βοηθεια μηχανολογος η αεροναυπηγος?

Μέσα στις σχολές που με ενδιαφέρουν να ακολουθήσω είναι και η Μηχανολόγων Αεροναυπηγών..
Αλήθεια αφού τελειώσω τη σχολή που μπορώ να δουλέψω?
Και απο χρήματα..?
 
παιδιά εγώ το μόνο π ξέρω είναι ότι αν θες να γίνεις αεροναυπηγός/μηχανικός αεροσκαφών αποκλειστικά, καλό θα 'ταν να πηγαινες στν Πολεμική Αεροπορία. Έχει περασει ο αδερφός μου και βλέπω τν οργανωση, τα μαθήματα, τι δουλειά γίνεται και τέτοια. Επίσης ο αδερφος μιας φίλης μ έχει περασει μηχανολόγων στν Πάτρα. Αν συγκρίνει κανείς τις 2 σχολές η διαφορά είναι πολύ μεγάλη, η Αεροπορία είναι μακράν καλύτερη, με αποκατάσταση και άμεση πρακτική. Και γω εκεί λέω να περάσω του χρόνου!
 
alex1992":3fziu3i4 said:
παιδιά εγώ το μόνο π ξέρω είναι ότι αν θες να γίνεις αεροναυπηγός/μηχανικός αεροσκαφών αποκλειστικά, καλό θα 'ταν να πηγαινες στν Πολεμική Αεροπορία. Έχει περασει ο αδερφός μου και βλέπω τν οργανωση, τα μαθήματα, τι δουλειά γίνεται και τέτοια. Επίσης ο αδερφος μιας φίλης μ έχει περασει μηχανολόγων στν Πάτρα. Αν συγκρίνει κανείς τις 2 σχολές η διαφορά είναι πολύ μεγάλη, η Αεροπορία είναι μακράν καλύτερη, με αποκατάσταση και άμεση πρακτική. Και γω εκεί λέω να περάσω του χρόνου!
Φίλε μπερδεύεις ανόμοιες καταστάσεις.Η πολεμική αεροπορία προσφέρει σπουδές μηχανικού αεροσκαφών,οι απόφοιτοι ασχολούνται με διοίκηση,δεν είναι αεροναυπηγοί και μην τους μπερδεύεις.Και μιλώντας για σχολές,το τμήμα μηχανολόγων και αεροναυπηγών μηχανικών είναι πολύ καλύτερο από άποψη μαθημάτων,οργάνωσης,καθηγητών και μπορεί να μην βρίσκουν εύκολα δουλειά αλλά όταν βρουν οι απόφοιτοι οι αποδοχές τους είναι πολύ μεγαλύτερες από τον απόφοιτο σμα.Επίσης στη ΣΜΑ τα μαθήματα είναι μεν δύσκολα αλλά σε αναγκάζουν να τελειώσεις τη σχολή σε 4 χρόνια,αποκτάς γνώσεις που δεν τις αξιοποιείς και ούτε έχεις επαγγελματικά δικαιώματα μηχανικού.Όποιος θέλει να γίνεις αεροναυπηγός πάει στη πάτρα ή στο εμπ,όποιος γουστάρει στρατό,μαχητικά και πολεμική αεροπορία πάει σμα.Αλλά μη λέμε ότι όποιος θέλει να γίνει αεροναυπηγός πάει σμα γιατί είναι εντελώς άστοχο και λάθος.
manos_p":3fziu3i4 said:
Μέσα στις σχολές που με ενδιαφέρουν να ακολουθήσω είναι και η Μηχανολόγων Αεροναυπηγών..
Αλήθεια αφού τελειώσω τη σχολή που μπορώ να δουλέψω?
Και απο χρήματα..?
Αφού τελειώσεις συνεχίζεις μεταπτυχιακό σε αγγλία ή αμερική.Στην ελλάδα ελάχιστες ευκαιρίες.Σε ευρώπη πολλές θέσεις εργασίας σε μεγάλες αεροναυπηγικές βιομηχανίες(Airbus κλπ) ή σε πολλά παραρτήματά τους σε όλη την ευρώπη όπου υπάρχουν πάρα πολλές ευκαιρίες.Πολύ καλές αποδοχές.Αλλά ξαναλέω ελλάδα ξέχνα το.
 
z_pilot":2ya59zhw said:
και ούτε έχεις επαγγελματικά δικαιώματα μηχανικού.
z_pilot, σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου. Αυτό το επαγγελματικά δικαιώματα, πώς το εννοείς? Κάτι σαν το αντίστοιχο CPL αλλά για engineers? Νόμιζα πως οι απόφοιτοι ΣΜΑ στο τμήμα ΜΗΧ παίρνουν είτε το πτυχίο, είτε τα credentials για να το αποκτήσουν αυτόματα από ΥΠΑ. Λάθος μου?
 
vassdel":2qx8vw9q said:
z_pilot":2qx8vw9q said:
και ούτε έχεις επαγγελματικά δικαιώματα μηχανικού.
Αυτό το επαγγελματικά δικαιώματα, πώς το εννοείς?
Χμμ, η Ελλάδα έχει κάποιες ιδιαιτερότητες. Στη χώρα αυτή οι απόφοιτοι ορισμένων σχολών έχουν κάποια αποκλειστικά προνόμια ως επαγγελματίες στην μεσολάβηση μεταξύ των ιδιωτών και του κράτους. Οι σχολές αυτές είναι οι Νομικές, οι Οικονομικές και μερικές από τις Πολυτεχνικές (Αρχιτεκτόνων, Πολιτικών, Μηχανολόγων - Ηλεκτρολόγων, Τοπογράφων).

Στο προκείμενο, ένας Μηχανολόγος Μηχανικός μπορεί να υπογράφει "μελέτες" κτιρίων για την Πολεοδομία, αιτήσεις αδειών για βιομηχανίες-βιοτεχνίες, μελέτες πυρασφαλείας, κλπ. Επίσης μπορεί να εμπλακεί στο κύκλωμα των δημοσίων έργων ως μελετητής ή εργολάβος ή στέλεχος εργοληπτικής εταιρείας. Ακόμα μπορεί να δηλώνεται ως (ολίγον φάντασμα συνήθως) Διευθυντής Συντήρησης βιομηχανίας, και μάλιστα σε περισσότερες από μια ταυτόχρονα. Αυτά δεν μπορεί να τα κάνει ο απόφοιτος του τμήματος Μηχανικών της Σχολής Ικάρων και στην ελληνική πραγματικότητα αποτελούν αρκετά σημαντικά εφόδια.
 
z_pilot":32ocgnvo said:
@George KOUMIS Και εγώ θέλω να γίνω αεροναυπηγός και έχω περάσει μηχανολόγος στο πολυτεχνείο της κοζάνης και θα τη ψάξω μετά για ένα καλό μεταπτυχιακό στην αεροναυπηγική.
Η κοζάνη δεν έχει πολυτεχνείο!! Εκεί που πέρασες είναι ΤΕΙ μηχανολογίας. Πρόσφατα συναντήθηκα με έναν ελληνοαμερικάνο αεροναυπηγό στη boeing ο οποίος μου πρότεινε να πάω σε οποιαδήποτε πολυτεχνική σχολή μηχανολόγων στην ελλάδα αν θέλω να ακολουθήσω τα βήματά του αφού για το εξωτερικό μετράει το μεταπτυχιακό πιο πολύ. Χαρακτηριστικά αυτός έχει σπουδάσει ναυπηγός στην αγγλία. Οπότε θα σου πρότεινα να κάνεις ένα γερό μεταπτυχιακό αν θες να πας σε αυτή την κατεύθυνση.
 
Να μην ξεχνάτε ότι πέρα απο το μεταπτυχιακό, είναι πολύ σημαντικές οι όποιες πρακτικές έχετε κάνει, ιδιαίτερα αν θέλετε να συναγωνιστείτε σε διεθνές επίπεδο: τα ΒΑ στην Ευρώπη είναι 3 χρόνια + το ότι δεν υπάρχει θητεία, πρέπει να καλύψετε 2 χρόνια πχ σε σχέση με ένα Γάλλο.

YΓ φυσικά κ το Πολυτεχνείο δεν είναι το ίδιο με τη ΣΜΑ ..
 
Στην Κοζάνη λειτουργεί τα τελευταία χρόνια το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, το οποίο είχε τμήμα μηχανικών παραγωγής ενέργειας (κάπως έτσι λεγόταν αλλά δεν το θυμάμαι ακριβώς) και το οποίο μετονομάστηκε πρόσφατα σε τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών (κάτι αντίστοιχο έγινε με το τμήμα μηχανικών βιομηχανίας του Βόλου).

Η απόδειξη εδώ.

Τώρα, το τι υποδομές και επίπεδο έχει το τμήμα, είναι άλλη κουβέντα.
 
vassdel":1zo34jvm said:
z_pilot":1zo34jvm said:
και ούτε έχεις επαγγελματικά δικαιώματα μηχανικού.
z_pilot, σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου. Αυτό το επαγγελματικά δικαιώματα, πώς το εννοείς? Κάτι σαν το αντίστοιχο CPL αλλά για engineers? Νόμιζα πως οι απόφοιτοι ΣΜΑ στο τμήμα ΜΗΧ παίρνουν είτε το πτυχίο, είτε τα credentials για να το αποκτήσουν αυτόματα από ΥΠΑ. Λάθος μου?
Εννοώ ότι εκτός στρατού δεν θεωρούνται διπλωματούχοι μηχανικοί όπως οι απόφοιτοι πολυτεχνείων σε αντίθεση με τους μηχανολόγους αεροναυπηγούς της πάτρας που έχουν πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα μηχανολόγων και μπορούν να ασχοληθούν με πολλούς τομείς χωρίς να τους φάει η ανεργία.Από την άλλη το πώς μπορεί να αναγνωριστεί από την ΥΠΑ το πτυχίο της ΣΜΑ δεν το ξέρω.Εκεί τα πτυχία εκδίδονται από την ΥΠΑ με θεωρητικές εξετάσεις και αμοιβόμενη προυπηρεσία σε οργανισμό εγκεκριμένο κατά EASA part-147.
pas7":1zo34jvm said:
Η κοζάνη δεν έχει πολυτεχνείο!! Εκεί που πέρασες είναι ΤΕΙ μηχανολογίας. Πρόσφατα συναντήθηκα με έναν ελληνοαμερικάνο αεροναυπηγό στη boeing ο οποίος μου πρότεινε να πάω σε οποιαδήποτε πολυτεχνική σχολή μηχανολόγων στην ελλάδα αν θέλω να ακολουθήσω τα βήματά του αφού για το εξωτερικό μετράει το μεταπτυχιακό πιο πολύ. Χαρακτηριστικά αυτός έχει σπουδάσει ναυπηγός στην αγγλία. Οπότε θα σου πρότεινα να κάνεις ένα γερό μεταπτυχιακό αν θες να πας σε αυτή την κατεύθυνση.
Φίλε σπουδάζω μηχανολόγος μηχανικός στο πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τη Κοζάνη.Το τμήμα μέχρι πρόσφατα λεγόταν μηχανικών διαχείρισης ενεργειακών πόρων.Εδώ και 3 χρόνια όμως προσανατολίστηκε στους τομείς της μηχανολογίας και με ριζικές αλλαγές στα μαθήματα,τους καθηγητές,τα εργαστήρια κλπ έγινε ένα κανονικό τμήμα μηχανολόγων μηχανικών.Εδώ η ιστοσελίδα της σχολής που μπορείς να δεις τί διδασκόμαστε,τα εργαστήρια και πολλά άλλα http://enman.uowm.gr/.Για το μεταπτυχιακό όνειρό μου είναι το Cranfield αλλά είναι αρκετά δύσκολο να μπεις.
flesland":1zo34jvm said:
Να μην ξεχνάτε ότι πέρα απο το μεταπτυχιακό, είναι πολύ σημαντικές οι όποιες πρακτικές έχετε κάνει, ιδιαίτερα αν θέλετε να συναγωνιστείτε σε διεθνές επίπεδο: τα ΒΑ στην Ευρώπη είναι 3 χρόνια + το ότι δεν υπάρχει θητεία, πρέπει να καλύψετε 2 χρόνια πχ σε σχέση με ένα Γάλλο.

YΓ φυσικά κ το Πολυτεχνείο δεν είναι το ίδιο με τη ΣΜΑ ..
Το δίπλωμα του ελληνικού πολυτεχνείου σύντομα θα είναι ισότιμο με το μάστερ.Προφανώς βέβαια δεν θα είναι αρκετό,μιας και θα χρειαστεί επιπλέον μεταπτυχιακό.Δυστυχώς τα χρόνια που πρέπει να καλύψουμε είναι περισσότερα γιατί:Ένας μηχανικός έξω θα κάνει είτε το BEng(3)+MSc(1-2) είτε το MEng(4)+MSc(1-2)(οι περισσότεροι κάνουν το δεύτερο).Δηλαδή 22-24 θα έχουν πτυχίο και μεταπτυχιακό.Από την άλλη στην Ελλάδα θα κάνεις 5-7 χρόνια για να τελειώσεις τη σχολή και άλλα 1-2 χρόνια για μεταπτυχιακό,δηλαδή 24-27 + στρατό = 25-28.Αλλά γιατί ένας πιο νέος να θεωρείται προτιμότερος από έναν που θα έχει πιο διευρυμένες γνώσεις,σε πολλούς τομείς?Εγώ πιστεύω ότι ο δεύτερος είναι προτιμότερος.Τώρα τα ελληνικά πολυτεχνεία υστερούν σε ένα βαθμό σε πρακτικές και projects που μπορούν να ασχοληθούν προπτυχιακοί φοιτητές.Ξέρω ότι στο τμήμα μηχανολόγων και αεροναυπηγών μηχανικών πάτρας γίνεται κάποια δουλειά,όπως και στο απθ.Αλλά στα μικρότερα πολυτεχνεία πρέπει να βρεις κάποιο καθηγητή με όρεξη για να σε προωθήσει.
 
Top