίες μπορεί κανείς να κάνει αγορά εισιτηρίου, προστίθενται πλέον τρεις χώρες της Βαλτικής (Λετονία, Λιθουανία και Εσθονία) και τρεις Σκανδιναβικές (Σουηδία, Φινλανδία, Νορβηγία).
Από τη Διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών τονίζεται ότι στόχος της εταιρείας είναι η παροχή ολοκληρωμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών στο πλαίσιο των προσπαθειών για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Σπάτα 22.8.2006
http://www.olympicairlines.com/mainpage ... eoption=GR