Λοιπόν, αγαπητέ catch me if you can ας σου απαντήσω εδώ για αυτά που λές εδώ ...
viewtopic.php?f=6&t=4671&st=0&sk=t&sd=a&start=105
Πρίν σου απαντήσω, οφείλω να σε καρφώσω. Όχι ότι είναι και προς θάνατο αυτό που έκανες αλλά για να μην σε ξανα-καλοσωρίζουμε και μας περνάς και για αμερικανάκια και από πάνω.
Έχεις ξαναεμφανιστεί στο φόρουμ , στο τόπικ για την GeeBee airways εδώ .....
viewtopic.php?f=6&t=471&st=0&sk=t&sd=a
με άλλο όνομα :LL247.
H γραμματοσειρά και η θέρμη με την οποία υποστηρίζεις τον ιδιοκτήτη της Venus και με τα δύο ονόματα, αφήνει αμφιβολίες μόνο σε ....παντελώς ηλιθίους. Προς θεού, δεν μέμφομαι τις απόψεις σου. Τις πρακτικές σου καταδεικνύω, οι οποίες είναι της αρμοδιότητας των διαχειριστών του φόρουμ.
Στέφο.....συμπτωματικά τον είχες υποδεχτεί και στα δύο πόστ ! :twisted:
Στο ψητό.
Όχι μόνο εσύ "catch me if you can" , αλλά και άλλοι φίλοι στο παρελθόν, έχουν μιλήσει για τον "ανελέητο πόλεμο" που έφαγε η κακομοίρα η Venus από το "κατεστημένο". Και λόγω αυτού του πολέμου, η εταιρεία δυστυχώς δεν κατάφερε να μεγαλουργήσει. Γιατί αν δεν ήταν ο πόλεμος, τώρα θα ήταν ΄μεγάλη και τρανή τσάρτερ της νοτίοανατολικής Ευρώπης. Μάλιστα.
Για να δούμε λοιπόν αναλυτικά τα στοιχεία της "μάχης" και των στρατηγών:
1) Η Venus τον τελυταίο τουλάχιστον χρόνο λειτουργίας είχε πολιτική κάλυψη. Μεγάλη η μικρή ...είχε. Λέγε με μεγαλο-υπουργό ή μεγαλο-υφυπουργό, δεν θυμάμαι.
2) Η Venus είχε το μεγαλύτερο όπλο ανάπτυξης που θα μπορούσε να έχει εταιρέια εκείνη την εποχή. Αυτο-εξυπηρέτηση των αεροπλάνων της σε Αθήνα-Ηράκλειο κλπ. Με την γραφειοκρατεία της εποχής και με δεδομένο τον πόλεμο, δεν θα έπρεπε να έχει πάρει άδεια self handling ....ποτέ. Γνωρίζεις είμαι σίγουρος τα τεράστια οικονομικά οφέλη αυτής της άδειας. Προφανώς και η ΟΑ αντιδρούσε γιατί θα έχανε έσοδα, αλλά ποιανού τελικά έγινε το δικό του? Γιατί αν οι "κακοί" δεν θέλανε να δώσουν άδεια στην Venus...δεν θα δίνανε. Στην Ελλάδα ζούμε και ξέρουμε ότι άσχετα τι λέει ο νόμος, ΄΄οταν είναι να σου κάνουν την ζημιά θα στην κάνουνε.
3) Η venus είχε στις τάξεις της δυό-τρείς ανθρώπους κλειδιά, οι οποίοι με πολύ καλές επαφές στην Γαλλική αγορά, έδιναν φοβερά συμβόλαια στην venus.
4) Όταν η venus πήρε το τεράστιο συμβόλαιο-εγγύηση για το μέλλον με μεγάλο Αυστριακό πράκτορα, έκανε ότι μπορούσε μετά για να κάνει τους Αυστριακούς έξω φρενών και να φύγουν τρέχοντας.
5) Στην εποχή της ελληνικής αεροπορικής αθωώτητας, οι υπάλληλοι της εταιρείας (με μερικές πάντα εξαιρέσεις), δεν χαμπάριαζαν τίποτα. Ούτε από καθυστερήσεις και περικοπές μισθών, ούτε από ωράρια ούτε τίποτα. Πολλοί θα ζήλευαν σήμερα αυτό το δυναμικό που είχε στα χέρια της τότε η Venus.
6) Ποτέ η Venus δεν είχε ουσιαστικό και πραγματικό πρόβλημα cash flow. Τα αεροπλάνα την χρονιά που έκλεισε, δεν καθόντουσαν λεπτό και ήταν πάντα γεμάτα. Και μιλάμε για επτά ή οκτώ αεροπλάνα. ΟΜΩΣ η εταιρεία αποφάσισε από κάποια στιγμή και μετά ....να μην πληρώνει κανέναν!
Φέσωνε τους υπαλλήλους,
φέσωνε για τα καύσιμα,
φέσωνε για τα overflights σε τρίτες χώρες (κατάφερνε να κάνει Θεσσαλονίκη-Μόναχο 3ώρες+, μιάς και τα αεροπλάνα πετάγανε μεσω...τανζανίας),
φέσωνε εταιρείες handling και αεροδρόμια,
φέσωνε εταιρέιες κέτερινγκ (τα ταξί με τα φορτωμένα φαγητά που πήγαιναν από τα χανιά στο ηράκλειο έχουν μείνει ιστορικά στην κρήτη) ,
φέσωνε ΙΚΑ-εφορείες-ταμεία,
φέσωνε μέχρι και τα βενζινάδικα γύρω από τα αεροδρόμια που βάζανε πετρέλαιο τα αυτοκίνητα και τα φορτηγάκια της πίστας.
Με άλλα λόγια ....δεν έβγαινε από το ταμείο δραχμή, παρα μόνο όταν είχε κολλήσει πολύ άσχημα κάποιο αεροπλάνο λόγω χρεών.
7) Ποιά ακριβώς ήταν η παρέμβαση των "κακών", όταν η venus πέταγε κάθε χειμώνα τακτικότατα δρομολογια Αθήνα-Παρίσι και Αθήνα-Θεσσαλονίκη και με πολύ καλές πληρότητες. Σε τί ενοχλήσανε την venus?
8 ) Πότε η ΥΠΑ δημιούργησε πρόβλημα στην Venus? Και όταν δημιουργούσε, ήταν καθαρά διαδικαστικό και απλά καθυστερούσαν διάφορες εκρεμμότητες όπως συμβαίνει στην Ελλάδα. Με έναν απαραίτητο ...χειρισμό, όλα διορθώνονταν. Και όταν αφαιρέθηκε η άδεια, δεν αφαιρέθηκε για λόγους ασφαλείας. Για οικονομικούς λόγους αφαιρέθηκε.
Τέλος, πώς κατάφερε η Venus to εξής ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ στα νομικά και εργατολογικά χρονικά της χώρας: Όταν επιδικάστηκαν τα χρέη και οι οφειλές, μπήκαν στον ίδιο κουβά οι οφειλές πρός τρίτους με τα δεδουλευμένα των υπαλλήλων. Δηλαδή ο κακόμοιρος εργάτης του αεροδρομίου και η ...κακομοίρα η Shell , έίχαν την ίδια ακριβώς αντιμετώπιση από τον δικαστή. (Ο Καλούσης και η Μπουρμπούλια υπήρχαν τότε ή είναι μεταγενέστεροι? )
Τέλος-τέλος, αφού ο ιδιοκτήτης της Venus ήταν θύμα της "παράγκας" της ελληνικής αεροπορίας, γιατί προσπάθησε να διαφύγει από την Ελλάδα παρόλο ότι του είχε απαγορευτεί η έξοδος από την χώρα? Από το αεροπλάνο τον κατεβάσανε οι αστυνομικοί. Είχε βουίξει όλο το αεροδρόμιο τότε.
Τί από όλα αυτά αγαπητέ μου είναι φήμη και ποιά είναι η αλήθεια? Πόσο στυγνός ήταν ο πόλεμος που έγινε στην Venus?
Δεν είμαι ούτε εισαγγελέας ούτε δικαστής. Απλά πρέπει να μαθαίνουμε την αλήθεια κάποια στιγμή έστω και ετεροχρονισμένα, χωρίς βαρίδια. Αν λοιπόν γνωρίζεις κάτι παραπάνω και άν όλα αυτά που λέω εγώ είναι μπούρδες, πολύ θα χαρώ να ακούσω ποιά είναι η αλήθεια.