Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καθημερινό ήταν..Απλά είναι τα γνωστά κόλπα δημοσιότητας της εταιρείας
 
Η Ryanair αναφέρει ότι αν μειωθούν τα τέλη αεροδρομίων θα διπλασιάσει τα δρομολόγιά της από/προς Ελλάδα. Λέτε να το δούμε ποτέ αυτό...;

http://www.kriti24.gr/ryanair-40-ekat-t ... erodromia/
 
Το στόρι γνωστό, θα φέρει μια χρονιά τα νούμερα που τάζει και μετά θα ζητάει κι άλλες μειώσεις ή τζάμπα για μην πάρει τα δρομολόγια...
 
Το 2o δρομολόγιο που είχε πει πως θα ανακοινώσει είναι για Poznan κάθε δευτέρα-παρασκευη. 3 καινούρια δρομολόγια προς τα εκεί, τόση ζήτηση έχει;
 
Τόσες χώρες υπάρχουν, γιατί τέτοια εμμονή με τη Πολωνία? Ήμαρτον... :thx:
 
Εχει μεγάλο ρευμα η Ελλάδα από τους Πολωνους..αλλα τοσο το Ποζναν,οσο και Γκντνασκ,Βροτσλαφ κτλ ειναι πολυ ομορφοι προορισμοι για μικρες αποδρασεις..Δειτε φωτο πριν βιαστειτε να απορριψετε..
 
Και σε αντίθεση με τους προορισμούς από Θεσσαλονίκη είναι πόλεις που σήμερα δεν έχουν καλές συνδέσεις ή / και είναι ακριβές. Αφού σταμάτησε και η LO τη πτήση WAW-ATH-WAW (που όπως το βλέπω δεν θα την επαναφέρει ούτε καν το καλοκαίρι) μάλλον θα έχει ζήτηση.

Εκτός απ΄αυτά, βλέπω γενικά μια επέκταση της FR προς ανατολική Ευρώπη, ίσως θέλει να προλάβει/ να ανταγωνιστεί και τη Wizz.
 
Spotterakis, το καλοκαίρι του 16 γινόταν της κολάσεως απο Γκντάνσκ, η Τράβελ Σέρβις έκανε τα τσάρτερ προς SKG. Τα 800άρια που έφερνε (και κάποιες φορές τα 320), ήταν πάντα γεμάτα, δεν έπεφτε ούτε καρφίτσα, πάντα φούλ. Το SKG το 2016, είχε μεγάλη ζήτηση κυρίως απο σχολεία της περιοχής του Γκντάνσκ, και σε δευτερεύον βαθμό απο ταξιδιοτικά γραφεία. Είχαν πολύ πλάκα τα πιτσιρίκια, το αεροπλάνο έφευγε στις 4:55 το πρωί και ήταν όλα μέσα στο τρελό κέφι (ηλικίες απο 6 έως 12 χρονών).

Έχει ψωμί αυτό το δρομολόγιο, κάθε χρόνο.
 
Ulrike":g6b2lm33 said:
Και σε αντίθεση με τους προορισμούς από Θεσσαλονίκη είναι πόλεις που σήμερα δεν έχουν καλές συνδέσεις ή / και είναι ακριβές. Αφού σταμάτησε και η LO τη πτήση WAW-ATH-WAW (που όπως το βλέπω δεν θα την επαναφέρει ούτε καν το καλοκαίρι) μάλλον θα έχει ζήτηση.

Εκτός απ΄αυτά, βλέπω γενικά μια επέκταση της FR προς ανατολική Ευρώπη, ίσως θέλει να προλάβει/ να ανταγωνιστεί και τη Wizz.

Ulrike τι εννοεις ειναι πολεις χωρις καλες συνδεσεις και ακριβες; Για τους ελληνες,διοτι για την υπόλοιπη Ευρωπη τοσο η Wizz οσο και Ryanair τις εχουν καταστησει πολυ προσιτες..
 
Top