Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Απλώς να υπενθυμίσουμε ότι 20 νέα δρομολόγια από Φρανκφούρτη γίνονται στο αεροδρόμιο που ήδη διαχειρίζεται η Fraport . Είναι που η Fraport θα χαλάσει τα αεροδρόμια και θα απομακρύνει όλες τις αεροπορικές εταιρίες... σύμφωνα με κάποιους..

Επομένως μένει ακόμη 1 δρομολόγιο από Αθήνα να ανακοινωθεί. Ας ελπίσουμε φίλε ότι θα 'ναι Ισπανία ή Πορτογαλία!
 
Φυσικά ο υπευθυνος marketing της Ryanair Kenny Jacobs ενημερώνοντας πως βρίσκεται σε συζητήσεις με την Fraport σχετικά με τα έργα υποδομής στο Μακεδονία, δεν έχασε ευκαιρία να ζητήσει να παραμείνουν σε χαμηλά επίπεδα τα τέλη του αεροδρομίου μπλα μπλα μπλα....
 
jimAEL":2xv5y64w said:
Και από SKG σε Αιντχοβεν, Μέμινγκεν, Νάπολη, Μπρατισλάβα 2 φορές την εβδομάδα.

Aναρωτιέμαι τί θέλει να πετύχει με αυτούς τους προορισμούς. Εκτός ίσως από τη Νάπολι δεν είναι περιοχές που τώρα μας λείπουν από Θεσσαλονίκη. Το Μπρατισλάβα η FR το χρησιμοποιεί στην ουσία ως αεροδρόμιο της Βιέννης, όπου έχουμε και την OS με 3-4 πτήσεις/ εβδομάδα, το Μέμινγκεν για κάποιο καιρό το πουλούσε ως Munich West (καλά, δεν είναι και Μόναχο, αλλά δεν απέχει και τόσο)… Αντί να προσφέρει πραγματικά νέους προορισμούς, όπως θα ήτανε Ισπανία και Πορτογαλία που ήδη αναφέρθηκαν.

Ή μήπως έχουν σαν κύριο σκοπό να ανταγωνιστούν / να διώξουν άλλες εταιρίες;
 
Όσων αφορά το μεμμιγκεν, ήταν ένα δρομολόγιο που περίμενα καιρό, πιστεύω πως θα έχει κέρδος, καθώς και ότι θα ανταγωνιστεί την Αιγαίου και τα εποχιακα (Χριστούγεννα) της Air Berlin.

Το μεμμιγκεν απέχει σαράντα λεπτά από το Μόναχο με το αυτοκίνητο, με το τραίνο δεν έχω δοκιμάσει, σίγουρα είναι πιο γρήγορο.

Είναι η ίδια απόσταση σχεδόν, του Μπεργαμο με το Μιλάνο.
 
H Mπρατισλαβα, ναι μεν λειτουργει ως εναλλακτικη της Βιεννης,αλλα εχει μαζεψει Ελληνες λογω οικονομικης μεταναστευσης σε πολυεθνικες.Εξαλλου ειναι ομορφος προορισμος. Το Εϊντχοβεν ειναι κοντα σε περιοχες που δουλευουν επισης πολλοι μεταναστες ελληνες,εχει πανεπιστημιο και ειναι πολη τεχνολογιας με πολλες εταιριες και οσοι δεν θελουν να τρεχουν Αμστερνταμ βολευει..Επίσης μπορει να εξυπηρετει και κοσμο από το Β.Βέλγιο...Εξαλλου εχει τρελή αναπτυξη με W6,HV να προσθετουν και εκεινες δρομολόγια..Και ειναι πολύ ιδιαιτερη πολη αρχιτεκτονικως..Αλλα συμφωνώ οτι περιμενα προορισμούς με ακομα μεγαλυτερη κινηση,ζήτηση όπως MAD,BCN,LIS,PRG,KRK,OTP.EDI,ΒΗΧ,NUE,DUB,MLA..και θαταν καλά να βαλει εσωτερικου όπως RHO(αυτό κρατάει ολο το χρόνο),JTR,JMK,KGS
 
Το Memmingen σίγουρα θα έχει καλές πληροτητες γιατί καλύπτει Μόναχο.. Είναι σχετικά κοντά σε Στουτγάρδη, Νυρεμβέργη και δίπλα στο Αουγκσμπουργκ. Περιοχές γεμάτες Ελληνες κυρίως από βόρεια Ελλάδα. Όλοι αυτοί πληρώνουν χρυσάφι το καλοκαίρι την Aegean και την Air Berlin. Τρία άτομα φτάνουν το χιλιάρικο.. Με καλές τιμές θα είναι 100%.Και επιπρόσθετα είναι κοντά σε Ζυρίχη και στις Αυστριακες Αλπεις για χειμερινό τουρισμό. Κάτι ξέρουν.. Τίποτα δεν είναι τυχαίο
 
Δεν λέω ότι δεν έχουν καμία αξία οι πόλεις ούτε αμφισβητώ την ικανότητα της FR να επιλέξει δρομολόγια όπου θα πετύχει καλές πληρότητες και υψηλό κέρδος. Απλά είναι πόλεις / περιοχές όπου και με τα υπάρχοντα δρομολόγια μπορείς να φτάσεις σχετικά εύκολα και φθηνά.

Προσωπικά θα προτιμούσα να δω προορισμούς όπου σήμερα με ένα χιλιάρικο για 3 άτομα δεν βρίσκεις πτήση ούτε καν στις πιο άβολες μέρες του χειμώνα και με κακές ανταποκρίσεις, ενώ το καλοκαίρι το πληρώνεις σχεδόν για 1 άτομο (και αρκετές από τις πόλεις που ανέφερε ο Spotterakis εμπίπτουν σ΄αυτή την κατηγορία). Έστω να πέσουν κάπως οι τιμές κι εκεί… Κι όχι άλλο ένα δρομολόγιο για Μόναχο, όπου έχουμε ήδη τις 2 καθημερινές πτήσεις της Α3, συν το καλοκαίρι AB, EW, EL…

Βέβαια, για την FR είναι μάλλον πιο εύκολο και σίγουρο κέρδος να αναλάβει ένα δρομολόγιο όπου υπάρχει σταθερή ζήτηση, αντί να ρισκάρει καινούργιους προορισμούς.
 
Μάλλον ότι προσφέρουν περισσότερες πτήσεις... Αντί για 3-4 την εβδομάδα για Θεσσαλονίκη, τώρα έχουν καθημερινά, ενώ για την πρωτεύουσα 3 την ημέρα!
 
Top