Venus Airlines ( V4/VER)

  • Thread starter Thread starter gonso
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

gonso

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
23/04/2005
Μηνύματα
1.577
Likes
130
Περιοχή
52N00W
Ανοίγω εδώ καινούριο θέμα γιατί λέγονται πολλά και σε πολλά διαφορετικά άσχετα τόπικ και για να μαζευτούμε λίγο.

Για τους πιό νέους, η Venus άνοιξε περίπου στο τέλος του 93 και έκλεισε τέλος 96 και η "αφροδίτη" ξαναπαρουσιάστηκε αμέσως μετά σαν princess σαν summer express κλπ.

Πέταγε με ΜD82-83-87 και με 757 και 727. Το μάξιμουμ αεροσκαφών που είχε ταυτόχρονα ήταν ή 7 ή 8 αν δεν με απατά η μνήμη μου.

Επανέρχομαι.......
 
Last edited by a moderator:
Λοιπόν, αγαπητέ catch me if you can ας σου απαντήσω εδώ για αυτά που λές εδώ ...
viewtopic.php?f=6&t=4671&st=0&sk=t&sd=a&start=105

Πρίν σου απαντήσω, οφείλω να σε καρφώσω. Όχι ότι είναι και προς θάνατο αυτό που έκανες αλλά για να μην σε ξανα-καλοσωρίζουμε και μας περνάς και για αμερικανάκια και από πάνω.

Έχεις ξαναεμφανιστεί στο φόρουμ , στο τόπικ για την GeeBee airways εδώ .....

viewtopic.php?f=6&t=471&st=0&sk=t&sd=a

με άλλο όνομα :LL247.
H γραμματοσειρά και η θέρμη με την οποία υποστηρίζεις τον ιδιοκτήτη της Venus και με τα δύο ονόματα, αφήνει αμφιβολίες μόνο σε ....παντελώς ηλιθίους. Προς θεού, δεν μέμφομαι τις απόψεις σου. Τις πρακτικές σου καταδεικνύω, οι οποίες είναι της αρμοδιότητας των διαχειριστών του φόρουμ.

Στέφο.....συμπτωματικά τον είχες υποδεχτεί και στα δύο πόστ ! :twisted:

Στο ψητό.

Όχι μόνο εσύ "catch me if you can" , αλλά και άλλοι φίλοι στο παρελθόν, έχουν μιλήσει για τον "ανελέητο πόλεμο" που έφαγε η κακομοίρα η Venus από το "κατεστημένο". Και λόγω αυτού του πολέμου, η εταιρεία δυστυχώς δεν κατάφερε να μεγαλουργήσει. Γιατί αν δεν ήταν ο πόλεμος, τώρα θα ήταν ΄μεγάλη και τρανή τσάρτερ της νοτίοανατολικής Ευρώπης. Μάλιστα.

Για να δούμε λοιπόν αναλυτικά τα στοιχεία της "μάχης" και των στρατηγών:

1) Η Venus τον τελυταίο τουλάχιστον χρόνο λειτουργίας είχε πολιτική κάλυψη. Μεγάλη η μικρή ...είχε. Λέγε με μεγαλο-υπουργό ή μεγαλο-υφυπουργό, δεν θυμάμαι.

2) Η Venus είχε το μεγαλύτερο όπλο ανάπτυξης που θα μπορούσε να έχει εταιρέια εκείνη την εποχή. Αυτο-εξυπηρέτηση των αεροπλάνων της σε Αθήνα-Ηράκλειο κλπ. Με την γραφειοκρατεία της εποχής και με δεδομένο τον πόλεμο, δεν θα έπρεπε να έχει πάρει άδεια self handling ....ποτέ. Γνωρίζεις είμαι σίγουρος τα τεράστια οικονομικά οφέλη αυτής της άδειας. Προφανώς και η ΟΑ αντιδρούσε γιατί θα έχανε έσοδα, αλλά ποιανού τελικά έγινε το δικό του? Γιατί αν οι "κακοί" δεν θέλανε να δώσουν άδεια στην Venus...δεν θα δίνανε. Στην Ελλάδα ζούμε και ξέρουμε ότι άσχετα τι λέει ο νόμος, ΄΄οταν είναι να σου κάνουν την ζημιά θα στην κάνουνε.

3) Η venus είχε στις τάξεις της δυό-τρείς ανθρώπους κλειδιά, οι οποίοι με πολύ καλές επαφές στην Γαλλική αγορά, έδιναν φοβερά συμβόλαια στην venus.

4) Όταν η venus πήρε το τεράστιο συμβόλαιο-εγγύηση για το μέλλον με μεγάλο Αυστριακό πράκτορα, έκανε ότι μπορούσε μετά για να κάνει τους Αυστριακούς έξω φρενών και να φύγουν τρέχοντας.

5) Στην εποχή της ελληνικής αεροπορικής αθωώτητας, οι υπάλληλοι της εταιρείας (με μερικές πάντα εξαιρέσεις), δεν χαμπάριαζαν τίποτα. Ούτε από καθυστερήσεις και περικοπές μισθών, ούτε από ωράρια ούτε τίποτα. Πολλοί θα ζήλευαν σήμερα αυτό το δυναμικό που είχε στα χέρια της τότε η Venus.

6) Ποτέ η Venus δεν είχε ουσιαστικό και πραγματικό πρόβλημα cash flow. Τα αεροπλάνα την χρονιά που έκλεισε, δεν καθόντουσαν λεπτό και ήταν πάντα γεμάτα. Και μιλάμε για επτά ή οκτώ αεροπλάνα. ΟΜΩΣ η εταιρεία αποφάσισε από κάποια στιγμή και μετά ....να μην πληρώνει κανέναν!
Φέσωνε τους υπαλλήλους,
φέσωνε για τα καύσιμα,
φέσωνε για τα overflights σε τρίτες χώρες (κατάφερνε να κάνει Θεσσαλονίκη-Μόναχο 3ώρες+, μιάς και τα αεροπλάνα πετάγανε μεσω...τανζανίας),
φέσωνε εταιρείες handling και αεροδρόμια,
φέσωνε εταιρέιες κέτερινγκ (τα ταξί με τα φορτωμένα φαγητά που πήγαιναν από τα χανιά στο ηράκλειο έχουν μείνει ιστορικά στην κρήτη) ,
φέσωνε ΙΚΑ-εφορείες-ταμεία,
φέσωνε μέχρι και τα βενζινάδικα γύρω από τα αεροδρόμια που βάζανε πετρέλαιο τα αυτοκίνητα και τα φορτηγάκια της πίστας.
Με άλλα λόγια ....δεν έβγαινε από το ταμείο δραχμή, παρα μόνο όταν είχε κολλήσει πολύ άσχημα κάποιο αεροπλάνο λόγω χρεών.

7) Ποιά ακριβώς ήταν η παρέμβαση των "κακών", όταν η venus πέταγε κάθε χειμώνα τακτικότατα δρομολογια Αθήνα-Παρίσι και Αθήνα-Θεσσαλονίκη και με πολύ καλές πληρότητες. Σε τί ενοχλήσανε την venus?

8 ) Πότε η ΥΠΑ δημιούργησε πρόβλημα στην Venus? Και όταν δημιουργούσε, ήταν καθαρά διαδικαστικό και απλά καθυστερούσαν διάφορες εκρεμμότητες όπως συμβαίνει στην Ελλάδα. Με έναν απαραίτητο ...χειρισμό, όλα διορθώνονταν. Και όταν αφαιρέθηκε η άδεια, δεν αφαιρέθηκε για λόγους ασφαλείας. Για οικονομικούς λόγους αφαιρέθηκε.

Τέλος, πώς κατάφερε η Venus to εξής ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ στα νομικά και εργατολογικά χρονικά της χώρας: Όταν επιδικάστηκαν τα χρέη και οι οφειλές, μπήκαν στον ίδιο κουβά οι οφειλές πρός τρίτους με τα δεδουλευμένα των υπαλλήλων. Δηλαδή ο κακόμοιρος εργάτης του αεροδρομίου και η ...κακομοίρα η Shell , έίχαν την ίδια ακριβώς αντιμετώπιση από τον δικαστή. (Ο Καλούσης και η Μπουρμπούλια υπήρχαν τότε ή είναι μεταγενέστεροι? )

Τέλος-τέλος, αφού ο ιδιοκτήτης της Venus ήταν θύμα της "παράγκας" της ελληνικής αεροπορίας, γιατί προσπάθησε να διαφύγει από την Ελλάδα παρόλο ότι του είχε απαγορευτεί η έξοδος από την χώρα? Από το αεροπλάνο τον κατεβάσανε οι αστυνομικοί. Είχε βουίξει όλο το αεροδρόμιο τότε.



Τί από όλα αυτά αγαπητέ μου είναι φήμη και ποιά είναι η αλήθεια? Πόσο στυγνός ήταν ο πόλεμος που έγινε στην Venus?

Δεν είμαι ούτε εισαγγελέας ούτε δικαστής. Απλά πρέπει να μαθαίνουμε την αλήθεια κάποια στιγμή έστω και ετεροχρονισμένα, χωρίς βαρίδια. Αν λοιπόν γνωρίζεις κάτι παραπάνω και άν όλα αυτά που λέω εγώ είναι μπούρδες, πολύ θα χαρώ να ακούσω ποιά είναι η αλήθεια.
 
Τα εσωτερικα δεν με ενδιαφερουν, αν και εχω εμπιστοσυνη στα οσα γνωριζει ο gonso.

Aπλα θελω να συμπληρωσω οτι ηταν η επισημη αγαπημενη των spotters, μιας και κανενα αεροπλανο δεν ηταν ιδιο με τα αλλα (με εξαιρεση τα 2 727). Παρ'ολ αυτα, τα χρωματα που ειχαν τα MD και τα 57αρια ηταν "κληρονομια" απο την balair-CTA απο οπου ειχε ερθει και ενα απο τα πρωτα της MD (To SX-BAQ). Απλα αφαιρεσαν το κιτρινο μερος της ταινιας και απεκτησαν Livery. Το δε BAQ πετουσε για μια περιοδο με μια γυναικεια φιγουρα αντι για τον γνωστο φτερωτο V στο καθετο σταθερο. Το 757 -ΒΒΖ ειχε την μπλε κοιλια "κληρονομημενη" επισης απο τον προηγουμενο χρηστο του, την Ambassador (αν θυμαμαι καλα).
Και μην ξεχναμε και το Venture "SkyBus" που δεν πεταξε ποτε, αλλα μας χαρισε αλλο ενα MD (το BBV με εξτρα τιτλους). Το συγκεκριμενο MD επισης, στα "νειατα του" με την εταιρεια, φοραγε ΜΑΖΙ και την Venus-balairCTA ταινια και της Inex Adria απο την οποια ειχε προελθει.

Για να συνοψισω, ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ. :wink:
 
Ενισταμαι.. Η Princess ητανε του Σιωκας Reisen απο το Μοναχο, που πηγε να κανει κατι σαν την TUI. Ως γνωστον απετυχε.
Το σκαφος της Summer Express ητανε ενα πρωην σκαφος της ValueJet
 
@gonso:

Σε ευχαριστω που δεν το αφησες να περασει ετσι. Το να μας λενε την εταιρεια αυτη "παραδειγμα για την ελληνικη αεροπορια" ηταν too much!
 
seven4seven":2cyn49ra said:
Για να συνοψισω, ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ. :wink:

seven4seven, δυστυχώς πιό πολύ λείπει από την Ελλάδα αυτή η εταιρεία. Ήταν η μεγαλύτερη ευκαιρία που είχαμε σαν χώρα να αποκτήσουμε μία αξιόπιστη τσάρτερ εταιρεία, που να παίρνει έστω και ένα μικρό κομμάτι της πίττας. Είμαστε η μοναδική χώρα/τουριστικός προορισμός της μεσογείου που δεν έχει ουσιαστικά τσάρτερ εταιρεία , έστω και κρατική. Βλέπε Ισπανία-Ιταλία-Τουρκία-Κροατία-Κύπρο-Ισραήλ-Αίγυπτο-Τυνισία-Μαρόκο ! Θα μείνουμε με τον καημό ότι όλοι οι τουρίστες που έρχονται στην Ελλάδα, πρέπει να πετάξουν με ξένο νηολόγιο !

Η Venus είχε όλα τα εχέγγεια. Τουλάχιστον είχε φτάσει σε επίπεδο που δεν έφτασε καμμία άλλη (από θέμα επιβατικής κίνησης και αριθμού αεροσκαφών). Νομίζω ότι ήταν και η τελευταία μας ευκαιρία.

makedonas":2cyn49ra said:

Μακεδόνα....γιατί ενίστασαι? Οι ιδοκτήτες της Venus άνοιξαν και τις δύο εταιρείες. Ο Σιώκας δεν είχε πάρει κανέναν AOC για αεροπορική εταιρέια στην Ελλάδα. Πελάτης ήτανε, ή έστω μεγαλοπελάτης ή έστω άμεσα συνεργαζόμενο πρακτορείο ή έστω και μέγας χρηματοδότης. Δεν ήταν όμως κατά τον νόμο ιδιοκτήτης. Το ότι το DC-9 ήταν της Valuejet τί σημαίνει? Την εταιρεία οι ίδιοι την είχαν.


B747-400F":2cyn49ra said:
Το να μας λενε την εταιρεια αυτη "παραδειγμα για την ελληνικη αεροπορια" ηταν too much!

Eεε.............βασικά, οι πρακτικές που χρησιμοποιήθηκαν στην Venus είναι παράδειγμα για την Ελληνική αεροπορία. Και πιό συγκεκριμένα, η Νεα Ελληνική Αεροπορική Βίβλος από τους ανθρώπους της Venus γράφτηκε. Είναι ο κώδικας για τους μεταγενέστερους. Ακόμα και για την κυβέρνηση.

Η πατέντα (πχ) να αλλάξουμε όνομα εταιρέιας και ούτε γάτα ούτε ζημιά-δεν χρωστάμε πουθενά (Venus>SummerExpress>Princess) εφαρμόστηκε πάλι πρίν 3-4 χρόνια (Ολυμπιακή Αεροπορία>Ολυμπιακές Αερογραμμές).

Το "τάξε φύκια" στους εργαζομένους, το "δεν βαριέσαι, πληρώνουμε τον κόσμο μιά άλλη φορά" και άλλα, τα βλέπουμε σε εταιρείες ακόμα και σήμερα. Η λογική "ο εργαζόμενος είναι ένας ραγιάς που πρέπει να τον μπίπ μπίπ και να μας λέει και ευχαριστώ και να μας γλύφει πατώκορφα και από πάνω" ? Δεν υπάρχει και σήμερα? Απλά σήμερα είναι εξαπλωμένη σε όλη την Ελληνική αγορά και όχι μόνο την αεροπορική. Ποιά εταιρέια έβαλε στο κόλπο τους συνταξιούχους πιλότους της ΟΑ? Αυτούς που, όπως έχω ξαναπέι, εξεφτέλισαν από κάθε άποψης το επάγγελμα του πιλότου στην Ελλάδα. Η Κρέταν που ήταν προγενέστερη ελαφρά, χρησιμοποιούσε ξένους πιλότους. Έτσι ξεκίνησε και η Venus. Mετά βρέθηκε η πατέντα των "κουρασμένων παληκαριών" και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Όλες οι εταιρείες από τότε ακολούθησαν και ακολουθούν την συνταγή. (απλή ανάγνωση των διαφόρων τόπικ για νέες εταιρέιες, αρκεί).
 
Προς τον gonso

Εισαι πολυ λαθος σε οτι λες για την Venus , καλο θα ηταν προτου γραφουμε καποιες αποψεις να τις διασταυρωνουμε αν ειναι αληθινες
 
Kανεις δεν ειναι αλαθητος... Ισως θα μπορουσες να μας διαφωτισεις εσυ? :great:
 
Είναι τιμή μου και από τα highlight της παρουσίας μου στο airliners.gr, που κατάφερα με αυτό το πόστ να εμφανιστεί εδώ μία από τις πιό πιό αμφιλεγόμενες προσωπικότητες της ιδιωτικής αεροπορίας στην Ελλάδα (αν το ψευδώνυμο δεν είναι ...ψευδές φυσικά).


gonso":1qq5wekz said:
Τί από όλα αυτά αγαπητέ μου είναι φήμη και ποιά είναι η αλήθεια? Πόσο στυγνός ήταν ο πόλεμος που έγινε στην Venus?

Δεν είμαι ούτε εισαγγελέας ούτε δικαστής. Απλά πρέπει να μαθαίνουμε την αλήθεια κάποια στιγμή έστω και ετεροχρονισμένα, χωρίς βαρίδια. Αν λοιπόν γνωρίζεις κάτι παραπάνω και άν όλα αυτά που λέω εγώ είναι μπούρδες, πολύ θα χαρώ να ακούσω ποιά είναι η αλήθεια.

Αυτό που έγραψα και επαναεμφανίζω ισχύει πλήρως. Ξεκαθάρισα ότι είμαι πλήρως έτοιμος να ακούσω τον αντίλογο και την αλήθεια. Και αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο δεν ανέφερα το όνομα κανενός. Τί από αυτά που γράφω είναι "μούφα" και τί αλήθεια ? Φυσικά με μία πρόταση της μιάς γραμμής ότι "είμαι πολύ λάθος", μάλλον δεν θα πειστώ. Χρειάζεται λίγο παραπάνω προσπάθεια και προπαντώς ειλικρίνεια.

Μακάρι να υπάρχει τέτοια διάθεση και εγώ είμαι όλος αυτιά (βασικά ...μάτια).


ΥΓ. Πιστεύω ότι οι περισσότεροι που διαβάζουν αυτό το φόρουμ να έχουν καταλάβει ότι τα "αμερικανάκια" είναι πολύ λίγα εδώ μέσα οπότε αναλύσεις στύλ ....Αβραμόπουλου, μάλλον δεν θα βρούν αποδέκτες. Τα "πεζοδρομιακά" έχουν μεγαλύτερη πέραση σε πολλούς από μας.
 
Αγαπητέ συνομιλητή gonso, ουδέποτε επιχείρησα να κρύψω την ταυτότητά μου. Φυσικά και ήμουν εγώ που απήντησα στο θέμα της GeeBee Air και σ'αυτό το σημείο θα ήθελα να σ'ευχαριστήσω που μου θύμησες το username μου...
Όπως όλοι εδώ μέσα, έτσι κι εγώ, δε θα ήθελα να αναφέρω ονόματα συγκεκριμένα γιατί θα ήταν αντιδεοντολογικό. Επειδή όμως εμφανώς είσαι άνθρωπος εκ των έσω που γνωρίζει κάποια πράγματα -αν και όχι τόσο καλά πληροφορημένος όσον αφορά τις νομοθεσίες και τα εμπλεκόμενα άτομα- θα σου πρότεινα να ανατρέξεις λίγο στις πηγές σου και να ψάξεις ποιοι έριξαν τη Venus και γιατί. Είναι προφανές ότι είτε δε θέλεις να πεις την αλήθεια είτε γνωρίζεις τη διαστρεβλωμένη εκδοχή της...
Από την άλλη αν κατάφερες όντως να εμφανιστεί σε αυτό το forum η πιο αμφιλεγόμενη μεν προσωπικότητα δε της ελληνικής αεροπορίας τότε σου βγάζω το καπέλο...
 
Top