Virgin Atlantic

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Τελικά η Birthday Girl (G-VNEW) B787-9 άρχισε το δρομολόγιο
VS011 LHR-BOS 17:35-19:55 στις 28 Οκτωβρίου.
Με την παραλαβή του G-VAHH που βρίσκεται στην φάση Pre-Flight Testing θα ξεκινήσει από 7 Ιανουαρίου το δρομολόγιο
VS-021 LHR-IAD 11:25-15:00 καθημερινά και από 1 Φεβρουαρίου το
VS001 LHR-EWR 17:10-19:55 X 5.6
Με την παραλαβή του G-VOOH που βρίσκεται στη φάση Final Assy μάλλον από 29 Μαρίου θα ξεκινήσει το δρομολόγιο
VS300 LHR-DEL 22:00-10:40 καθημερινά.
 
6 Αυγούστου και στις πίστες του Orlando (MCO) κάνει απόβαση η Virgin με 5 B747-400 & 1 A330-300, τα οποία βρίσκονται στο έδαφος την ίδια χρονική περίοδο.
Η Virgin έχει γενικά μπόλικες πτήσεις για Orlando και ειδικά κάθε Δευτέρα 6 συνολικά (3xLGW, 2xMAN, 1xBFS), αλλά συνήθως την ώρα που το 333 φτάνει, έχει αναχωρήσει ένα από τα 744.

https://www.facebook.com/flyMCO/videos/ ... 749636625/
 
Virgin Atlantic 30%, Stobart 30% και Cyrus Capital 40% θα αγοράσουν την Flybe, για την ώρα θα συνεχίσει να διατηρεί το σήμα της αλλά εν ευθέτω χρόνο θα απορροφηθεί από την Virgin.
 
8 Απριλίου αναμένεται η παρουσίαση της Upper Class καμπίνας του Α350-1000 της εταιρείας. :eek:

Η VS έχει παραγγείλει 12 α/φ που θα αντικαταστήσουν τα 6 Α340-600 και τα 8 Β747-400.
Θα δούμε και την διαμόρφωση της καμπίνας των Α350 :rolleyes: , εικάζεται ότι θα έχει 44 Upper Class 56 Premium 235 Οικονομικές θέσεις.

Παρουσιάζεται σαν πρώτο δρομολόγιο στις 9 Σεπτ. 19 το LHR-EWR, δρομολόγια εξοικείωσης :?:

Με την παραλαβή περισσοτέρων, η εταιρεία σχεδιάζει να τα κατευθύνει προς HKG & PVG ώστε να μεγαλώσει το μερίδιο διαθέσιμων θέσεων.

Καθώς θα έχει διαθέσιμα B789 σχεδιάζει από το φθινόπωρο να ξεκινήσει το LHR-GRU. Θα ανταγωνισθεί τις:
LA8055 D B773
BA247 D B77W
BA241 2/W B789
αλλά η τουριστική αγορά της Βραζιλίας είναι ανερχόμενη και η κίνηση αυξανόμενη. :great:
 
Η Flying Lady, το pin-up girl που κοσμεί τις ατράκτους των αεροσκαφών της εταιρείας, θα αντικατασταθεί στα A350-1000 από τους Flying Icons, πέντε άτομα που αντικατοπτρίζουν τη μοντέρνα Μ. Βρετανία, λαμβάνοντας υπόψιν την πολυπολιτισμικότητα και τη διαφορετικότητα.
 
Παρουσιάσθηκαν φωτογραφίες από την καμπίνα του Α350-1000 της Virgin Atlantic :great: .
Δεν γνωρίζω αν είναι πολύ επαγγελματικές φωτογραφίες αλλά νομίζω ότι είναι η ωραιότερη καμπίνα που έχουμε δει σε α/φ. :idea:
Οι θέσεις είναι παρόμοιες με της ΒΑ αλλά δεν κλείνει η πόρτα τελείως όπως κλείνει της ΒΑ.
Έχουν όμως σαλονάκι που δεν έχει η ΒΑ, το οποίον θα ζηλεύουν όλοι οι επιβάτες κατά την επιβίβαση καθώς θα περνούν από τις Β εισόδους.

https://airwaysmag.com/airlines/virgin- ... ay-photos/

Το βαθύ καλοκαίρι θα ξεκινήσει το δρομολόγιο LHR-JFK.
Μέχρι το 2021 η εταιρεία θα έχει 9 Α350-1000 από τα 12 που έχει σε παραγγελία.
Θα έχουν 44 θέσεις business 56 Premium Economy 235 οικονομικής.
 
H Virgin Atlantic σχεδιάζει να συμμετέχει στην κοινοπραξία (joint venture) που έχουν οι ΑF/KL με την China Eastern
Αυτή την στιγμή εκμεταλλεύονται από κοινού τα δρομολόγια:
PVG-AMS KL896 772 D
PVG-AMS KL894 789 x2,4
PVG-AMS MU771 359 x2,4,6
PVG-CDG AF111 388 D
PVG-CDG AF117 772 D
PVG-CDG MU553 77W D
PVG-CDG MU569 77W D
TAO-CDG MU797 332 1,3,5
KMG-CDG MU773 332 2,4,6
Όταν ενταχθεί στη κοινοπραξία και η VS, τότε θα ενταχθούν και τα δρομολόγια:
PVG-LHR VS251 789 D
PVG-LHR MU551 773 D
PVG-LGW MU201 332 3,5,7
Τότε θα είναι 33 εβδομαδιαίες Ευρωπαϊκές πτήσεις και 35 εβδομαδιαίες Κινεζικές πτήσεις (ανεξαρτήτου τύπου α/φ).
Η MU πετά και για FCO MU787 359 D αλλά η ΑΖ δεν πετά Κίνα.
& MU πετά και για PRG MU707 332 1,2,6 αλλά η OK δεν πετά Κίνα.
 
Σήμερα είναι η τελευταία πτήση προς PVG VS250 επιστροφή αύριο.

https://flywith.virginatlantic.com/gb/en/news.html

μόνο η LOT έμεινε να πουλά εισιτήρια (και μάλιστα ακριβά) και η KL & SU
 
Στη Skyteam η VS από το 2023. Υπήρχε ήδη στενή συνεργασία με AF/KL/DL, οπότε τώρα έγινε και επίσημα. Ίσως είναι και μια αχτίδα φωτός για το μέλλον της ίδιας της Skyteam, έπειτα από μία χρόνια στασιμότητα (και κάτι δηλώσεις της DL ότι δε μας πολυνοιάζει κιόλας) .
 
Top